
Navštíveno 1197x


04.10.2006, 05:40 |
bobes Ahoj kluci potřebuju menší radu.Muší být na čtyřkolce stejná kola jak rozměrově tak i váhově,nebo můžu mít třeba ve předu 8,5 palců 215/40 a v zadu 10 palců 235/40.dík

04.10.2006, 07:15 |
hanzz Na stálým 4x4 určitě, na elektronicky připojovatelným spíš taky, ale tam by se třeba nad tím dalo mřimhouřit oko ;)
BTW: Co to je za auto?
stejna kola stejnych rozmeru

04.10.2006, 11:22 |
somas kral007: taky jsem zaslechl něco o tom, že musí být stejná kola stejných rozměrů. Ale zajímalo by mně jak to potom je s auty jako 911 Turbo nebo Diablo? Jsou to čtyřkolky a pochybuju, že mají stejný rozměr disků a pneu.
no... nedal bych moc za to, že u nich už je přímo v řídící jednotce počítáno s tím, že kola mají jiný poměr, který je tam přímo zadán a tudíž to neplechu nedělá

05.10.2006, 04:54 |
bobes Zdarec Mělo by to být na opla calibru.Neni to pro mě je to pro kámoša a já jen zjištuju co a jak.Zatim dik za názory.cus
najdi někde pneu kalkulátor a zkus zkoušet různý variaty a porovnávat obvody..
u novějších aut to může být třeba elektronikcy ošetřený u starších 4 kolek nevím... ono i u některejch 2 kolek, když dáš dozadu obvodově větší pneu než dopředu(nebo anopak) tak potom třeba nemusí fungovat abs, ..mě to házelo chybu, kdžy se ve předu jeli obvodově menší slicky
jo, u novějších aut to blbne i u předokolek...
já si zkoušel na alfu jiný kola a když jsem měl vzadu široký 16" 215/40 a vepředu origo 16" 205/55, tak mi to blikalo ABS a protiprokluz atd...
na calibru musis mit stejnej prumer (obvod) kol, je tam snad tolerance na prumeru 2mm (nestejne sjete pneu). Kola se musi hlidat aby byly spravne nafouknuta a co 50tis tusim prehazovat zpredu dozadu. Pokud tam bude vetsi rozdil zapece se viscospojka a rozlamou se prevody v transferboxu. Takze pokud 4x4 funguje tak bych zadny pokusy s gumama neriskoval.

05.10.2006, 15:39 |
JR prohazovat po 50k km? tolik mi nikdy nevydrzely :-))
nejhorsi je, ze pokud je nejakej problem, tak to nepoznas, dokud to cely neklekne