Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > OT: Pruchozi vyfuk - schema vyfuku

 o Navštíveno 1125x o
o 07.10.2006, 14:32 | Jakuza | Upraveno: 2006-10-07 22:08:18
Je dobre mit na atmosfere ciste pruchozi vyfuk?


o 07.10.2006, 17:58 | Honza2.016v
nevím.. většina závodních auta má čistě průchozí výfuk, nebo jen svody nic..
já osobně mám prakticky 60mm trubku od svodů až dozadu.. to co tam je jako kocovej tlumič se ani tlumičem nedá nazvat..hlavní že to není brzda výkonu
o 07.10.2006, 18:45 | Jakuza
no podle me si myslim ze by to melo mit taky trochu zpetnyho tlaku aby to jelo i spis v tech nizsich otackach si myslim auto mam sportovni, ale ze bych jezdil nejvic okolo 8tis otacek to fakt ne, takze spis premyslim o variante ktera by tak pruchozi nebyla.
o 07.10.2006, 22:07 | Jakuza
mel jsem na mysli neco takoveho, prvni obrazek je original vyfukova soustava a druhy schematicky nakresleno :o)

ten koncovy vyfuk by se jednal asi tento [ Link ]
a z toho by vedlo dve potrubi na kazdou stranu kde by bylo zakoncene koncovkou, je to takovy napad nebo pouzit dva ty tlumice tzn, udelat tu rouru pred nima rozdvojenou a na konec tech tlumicu dat koncovky. Jde me docela o hlasitost zvuku (co nejmensi, uz takhle je to urvany dost :o) ) co byste poradili?

foto k příspěvku  od Jakuza

o 08.10.2006, 00:06 | Jakuza
nebo takhle...

foto k příspěvku  od Jakuza

o 08.10.2006, 08:50 | Sasula
osobne jdu do ty druhy varianty. takze tu druhou...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3754 sekund.