
Navštíveno 698x

Jak řešit regulaci brzdného tlaku, když dám dozadu kotouče, které tam v origo stavu nejsou? Nerad bych flokoval při každém zabrždění. Auto standardně nemá regulátor tlaku v závislosti na zatížení zadku, takže bych ho musel dodělat. Ale... co jsem koukal, tak regulátor je zpravidla ovládán zkrutnou tyčí, kterou tam samo nemám. U mě se navíc zatížení zadku prakticky měnit nebude (vzadu nebudou sedačky), takže bych spíš potřeboval tu regulaci vyřešit napevno. Existuje nějaký regulátor, kde bych třeba utahováním nějakýho šroubku měnil tlak metodou pokus/omyl a až by to bylo ok, tak bych to zaaretoval v té poloze?
regulatory brzdne sily se samo delaji
www.krenek.cz
www.isa-racing.de
regulator nemusi byt jen zatezovej. Nektery omezujou tlak bez ohledu na zatizeni

16.10.2006, 18:21 |
htd a reseni rucni brzdy na kotouce na zadek?
htd: mám zadní brzdiče z F124 Spider - ruční brzda ovládaná lankem a působí na píst brzdiče, takže na to jen současný lanovod napojím
Ale ne vzdy je regulator tlaku potreba. Treba na Escortu pokud se dozadu daji kotouce z RS2000, tak s tim neni problem. Ani na snehu.

17.10.2006, 15:04 |
htd no ja mam na zadnim kotouci male packy a maly buben soucasti kotouce, uplne na nic a chtel jsem delat okruh na rucku:) ale nevim jak na to, chce to nejakou teorii
htd: kdysi jsem to viděl vyřešené na webu, tuším na škodovce stovce, kde byla ruční brzda řešena hydraulicky (zvláštní nádobka na brzdovku u páky a samotný okruh jen k zadním brzdičům), akorát pak při delším parkování ta hydraulika povolí a auto se odbrzdí
htd: U 130tek, kde byly na vsech kolech 4pisty, byla vzadu na 2pisty provozni brzda a na dalsi 2rucni
Sestikule: az sezenes ten regulator, hod mi prosim nejaky info kde a jaka byla cena... diky