Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > VW znalci - Polo G40

 o Navštíveno 2698x o
o 16.10.2006, 21:46 | Pepino
Zajímá mě jestli máte někdo s tímhle autíčkem zkušenosti? Klady a zápory? Uvítám,zde jakoukoliv informaci. Předem díky :)


o 17.10.2006, 07:20 | ZRALOK
co cheš vědět? zrovna kamárad se s tímhle pachtí :o)
o 17.10.2006, 07:21 | Šlaušek
jednoznačnej zápor je G, prakticky to samý jako u G6Otek, akorát G40 bylo míň, takže se ještě hůř schání
o 17.10.2006, 07:28 | Pepino
Zajímá mě jestli se sere to G? :) Kdyžtak jestli se tam dá prdnout Eaton kompresor? A celkově na co si dát bacha při koupi nebo jestli to radši nekupovat vůbec? :)
o 17.10.2006, 07:46 | ZRALOK
jako Šlaušek :

je to "rarita" mállo kusů a to je jednuchá rovnice, když se něco na tom po*re, tak jenplatíš a platíš...

ale jede to kur*wsky, fakt je to letadlo... mám 1,8T A3 196ps a kámoš s tou g40 natrhne triko kdykoliv:O(
o 17.10.2006, 07:51 | Reprák
no tak to je asi jedinna G40 kera jede, vsechny jsou totiz dneska uz totalne po smrti.
o 17.10.2006, 07:54 | ZRALOK
no ona je taky celá po smrti,ale kámoš ladí jen ten motor a brzdy + převodvku, kára vypadá jako ze šroťáku,ale jede...
o 17.10.2006, 10:52 | Pepino
Tak jak tak koukám,tak to snad ani nemá cenu kupovat :) To G40 se nedá nahradit třeba G60? Nebo tím Eatonem?
o 17.10.2006, 11:18 | Reprák
nikdy to nepojede treba jako Uno Turbo, na ktery jsou levnejsi ND, podvozkove je to auto uplne stejne naprd :D do G40 se pry da dat 1.8 G60 co vim, ale do toho bych se nepoustel, polo je taky takova krabicka ktera se rada krouti a deformuje
o 17.10.2006, 11:31 | Pepino
Nj, jenže to Polo má aspon nějakej tvar, Uno je krabička :(
o 17.10.2006, 11:44 | mikevr6
ale porad je lepsi jak uno:-))
o 17.10.2006, 12:05 | Lukaash
ty woe Repro...nesrovnavej pls Polo s Unem...
o 17.10.2006, 12:07 | Reprák
stary polo je jeste vetsi krabicka jak uno, jeli ste v tom nekdy? a jeli ste nekdy v unu?

[ Link ]
o 17.10.2006, 12:15 | Pepino
Jinak mám namysli to novější Polo :)

foto k příspěvku  od Pepino

o 17.10.2006, 12:20 | Reprák
no tohle je o jednu generaci lepsi, znamej mel tohle v 1.9D... me to nejak lepsi jak uno neprislo kdyz sem s tim musel jezdit teda :( jen o neco mekci podvozek

G40 se proste sere no...
o 17.10.2006, 12:24 | Pepino
Pak se to dělalo 1.3 75PS,měl by to být čtyřbod?:) Po Mostě jezdí tohle v černým s červenejma kolama,ale nevím co v tom má :)
o 17.10.2006, 12:35 | Reprák
nemyslis barta? .. ja ti nevim, skoda ze do toho nedelali motor co neco vydrzi, ono se totiz nesere jenom gcko, ale i motor, pritom je to vlastne jen zmensena 1.8 .. urcite by sel na G40 napasovat kompresor z G60, ale nevim jak by se to chovalo.. vic vzduchu, malo smesi... to by mohlo delat bordel.
o 18.10.2006, 14:36 | Pepino
Bárt má tu kostku a místo vejfuku kornout :) Snad se tu někdo najde,kdo o tom ví něco víc :)
o 19.10.2006, 06:25 | Mlaďas
Já osobně bych raději koupil tohle, než Golfa I nebo II. Těch je všude mraky. G40 je super motor, ale ta 1,3 GT bohatě stačí. Ta G60 tam prej jde...
o 19.10.2006, 08:00 | Pepino
Mlaďas: Mluvíš mi z duše s těma Golfama. Jel si v tom 1.3 GT 75PS? :) Zajímá mě jak to jede :)
o 19.10.2006, 08:45 | Reprák
urcite lip jak 1.6golf :)) a s tim nazorem, ze ma golfa kazdej taky souhlasim. Osobne se mi vic libi tohle polo nez golf . Narval bych do toho nakrmeny TDi a bylo by :D
o 19.10.2006, 11:28 | Mlaďas
Bohužel jsem se nesvez, ale strašně se mi líbí. Viděl jsem v akci na sprintech (Příbram 2005) tu G40. Byl to mazec. Nakopal hodně autům. Tvarem je to pecka. Nechal bych to v serii, jen kola 14*9, na zem a super barvu. Plus poladit interiér.
Letos jsem na srazech snad ani žádný neviděl. A to jsem jich sjezdil asi 10 srazů...
o 19.10.2006, 11:30 | Mlaďas
Tu 1,3 bych přirovnal motorově ke 106 Sport nabo Saxo 1,4 VTR. Malá váha, slušnej zátah...
o 20.10.2006, 18:13 | Pepino
A co srovnání třeba se Civicem 1.3 75PS?:) To Polo má pěknej tvar a přesně jak si popsal ty úpravy, tak nějak si to představuju :)
o 21.10.2006, 09:59 | Reprák
civic je tezsi, ale zas je tam jinej kroutak a tak.. podle me to polo pojede dobre. Vim jak umi zacvicit uno 1.3karbec 70PS s dvoulitrama treba calibrou, tohle pojede +- stejne
o 21.10.2006, 13:47 | MarauderZ28
zajímavý je, že já mám 3 kámoše co maj G60 a ani jednomu se nikdy nic na motoru ani na kompresoru neposralo, zajímavý
o 21.10.2006, 14:37 | Proffesor_W
kamos ma g60 v corradu (takovy to siroky zlaty co bylo jednou v AT+T na plakate) a vysral se mu kompresor, pak ma jeste jedno a taky se mu vysral. Jinak ta 1.3 75ps pojede dobre! a hele, jestli uno turbo jede lip jak g40 tak zas r5 gt jede lip jak uno turbo :-)
o 22.10.2006, 21:13 | Pepino
S těma Géčkama je to kus od kusu, nejhorší je že těch G40 je fakt málo :-( Takže pak na to něco sehnat bude asi velkej oříšek.
o 22.10.2006, 21:16 | Reprák
professor: V serii 1.4GT R5 vs Uno 1.3T jo, ale nez Uno 1.4T ne :P
o 23.10.2006, 23:15 | ZRALOK
mrchy malý rychlý :o))
o 28.10.2006, 07:47 | Proffesor_W
ReproBoy, uno 1,4T vubec neznam ... kazdopadne i kdyby jo, tak jen v primem smeru. Co se tyce ovladatelnosti tak je R5 jedna z best kar. Do ted se s ni jezdi slalomy. Na olomouckym srazu na slalomu s ni udelal manik i BMW Z4 s 3.0i. Uno je sranda kara, bohuzel teda desing se fakt nepovedl a ja se svejma 187cm se do neho fakt nevlezu(kamos ma 5-ti dveraka) a kdyz v nem sedim tak mam hlavu ve vyrezu pro stresni okno.

foto k příspěvku  od Proffesor_W

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3135 sekund.