
Navštíveno 2698x

Zajímá mě jestli máte někdo s tímhle autíčkem zkušenosti? Klady a zápory? Uvítám,zde jakoukoliv informaci. Předem díky :)
co cheš vědět? zrovna kamárad se s tímhle pachtí :o)
jednoznačnej zápor je G, prakticky to samý jako u G6Otek, akorát G40 bylo míň, takže se ještě hůř schání
Zajímá mě jestli se sere to G? :) Kdyžtak jestli se tam dá prdnout Eaton kompresor? A celkově na co si dát bacha při koupi nebo jestli to radši nekupovat vůbec? :)
jako Šlaušek :
je to "rarita" mállo kusů a to je jednuchá rovnice, když se něco na tom po*re, tak jenplatíš a platíš...
ale jede to kur*wsky, fakt je to letadlo... mám 1,8T A3 196ps a kámoš s tou g40 natrhne triko kdykoliv:O(
no tak to je asi jedinna G40 kera jede, vsechny jsou totiz dneska uz totalne po smrti.
no ona je taky celá po smrti,ale kámoš ladí jen ten motor a brzdy + převodvku, kára vypadá jako ze šroťáku,ale jede...
Tak jak tak koukám,tak to snad ani nemá cenu kupovat :) To G40 se nedá nahradit třeba G60? Nebo tím Eatonem?
nikdy to nepojede treba jako Uno Turbo, na ktery jsou levnejsi ND, podvozkove je to auto uplne stejne naprd :D do G40 se pry da dat 1.8 G60 co vim, ale do toho bych se nepoustel, polo je taky takova krabicka ktera se rada krouti a deformuje
Nj, jenže to Polo má aspon nějakej tvar, Uno je krabička :(
ale porad je lepsi jak uno:-))
ty woe Repro...nesrovnavej pls Polo s Unem...
stary polo je jeste vetsi krabicka jak uno, jeli ste v tom nekdy? a jeli ste nekdy v unu?
[ Link ]
Jinak mám namysli to novější Polo :)

no tohle je o jednu generaci lepsi, znamej mel tohle v 1.9D... me to nejak lepsi jak uno neprislo kdyz sem s tim musel jezdit teda :( jen o neco mekci podvozek
G40 se proste sere no...
Pak se to dělalo 1.3 75PS,měl by to být čtyřbod?:) Po Mostě jezdí tohle v černým s červenejma kolama,ale nevím co v tom má :)
nemyslis barta? .. ja ti nevim, skoda ze do toho nedelali motor co neco vydrzi, ono se totiz nesere jenom gcko, ale i motor, pritom je to vlastne jen zmensena 1.8 .. urcite by sel na G40 napasovat kompresor z G60, ale nevim jak by se to chovalo.. vic vzduchu, malo smesi... to by mohlo delat bordel.
Bárt má tu kostku a místo vejfuku kornout :) Snad se tu někdo najde,kdo o tom ví něco víc :)
Já osobně bych raději koupil tohle, než Golfa I nebo II. Těch je všude mraky. G40 je super motor, ale ta 1,3 GT bohatě stačí. Ta G60 tam prej jde...
Mlaďas: Mluvíš mi z duše s těma Golfama. Jel si v tom 1.3 GT 75PS? :) Zajímá mě jak to jede :)
urcite lip jak 1.6golf :)) a s tim nazorem, ze ma golfa kazdej taky souhlasim. Osobne se mi vic libi tohle polo nez golf . Narval bych do toho nakrmeny TDi a bylo by :D
Bohužel jsem se nesvez, ale strašně se mi líbí. Viděl jsem v akci na sprintech (Příbram 2005) tu G40. Byl to mazec. Nakopal hodně autům. Tvarem je to pecka. Nechal bych to v serii, jen kola 14*9, na zem a super barvu. Plus poladit interiér.
Letos jsem na srazech snad ani žádný neviděl. A to jsem jich sjezdil asi 10 srazů...
Tu 1,3 bych přirovnal motorově ke 106 Sport nabo Saxo 1,4 VTR. Malá váha, slušnej zátah...
A co srovnání třeba se Civicem 1.3 75PS?:) To Polo má pěknej tvar a přesně jak si popsal ty úpravy, tak nějak si to představuju :)
civic je tezsi, ale zas je tam jinej kroutak a tak.. podle me to polo pojede dobre. Vim jak umi zacvicit uno 1.3karbec 70PS s dvoulitrama treba calibrou, tohle pojede +- stejne
zajímavý je, že já mám 3 kámoše co maj G60 a ani jednomu se nikdy nic na motoru ani na kompresoru neposralo, zajímavý
kamos ma g60 v corradu (takovy to siroky zlaty co bylo jednou v AT+T na plakate) a vysral se mu kompresor, pak ma jeste jedno a taky se mu vysral. Jinak ta 1.3 75ps pojede dobre! a hele, jestli uno turbo jede lip jak g40 tak zas r5 gt jede lip jak uno turbo :-)
S těma Géčkama je to kus od kusu, nejhorší je že těch G40 je fakt málo :-( Takže pak na to něco sehnat bude asi velkej oříšek.
professor: V serii 1.4GT R5 vs Uno 1.3T jo, ale nez Uno 1.4T ne :P
ReproBoy, uno 1,4T vubec neznam ... kazdopadne i kdyby jo, tak jen v primem smeru. Co se tyce ovladatelnosti tak je R5 jedna z best kar. Do ted se s ni jezdi slalomy. Na olomouckym srazu na slalomu s ni udelal manik i BMW Z4 s 3.0i. Uno je sranda kara, bohuzel teda desing se fakt nepovedl a ja se svejma 187cm se do neho fakt nevlezu(kamos ma 5-ti dveraka) a kdyz v nem sedim tak mam hlavu ve vyrezu pro stresni okno.
