Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Pls rada chip TDI

 o Navštíveno 1831x o
o 16.10.2006, 22:12 | Sisma
Zdarec. Potřeboval bych poradit. Chci si nechat čipnout auto- vw 1.9 tdi PD 85kW. Chtěl bych vědět, od koho to nechat udělat (nejlíp střední čechy) . Zajímá mě i několika módový režim (tušim, že to dělá třeba Bitpower), jestli to má cenu na TDI a tak. A Četl jsem i něco o tzv. pwerboxu... ???
Nejde mi o nějakej brutální výkon :-) spíš jen aby se líp přejdíždělo + snížila spotřeba...
Teď to má nějakejch 115 koní, tak zhruba max na 130.
Tak pls poraďte. Díkes


o 16.10.2006, 22:22 | france
mám na to borce v kladně - měli jsme do něj všechny služebky nekdy žádnej problém - kolik máš najeto?
o 16.10.2006, 22:54 | Sisma
No, tacho má 92, ale bude to mít tak 130tkm :-(
o 16.10.2006, 23:30 | Luke_288
ze 115 na 130 to u TDI dle me nema moc cenu, ale jde o to, co ti provedou s kroutakem
o 16.10.2006, 23:56 | Scream | Upraveno: 2006-10-16 23:57:09
Sisma když tak brnkni, mam kamoše, co ti to načipuje za rozumný peníze v super kvalite. na powerbox zapomen, nic horšího snad neni. Nekolika modovej režim jde taky, ale nevim, k čemu by ti na tom byl. to ma smysl, pokud mas nejakej výkon a ne jen serii s chipem
774808683
o 17.10.2006, 00:07 | Sisma
No ten několika mod jsem myslel, jako že na běžný ježdění a dálky nějakej úspornej režim a pak druhej na to, když se budu chtít pořádně projet :-)
Ale to by mělo smysl asi spíš jen u benzínu. Ještě jsem ani pořádně nekoukal, co je s tim možný udělat a tak ...
o 17.10.2006, 13:51 | Mila_307
to france: myslis Bulise ? ten mi delal chip na 2.0 HDI a taky naprosta spokojenost, a dobra cena.
o 17.10.2006, 13:58 | Skyline_GTR
Mila307: Hele a na jakej máš výkon před přečipováním a po? A na kolik to přišlo? Když tak hoď link. Díkec
o 17.10.2006, 13:59 | Mila_307
dela pouze naftaky:

[ Link ]

o 17.10.2006, 18:11 | Scream
SismA: co je na seriovym programu neuspornyho? uspornej je jakejkoliv s lehkou nohou. To by me zajimalo jakej prinos by to melo u benzina. myslim, ze absolutně nemas potuchy, jak tvoje auto muze jet, kdybys vymenil par veci.
o 17.10.2006, 19:39 | Machča
pro TDI Dieselpower v chomutove
o 17.10.2006, 19:43 | Sisma
Scream: Jen jsem chtěl pár rad ohledně čipu, o tom vim celkem prd, ale o výměně "pár věcí" mi nic řikat nemusíš. Zas takovej analfabet nejsem. Ze svýho fáva jsem doloval všemožně dost výkonu. Toho už jsem si užil až nad hlavu... Jen na tomhle autě nechci dělat skoro nic kromě čipu.
O tom několika modu jsem jen měl v ruce leták od Bitpoweru a prostě mě to zaujalo. tak jsem chtěl vědět, jestli s tim má někdo zkušenosti.
o 17.10.2006, 19:53 | marty
pokud chces aby ti motor vydrzel, sver sve auto odbornikum z www.dieselpower.cz (Chomutov, tel 608/95 05 95), vse vysvetli a poradi, jsou nejlepsi! a Bitpower bych opravdu nedoporucoval!
o 17.10.2006, 20:09 | france
jo jo bulise už spolu děláme dlouh a vždycky super
o 17.10.2006, 20:14 | Machča
jako Marty
o 18.10.2006, 00:47 | Scream
prosimtě, nevytahuj "tuning" šicího stroje.....
o 18.10.2006, 01:30 | Forest | Upraveno: 2006-10-18 01:30:27
1) k vykonu:
mel jsem tento motor (kod AJM /AUY ...85kw/115k) puvodne v aute - jedna se o prvni motor s PD technologii. S timto motorem muzes jit i na 200 koni, nicmene musis pocitat s tim, ze tam jsou dost nekvalitni pisty. Z tohoto duvodu jsem ho preventivne vyndal (a je v 1A stavu, byt na nem bylo 170koni). Vubec bych se nebal s timto seriovym turbem jit na 140koni. Nicmene to je v prvni instanci slabosti tohoto motoru...doporucoval bych Ti dat turbo z Fabie RS pripadne jinych modelu, v kterych byl montovan ASZ motor (96kW/130k) napric. To Ti umozni dostat se na 160koni a vice koni. Popravde receno, na vice, nezli 170 koni bych s timto typem motoru nechodil (kvuli jiz vyse zminovanym pistum - pokud bys zvazoval vymenu pouze pistu, tak ver, ze se to nevyplati).

2) doporucuji se vykaslat na jakoukoliv jinou firmu, nez je DieselPower

Pokud se me budes ptat proc, pak duvody jsou jednoduche: tato firma, byt je pomerne mlada, je velice dynamicky se vyvijejici - dosahla uspechu, na ktere ostatni jeste cekaji (otazkou je, zda maji objektivni sanci se jejich tempem na toto dostat). Dalsim duvodem je, ze jedine tato firma mi byla schopna vyhovet mym narocnym pozadavkum - a cim jinym prokazat svou schopnost a um, nezli na "extremu". Tato firma ladi tuzemske i zahranicni rallye vozy s TDI motory ( [ Link ] ) a dokazala vice, nezli renomovane zahranicni firmy.

Dalsim duvodem je, ze je to jedina firma v CR, ktera Ti nabidne BEZPECNY prepinac vykonu, tedy pokud to reknu laicky "blbuvzdorny"...Take nelze opomenout fakt, ze extremnejsi upravy jsou ladeny na brzde (viz. vyse uvedeny odkaz).

Kdyz uz jsme zabredli tak daleko, pak by bylo dobre upozornit na fakt, ze tato firma je jedina (oficialne znama) na ceskem trhu, ktera je schopna ladit "custom" upravy (jine turbo, trysky, senzory) - asi to bude tim, ze ma vyhradnim zastoupeni pro prodej trysek pro naftove motory.


3) firmu Diesel-Technik znam (ostatne byla jako jedna z tech, ktere jsem oslovil), jejich soft jsem mel moznost vyzkouset v kamaradove aute, RJ pajenou Bulisem jsem take videl - muj nazor? dekuji, nechci

Ostatne, kdyz uz se podivame na jejich stranky zblizka:
"Základ činnosti naší firmy je tvořen především
úpravami řídících jednotek na vyšší výkon a zvyšováním výkonu za pomocí sportovních vzduchových filtrů."
Zvyseni vykonu pomoci filtru? Ano, ale to by nesmel byt bavlneny, resp. fungujici na bazi "wet system". Jediny kvalitni a zvysujici kroutici moment (nikoliv tak casto zminovany zvysujici vykon, ale MK) je "dry system", ktere pouzivaji rallye vozy. Jedinym opravdu prokazatelnym benefitem jejich vzduchovych filtru je cena v souvislosti se zvazovanou zivotnosti.

Cituji dale:
"Diagnostika vozidla, informace o originálních číslech motoru, kódování výbavy, zůstává nezměněno!!! ÚPRAVA NEMÁ VLIV NA ŽIVOTNOST MOTORU." - toto napsal pouze clovek, co nema o chipovani a jeho vlivu na motor ani paru:

a) diagnostika, resp. hodnoty se zmeni, paklize neni prepinac, ktery prepne na seriovy soft

b) uprava MA vliv - chip ma vzdy vliv na zivotnost motoru, jen zalezi na tom, jakym zpusobem je vyuzivan ... pokud je vyuzivan aditivni vykon, resp. predevsim MK, pak jsou samozrejme vyssi tlaky a teploty - tedy opotrebeni je VYSSI. V opacnem pripade, je-li vyuzivan pouze prilezitostne a styl jizdy (pokud nebyl vzdy "na krev") je poklidny, zivotnost se zvysuje. Proc? Protoze motor je predevsim limitovan poctem provoznich jednotek, tedy otacek. U kvalitne udelaneho chipu (s ohledem na zivotnost a spotrebu) je to udelano tak, ze ridic dosahne pozadovaneho efektu drive, nezli by dosahl u serioveho software.

Dale:
"Nabizime vam zvyseni vykonu automobilu vse vyrobcu...chiptuning" - mno to mi pripada jako vykrik do tmy, ktery by mel ohromit, nicmene asi my vsichni tu tak nejak vime, ze nelze CHIPOVAT vsechny RJ a mnoha japonska jdou velice spatne a nakladne.

Pravdou je, ze DieselPower jeste nema zadne takove "povidani", nicmene fakta a snad vsechny odpovedi na mozny i nemozny otazky najdes na foru.

Jinak praci firmy DP muzes videt prevazne zde:
[ Link ]

mam golfa4 1,9TDI kombi:
www.4est.wz.cz/golf/3_stupen.JPG
www.4est.wz.cz/golf/4_stupen.JPG
www.4est.wz.cz/golf/5_stupen.JPG
Od vykonove krivny doporucuji odecist 5-10% (ne vice), vzhledem k tomu, ze znam parametry turba, ktere na aute mam a vim, ze takovychto hodnot s nim neni mozne dosahnout.

Reklamy na pozadi si prosim nevsimejte, je to pouze vyrobce onoho software.

PS: Dostal jsem link na toto tema od zdejsiho clena, obavam se, ze vim proc. Mam tu neprijemnou vlastnost, ze jsem primy, uprimny a nekompromisni - pro nekoho prednosti pro jineho opak. Nikomu nic nenutim, jen vam sdeluji sve zkusenosti a poznatky.
o 18.10.2006, 03:19 | Sisma
Scream: To by asi stačilo, ne? Dík za první příspěvek, k dalším se nebudu už vyjadřovat... Já si třeba na svym fáčku zakládám, tak bych prosil neurážet....
Forest: Tohle jsem chtěl, když jsem zadával dotaz na tohle téma. Aby mi někdo napsal tip na firmy a nějakej komentář k tomu. Mam vyhlídlou ještě jednu f. (sportmotor). Rozhodně bych to nedal nějakýmu šmoulovi, co to udělá levně, ale pak.... Kámoš má takhle čiplou 406ku a když polechtá plyn, tak za nim neni vidět...
Jak jsem psal, nechci žádnej extrém, takže těch 145 koníků je postačující. Jezdim spíš na spotřebu, ale chci mít jen jistotu nějakýho výkonu, když bude najednou potřeba....
Thanks to all :-)
o 18.10.2006, 16:04 | Machča
Sisma to akorat ten co muá chipoval tu 406 upravil mapu na naftu aby ji tam slo vic no urcite to jede lip ale je tam ten cmoud efekt
o 18.10.2006, 20:42 | Luke_288
ohledne Bitpoweru, kamos si u nich ted nechaval chipovat B5 facelift passata, z 130koni na udajnych 160 a 400Nm a prej mu to dost kouri, coz mi opet potvrzuje, ze jim bych auto nesveril...
ja kdyz mel chiplou OII tak kourila uplne stejne jako v serii

Scream: :-)))))))

Sisma, jestli chces ze 130ti 145koni a jezdis spis na spotrebu, tak se na celej chip vyprdni
o 18.10.2006, 21:02 | resik
[ Link ]

[ Link ]

[ Link ]

vrele doporucuji chip tuning nekde ve stodole..... :)
o 18.10.2006, 21:59 | ajsik
nevi nekdo o nekom kdo nechal upravit data v jednotce u motoru 1.4HDi 8v :-) nemam moc duveru v to ze to HDicko ustoji preci jen to neni klasicky TDi traktor ...
o 18.10.2006, 22:02 | Machča
ajsik : taky to ustoji akorat toho nezvladne tolik co TDi
o 18.10.2006, 22:14 | Luke_288
resik: :-)))))))) presne jsem cekal na nekoho, kdo tohleto vytahne
kdo tady mluvi o tuningu ve stodole?
o 19.10.2006, 00:35 | Sisma
Luke: bylo by to ze 115 na 145.
o 19.10.2006, 00:46 | Luke_288
aha, nejak sem to poplet, na zacatku jsi psal ze 115 na 130
o 19.10.2006, 15:11 | resik
luke 288...

tak ses dockal...
hele verim clankum z CIMBU nez nejakymu kutilovi .. :)))
o 19.10.2006, 17:49 | Luke_288
resiku, mas o tom evidentne pouze kusé informace, které jsi tak maximalne vycet ze stranek cimbu.cz, takze nez si o tom zjistis neco vic, prestan tady zbytecne strasit ano?
btw. opet se ptam, kdo tady mluvi o tuningu ve stodole a kutilech???
o 19.10.2006, 18:00 | resik
luke 288..
podle toho jak jsi psal zes cekal na to kdo to sem hodi..ty linky z cimbu...tak mi prislo ze jsi jeden z tech co chipuji za 2000kc...

proto se ti nelibi ty odkazy,pac by ti mohli zkazit kseft...

proste jsem sem hodil ty linky a by lidi nevybirali jen podle ceny za chip..ale aby auto sverili firme ktera se tim zabyva....

sem nevedel ze se te tok dotkne... :)))
o 19.10.2006, 18:03 | Luke_288 | Upraveno: 2006-10-19 18:05:39
jo, ja sem chipař jako prase...
kdyby nikdo nekoukal na ceny, pak by vsichni chodili v hadrech od Versaceho i za cenu, ze se budou parat...
ty ses mi ale chytrolin...co ti rika trzni prostredi?

btw: ver mi, ze me se to nedotklo vubec, me jenom udivujou lidi jako jses ty, ktery maji dost omezenej rozhled a ani netusi, ze existujou alternativy.ja uz proceduru chipovani i odchipovani za sebou(samozrejme, ze jsem si to delal na svoji OII v pokojiku)
o 19.10.2006, 18:16 | resik
luke 288

hele vse podstatny je uvedeno v clanku...at si to lidi prectou a vezmou si z toho co potrebuji...
proste jsem ty clanky nasel a sem hodil...nic vic nic min...
neni zapotrebi se kolem toho dohadovat... stejne to k nicemu nevede...

a jestli se ti nelibi tak si v POKOJIKU treba vyskakuj z dupacek....:))
o 19.10.2006, 18:23 | Valis
resik: Zkusi si precist i jiny clanky...Treba o tom,jak nektery znackovy firmy nachipujou karu tak,ze se vykon nezmeni,ale prachy si za to vezmou.Kdyz se ti bude zdat,ze to nejede,reknou ti,ze se to casem rozjezdi :-)
Kdyz si to nechas nachipovat u dieselpoweru,mas aspon jistotu,ze to pojede.
Tady mas nejaky grafy,abys mel aspon predstavu,co Reesha umi
[ Link ]
o 19.10.2006, 18:36 | resik
VALIS

hele cece...jak uz jsem psal hodil jsem jen linky na clanky z CIMBU a vy delate jak kdybych ty clanky psal ja... !!!

o 19.10.2006, 18:39 | Luke_288
resik: čéče, ty seš zaslepenej svojí pravdou pomalu jak Hitler se svoji idealni rasou...
nic, ja uz toho necham, treba se tu najde par dalsich lidi, kteri se ti tu problematiku pokusi vysvetlit, protoze ja jsem v tom amater
jinak, kontaktuj cimbu, mohl by te zamestnat jako svyho PR managera :-)))
o 19.10.2006, 19:09 | resik
luke 288

jezis jezis....ty si stehno...rikam ZE TY CLANKY JSEM SEM JEN DAL:::NEPSALJSEM JE A NESTOJIM ZA NIMA A NIKOHO NEPRESVEDCUJI!!!! uz to pohop.. a nepis ZMATKY
o 19.10.2006, 19:18 | Luke_288
nene, stehno jsi ty...zbytecne tady šíříš flame
o 19.10.2006, 19:29 | Forest
ctu to tu a nestacim se divit...dovolil bych si par komentu k vyse:
1) v pokojiku vznika nejlepsi soft - mas zazemi, klid, nerusi Te zakaznik, telefony (pevne) ...teda pokud nemas zakaznika za sebou :D

2) co Lukovi rika trzni prostredi?!
Predpokladam (podle toho, co je napsano vyse), ze patri do skupiny lidi, co si koupi vybaveni za 20tis., nekde "si obstaral" chipy a ted to rve pod tlakem do vsech typu RJ hlava nehlava...jo a chipuje pouze diesely nebo jen TDI (dost pravdepodobne jen 1,9TDI).

Bohuzel, tomu, cemu rika "trznimu prostredi" (zazity pojem zni trzni ekonomika) veli hlavne cena. Ted uz malokdo hledi na kvalitu. Jinak takove kvalitni vybaveni na chipovani stoji statisice (jentak pro info) a pokud ma mit firma opravdu sirokou nabidku (a hledi na kvalitu), neni problem proinvestovat i milion. Jen pro ukazku: jeden z kabelu (jen kabel, nemluvim o SW) na chipovani BMWd stoji pres 10tis. (pokud mate kontakty)...a pak se clovek, co ma auto za 3/4milionu divi, ze firma chce za nachipovani takoveho auta 20tis.

3) jeste jedna vec k Bitpower - maji auto s petivalcem JTD multijet a melo by tam udajne byt 230k+...ale v Mimoni uz radeji nesprintuji...proc asi? :D Reeshova prace (firmy dieselpower) na 1,9TDI jim zjevne "plni pliny" :-)))

4) RE: hadry od Versaceho: chytry clovek neni tak bohaty, aby si mohl dovolit "levny soft", protoze nechce vyhazovat penize za propaleny pisty, znicena turba atd. aneb "nejsme tak bohati, abychom si mohli dovolit levne veci" :D
o 19.10.2006, 19:54 | Luke_288 | Upraveno: 2006-10-19 19:55:56
o bože, o bože...uz na to nemam silu. par lidi me tu zna, potvrdi, ze ja mam k chiptuningu asi tak daleko, jako koza k rybe(jsem zatim nedostudovanej stavař-obor management, ekonomika, takze o trznim prostredi neco malo vim a ver, ze v zivote chci delat neco uplne jinyho nez nejakej chiptuning), mam jen par zkusenosti a vim, ze zrovna v tomhle byznysu neplati, ze co je drahy, je nejlepsi.
trznim prostredim jsem myslel zcela zjednodusene to, ze je tady spousta lidi, kteri to delaji s patricnym zazemim za uplne jiny penize nez cimbu, uz to proboha pochopte.a troufnu si rict, ze vim o lidech, kteri udelaji minimalne stejne dobrej chip jako cimbu za uplne jiny penize
nez k cimbu, tak daleko radsi pojedu za dieselpowerakama nebo za ondrou do Bosh servisu Frydek Mistek, kterej mi udelal chip na miru a kouril stejne jako serie.
o tom, ze chytry clovek neni tak bohaty, aby si mohl dovolit levny soft...ech, sam jsi zminil dieselpower, myslis, ze Reesha si rekne za chip stejne jako cimbu? ase ne vid?

posledni dobou se tu objevujou novy a novy lidi. jsou tady chvilku a o nikom nic nevi. povetsinou od tech se potom dovidam, ze jsem chiptuner :))
o 19.10.2006, 21:23 | Machča
navic Reesha neni zadnej stodolar dyt prece doladoval chybky ty octy pro rally ktera ma pres boky napis Cimbu jako krava :-)) Ten snad smrdel naftou uz kdyz se narodil kluk sikovna
o 20.10.2006, 02:04 | Sisma
čéče, jsem nečekal, jakou "ohnivou" diskusi tu vyvolám svym skromnym dotazem :-)
o 20.10.2006, 12:57 | Forest
Luke_288: ja jsem nerikal, ze to JSI Ty, ja jsem rekl,ze pokud by to, co rikaji ostatni bylo pravda

ano, Reesha dela bezkonkurencni chipy ... a Boshak? ...radeji ne

Reesha si rozhodne nerekne tolik, co Cimbu a tvrzeni, ze opravoval chip po Cimbu je namiste.

Proste pro kvalitu jen s Reeshovi no :D

Drive se clovek musel informovat jako divej, ted staci videt, co dela, jake forum vede, uroven a styl jeho odpovedi a nemusis dal hledat. :)
o 20.10.2006, 13:58 | Luke_288 | Upraveno: 2006-10-20 14:01:14
ty mas z Ondrou z Frydku spatnou zkusenost? to bych se dost divil
spis asi soudis podle toho, co se o nem psalo na dieselpoweru. nic to nemeni na tom, ze ten kluk moc dobre vi co dela, maj kvalitni zazemi a za sebou spoustu spokojenych lidi(vcetne me, protoze ten chip byl udelanej bezvadne)...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3167 sekund.