Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Amíci neuměj dělat motory ? :o)

 o Navštíveno 1753x o
o 23.10.2006, 23:51 | MarauderZ28 | Upraveno: 2006-10-23 23:54:30
Nadpis myslím jako joke aby zas nějaká jitrnice z Dolní Krupý nezačala do mě rejt :o)

GM Northstar XV12 750 HP, 610 Nm (90% krouťáku k dispozici od 1500 ot) velikost a hmotnost motoru srovnatelná s V8 Northstar, spotřaba paliva menší jak V8 Northstar, stěna válců je tlustá pouze 7mm, vačky jsou hnané "zezadu"

Obsah na požádání
Muže fungovat jako šestiválec, ale ne jako V6, ale jako řadový I6, tedy nevypíná mezilehlé válce, ale vypíná celou jednu hlavu

Přímý vstřik benzínu
Variabilní časování vaček
Variábilní délka sání
36,000-Mile interval výměny oleje ...

foto k příspěvku  od MarauderZ28



o 23.10.2006, 23:59 | Driver
tak dobře, umi delat motory, ale az ted....to teda brzo noo.... :-)))
o 24.10.2006, 00:24 | MarauderZ28
jo a která automobilka v 68 uměla motor - 680 HP z 5,7 atmosféry ?
o 24.10.2006, 00:26 | MarauderZ28
je smutný že lidí nevědí, že třeba jako první kdo použil turbo byli Amíci, první kdo použil variabilní časování byli Amíci, že posilovač řízení, klimatizace, el. stahovaní oken airbag zavedli jako první Amíci :o)
o 24.10.2006, 00:51 | Augi
A Jennu Jameson taky objevili Amíci ;-)
o 24.10.2006, 00:59 | MarauderZ28
mno tak to nevím, ale tu by klidně mohl objevit Japonec a nevadilo by mi to :o)
o 24.10.2006, 01:20 | MarauderZ28
ještě tu je jeden zajímavej motor XV16 1000 HP 1350Nm

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 24.10.2006, 01:22 | MarauderZ28
tenhle motor dokáže ze sebe udělat V4 motor o výkonu 200 HP a při plném výkonu dokáže auto těžké 2300kg katapultovat na 100 km/hod za 3,5 sec ...

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 24.10.2006, 07:15 | jonny85
Pěkný-že by ten poslední motor byl od Cadilac, pokud mě nešálí zrak?
o 24.10.2006, 07:30 | Skyline_GTR
Augi: Dobrej fkus:)

Marauder: A amíky objevili evropani a dotáhli tam tu nejhorší spodinu a otroky. To že tam jsou teď palice jak cyp vděčí z velké části evropě, takže jsme to vlastně vymysleli my (evropani)...:))
o 24.10.2006, 08:33 | H-Honza (M)
ja teda myslel ze ABG jako prvni pouzil Mercedes.
Jinak motory umej, to je pravda..... skoda ze je pak cpou do aut ktery nebrzdej, nezatacej........


:O)))))))))))))))))))))
o 24.10.2006, 09:18 | badczech
Marauder: ale joo tyhle motory už "tak nějak jdou"... :o)))))))))
o 24.10.2006, 09:30 | Conan
No a já mám za to, že prvenství airbagu patří Volvu ;-)
o 24.10.2006, 09:38 | Cabajka
Aby to bolo uplne, tak asi takto:

prvy airbag amici (aj ako standardna vybava)
prvy bocny airbag Volvo
prvy hlavovy airbag BMW
prvy airbag na motorke Honda
o 24.10.2006, 09:38 | Pivson
Airbag

Airbag vynalezl John W. Hetrick v roce 1952, následujícího roku si jej nechal patentovat; v letadlech se však podobná zařízení používala už ve 40. letech. V roce 1967 prodal americký vynálezce Allen Breed firmě Chrysler svůj senzor pro detekci nárazu, který tvoří jednu ze základních komponent systému airbagu. V této době byl airbag považován za možnou alternativu bezpečnostních pásů (řidiči v USA bezpečnostní pásy téměř neužívali).

V roce 1971 vyrobila firma Ford zkušební sérii automobilů vybavených airbagy; v roce 1972 se pak na trhu objevil první sériově vyráběný automobil vybavený airbagem – Oldsmobile Toronado, model 1973. V roce 1974 byly airbagy nabízeny v rozšiřující výbavě několika značek (Buick, Cadillac a Oldsmobile), ale nesetkaly se s velkým tržním úspěchem (továrna byla schopna vyrábět 100 000 kusů ročně, ale za tři roky prodala jen 10 321 vozů vybavených airbagem).

V roce 1980 vybavila airbagy firma Mercedes-Benz svůj špičkový model Mercedes-Benz W126 (spolu s dalšími vymoženostmi, např. hydropneumatickým pérováním). V jejich řešení se při nárazu detekovaném senzory předepjaly bezpečnostní pásy a následně se rozvinul airbag, který už tedy nebyl prezentován jako náhrada bezpečnostních pásů, ale jako jejich doplněk, zvyšující bezpečnost cestujících.

Ve Volvu 850 z roku 1995 byly jako volitelná výbava poprvé nabízeny boční airbagy; v BMW z roku 1998 byly ve standardní výbavě hlavové airbagy.

o 24.10.2006, 09:41 | MarauderZ28
ty vole airbag na motorce to sem ještě neslyšel teda to je něco :o)
o 24.10.2006, 09:43 | Pivson
ty motory vypadaj krasně

Vzdy mě poteší podívat se na pořádnej velkej motor.
Kdo to kdy nemel, tak nechápe.
Prostě parada
o 24.10.2006, 09:47 | Cabajka | Upraveno: 2006-10-24 09:48:24
Tu je ta motorka

[ Link ]
o 24.10.2006, 09:47 | MarauderZ28
Jinak oba dva motory jsou Cadillac ten první je použit v Cadillac Cien a druhej v Cadillac Sixteen

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 24.10.2006, 09:48 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 24.10.2006, 09:50 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 24.10.2006, 10:08 | FBS
brutálně moc se mi líbí dnešní design americkejch aut...nechápu kam míří design třeba novýho civika nebo roomstra :o///
o 24.10.2006, 10:28 | tomi666
jj stím designem nechápu kam jdou ne ku předu,ale ku zadu...džaponcii,,ale jinak kadilak je moc hezká car a vživotě jsem v trenkách neměl tepleji,než když jsem slyšel klasický V8 6.6l se starého pont'ase.. :o))))
o 24.10.2006, 10:44 | MarauderZ28
:o)
o 24.10.2006, 11:03 | badczech | Upraveno: 2006-10-24 11:04:40
FBS: musím se zastat civika.. Ano má tak trochu radikální design, ale rozhodně si ho nespleteš, narozdíl třeba od nového designu přední části škodovek (room, new fabia, new octavia).. Teď co je lepší, jestli auto, který bude radikální a bude mít dva tábory příznivců (radikálně pro a radikálně proti), nebo plechovku, která se snaží zalíbit úplně všem je plná kompromisů a nakonec stejně skončí pod pazourama nějakého tunera aby to aspoň trochu vypadalo a jelo... a to v tom lepším případě..
o 24.10.2006, 11:12 | Area51
Ja Ameriku proste muzu:o) A kdyz sme u toho noveho Civica... To je proste nami:o)
o 24.10.2006, 11:14 | Luke_288
tak to ja se musim zastat FBS. americky kary ted podle me udelaly velkej krok kupredu co se tyce designu. a z radikalniho designu kivika je mi na zvraceni....
o 24.10.2006, 11:47 | badczech
Typický příklad: dva tábory, jeden by zvracel, druhej tvrdí že mňami.. Mě se líbí v každém detailu taky.. Každopádně je pravda, že ameriky se o dost zlepšily co se designu týče... A ten sixteen je úžasnej, i když jen koncept.. Slyšel jsem, že si ten 16ti válec ten člověk, co ho zkonstruoval nechal namontovat do nějakého pick upu.. Nebo tak něco, nevím přesně..
o 24.10.2006, 12:18 | MarauderZ28
mě osobně se taky new Civic absolutně nelíbí a tím nemyslím, že by se mi všechny USA auta líbíli a všechny mimo USA nelíbili, nicméně mi přijde new design japonců a evropanů naprosto hroznej - ne tedy všech ...
o 24.10.2006, 12:21 | H-Honza (M)
hele ty motory jsou fajn, jen nevim k cemu.
Amikum zvedaji cenu ropy, galon neni za co byval, a rapidne se tak na jejich trhu prosazuji japonci a korejci s autama s malyma a uspornama motorama.
:O///
o 24.10.2006, 13:04 | RedBaron
Amíci se konečně trochu našli v designu, jen nevím co budou dělat s retrokárama až za tři roky tenhle směr vymizí a lidi nebudou mít zájem. To se netýká Cadillaku, ti mají moderní styl. Ty jejich převlečený mazdy, co kopírovali v devadesátých letech, to byl děs běs.
o 24.10.2006, 14:28 | T.O.M.A.S.
Marauder: se divim, že se do USA neodstěhuješ.
o 24.10.2006, 14:38 | MarauderZ28
jenže ty motory třeba ty new co teď dělaj nebo vymejšlej maj menší spotřebu jak 3,0 V6 Mazda jsou to motoru co se dokážou přizpůsobit požadavkům na ně kladený, je docela trapný když motor V12 s 750 HP dokáže jezdit za míň jak V8 s 300 HP
o 24.10.2006, 15:02 | H-Honza (M)
ale to se woe pohybujes na hladine teorie.
v praxi to porad bude auto co bude jezdit za 15l....
o 24.10.2006, 15:17 | oranger
TOMAS: LOL
o 24.10.2006, 15:38 | MarauderZ28
no to jakou to auto bude mít spotřebu bude záležet na řidiči, kdyby to řídil můj táta tak ten motor bude jezdit z 95% jako V4 ... pak nikdo nemůže říct že to je chyba auta, nicméně tohle jsou motory kterejma se nebudou osazovat běžný auta z těhle motorů vyjdou pravděpodobně V8 motory s technologií těchle V12 nebo V16 motorů a pak by ta spotřeba mohla bejt ještě zajímavěhší ...
o 24.10.2006, 16:23 | badczech
Marauder: vývoj jde dopředu všude, ne jen v americe... A hlavně, budoucnost je někde jinde, než z V8 dělat na 80% V4.. Nic proti tvému nadšení US motory...
o 24.10.2006, 18:30 | Martyn
OT: Vcera se byl podivat na Camaro chlapek tak 65 let, prijel nejakym Grand Am nebo jak se to jmenovalo Pontiacem, takovy docela velky kocar z 95 roku s V6 3,1 v automatu a rikal ze s tim jezdi za 7,5litru:) absolutne nechapu, jako byl to klasicky "klobouk" ale stejne slusne:) Jsem ho pak trosku vystrasil kdyz jsem mu zdelil za kolik jezdim s camarem a nakonec utekl kdyz uvidel manual:D
o 24.10.2006, 21:56 | CarAudio
Jo na autosalonu v Praze byl Dodge s 6,1 V8 Hemi a dost masakr nachystanej na příští rok od Amíků jako dárek do Evropy. Jsem zvědav. Cena byla přes mega, ale zase na těch kolech s tímto motorem se půjde hodně aut zahrabat. Mě se americký auta líběj.
o 24.10.2006, 23:52 | MarauderZ28
A hlavně, budoucnost je někde jinde, než z V8 dělat na 80% V4..

proč myslíš, protože jsi to řekl Ty ?
o 25.10.2006, 08:58 | badczech
Nee to ne, nechci do tebe rejt, nebo vyvolávat nějaký flame.. Jen můj názor je, že budoucnost má hybridní pohonné ústrojí aut, vodík a elektřina a podíl motorů spalujících pouze benzín či naftu bude rok od roku menší.. Možná se pletu ale současný trend tomu nasvědčuje..
o 25.10.2006, 10:08 | MarauderZ28
mno jasně jenže vem si kolik takovejch motorů po světě jezdí - jako benzínovejch a navíc amerika jako taková je tradiční takže přerod na jiný motory bude velice dlouhá věc, navíc oni už tam dneska jezděj na ethanol nebo na jeho mix s benzínem naprosto běžně, údajně je to tam na každý pumpě tahle možnost natankovat. Navíc tyhle motory třeba ten XV12 je konstruovanej s Cosworthem dohromady takže by to neměl bejt žádnej shit ...
o 25.10.2006, 10:14 | assassin
Marauder: taky bych rek ze vyvijet takovejhle motor muzou uz jenom v usa, kde je zatim vseho dost......

rekl bych ze auta co spon trochu pojedou budou v budoucnu k nicemu,
se koukni uz ted kolik u nas jezdi lidi, ridicak daj kazdymu... se vubec nesvezes, jedes ve fronte 40kou.... a cumis kde to kdo odstavi bez varovani atd.

ale jinak pekny..... a btw rekl bych ze nektery usa auta brzdej a zatacej az dost... nedavno jsem trosku zavodil s posledni korvetou tusim ze to je z06? a tomu to fungovalo dost dobre....
o 25.10.2006, 10:29 | MarauderZ28
Z06 je suprový auto, lehký s dostatkem výkonu na okruhu jen těžko hledá soupeře ...
o 25.10.2006, 10:51 | badczech
Mar: ty mě špatně chápeš.. Já netvrdim že ameriky jsou shit. Navíc ten XV12 mě dostává, má veškeré novinky, co se do čistě benzínových motorů dostávají, i ten servisní interval na více než 56 tis km je úctyhodná hodnota.. My se tu ale bavíme o budoucnosti těch motorů.. Je jasný, že tu ze dne na den nebudou všichni jezdit a bzučet elektromotory, ale jednou jich bude víc, než těch čistě benzínových (naftových) a my se toho dožijem... :o((((
o 25.10.2006, 12:05 | MarauderZ28
jinak sem koukal jak to dělaj s tím olejem a píšou, že to má nějaký šílený chlazení toho oleje proti přepalování, a nějaký filtrační zařízení před filtrem klasickým co to zbavuje nečistot a pak je použito víc oleje než běžně (u V8 motorů je náplň většinou 4 litry) ...
o 25.10.2006, 14:59 | assassin
mar: jo tuhle corvetu bych bral, podle toho co sem o ni slysel tak srovnatelna nebo lepsi s nemeckymi a italskymi sporty, ale cenove bezkonkurencni....
jinak kdysi sme delali nejaky dily na corvette colleway (nevim jak se to pise) kterou u nas opravoval jeden siknovej clovek tusim pro charouze.... celkem mazec...turbo a chladice k nemu stejne jako computery co ridily tlumice a ty rizeny tlumice tam byly tak naslapany ze skrz ten motor nebylo videt.....
to jsem poprve videl ty dlouhy kovany duralovy ramena a laminatovou pruzinu
a rekl jsem si ze to s tema americkejma sportakama nebude tak spatny jak se rika:)
....ale stale plati, mit prachy tak si koupim Imprezu:)))))
o 25.10.2006, 18:06 | MarauderZ28
Callaway jsou hustý auta a tahle Corvette Twin Turbo je opravdu masox
o 26.10.2006, 07:16 | assassin
mar: mam dojem ze ji ma charouz nekde vystavenou.... privezl to nabourany zepredu, a ktomu jeste jednu normalni.... delali se nejaky dily co chybeli nebo co tam z ty normalni nepasovalo, pak asi za rok to privezl znova davali se tam ty veci callaway, tlumice a tak....... melo to bouchnutej rafek... amici za nej chteli snad 70koliku..... zkouseli sme ho vyvarit, prvni rafek kterej sem videl ze mel v sobe nakej horcik.....kdyz se svar pretocil v soustruhu mel po krajich pory jak z toho puvodniho vyhorel horcik.... normalni hlinikace se slejou jedna basen...... taky rafek jak hovado a vazil mozna min nez plechac z felicie:)))))
o 26.10.2006, 20:28 | radek.613
Když už jsme u těch V8, taky jem při úklidu v PC něco našel......ale není to zrovna model pro rok 2006...... :-D

foto k příspěvku  od radek.613

o 27.10.2006, 00:49 | MarauderZ28
to je Tatrouš ?
o 27.10.2006, 08:36 | tappaja
Jak jinak:o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3684 sekund.