
Navštíveno 1528x

mete nekdo zkusenosti s temito autiky co do servisu poruchovosti a jine nevim estli to patri do tete sekce nicmene za kazde ifno a postrehy spise tech co tento vuz vlastni budu vdecen dekuji
Máš roupy viď :o)) no před rokem sme měnily na rs4-ce turba páč majitel tam místo 4-ky dal dvojku :o) takže se rozlítli vrtulky a jedno se zadřelo oprava s materiálem cca 100K, to jen k cenám oprav jinak ty auta každej honí, nikdo ty turba nenechá vychladnout, takže si to asi dokážeš představit, jinak přístup v motoru všude na hovno, většinou jde motor ven.Radši bych šel spíš do atmosfery Audi S4 4.2 350PS. Asi tak.

30.10.2006, 22:05 |
m1tv sory za foto ale krasny auto... jediny co s koncernu mužu:)


30.10.2006, 22:06 |
m1tv rs4:)

JO, ale na fotkach je NOVA RS4ka a ta je atmosfera :) takze Xeni, mas li prasule na tu NOVOU, neboj se nic :) turba ti tam neodejdou :)
jezdil jsem v ty predchozi generaci RS6+ a RS4, oboji ma soused v kombiku, oboji nechal delat origo u MTM a pro me to byl maximalni masakr.
To auto si nehraje na sportovni, ale ma na to veskere predpoklady.
Jizdni vlastnisti jsou neskutecnej kotel, to auto jede zle, navic me prekvapila spotreba - na ty RS4ce mel 13l prumer coz je super.
Byl jsem rozsekanej z toho s jakou lehkosti ty auta dosahuji rychlosti nad 250km/h a zustavaji pohodlna a ovladatelna.
Co vim tak je nekupoval novy, ale proste si je chvalil ze na to nemusi ani sahnout, jen na tu RS4rku se mu shanela vaha vzduchu.
Vsechno to bude o tom z jakych rukou to koupis, jsou to turbomotory, takze asi nachylny na umrtnost turbodmychadel kdyz s tim jezdil dobytek. Jinak je to nemecky, a je to audi, takze myslim zadnej problem.

31.10.2006, 07:51 |
Pinky Muj šef ma A8 a měl S4.Ted ma asi pul roku RS4 a o tech ostatnich autech rika že je to špatny a vubec to nejede:-)))

31.10.2006, 07:58 |
xenonman | Upraveno: 2006-10-31 08:13:33
tak na novou rs4 nemam penize, rec je o provedeni bi turbo, co se da vsechno na diagnostice ci v audi servisu zjistit o tomhle vozidku co do stavu a co do poruchovosti jestli pomineme turba?


31.10.2006, 09:03 |
paia mno, RS6 ma jeden z klubu, kazdopadne je problem, ze tady mu to nikdo poradne neoservisuje, tak s tim jezdi pravidelne do Nemecka. co mam posledni zpravu, tak byl pred vymenou obou turbodmychadel a planoval, ze KKK uz tam nepujde...
kup si Uno tomu turbo i motor vydržej 300 000 km bez šáhnutí :o)

31.10.2006, 10:01 |
paia MarauderZ28: dobrej pokus o ftip... :o)
nu spoluzak ma Uno turbo, tvrdi, je 18let stary(nevim jestli je to mozny) a vsechno puvodni. ale to je trochu OT.
RS4 musi bejt masakr
for Paia: to se se tu dočetl :o)
no vidis, jak ma surfování po netu příznivej dopad na tvuj vseobecny rozhled
heh ... já jsem se dnes malinko honil s RS6 a neskutečnej mazec - jelo mu to jako kráva :o)) tak jsem aspon po dlouhé době troch protáhnul M3
OT: Jak muzete zrusit turbo? Pisete tu, ze majitel se chova jak hovado a pak na to doplaci turbo. Nechapu co tim presne myslite.
treba to ze tomu budes hodne slapat na krk a pak zastavis vypnes motor a jdes pryc, musi se to nechat vychladnout tzn doject nekam nechat motor bezet nebo treba jak pise mara tech variant jak odpravit turbo je opravdu dost...
tohle dochlazovani mi nikdy moc neslo na rozum. z jednoho duvodu. nedovedu si predstavit cloveka, kterej tomu zatápí, třeba na dalnici, nebo na okruhu a pak hned zastavi a chcipne auto. vzdyt i sjezd z dalnice, tech par desitek vterin, kdy se jede bez plynu by prece na to dochlazeni melo stacit nebo snad musi bezet motor 5 minut?

31.10.2006, 21:35 |
m1tv jo chce to aspon 5 minut na volobeh aby se pořadne promazalo turbo jinka se kousne trpi na to všechny vw obzvlašte tdi.turbo se zadře protože se nestači mazat ..
Aha, tak to diky. Jeste teda jedna otazka. Pomuze nejak turbu Blow of ventil nebo jde jen o tuningovou hracku? Preci jen za chodu turbo netrpi takovymy razy, kdy klesnou otacky pod nejakych 2t a tudis prakticky se toci porad. Takze pomohl by napriklad i k tomu mazani, resp chlazeni pred vypnutim motoru?
blow ventil jen nenamaha tolik lopatky turba, s dochlazovanim nema nic spolecneho, k tomu je treba turbo timer, ktery vypne motor az po nastavenem dochlazeni, kdy uz davno Ty v aute nejsi
m1tv: 5 minut??? zkus si nekdy na parkovisti stopnout 5 minut a uvidis, jak moc je to dlouha doba, to nikdo nikdy delat nebude. mam uz druhe VW TDI(doma mame uz asi paty) dochlazovani beru v potaz, ale jen tak, ze zvolnim, kdyz vim, ze budu stavet. abych stal 5 minut a dochlazoval, k tomu me nikdo nepresvedci.
Dotoceni turba je zalezitost max par desitek vterin, tam bych problem nevidel, spis v tom, ze to turbo dokaze bejt rozzhaveny do cervena (letim po dalnici a sjedu k pumpe) tam pak asi ta olejova vrstvicka na ktery se to ma tocit, po vypnuti motoru-mazani, breci...
mno hlavně ten olej co je v turbu okamžitě shoří pokud se nedochlazuje a ono rozpálený turbo ochladit na nějakou normální teplotu je záležitost vcelku dlouhá, inteligentní auta maj dochlazování automaticky ...
tappaja: to ano, ale pokud jen tankujes a jses za 5 minut zpatky, tak me nikdo nepresvedčí, že se ten olej stačí zapékat, kdyz se to za chvili znova nastartuje. Navíc bych to ani tak moc neprožíval, ani v letě, když sem to rval, sem nemel teplotu oleje nad 100C, což je uplne v pohode. i kdybych to nechal bezet 5min, ta teplota neklesne o víc jak 5C, takže nějaký 2 min dochlazovní, pokud to nejelo nejaký závod, je podle me akorat ztrata času. Před dojezdem zvolnit, nechat 30sec, at to běží a nazdar.... Aĺe benzínový turba se asi hřejou víc. Stejne ale myslim, že 2 min behu na volnobeh asi porad nic neschladí, pokud to vubec nejak vyrazne spadne
Xenon: ty turba bych jako problém neviděl, pokud se dobře repasujou, seš v tom za cca 20 a máš dlouho klid. TO vzhlem k pořizovací ceně nevidim jakou zavratnou investici, ktera by nesla udelat preventivně.

01.11.2006, 22:05 |
Kapka (M)
osobne jezdim s benzinovym turbomotorem- necham v klidku poradne zahrat motor....a nenecham se nekym vyprovokovat abych za nej hned vzal po startu..a po dojezdu necham motor cca 2-5 min bezet na volnobech..kvuli dochlazeni..pokud nekde litnu naplno delsi dobu tak klidne i dele..mam rad svoje kone pod kapotou...samo pravidelny servis atd atd..