Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Výběr systému podložek

 o Navštíveno 2000x o
o 02.11.2006, 23:20 | Cormi
Ahoj, vim, že se tady podložky občas řeší, ale dokázal by mi někdo konkrétně odpovědět? U svýho auta Golf 4 mám na zadku o 29mm užší rozchod kol - to dělá na každý straně 14,5mm. Na předku jsou kola jakš takš srovnaný, na zadku utopený. Vim, že podložky nejsou úplně šťastný řešení, ale když použiju na zadek stejný ráfky jako na předek, tak mi nic jinýho nezbyde.

Rozhodl jsem se pro H&R, ale nevím jestli DR (průchozí podložky + dlouhý šrouby - tady bych volil šířku 15 nebo 20mm pod každý kolo) nebo DRA (systém, kdy se podložka napevno přišroubuje k náboji a kolo se přišroubuje do podložky přes připravený závit - tady bych volil 20mm pod každý kolo).

Kterej systém bude zaručeně spolehlivější?

DRA

foto k příspěvku  od Cormi



o 02.11.2006, 23:20 | Cormi
DR

foto k příspěvku  od Cormi

o 03.11.2006, 00:17 | Scream
zaručeně nejpolehlivější bude dát podložku pod náboj a ne pod kolo
o 03.11.2006, 07:53 | Lukaash
u G4 to ale nejde...respektive by to asi slo. ale musel by se podlozit i brzdovy trmen...

nevim jak u bubnu, tam je to asi bez problemu...
o 03.11.2006, 08:02 | TUNER
Seš si jistej tou hodnotou 20 mm u DRA podložek? Myslim že na to aby se tam schoval šroub je minimum něco kolem 25 mm....Ale třeba je to řešený nějak jinak...
o 03.11.2006, 08:51 | MarauderZ28
bych je nechal vyrobit a nevyhazoval prachy za H&R nic tím nezískáš ...
o 03.11.2006, 08:51 | MarauderZ28
šroub se schovávat celej nemusí pokud má kolo vybrání
o 03.11.2006, 09:07 | Cormi
Scream: jak myslíš pod náboj? Takovou variantu jsem ještě neviděl...

Lukaash: Proč by to nešlo na G4, když jsou na to auto přímo určený...

TUNER: jj 20mm, FK dělá tenhle systém dokonce už od 15mm...

Marauder: to je fakt, ale já už jsem takovej... :-)
o 03.11.2006, 09:22 | Lukaash
reagoval jsem na Screama ... protoze ma G4 chycenej brzdic na spolecny plotne (privareny primo na naprave) jako osa kola...a kdyz podlozis jen osu, nepujde ti brzdic na kotouc ;-)

jinak je to ale podle me lepsi reseni nez podozky pod kola, protoze nemaj vliv na vyvazeni kola a nezvysujou hmotnost rotujicich soucasti...
o 03.11.2006, 14:04 | Kamil
volil bych DRA
o 03.11.2006, 15:34 | u-geen
sorry za OT - mate nekdo vykres te podlozky pod naboj na seat toledo 1L? bude to stejny asi jako G2 nebo G3
o 03.11.2006, 19:53 | Lukaash | Upraveno: 2006-11-03 19:54:40
u-geen ... nekde to snad vystracham...kdyz si vzpomenu, zitra nahodim ...

btw : asi to je jasny, ale stejne dodam, ze tam jde jen o roztec tech 4 der, jinak na tvaru podlozky nezalezi ...
o 03.11.2006, 20:58 | u-geen
Lukaash: supr. no popravde ja to jeste ani nemel schozeny :-) chci tam jenom neco drobneho tak 8-10mm
o 03.11.2006, 21:17 | Lukaash
nejjednodussi by bylo sehnat nejaky stary (treba ohnuty) osy a stocit je na soustruhu ... pak by to bylo skoro bez prace a presne :-)

par se mi jich v garazi vali, ale asi nejsi z okoli CV ;-)
o 03.11.2006, 21:42 | Scream
Cormi: pokud je to u G4 tak a mas kotouce, tak by to bylo zbytečne komlikovany. Pokud chceš podložky 15mm, vůbec bych neřešil DRA, protoze na tenhle systém bych řekl, že je to bezpečný až od cca 25mm síly podložky. Idelaní dát systém DR a delší šrouby.
o 03.11.2006, 22:39 | Lukaash
u-geen ... osu mam vedle sebe, ale nefacha mi SolidWorks, tak snad to zitra rozchodim a hodim vykres...
o 04.11.2006, 12:01 | Tuner#2
Cormi - taky bych dal jen průchozí podložky a delší šrouby. Z těch 15mm, kde bude držet šroub bych měl strach stejně jako Scream.
o 04.11.2006, 12:19 | tmx.806
tuner#2 - a kolik myslis, ze by bylo optimalni - 50mm?? ;-)

ber to tak, ze jako bezpecny se udava do oceli delka zavitu v materialu stejna jako prumer sroubu, do litiny 1,5x a do hliniku 2x.

Takze nejakych 15mm bych neresil...

Kazodpadne jsem pro pruchozi... :-)
o 04.11.2006, 20:58 | Tuner#2 | Upraveno: 2006-11-04 20:59:59
tmx.806: Ne to je samo moc, ale nějakých 23 - 25 mm aby byla dostatečná masa pod dosedací hlavou šroubu za který drží podložka na náboji. U 15mm to bude jen šlupička a nebo bude šroub pěkně trčet ven z podložky a budeš muset laborovat s kolem pokud bude mít vybrání - což ne všechny mají - já mám kolo s rovnou dosedací plochou. Takže proto raději 15mm průchozí...
o 05.11.2006, 13:49 | Lukaash
u-geen ... tak konecne ...

foto k příspěvku  od Lukaash

o 05.11.2006, 13:50 | Lukaash
trochu citelneji...

foto k příspěvku  od Lukaash

o 05.11.2006, 17:24 | u-geen
Lukaash: parada, dikes.... celkovej tvar je asi +/- jedno vid?
o 05.11.2006, 17:33 | Scream
jo, v celku jo, ale myslim, že to musi bejt na jednom míste nahore trosku vybrany, aby to ndosedlo, ale uz si to presne nepamatuju, je to dyl co jsem to delal. takhle vypadaj ty moje. nasel jsem jeste jedny navic doma.

foto k příspěvku  od Scream

o 05.11.2006, 18:16 | u-geen
nechces se jich zbavit?
o 05.11.2006, 18:22 | pett_
Ahoj
Vyrábíme podložky do 20mm je průchodka s delšími šrouby v pohodě cena 370.-
u širších je to lepší řešit neco jako změna rozteče 4nebo 5 otvorů pro šroub a 4nebo 5 šteftů nebo závitových vložek tohle provedení se dělá od 22mm cena je ale vyšší 22-30mm 710,.
jestli budeš mít zájem ozvi se na kohout.pet@seznam.cz
nebo tel 607719960 rád poradím máme dost zkušeností i s offroady i speciály

foto k příspěvku  od pett_

o 05.11.2006, 18:48 | Scream
ugen: no proc by ne. jsou 10mm silny. kdyz tak icq
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.325 sekund.