
Navštíveno 1960x

tak konecne dorazil Hartik do CR a dovezli mi nejaky darecky

a neco k nasrani....... teda........ k inspiraci........

pokusim se udelat report z vymeny spojky a setrvaku pac to vypada na celkem slusnou pracicku :O))))))
jeste musim vymyslet jak dostat do S2K tech 430nM co ta spojka snese....

07.11.2006, 21:16 |
petis Pěkný.
SPEC už jsem někde viděl:-)
Spec 2+, tus woe nevidel
:Ob
jinak setrvak je jeste lehci nez Fidanza, ma 3,2kg, jsem zvedavej co to proti tomu originalu ktery ma udajne kolem 7kilo udela.
Jen porad koukam, kurwa je to hlinikovy :O//

07.11.2006, 21:43 |
m1tv heh coby nebude ti to držet volnoběh:)))))
z tý spojky budeš plakat :o)

07.11.2006, 22:55 |
m1tv asi budou chvilku rozjezdy ale autoškola drc drc chcip:)
já nevím jak teda tahle ale moje keramika ta neměla ani ty pružinky a bez hrkání to nešlo nikdy :o) a vše dostávalo neskutečný mrdy :o)
houbeles tohle je porad jen street, zadnej racing :-)
mno o to nejde jde o to, že keramika nepřipustí žádnou deformaci takže když si to sedá dělá to brutal bordel ...

07.11.2006, 23:34 |
m1tv asi tak keramika pěkne kurvi převodovku :) kamoš ji mel v aute a nedělal nic jinyho než menil převodovky ... proot bych do ni nešel:)
jako Rajdlos.
Tohe je stredni verze street 2+.
Mela by byt pouzitelna pro kazdodenni pouziti.
Je mozne ze proto je to keramicke oblozeni pouze na strane pritlacaku, na strane k setrvaku je neco obycejnyho.
Navic myslim, ze Tys mel Jirko ty lamely bez pruzinek ne??
Jinak to co se resi neresim. Neni to na auto co je v kazdodennim provozu.
Nebudu predbihat, treba dam za pravdu, ale to az po montazi.
taky si myslim, ze to nebude tak hrozny, bude trosku tuzsi, ale s rozjezdy si myslim, ze se zadna tragedie konat nebude
Mar: pokud si mel lamelu bez pruzinek, tak je to pak jasny, ze se s tim rozjet normlane neda, lamely bez pruzinek uz jsou vetsinou racing verze On/Off, alespon jsem doposud teda zadnou bez pruzinek streetovou nevidel
ale taky uvidim az na jare :o)

08.11.2006, 11:38 |
Kapka (M)
keramika me taky ceka do RS..už jsem ji mel i v ruce,alen nejak neni cas na dilne ji prehodit..jezdli jsem s touhle keramikou na kamosove RS a nebyla to žadna tragedie..že by se s tim nedalo rozjet...chce to trosku vice citu pro spojku a plyn..

08.11.2006, 17:10 |
petis jj, jako Rajdlos. Když brácha nahodil do auta ten SPEC je to vlastně ta nejsilnější pro to auto, tak na sešlápnutí to bylo daleko lehčí než ta co tam byla předtím. A rozjezdy uplně vpohodě. Řekl bych snáz než předtím:-)
se sešlápnutím nemá keramika nic společnýho tam jde o přítlačák a pokud jde lehčeji je to blbý protože na keramiku je potřeba daleko větší clamp resp. stisk spojky

09.11.2006, 17:56 |
petis Mar: ta spojka jde o něco málo ztouž než třeba ve Sprinteru, to je taková jedináý sčím to mužu porovnat, protože litrový Polo stím porovnávat je nesmysl:-)
Ale ta stará spojka šla fakt hodně ztuha. Dá se říct že když ztoho člověk po pár kilometrech vylez tak se nedalo chodit. Měla nalítáno přes 200tis km. Tak už to bylo asi mnějaký kouslý.
to je možný, jinak nejtěžší spojku co sem měl tu čest poznat má Camaro to je brutalita
pac jsi jeste nejezdil v 350Z s manualem woe......
mam rad veci co pusobej tvrde a bytelne, ale tahle spojka me srala po 2 seslapnutich, neumim si predstavit s tim popojizdet nekde v zacpe....

09.11.2006, 21:31 |
kaa hehe a MARAUDER si jeste pamatuje svoje auto.... to uz je let, co? :)) Ale treba ho jeste nekdy uvidis no :)
nee asi volal Zorrovi at si vleze do auta a proslapne spojku, a rekne mu jak funguje.... jenze pak zjistil ze v tom aute vlastne nema ani spojku, ani motor :O))))))))))))))))))))))

10.11.2006, 08:26 |
JR a vy si volove myslite, ze karamela jeste vubec existuje?? :-))))
ohledně setrvačníků:
Fidanza pouziva pet rozdilnych materialu s rozdilnou roztazitelnosti. Pred lety byly s jejich flywheels problemy s tim, ze ty locating pins pritlacneho talire casto vypadavaly. Co je u aluminum flywheels s jednodilnou ocelovou plochou problemem je to, ze ta plocha se po case zacne teplem vlnit (i presto, ze je k tomu setrvacniku prichycena nekolika srouby). Co si hodne lidi neuvedomuje (protoze to nejde videt) je, ze ten setrvacnik a pritlacny talir jsou mnohdy treba pri delsim zavode na nejakem technickem okruhu rozpaleny do cervena. Co se tyka chrome-moly setrvacniku, nektere jsou tak tenke (napriklad JUN), ze nestaci to teplo ucinne absorbovat a po jejich sundani clovek muze videt stopy jejich prehrivani i na jejich druhe strane.
Pokud chcete hlinikovy setrvacnik, tak jeho ocelova treci plocha by mela byt rozdelena (segmented), aby mela moznost se patricne roztahovat bez vlneni. Takovy setrvacnik dela treba RPS. Pokud chcete chrome-moly setrvacnik, tak ACT StreetLite (ne ProLite). Cim vic pujdete s tou hmotou materialu dolu, tim snadneji se ten setrvacnik nude prehrivat a zacne praskat.

to woe, to je umelecky dilo, ta cervena sada :-))
jeste ze nemam Fidanzu :O)))))))))))))
mno to byl jen jako příklad vole :o)
a proc to sem kurwa davas woe?? Ted budu mit strach to tam dat....
Ty mi napises tohle.....
Street Racer ze mi to urizne nohu az to uleti z toho motoru ven....
Skoro budu mit strach to tam montovat :O))))))))))))
no jen aby sis sháněl protézy, jenže ty máš nohy jak formy na blesky navíc dlouhý tak nevím kde seženeš leda někde z vyřazenýho stěžně z plachetnice .. :o)

10.11.2006, 14:53 |
kaa jeeeee, tak si koupis novej motor, nebudes prvni ani posledni :)
ja vim kde je prodavaj :))
A ovladani plynu se dela uz i na volant, viz Zanardi...
A odvaznemu stesti preje :)
to se koukám potvrdilo jak u Tebe tak u mě, že odvážnýmu štěstí přeje :o)
:O)))))))))))))))
mno ty woe to uz je zase moc pri patku.......
Zacnu asi shanet pilota, na den pujcim S2K, s tim ze musi jezdit pomalu a opatrne zachazet se spojkou at si to sedne...
Pokud mozno s dobrym zdravotnim pojistenim a slusnou pojistkou na blbost.
:O))))))))))))))
takze je to na aute.
Volnobeh v poradku. Najel jsem 30km a zatim mi to ani nohy neurizlo.
K setrvaku:
auto ma vetsi chut z nizkych otacek nahoru, takze na jednu stranu to malicko ubralo na tom, jak clovek predtim vnimal to precasovani VTEC-u. Auto proste celkove jde lip do tocek, cim bych rekl ze bude lehce lepsi zrychleni a pruznost motoru. To jak se rika ze se pak musi do kazdyho kopce radit se nepotvrdilo. Auto je naprosto normalni jako driv. Vaha puvodniho setrvaku je kolem 8kg, ten novej Alu Spec ma 3,5kg (mereno na osobni vaze....)
Spojka
zpocatku zadna zmena. Nic. Chovani seriove spojky. Po opatrnem ujeti tech 30km si zacina sedat a zacina se chovat jako keramika, jak je vyse popisovano.
Odpor pedalu zustal stejny.
Rozjezdy jsou v pohode, neni to poskakovaci ac to proste ma ten priznak ze tomu chybi to vypnuto - prokluz - sepnuto. Je to proste vypnuta - sepnuta, ale ta poloha mezi tam proste je, jen je kratsi takze neni problem se v pohode rozjet. Chce to jen na to myslet.
Veliky diky patri Hartikovi a jeho kamaradovi, EX-mechanikovi z Hondy v USA, ze strany pozorovatele a podavace naradi byl na jejich praci dobrej pohled protoze kdyz clovek vidi jistou a cilenou praci misto tapani a zbytecnyho rozebirani kde ceho, ma z toho i celkove jinej pocit.
Celou vymenu zahrnujici demontaz prevodovky a ruzny pr*ani kolem zvladli s ledovym klidem, bez jedinneho zavahani v dobe 3 hodin.
Nekonala se ani zadna ujma na zdravi nebo na majetku.
V Honde stejnou praci slibili za 2dny.
Jinde kolem 5-10 hodin ale ze nevedi presne.
thnx boys.
ryhlej nastup

spravne ruce a spravne naradi

znamenalo rychly postup

ty woe.... ono to ma nahon na zadek, ja se psychicky pripravoval na predni nahon.......
tohle teda nebyly slova Hartika ale druheho z teamu
:O)))))))))))))

k poslednimu sroubu byl klasicky nejhorsi pristup ale co neni v naradi musi byt v rukach..

bacha neco z toho vypadlo

the old one

8kg zeleznyho srotu vs. 3,5kg hliniku

kazda operace byla predem osetrena a pripravena, od mazani stycnych ploch po lepenio sroubu

a slo to raz na raz

mno a tot vse.
uz je to hotovy a jezdi to.

Hmm na probesu mel marauder vymenenou spojku a setrvak tak za 4hodinky pokud si dobre pamatuju... na parkovisti pred barakem :o)) Takze myslim taky slusnej vysledek :))
jojo třeba u Cama když sem měnil spojku sem byl tak vytrénovanej, že sem měl převodovku dole s kardanem, vejfukama apod asi za 20 min - aby taky ne když sem to dělal 6x za sebou během 3 měsíců :o)
každopádně hezká práce a jsou teda znatelný nějaký pozitiva oproti sérii, nebo jsi to měnil jen pro sichr, že tamta byla už KO ?
pozitiva.....
jak jsem napsal. Diky setrvaku je motor rychleji reagujici na plyn, coz je treba dobry na zrychleni, ale naopak pri deceleraci ma vetsi tendenci k cukani pri hrubsim zachazeni.
spojka funguje, nechrasti a neklouze.
Puvodni spojka byla jen.... slizka, ona neklouzala, navic to byla jedna ze tech vadnych, ktere se mely menit na zaruku, takze chrastila lamela pri ubrani plynu v urcitych otackach, bude to znit blbe ale i tohle me dost sralo. To ze ma spojka lepsi zaber je pozitivum, naproti tomu se auto stalo o neco min klidnejsi v rozjezdech.
Vzdycky je to teda taknejak vyrovnany, na ukor nejakyho zlepseni je tu neco, co lze povazovat za zhorseni.
Nicmene ne pro me.
Nemam rad kun*i auta kde jde vsechno lehce a samo, a auto se chova sametove a je pratelske k obsluze. To bych si nekoupil S2000 ale brazdil bych ulice v Audi TT..... :O)))))
Pro me jednoznacne prinos a zlepseni.