Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > el. boost kontrol - rada?

 o Navštíveno 1061x o
o 14.11.2006, 15:06 | CervinVega
mam externi wastegate s pruzinou a chci ji ovladat elektronicky (aby nedochazelo postupnemu otevirani jeste pred nastavenym tlakem)
muzu koupit neco od Greddy nebo HKS, ale ty umeji 90% veci co nepotrebuju :-) proste staci jeden fixni tlak el rizenej... chapu spravne, ze ta vec v odkaze to zajisti?
(funguje tak, ze blokuje vzduch signal od vytlaku turba do te doby nez dosahne pozadovaneho max tlaku a pak pusti tlak signalovou hadickou k wg-membrane, aby odpustila?)

[ Link ]


o 14.11.2006, 15:31 | Rajdlos
no tohle vypada na klasickej solenoid el. ovladanej, takze to staci
o 14.11.2006, 15:42 | CervinVega
mno a proc teda lidi kupujou ty "brutalne namakany umim vse" hracky? kvuli displeji? nebo ze si muzes nastavit 10 ruznych tlaku?
o 14.11.2006, 15:58 | Rajdlos
no vetsinou kvuli tomu, ze se da na to napojit dalsi cidla, nektery umi i upravovat tlak v zavislosti na palivu A/F, maj ruzny ochrany, pamet pro ruzny rezimy atp

staci si precist treba feature k Blitz SBC, na ten setrim :o)
o 15.11.2006, 07:08 | Reprák
muj nazor je ten, ze elektronika bude vzdycky pomalejsi nez manual, tzn v otvirani a zavirani ventilu. Ja bych to neresil, nainstaloval bych si boost control treba od bidrina, kterej umi udelat se slabou pruzinkou z 0.6 b napr. 0.9b, se silnejsi pak treba nad 1bar. Tu pruzinku na WG bych nechal, jinak se bude wg vic vytahavat a otvirat driv.
o 16.11.2006, 07:36 | semysak
no podle me to co je na tom odkazu neni nic jinyho nez nahrada toho jak pisou ''spatneho serioveho ventilu pro ovladani wg''. zvyseni plniciho tlaku se dosahne tak, ze pro puvodni duty cycle bude pres toto wg otevrena mene proste pro to, ze ma jinou otviraci zavyraci charakteristiku, mmch treba na www.festo.cz nebo i jinde se daji sehnat stejne ale neni na nich napis racing nebo prerin, podle me bidrin je jasna volba, nebo proste dat nejakej malej pigy back na ten seriovej solenoid, taky se da koupit trebapro VAG takzvane racing ventil N75
o 18.11.2006, 21:15 | CervinVega
at nemluvime kazdej o necem jinym:
mechanicka wg zadnej solenoid nema... ma jen membranu, nad kterou privadis plnici tlak, kterej ihned zacne pusobit, od urcity urovne uz prekonava castecne pruzinu (ktera je prvkem, kterej urcuje max tlak) a tim upousti cast plynu (tim ze zpomaluje rust tlaku... pes honi svuj ocas), el hracky prerusujou to tlakove "signalove" vedeni nad membranu, dokud nedosahne tlak nastaveneho maxima, pak skokem otevrou ten "skrtici" ventil a wg se tlakem na membranu otevre...
nic, jdu se podivat, co mechanickyho vymyslel Bidrin... :-)
o 19.11.2006, 08:51 | Reprák
cervinvega: mas pravdu, ale ta elektronika je defaultne otevrena, tzn pokud nastartujes, solenoid je otevrenej, takze teoreticky je max plnici tlak jen ten co mas. Az se zacne zvysovat tlak turba, elektronika zacne privirat (skrtit) prutok vzduchu, takze wg zacne otvirat az pozdeji..

ale... mechanickej odpor je tam porad stejnej, tudiz pokud uz je guma ve wg povolena, bude turbo nabihat pomaleji.

Bidrin udelal to same co pisu, ale mechanicky a pres kolecko s tim, ze je tam kulicka a pruzinka, kterou jde regulovat tlak přesněji.

Jinak pokud je to tak jak ty pises, tak pokud ti ten pristroj kixne, tak ti vyleti lopatky predni maskou, protoze wg nebude prepoustet a turbo bude porad tlacit na max...

jestli to takhle je, urcite bych si poridil jeste pop off, nic bych nenechal nahode. Jinak pokud to tahkhle je, tak plnici tlak poroste rychle. Stejne si ale myslim ze neni nad manual.
o 19.11.2006, 10:31 | semysak
no 99.9% tech el. hracek neni nic jinyho nez elektricky ovladana dirka v hadicce mezi tlakovou casti turba a wg proste podle ruznych programu a treba i tlaku nebo stupne seslapnuti plynu nebo otacek se ovlada ta velikost diry - tj kolik vzduchu pusti do wg - to zalezi na dobe po kterou je ten el. ventil otevrenej takze do wg jde stale cast tlaku, onehdy sem se stim docs zabyval ai nejake tyhle hracicky vymyslel, to od bidrina pusti tlak az v tu chvili kdy dosahne nastavene hodnoty, to co je v tom prvnim linku je jenom nahrada toho puvodniho elmag ventilu co ovlada kolik tlaku jde do vw a kolik se upusti ven noa pokud je ventil bez proudu tak vsechno co jde z turba tak jde rovnou do wg = minimalni tlak urcenej pruzinkou wg
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3336 sekund.