
Navštíveno 1343x

Porad nejak nemuzu vychytat chlazeni na BMW E30 2.5...uz sem upravoval cely okruh,ruzne natahoval lip hadice aby byli co nejvice na vzduchu,je tam dlasi pridavna vrtule...na normalni jezdeni je to bomba,to neni schopny ani s ezahrat,ale jakmile tomu zacnu davat vydrzi to tak 2-3-4kola...Co uz s tim??otevrnou kapotu taky mivam plus predek vykuchanej aby na to slo co nejvice vzduchu.Vetsi chladak tam uz ani nenarvu,neni tam proste misto...
to chce lepší zátku na nádobce aby jsi měl větší tlak jako papiňák + dexcool a je to
jen samotna zatka zvladne zlepsit chlazeni?
JJ o necem takovym na pricipu papinaku sem uvazoval,hod nejakej link prosim
mno samozřejmě čím vyžší tlak tím vyžší bod varu ... jinak link nemám já nakupuju tyhle víčka na ebay, třeba Probe má origo tlakový víčko 0,9 baru a já mám teď 1,3
Zkus nový chladič a vodní pumpu!
chladic i pumpa nova,chladic dokonce vetsi nez origo,sic o minimum ale je.rikam na normalni i dost tvrde jezdeni to chladi vic nez paradne ale pak pri blbnuti je to na prd.
to abys to teda začal chladit jao subaru. to hnalo na chladič studenou vodu z trysek. ale myslím že to bylo na chladič vzduchu. jenže u vody bude asi hodně spotřeba. ale jen takový nápad. zkus jezdit úplně bez kapoty. podle toho co píšeš tak blázen jsi dost tak tě kapota nemůžě rozhodit..
pida:
"Co uz s tim??otevrnou kapotu taky mivam..." ;o)
v tomhle případě pomůže akorát to co sem napsal já je to zaručená věc co funguje
No ono je to spis tak ze BMW se kapota otvira smerem dopredu tudiz ty ji otevres ale celou nevyklopis takze vytvoris super tunel pro privod vzduchu a pritom se nemusis bat ze by se kapota otevrela cela...
tím se ti bude hnát vzduch zezhora na motor - tudíž zhoršíš proudění přez chladič ...
měděnej chladič... ale spis budes mit neco spatne .-) treba hlavu...
má to olejovej chladič?jestli ne tak bych doplnil mazací systém o něj..většinou se totiž při blbnutí začne hodně zahřívat olej a jelikož není chlazenej (nebo jen výměníkem voda/olej) tak voda začne přejímat tu část tepla kterou měl odvýst olej
olejovej chladič je věc která mě taky čeká..ale já zas mám problémy při dlouhodobý jízdě kolem 6000ot/min..voda drží,ale olej se zahřejvá až o 10-15°C i když mam výměník voda/olej

20.11.2006, 23:30 |
JeTy jako ježdění bez kapoty po republice neni pro Brianna problem

Ještě novou viskosku a největší chladič co jde tam dát turbodisla.
tak kolik si myslite ze maji zavodni auta teplotu vody? urcite ne 90°C... kolem 130-140 je idealni teplota, musi se ale dat pancerovy hadice a lepsi chladic, prakticky takovej vetsi intercooler :)) a nejvetsi chladice se delaji pro diesely tak tam z neceho napasovat, ale nevim jestli vydrzi ten tlak
no jo to zas platí pro f1 motory podobný nesmysle,kde honěj každej kW ..ono při tý teplotě má motor největší účinnost... ale to sme někde jinde,kde jsou i jiný materiály...
to že zvýšíš tlak v soustavě u seriovýho motoru , tak trochu zvedneš bod varu kapaliny a oddálíš tak možnost vzniku parních bublin,který by pak zhoršovali chladící účinnost...a deformaci hlavy atd....
např. v coupečku mam termostat na 75°C....a to to je skoro závodní motor ,s použitím běžnejch materiálů...
mimochodem největší provozní teploty motoru dosáh mercedes pro F1 a to cca 125°C
honza: hele nekde v italii sem videl coupe 2.0 16V NA stejny co mate vy, 210PS a 400metru za 14.1s, mate co dohanet :)) s interierem ;)
Reprak by tam nalil fritovaci olej a povaril to na 140 gradu, zadnej problem :-)
jinak ten chladic oleje je urcite dobrej napad, ale i lidi s preplnovanyma Bmw motorama nemaji problem se seriovym chladicem, takze tam fakt mas nekde problem...
CervinVega:
koukal jsem k tobě na stránky,ty kompresory jsou stále aktuální? a jsou to ty M62ky?..něco s kámošem scháníme ,protože koupil auto s chcíplym Gčkovým kompresorem..
jo, jsou, nechci placat, ale minimalne 3-4 lidi to misto Gecka brali a jsou podle vseho spokojeny...
Něco musí bejt špatně, byly případy, že i blbej chybějící plast, kterej zužuje proud vzduchu k větráku, zhoršuje průtok vzduchu skrz chladič

21.11.2006, 23:15 |
Akordýsek | Upraveno: 2006-11-21 23:17:09
je to tak i nový auta mají provozní teplotu třeba 120.. kvůli menšímu tření a opotřebení.je to prej o hodně lepší.-)to mě řeklu mistři z cítroenu:-)ale máš tam stopro problém..šel bych po hlavě, těsnění..po tom co jsi všechno vyvedl tak by to auto měla být na úrovni pojízdnýho mrazáku...
tomu teda moc nevěřím, čím větší teplota tím větší roztažnost materiálu takže opracování musí bejt daleko přesnější a taky matroš musí bejt úplně jinej a už vidím jak zrovna Frantíci do tohohle jdou , navíc pochybuju, že při 120 stupních je menší tření a opotřebení, to je blbost ...
idealni spalovani motoru je kdyz ma teplota motoru 140°C, ja jsem to prve krapet prestrelil, real je kolem 110-120 :) Treba Uno turbo nejlip jelo kdyz melo 100°C :)) a je fakt ez pres to neslo. No a urcite bych dal olejovej chladic, pac i u UT se dokazal olej zahrat na 110°C, kdyz jsem s tim radil po okruhu, ale nikdy jsem to neuvaril. Punto GT vydrzelo 3 kola (mosteckej okruh) a pak sem musel ubrat, teplota sla taky do cervenyho.
tak vcera sem mel moznost projet timhle stylem jakym jezdim i kamosovo BMW a bylo to same...taky se zacalo prehrejvat8-/ Myslim ze ten olejovej chladic je dobra volba-nejlepsi podle me bude udelat redukci od olejoveho filtru natahnout trubky dopredu a bude to...
rekl bych ze mas nekde problem, mam steny motor a uplne bez problemu teplota vody se drzi porad na 90 a olej mam od 70 do 85 dle toho jak tomu davam....
jasne, Briann je proste ukrutnej zavodnik :-)
ja myslel ze vsechny M20 olejovy chladic maj, alespon ja ho mam....