
Navštíveno 2281x

Čekal jsem, že to tu bude, na virtu jsme to řešili už před týdnem :o) Adam a jeho kamarád řádí - předek se mě líbí, ale ten zadek je nějakej divnej. Každopádně to bude pecka a pokud to nepřeplácá jako dvě předchozí auta, tak se máme na co těšit.
tak tohle už fakt nemá obdob....mazec...prostě
To mě polej prso!!!
Mazec!!
nooo jsem na to zvedavej... :)

26.11.2006, 20:49 |
Lion Fandím mu!!!..Je to nádherná práce..Držím palce, aby se mu vše dařilo to dotáhnout k úspěšnému konci...
wow - tak to je mazec....jsem zvědav na finální podobu
blazni jj znam
uz to chci videt v realu
Lion: myslím že Adam to k úspěšnému konci dotáhne jako vždycky, o tom žádná

27.11.2006, 08:50 |
Alííí Masakr.
krásný auto co neopustí podval :o), nicméně klempíře bych rád znal to musí bejt hustej řízek ...
Neni to nejaká nemoc?Fandím jeho přítelkyni, že ho ješte pustí do garaže, protože to vypadá na tuny hodin práce(moc práce,min prci prc:-)) ...Jinak jsem zvedavej na finalovou podobu,ale jak se zatim divam,bude to strojovna...Congrat...

27.11.2006, 11:22 |
Syrup predek je neskutecne krutej, ale ten zadek ... nevim nejak jsem mu neprisel na chut.

27.11.2006, 11:29 |
Aki jako mar...klobouk dolu pred klempirinou

27.11.2006, 11:53 |
Bucci ty přední světla....mazec....tohle by mě fakt nenapadlo, celkově to vypadá uplně bombově.....
jen bych tomu človíčkovi doporučil, aby nam nedával tu leopardí srst co měl ze začátku na tom G III - ale fakt hustý...už se těšim na finální podobu
MarauderZ28: Ono nejlepší auta na show shine to tak prostě mají - pokud to bude mít světlý spodek a pozlacené nápravy,tak s tím jezdit v dešti je hřích. Je fakt, že potom není to auto ani pro radost ze svezení a tohle předpoklady má jak v podvozku, tak třeba i brzdy od Kábrta - myslím si, že i technicky to bude slušné a ne jen na podval - tam už záleží na finálním provedení pro co to auto bude. Taky jsem letos zvažoval třeba podběhy ve světlé barvě, ale jelikož se i rád svezu, tak to dělat nebudu - každý pro, má i proti.
vzhledem ke kolům výkonu motoru snížení atd to opravdu bude jen na pokuk, popravdě nechápu proč tyhle auta maj motory, brzdy a tlumiče :o)
MarauderZ28..taky si to vobčas říkam :)
Syrup..souhlas ..zadek nic moc .... ty světla mě neberou

27.11.2006, 15:47 |
dddd jj muj názor je stejnej jako Maraudra

27.11.2006, 18:27 |
bobes Tak ja smekam,ja ti osobně držím palce at se ti to dilo brzo podaří,muj nazor je na to kladnej moc se mi to líbí,par kolegum se nelíbí ten zadek ale to je věc v kusu,jednoducha odpověd!Na planetě nejsou stejní lidé a tudíš tu musí být i každé jinačí auto(co se tyče stailingu a tuningu),
MarauderZ28: ...tyhle auta... bylo myšleno jako šou káry obecně, nebo jen na konkrétní značku?
tak to bude dobrej nářez až se to dotvoří, ale jediný co mi na tom nesedí, jsou ty přední světla...
mazec mazec a jeste jednou mazec, fakt uzasna prestavba, smekam :-o

27.11.2006, 22:35 |
zrno no pokud chcete kontakt na klempiře tak WWW.HOK-UH.CZ (momentálně mimo provoz) . Popřípadě kontakt se dá sehnat.
tyhle auta podobnýho ražení jako toto jsou show car co dokážou i hodně dobře jezdit ...
MarauderZ28: Díky za odpověď...

28.11.2006, 14:27 |
Corry Tohle je podle mě správnej způsob, jak " postavit " auto !!! ....
pridavam se s tim ze ten klempir je blazen..... jinak mozna moh koupit par tabuli plechu a zacit od nuly....mozna by to bylo min prace:))
trosku ulet na to ze to nebude na papirech, bude se to vozit na vozejku po tuning srazech a je to vicemene auto na hovno:) jo a nemusim ten chop top.... v leze se mi fakt ridi blbe....
neopdustim si citat: (pelisky)
....to muselo dat prace......a pritom takova blbost co??

30.11.2006, 19:14 |
Mario MarauderZ28: ver tomu ze tento clovek s tim an podvalu jezdit nebude:o)
věřím, že ne, nicméně Vr6 motor je možná zajímavej ovšem nijak brutus výkonem nevládne, auto díky těm hromadám navařenejch plechů ztěžkne, 18" kola taky mínus, a pak je tu hromada otazníků jak odladí podvozek a bude to jako celek dohromady fungovat ....
apropó jak jezdí to eRko s motorem z Audiny ?
Původně jsem se už k tomu nechtěl vyjadřovat, ale musím. Tohle auto má na to být slušné i na svezení jak svým výkonem, tak podvozkem a i brzdama. Konkrétně brzdy od Kábrta jsou asi tak 100x lepší než 99% brzd na nějakým těžký americký srá**. Každý máme jiné představy o tom co je dobré a co ne a co nám stačí a co ne. Někdo má v autě Sencora na papíráky je max. spokojenej a někdo má Etony přes Braxe a pořád mu to nestačí. Tak je to i v autech a tak jako Ty tady máš pořád narážky na Škodovky, tak zrovna tak já můžu mít narážky na nějaké ameriky které mě až na pár vyjímek potvrzujících pravidlo vůbec neberou a nepovažuju je za vrchol světa tak jako Ty...
eRko co vím, tak ještě nejezdí. Já třeba jsem stavěl svoje auto 3,5 roku a zdaleka tam nebyl takový zásah jako u Vráťy a pokud to chceš mít vše 100%, tak to jde pomalu.
chápeš že tady vůbec nejde o to, že to je škodofka ? je mi to úplně u prdele co to je za auto, ale Ty asi víš o čem mluvíš spoustu takovejhle přestaveb jsi už udělal takže to máš těžce v malíku viď, mě přijde že v týhle republice 99% lidí má dojem, že auta se stavěj jak z lega na dlouhou kostičku nacvaknu kolečka dám tam motorek a sklíčka a hůů hůů jedeme. Stejně jako víš jak brzděj USA auta koukám :o)
Nicméně nedávno se řešil problém na USmotors když maník narval do Camara 5,7 bigblok 7,2 to auto si předkem sedlo totálně na břicho, a i když dali dvojitý tlumiče tak se díky tý těžký krávě s tím nedalo kloudně jezdit ... Tak to jen proto aby až mě bude zas rozebírat na škoda fóru jsi tam měl co připsat ....
A proč by to nemohlo fungovat? Pružiny a tlumiče se dnes dají udělat přesně na míru a někdy mnohem lépe než ve světě - např. HP sporting, p. Křistek Protlum patří dnes ke špičce a podle hmotnosti auta a rozložení Ti navrhnou podvozek na míru.
Co se týše brzd, tak osobní zkušenost nemám, ale pokaždé když testujou nějakou ameriku (ať už v časopise nebo TV), tak zmiňují, že to má sice slušné brzdy na první šlápnutí, ale že nehorázně vadnou - proč by taky dělali nějaké super brzdy, když tam jezdí max. cca. 120km/h :o)
Nechápu proč do toho Camara dávali dvojitý tlumiče. Ještě nikdy jsem neviděl, že by tlumič zabránil tomu aby auto leželo na břiše - tomu snad má zabránit tvrdší pružina ne :o) a pokud tam dali 7,2 místo 5,7, tak to zas takový rozdíl ve váze být nemůže. Podle Tebe by Cobra s 12,7lmotorem musela už být min. pod zemí....
Nikde jsem Tě nerozebíral, jen to bohužel vidíš jen z Tvého pro mě zaujatého směru.
a je to tu zase :-) švestky proti jabkám :-D klucí nechte toho,každej máme nějakej představu,které se nechce me vzdát a tak zůstaňme někteří věrni škodověnce,někteří cadillacům a někteřím minikům ;-)

01.12.2006, 11:40 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-12-01 11:43:49
tak schválně pane kolik váží 5,7 small block a kolik váží ten bigblock (jen pro Tvoje info váhovej rozdíl jen hlav těhle dvou motorů je 45 kg) .... a porovnávat to s Cobrou, chlapče chlapče plácáš a nevíš co .... smutný
jinak dva tlumiče samozřejmě každej se svojí pružinou tam dali proto protože se to na to auto prodává pane chytrej :o)
a pls o jakým USA autu to v TV nebo tom časáku psali, stačí jeden jedinej příklad ...
ten rapid bude ojedinelej, nicmene to vidim tak na 1300-1500kilo vahy, takze to pojede asi jako dvoulitr, takze...
Ohledně hmotnosti jsem psal to, že se dávají i podstatně větší motory na auta i lehčího kalibru jako je ta Cobra s motorem o objemu přes 12l - proti tomu je i ten 7,2 small block :o))
Počkej, to mě chceš říct, že někdo počítá s výměnou motoru za větší a dělá k tomu podvozek se zdvojenou pružinou a tlumičem a nefunguje to? Tak bych mu to omlátil o hlavu!!! Protože na tu hmotnost s tím snad muselo být počítáno. je jasné, že toauto bude v zatáčkách víc těžkopádné, ale ne že se bude naklánět jak kachna. Kamarád má v autě taky motor o nějakou 1/3 těžší než série, dal k tomu tvrdší pružiny a tlumiče a z hlediska jízdních vlastností je to auto téměř na stejno jako před tím. Je jasné, že tu větší kinetickou energii cítíš.
To auto - tak např. nový Mustang - brzdy nic moc, vzadu tuhá náprava, takže v 60km/h není problém dostat smyk - takže asi tak.
Myslím si, že HERO to vystihnul, ale Ty prostě neumíš uznat nic jiného než ameriku a o tom celá diskuze je.
Ona Škodovka zas tak špatný podvozek nemá. Samo, že každý hodnotí 120 s kyvadlovou nápravou na OR 6 a OR 34 gumách. Stačí ale abys jel ve 130 (vlečná náprava - nezáviské zavěšení všech kol) a byli tam nějaké pořádné gumy s nižším profilem a je to úplně něco jiného. Jako příklad uvedu amatérské závody rally, kdy poslední Hořovice vyhrála do 1600ccm 130RSo nad všema těma Suzuki Ignis, Swift, Felicia Fit car apod. takže asi tak.

01.12.2006, 18:28 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-12-01 18:46:36
takže hochu ameriky jsi zatáhl do týhle diskuze Ty, já nepípl ani slovo a jak jsi si všiml ani je nikde slovem neobhajuju - spíš naopak, takže fakt nevím co kde plácáš, pokud myslíš to s těma brzdama tak sem chtěl jen fakta o jakým autě jsi to slyšel ... povím Ti každopádně jedno - Camaro má vzadu tuhou a to mnohem jednodužší jak Mustang kterej jí má vcelku námáklou, brzdy jsem měl taky horší, vypnutý ABS a 2x víc HP jak Mustang GT a řeči, že není problém dostat smyk v 60 nebo to neubrzdit apod. jsou jen povídačky. Osobně sem takovejhle problém neměl a to ani v mnohem vyžších rychlostech a ani se mi nikdy nestalo, že bych něco neubrzdil. Nevšiml jsem si ani na okruhu třeba v Mostě, že když tam maníci s Mustangama jezdili, že by se tam motali ve smykách atd ...
Dál ke Cobře jestli si myslíš, že objem motoru = jeho váha tak jsi s prominutím padlej na hlavu starej big block je komplet litinovej motor s litinovejma hlavama sáním a dalšíma vyfikundacema a sám ten motor je oproti small blocku těžší asi o 250-300 kg (záleží na typu motoru) navíc je k němu přiřazená gigantická převodovka, která zase váhu zvýší asi o 70 kg, dvoutlumičovej podvozek je určenej pro podobný přestavby nicméně to, že někdo přidá 300-350 kg na předek a tím naprosto změní jízdní vlastnosti toho auta a stane se těžce ovladatelným to asi nebude chyba podvozku neb nikdo nepočítal s tím, že někdo narve to největší hovado z Cadillacku do Camara
Ty máš prostě těžkej komplex jakmile někdo napíše o škodovce něco jinýho než chválu a hlavně mě baví jak to pak přehazuješ na mě, že já pindám o Amerikách fakt trapárna ....
jinak k tý AC Cobře s 12ti litrem a víc ... můžeš mi říct kde jsi to vyčetl ? Ofiko se totiž do toho auta dával nejvíc 7,0 litr ...
Viděl jsem testy Mustanga jak na Primě, tak hlavně na DSF na jejich Track testu a byla to hrůza jak se to auto chovalo a tam s tím jezdí páni řidiči, takže o tom jak se chová tuhá náprava vím svý. Brzdná dráha taky žádná sláva.
Ohledně hmotnosti, tak je mě naprosto jasný, že litina versus hliník je o něčem jinám, ale Ty víš, že ta Cobra má celohliníkový agregát? Můžu to doma vyhledat, ale je to slovíčkaření, nehledě na to, že pokud tam někdo dal o 300kg něco těžšího, tak k tomu musel udělat podvozek a ne tam dát byť lepší, ale na jinou hmotnost. To je pak jasné, že se to chovalo blbě. pokud by tam měl pružiny tlumiče na zakázku (spočítat se dnes nechá vše a třeba Křistek je na tohle machr), tak by to bylo podstatně lepší. Jak říkám kinetika by tam cítit byla, ale že by to auto se chovala nějak extra blbě je hovadina. podívej se na toho Golfa od dahlback racing, který má v předu velkou krávu 5 tiválec s turbem jak sloní hlava, zadek vykuchanej jen s nádrží a jak se to chová na okruhu - úplně super a vše je to jen o nastavení a vyladění podvozku.
Já komplex nemám, nereaguju na každého kdo řekne křivé slovo na Škodovy na každém fóru, ale speciálně Tebe a Tvůj komplex vůči Škodovkám sleduju už hodně dlouho - co ta narážka na Vráťu - to asi nebyl výsměch po tom co jsi psal kdysi u toho tématu Erko s motorem z Audi...
mno to byla narážka spíš na to, že sem chtěl vidět jak to božsky jezdí hmotnost 50:50 a jakej to bude supersport - to jen cituju to co Ty a Tobě podobní tam žbleptali. Tu Cobru prosím najdi ...
[ Link ] Sorry je to 12,9litru - vše píšu z hlavy a člověk to vše nemůže pobrat :o))
Nikde jsem nepsal, že to má 50:50 tak to pozor a navíc nikde není psáno, že to je úplně ideální :o))
já sem taky neřekl, že jsi to psat Ty ..to 50:50 to byli zrovna "Ti podobní" ...
s tou Cobrou si děláš asi prdel ne ? jak můžeš porovnávat auto do čeho člověk dá někde na dílně naprosto jinej motor s něčím co tunerská firma poskládá od šroubku a dá tomu kastly Cobry, ale s vlastní Cobrou to nemá skoro nic společnýho ...
každopádně nejlepší bude počkat až to borec dostaví, pak se tu zas můžem sejít a diskutit ...
Ty už mluvíš jak Tom2racekiller :o)) Auto stavěla firma - doma si nic takového neuděláš :o))
Proč bych si doma neudělal nic pořádného? Ano, pokud k tomu budu přistupovat jako Tvůj známý, který dá do auta těžký motor a nepřispůsobí tomu pružiny a tlumiče (řeči typu dal dvojitý a ve finále z Tebe vypadne, že ty dvojitý jsou ale na auto o 300kg lehčí neberu), tak nikdy dobré auto to nebude.
Je zajímavé jak všechno překroutíš a neuznáš, že jsem měl třeba s Mustangem a pružinama pravdu :o)
Ještě ohledně Tý Cobry tak to byla narážka na to, že i s tak velkým a těžkým motorem se dá vyřešit tlumič a pružina tak, aby auto neleželo na břiše jak jsi psal. Navíc ani já, ani Ty nevíš jakou to má konstrukci podvozku, takže ve finále to může být jen zesílená verze toho co používají v těch "obyčejných" replikách se 7,0 motorem...
Marauder : Vsude je to stejny ... jak tady tak v usa nebo UK, ...
[ Link ]

02.12.2006, 10:18 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-12-02 10:35:31
add Cobra v autě za 15 mio bude obyč zesílenej podvozek z repliky ty jsi taky pohádkář dobrej ..
cituji: Motor je podobně jako většina dílů rámu, karoserie i podvozku, vyroben s využitím technologií používaných ve formuli 1, při přípravě patnáctikusové série jsou připuštěny pouze minimální výrobní tolerance. Prostorový rám je tvořen trubkami o průměru 4 palce (více než 100 mm), díly karosérie jsou vyrobeny z uhlíkového kompozitu. Díly nezávislého zavěšení kol jsou vyrobeny výhradně z hliníkových slitin nebo ze slitin titanu.
Myslím, že to hovoří za vše Ty repliko ....
add Pružiny nikdy sem neřekl, že dvojitý jsou na auto o 300 kg lehčí co to zas meleš proboha, řekl jsem že to auto pak bylo tak jak má bejt jenže díky + 350 kg na předku se zhoršily jízdní vlastnosti a to razantně .... To samý když chtěl Michal do 200SX S14a motor ze Skyline mu to bylo rozmluveno, že je těžší a že tím zkurví jízdní vlastnosti tak tu nevykládej o podvozku neb ten to nezachrání ...
add Mustang a co Ti mám uznat - sorry Prima Jízda je pořad pro idioty a nemá s objektivitou absolutně nic společnýho a DSF ? Já to auto viděl na vlastní oči v akci a nepozoroval jsem nic z toho co tu píšeš tak proč bych to měl uznávat, pokud by to bylo tak tragický jak popisuješ těžko by to auto vůbec mohlo vjet na okruh natož dokončit celej závod ...
DSF - Ford Mustang ... čoveče jen tam nějak nevidím ty smyky, nevidím tam ty nevýhody tuhý nápravy a nevidím tam ty nebrzdící brzdy a přitom to honěj po úzkejch okreskách navíc se tam o tom vyjadřujou v superlativech ... hmm hmm kde je asi chyba ...
[ Link ]
add motor Cobra - full aluminium, ono taky kdyby nebyl tak by to auto nemohlo vážit jako celek 1034 kg - takže ten bigblock je těžší byť má míň litrů ....
Pokud si myslíš, že to nemůže zachránit podvozek, tak by pak všechny ty 3kový BMW s těžkým 10 válcem z M5tky asi nikdy nemohli kloudně jezdit :o) apod. další kreace, kde se tomu ale ten podvozek přizpůsobil. Auto může vážit klidně 2 tuny a udelá se na to podvozek na kterém to bude perfektně sedět. Je jasné, že v menších zatáčkách takové auto strčí do kapsy kdejaký malý hatchback, ale to je prostě zákon kinetické energie. Ale že by to leželo na břiše ani náhodou a nebo se to blbě chovalo - to je prostě jen poddimenzovaným podvozkem určeným na jinou hmotnost auta. Já mám taky auto těžší než sérii a chtěl jsem ho mít i tvrdší, tak jsem si na to nechal spočítat tužší pružiny a mám přitvrzené HPčka tlumiče. Auto ztěžkne, tak se musí tomu ten podvozek přizpůsobit. K ostatním překrouceným věcem se vracet nebudu...
prosím Tě vrať se mě to fakt zajímá co sem překroutil - Ty si vymejšlíš kraviny, že jsi viděl, že jsi četl to je ale k prdu neb taky si tvrdil jak na DSF děsně zrbali Mustanga já sem hodil video, kde je naprostej opak, já si aspoň dám tu práci projet www a dodat fakta a ne nějaký smyšlenky a nebo lživý info... jinak nevím co to zase meleš o M5 tam je celý auto stavěný na ten danej motor, navíc není rozhodně nijak těžkej .. ale narvi do M5 motor z 850i a uvidíš co to udělá .. já fakt nevím jestli jsi natvrdlej nebo to nechápeš auto jako M5, ta 12,9l Cobra jsou stavěný pro ten danej motor, Camaro není stavěný konstrukcí auta na to aby se přidalo na předek tolik kg navíc dokážeš pochopit, že tím totálně rozhodíš poměr váhy předek zadek ? dokářeš pochopit, že v tomhle Ti sebelepší podvozek prostě nepomůže ?
jinak podívejme se kdo tu plácá:
Ty jsi tvrdil na DSF Mustanga zdrbali - není to pravda
Ty jsi tvrdil Cobra 12,9 litrů má těžší motor než bigblock - není to pravda
Ty jsi tvrdil, že podvozek tý Cobry je obyč - není to pravda
takže mi řekni kdo tu z nás dvou mele hovna ....
P.S. fakt končím neb se nebudu dohadovat s někým kdo si k podpoře svých výmyslů záměrně upravuje fakta jak se mu to hodí a lže ...
ze se na to nevyserete...osobne si taky myslim, ze tenhle rapid toho moc nenajezdi
Tak znova: Pokud si myslíš, že to nemůže zachránit podvozek, tak by pak všechny ty 3kový BMW s těžkým 10 válcem z M5tky asi nikdy nemohli kloudně jezdit :o) (namátkově jsem myslel třeba tu E30 co tam má M u nás, nebo to co udělo Hartge a třeba tuším i Alpina) Prostě do lehkého 3 BMW dají motor z 5tky a kupodivu ač je ten motor podstatně těžší jim to funguje. A takových aut je spousta - prostě to mu ten podvozek přizpůsobí a pokud si myslíš, že to nejde, tak proč by asi dělali třeba KW podvozky podle typu a použitého motoru a jiný by byl na 1,6 benzín a jiný je na 2,0 ropu - to proto, že je prostě těžsí.
Ohledně Mustangu, tak ho tam chválí poměr výkon/cena, což je fakt, že auto pod mega a má 300HP a je s ním zábava, ale že by měl super podvozek a brzdy tam teda nevidím a i z toho chování co jsem viděl na té jejich dráze - třeba na tom zlomu - nic moc.
Nevím jak Ty, ale nikde jsem nenašel hmotnost samotného 12,9l v Cobře a ani nevím přesnou hmotnost bicblocku.
O podvozku jsem řekl že může vycházet z těch obyč replik a to taky může - kde píšou že je tam něco spešl, kromě toho, že je to z hliníku a titanu. Samotná konstrukce náprav může být úplně ta samá, co dělají u těch replik s menšíma motorama - tady jen díky titanu pevnější a lehčí. Takže takový ho*na tady nemelu, ale už mě nebaví Ti něco vyvracet.

04.12.2006, 13:12 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-12-04 13:13:59
podvozek tlumiče ramena nápravy motor atd je zkonstruován s použitím techniky z F1 takže proboha zapomeň nba tlumiče z repliky který stojej 100 USD kus ....
Mustang :o)) tohle je čím dál tím víc směšný, nejdřív ho mělo zdrbat DSF nakonec je to tak, že Ty jsi dle pohledu na TV usoudil jaký má to auto vlastnosti to je bomba ...
dál nepokračuju neb se to zvrhává do komedie ...

04.12.2006, 13:52 |
Tuner#2 | Upraveno: 2006-12-04 13:54:02
Pokud by jsi četl, tak jsem psal že se schoduje konstrukčně, ale to že tam jsou jiné pružiny a tlumiče, protože ten motor určitě váží víc než v replice 5,7l nebo nějaký 7,0l je jasné i málému dítěti.
Mustang opravdu má podvozek nic moc - tuhá náprava mluví za vše - to je tam dobré na jízdu rovně.
Komedii z toho děláš Ty převracením toho co napíšu. Když je někdo schopen se divit tomu, že na těžký motor nefungují dvojité tlumiče a pružiny (ale na daleko menší hmostnost) tak nevím... to je jako dát na litinu naftu tlumiče a pružiny pro 1,4 benzín v hliníku :o)
jen piš dál čím víc píšeš tím víc dokazuješ jak jsi hloupej jedinec, ale OK
tak schválně můžeš nám tady všem říct jakými neduhy trpí tuhá zadní náprava při jízdě do zatáčky, jelikož zde vykřikuješ, že je vhodná jen pro jízdu rovně musíš tedy vědět proč takže prosím rozeber to tu ať vidímě že neplácáš nesmysly ....
(kdyby platila tahle píčovina jezdil by novej Civic a to i Type-R je rovně neb má tuhou zadní :o) takže sem zvědav co pan Tuner zde předvede)
Pokud vím, tak není ale Mustang má hnanou tuhnou nápravu, kdežto Civic a podobní jí za sebou jen táhnou a nikde není psáno, že je to tak dobře.Proč by asi třeba nová Octavia měla víceprvkové nezávislé zavěšení, když ta ohnutá tyč je tak super u první generace. Navíc u hnané nápravy je to snad při přejezdu nerovností v zatáčce snad jasné - prostě nezávislé zavěšení je daleko lepší a lépe kopíruje povrch. je divné, že žídné WRC, F1 a pod, nemá tuhou zadní hnanou nápravu, když je to tak super. Občas to nechce vidět jen ameriku, ale s Tebou to fakt nemá smysl - umíš akorát zesměšňovat a nepřiznáš, že někdo o tom taky něco ví... Good bye.
není napsáno že to je dobře ? tak to asi panáčku nečteš testy nové Hondy Civic kde píšou, že to funguje velice dobře ....
Ano pokud se budeme bavit o silnici plné děr hrbolů apod bude tuhá zadní náprava v jasné nevýhodě, pokud se budeme bavit o kvalitním povrchu a je jedno jestli to bude rovina tam se nevýhoda tuhé nápravy smazává (samo výceprvek bude ve výhodě do určitýho počtu HP)
umíš akorát zesměšňovat a nepřiznáš, že někdo o tom taky něco ví
ano hlupáky zesměšňovat budu a to i nadále, hlupáky co tvrděj že tuhá se hodí jen na jízdu rovně tak je to idiot co nikdy v takovým autě nejel a mele jen pantem to co slyšel od chlapů v hospodě a myslí si jak je hrozně zajímavej, zeptej se kohokoli kdo řídil moje Camaro zda se to nedalo řídit po okreskách kde jsme to auto proháněli, kolikrát jsme to tahali z příkopu a kolikrát jsme to nedobrzdili, vysvětli mi jak je možný, že okruhový verze Camar apod aut s tuhou zadní byly schopný vyhrávat nad autama s nápravou víceprvkovou, odpovím Ti sám protože Ty o USA autech víš naprostý hovno, ale děláš strašně chytrýho a zkušenýho, auta testuješ tak, že sleduješ z gauče TV a děláš z toho závěry který pak prezentuješ jak zkušební jezdec, je mi jasný že z toho určíš brzdnou čáru a chování podvozku. Jinak se neboj myslím si že neamerickejch aut sem řídil daleko víc jak americkejch takže si obrázek udělat umím, kolik USA aut jsi řídil Ty ale nemyslím z gauče s pivem v ruce, ale reálně na silnici ?
jak malí :-)))) už to ho kua nechte, nebo mě jebne, že vás to baví ;-)
mě to baví neb ten člověk neví co píše :o)
z testu Mustanga ...
"Zadni zaveseni pouziva vinute pruziny a lehky 3-ramenny design s panhardskou tyci aby udrzel veskere pohyby pod stalou kontrolou. Je to skoro to nejlepsi co muze zaveseni s tuhou napravou dostat a velmi to redukuje preskakovani a hopsani zadni casti auta"
Our Mustang's a real treat
Richard Bremner gets all the great long-termers. Shortly after I turned up on the mag in December 2003, he took delivery of a sunset-coloured Nissan 350Z, which made me green with envy. Now he's running our Ford Mustang GT, and a weekend in that car has made me even greener.
There are people who argue that these burbling imports are out of place on our roads. That they're too big, too thirsty, and out of their depth on British bitumen. They're mistaken, I assure you. Once you get used to sitting on the left and changing gear with your right hand – and once you've stopped gazing out of the driver's side window to check a rearview mirror that isn't there - there's nothing but a great deal of satisfaction to be gained from Mustang ownership.
It is big, sure, but no bigger than a small saloon car, and unlike Mustangs of yore, its fast-paced, incisive steering rack makes it easy to guide. It's is pretty thirsty too - most V8s are - but I still managed to squeeze 280 miles out of its 60-odd litre tank. Which is respectable.
It's certainly respectable enough to be outweighted by the strengths of the Mustang - the real reasons you'd buy one. For me, its glorious soundtrack is chief among its attractions. It's the sort of noise you’d willingly drive windows-down through a blizzard to enjoy - gargling, authentic, and best sampled in 4th gear, pulling hard from a crawl, when I'm sure you can hear each cylinder beat in turn.
Fast, too. There's as much potency at the top of the rev range as there is urge at the bottom, so it doesn't matter where you are or which gear you in; you can go from easy canter to full-on gallop on a whim.
And although it doesn't quite corner with the accomplishment of the best independently-suspended alternatives, that live rear axle still has its moments. It's perfectly predictable if you want to leave a damp, empty traffic island with a flick of opposite lock. Moreover, there are places in the UK where it actually works better than an independent setup.
Specifically, if you go north on the M40, passing junction 9 at Bicester, there's a point on the road at which the camber changes abruptly. Drive over it in most cars and the body shifts from right to left, as if you'd just driven diagonnally across a very shallow sand dune, and occasionally calling for steering correction from the driver if you're not prepared for it. In the Mustang though, the axle simply pivots gently without disturbing the body. It's the only car I've ever driven over that particular bump that deals with it without making the driver aware.
If I had Ł22k to spare right now, I'd need pretty careful persuasion not to buy one of my own, and then drive it between junctions 8 and 10 of the M40 with a smug grin on my face. Fact is, I'd probably have a smug grin on my face wherever I happened to drive it.

07.12.2006, 17:56 |
zufo vy jste jaryni :-)
jinak k ak47 myslim že bude jezdit po cestach když má chlívek na značku