
Navštíveno 1346x

tak prisel cas na vymenu zadnich kotoucu a desek. Desky koupim asi obyc, dozadu to nema smysl nejake lepsi ne? ale koukal jsem na kotouce, moc by se mi libily vrtane a nasel jsem akorat OZ zimmermann, myslite ze je to dobra volba nebo mate tip na jine a lepsi, popripade nevite kde je sehnat nejlevnejc? diky

no ja nevim, ja když sem byl ve ferodu a kecal tam s nejakym maníkem, potvrdl mi mojí teorii, ze ty drážkovaný koouče jsou z uplne stejnyho materialu jako nedrazkovany, akorat jsou daleko dražší, což sem si myslel, takže to musí brzdit uplne stejne.
tak ja nepocitam ze to bude lepe brzdit, ale ty ceny jsou velmi podobne s plnymi kotouci, tak proc ne vrtane kdyz vypadaj lepe....

27.11.2006, 12:49 |
bawor | Upraveno: 2006-11-27 12:53:07
No osobní zkušenost nemám, ale co jezdím k jednomu známýmu co má dílnu a specializuje se na báwa tak si dal na třícu zimmermanny takže by měly být v pohodě. Vím že ti to asi moc nepomůže, ale tak informativně to napsat můžu. Jinak co sem byl u nich na dilně tak se ji¨m tam jenom tak válel motor z M3 e36 měli tam rozebranou e30 M3 takže žádní amatéři. Kdyby sem to teď aktuálně řešil tak by sem je bral taky.
Mám na báwu e30 touringu zimmermanny vpředu i vzadu a jsem s nima spokojenej, spolu s destičkama DS 2500.
a nebylo by lepší tam naprasit spíš něco většího místo těhle pidikotoučků ? třeba by tam sedly brzdy z jinýho modelu třeba na starou 635i sednou téměˇř bez úprav brzdy z E39 M5 a nemusíš pak vymejšlet jakou směs a jaký kotouče od jakýho výrobce neb i v tom základu to pak brzdí asi 5x víc ...
to Marauder: resim zadni brzdy, pac kotouce jsou uplne sjete....predek je v poho, brzdi to velmi dobre
tohle asi neni to prava orechovy.... navic je tam nejaka ryha, nevim jestli schvalne nebo tam mam bordel....a taky problikava kontrolka opotrebeni desticek... :-(((

jinak tohle by se mi taky libilo :-))

to Petr_at: hod sem foto pls, a kde jsi je kupoval jestli muze vedet? ja je zatim nasel jen na autodoplncich.cz
diry nebo drazky pomahaji odvadet plyny z pod desticky, takze to o neco malo lepe brzdit klidne muze... a samo to lepe luftuje + jsou o neco malo lehci + delaji takove sexy vrceni :-)))
Driver: no jestli e30brzdí dobre, to se mi moc teda nezda. ma to brzdy, jako by to melo 900kg a 100PS

27.11.2006, 22:19 |
bawor No co já mám třícu toura tak na brzdy si nemůžu stěžovat jasný že když sou výkonnější brzdy je to lepší¨, ale myslím že sou postačující. A jinak jak tu někdo psal o nabastlení brzd z něčeho lepšího tak tam je problém ten že e30 jako jedna z mála ne-li jediná má rozteč 4x100 a ostatní báwa 5x120 takže by se musel trošku předělat podvozek.
to Scream: podle ceho soudis ze to ma male brzdy? jsou to fota brzd zadnich jak uz jsem psal, vpredu jsou s vetsi plochou a prumerem 258mm, na to jak je to stare tak to ma i privod vzduchu primo ke kotoucum, a brzdi to velmi dobre....

diry a drazky - zaprve lepsi odvod bordelu, za druhe vetsi povrch - lepsi chlazeni......, za treti mensi hmotnost - mensi neodpruzene hmoty.....
lepsi brzdnej ucinek bych necekal.... pri stejnym prumerukotoucu a prizachovani pumpy a brzdicu asi jediny co dokaze zlepsit brzdnej ucinek je jina smes na deskach....
ale je jasny ze kdyz ta smes vic brzdi - vetsi koeficient treni - tak asi i vic ubyva a vic opotrebovava kotouce.....
4. vetsi spotreba desticek kvuli drazkam nebo vrtani pokavad je to na beznej provoz tak bych se zamyslel nese to sebou i to ze se desky nerovnomerne opotrebovavaj holt vsechno ma svoje + i -
mno ze se to vice sjizdi je mi uplne fuk, i tak by to na zadku melo vydrzet cca 100tis....a vzhledem k tomu ze s tim najezdim 2tis rocne , tak to mam do konce zivota..... :-)
Driver: no odpovedel sis sám. protože kotouce 256mm se mi zdaj na auto co ma 170PS a 1300kg dost poddimenzovany.
to bych nerek, spousta aut s podobnym vykonem ma 258mm kotouce, pokud se teda nebavime o soucanych novych vozech, ktere uz maj vetsinou o palec vetsi. ale na to ze je to 20 let strare tak to porad dostacuje. ono to neni jen o velikosti, ale predevsim o chlazeni....