Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Brzdy E30 jake?

 o Navštíveno 1348x o
o 26.11.2006, 21:44 | Driver
tak prisel cas na vymenu zadnich kotoucu a desek. Desky koupim asi obyc, dozadu to nema smysl nejake lepsi ne? ale koukal jsem na kotouce, moc by se mi libily vrtane a nasel jsem akorat OZ zimmermann, myslite ze je to dobra volba nebo mate tip na jine a lepsi, popripade nevite kde je sehnat nejlevnejc? diky

foto k příspěvku  od Driver



o 26.11.2006, 23:09 | Scream
no ja nevim, ja když sem byl ve ferodu a kecal tam s nejakym maníkem, potvrdl mi mojí teorii, ze ty drážkovaný koouče jsou z uplne stejnyho materialu jako nedrazkovany, akorat jsou daleko dražší, což sem si myslel, takže to musí brzdit uplne stejne.
o 27.11.2006, 11:47 | Driver
tak ja nepocitam ze to bude lepe brzdit, ale ty ceny jsou velmi podobne s plnymi kotouci, tak proc ne vrtane kdyz vypadaj lepe....
o 27.11.2006, 12:49 | bawor | Upraveno: 2006-11-27 12:53:07
No osobní zkušenost nemám, ale co jezdím k jednomu známýmu co má dílnu a specializuje se na báwa tak si dal na třícu zimmermanny takže by měly být v pohodě. Vím že ti to asi moc nepomůže, ale tak informativně to napsat můžu. Jinak co sem byl u nich na dilně tak se ji¨m tam jenom tak válel motor z M3 e36 měli tam rozebranou e30 M3 takže žádní amatéři. Kdyby sem to teď aktuálně řešil tak by sem je bral taky.
o 27.11.2006, 13:06 | Petr_at
Mám na báwu e30 touringu zimmermanny vpředu i vzadu a jsem s nima spokojenej, spolu s destičkama DS 2500.
o 27.11.2006, 13:12 | MarauderZ28
a nebylo by lepší tam naprasit spíš něco většího místo těhle pidikotoučků ? třeba by tam sedly brzdy z jinýho modelu třeba na starou 635i sednou téměˇř bez úprav brzdy z E39 M5 a nemusíš pak vymejšlet jakou směs a jaký kotouče od jakýho výrobce neb i v tom základu to pak brzdí asi 5x víc ...
o 27.11.2006, 13:31 | Driver
to Marauder: resim zadni brzdy, pac kotouce jsou uplne sjete....predek je v poho, brzdi to velmi dobre
o 27.11.2006, 13:36 | Driver
tohle asi neni to prava orechovy.... navic je tam nejaka ryha, nevim jestli schvalne nebo tam mam bordel....a taky problikava kontrolka opotrebeni desticek... :-(((

foto k příspěvku  od Driver

o 27.11.2006, 13:40 | Driver
jinak tohle by se mi taky libilo :-))

foto k příspěvku  od Driver

o 27.11.2006, 13:42 | Driver
to Petr_at: hod sem foto pls, a kde jsi je kupoval jestli muze vedet? ja je zatim nasel jen na autodoplncich.cz
o 27.11.2006, 18:58 | CervinVega
diry nebo drazky pomahaji odvadet plyny z pod desticky, takze to o neco malo lepe brzdit klidne muze... a samo to lepe luftuje + jsou o neco malo lehci + delaji takove sexy vrceni :-)))
o 27.11.2006, 20:57 | Scream
Driver: no jestli e30brzdí dobre, to se mi moc teda nezda. ma to brzdy, jako by to melo 900kg a 100PS
o 27.11.2006, 22:19 | bawor
No co já mám třícu toura tak na brzdy si nemůžu stěžovat jasný že když sou výkonnější brzdy je to lepší¨, ale myslím že sou postačující. A jinak jak tu někdo psal o nabastlení brzd z něčeho lepšího tak tam je problém ten že e30 jako jedna z mála ne-li jediná má rozteč 4x100 a ostatní báwa 5x120 takže by se musel trošku předělat podvozek.
o 27.11.2006, 22:25 | Driver
to Scream: podle ceho soudis ze to ma male brzdy? jsou to fota brzd zadnich jak uz jsem psal, vpredu jsou s vetsi plochou a prumerem 258mm, na to jak je to stare tak to ma i privod vzduchu primo ke kotoucum, a brzdi to velmi dobre....

foto k příspěvku  od Driver

o 28.11.2006, 15:48 | assassin
diry a drazky - zaprve lepsi odvod bordelu, za druhe vetsi povrch - lepsi chlazeni......, za treti mensi hmotnost - mensi neodpruzene hmoty.....

lepsi brzdnej ucinek bych necekal.... pri stejnym prumerukotoucu a prizachovani pumpy a brzdicu asi jediny co dokaze zlepsit brzdnej ucinek je jina smes na deskach....
ale je jasny ze kdyz ta smes vic brzdi - vetsi koeficient treni - tak asi i vic ubyva a vic opotrebovava kotouce.....
o 28.11.2006, 18:02 | Machča
4. vetsi spotreba desticek kvuli drazkam nebo vrtani pokavad je to na beznej provoz tak bych se zamyslel nese to sebou i to ze se desky nerovnomerne opotrebovavaj holt vsechno ma svoje + i -
o 28.11.2006, 22:21 | Driver
mno ze se to vice sjizdi je mi uplne fuk, i tak by to na zadku melo vydrzet cca 100tis....a vzhledem k tomu ze s tim najezdim 2tis rocne , tak to mam do konce zivota..... :-)
o 29.11.2006, 17:52 | Scream
Driver: no odpovedel sis sám. protože kotouce 256mm se mi zdaj na auto co ma 170PS a 1300kg dost poddimenzovany.
o 30.11.2006, 21:06 | Driver
to bych nerek, spousta aut s podobnym vykonem ma 258mm kotouce, pokud se teda nebavime o soucanych novych vozech, ktere uz maj vetsinou o palec vetsi. ale na to ze je to 20 let strare tak to porad dostacuje. ono to neni jen o velikosti, ale predevsim o chlazeni....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3155 sekund.