Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Trapne kecy ohledne nafty

 o Navštíveno 11730x o
o 27.11.2006, 21:06 | Petrik | Upraveno: 2006-11-29 14:44:41
-


o 27.11.2006, 21:07 | Petrik

foto k příspěvku  od Petrik

o 27.11.2006, 21:07 | Petrik

foto k příspěvku  od Petrik

o 27.11.2006, 21:07 | Lukasino
promin za OT, ale RSo nema kliky dveri v barve? :-o
o 27.11.2006, 21:08 | Petrik

foto k příspěvku  od Petrik

o 27.11.2006, 21:09 | Petrik

foto k příspěvku  od Petrik

o 27.11.2006, 21:09 | Petrik

foto k příspěvku  od Petrik

o 27.11.2006, 21:10 | Petrik

foto k příspěvku  od Petrik

o 27.11.2006, 21:11 | Petrik

foto k příspěvku  od Petrik

o 27.11.2006, 21:12 | Petrik
Lukasino: Nema. ( [ Link ] )
o 27.11.2006, 21:17 | Lukasino
Petrik: diky, tak to je docela brutus...
o 27.11.2006, 21:21 | Petrik
Lukasino: Nemas zac, rado se stalo.
o 27.11.2006, 23:44 | Nismo.Power
OT : na nic nenarážim , vše pekný a cena good ale čip mě v hlavě stojí :)

se mi ani krapet nezdá dostat PD ze 130koní na 124kW ........ co vim tak PD se čipujou běžně na 150koní ovšem na nich hnijou pokud se k nim člověk nechová jako důchodce...... :) dostat to na 169 koní mi příjde zaprvý divný a zadruhý že autu měsíc po záruce klekne turbo , váha apod sračičky. ... :) nehledně na to že sem n čipovanou oktou PD jezdil a papala mi 10-12 litrů což na naftu je podle mě dost...... sice jako jela zdatně ale taky se pak u ní po necelejch 10tis měnil celej motor a pak opět turbo........

zajímalo by mě tohle na brzdě :))

jinak citace z Cimbu :
"Zkušenosti z provozu jsou takové, že nejnižší námi zaznamenaná průměrná spotřeba paliva je u motoru TDI 2,85 l . 100 km-1, průměr se pohybuje kolem 5,5 l . 100 km-1."

tý spotřebě nevěřim ani suchý z nosu :))) viz citace z dlouhodobýho testu..... nevim na kolik je objektivní ale mě to příjde hodně reálný :)

"Spotřeba: téma, na které zastánci turboropy rádi poukazují. Již nesčetněkrát jsem četl, jak "to jezdí 200 za 5 litrů" nafty. Otevřeně říkám, že je to holý nesmysl. Za pět litrů nejedete, nýbrž se plazíte. Udělal jsem si s Fabií RS výlet do Německa, cca. 500 km daleko. Cestou zpět jsem se zaměřil na palubní počítač a výsledky mého pozorování jsou následující - po zhruba 300 km jízdy po dálnici velmi svižným tempem vykazoval palubní počítač spotřebu 8.9 l/100 km při průměrné rychlosti 136 km/h, což je bezesporu příjemné, ovšem na hony vzdáleno „pohádkovým“ pěti litrům. Po pravdě, na 5 litrů jsem se nikdy nedostal a to ani v případě, kdy jsem se velmi, velmi snažil jezdit ekonomicky. Vrcholem mého snažení bylo 6.9 l/100 km při pojížďkách po Praze s průměrnou rychlostí kolem 56 km/h. Na druhou stranu se mi podařilo při jedné krátké a skutečně razantní jízdě vyhnat průměrnou spotřebu až k hranici 11 litrů, což je exces, který se vám pravděpodobně běžně nepřihodí. V rámci objektivity musím uvést, že můj kamarád, který si pořídil Fabii RS nedávno, jezdí v průměru zhruba o půl litru až litr levněji."


pokud někdo má nějaký info tak dík za něj :) chtěl sem si totiž oktu PD nějakou 04 rok pořídit a čipnout....ale po zkušenostech s rokem 2002 sem se na to radši vyprd a zůstávám u rejže nebo pudu do USA :)

každopádně nic ve zlym na tu fábku :)
o 28.11.2006, 00:15 | Rudi
to nismo: ber to tak, že fabie tý spotřeby opravdu může dosáhnout, vždyť při economy run a průměrný rychlosti 50 km/hod. dosáhnou s benzínovou feldou-fabkou spotřeby kolem 3 l naturalu! když pojede podobně s naftou pojede i za míň...
o 28.11.2006, 00:29 | El_Vita
ja jezdil jak prase s JTD za max 6 (max 6 pul) AR 145 JTD 105ps
o 28.11.2006, 01:01 | Nismo.Power
nějakej economy run je sice hezkej ale v normál provozu toho nedosáhneš ať děláš co děláš :)

jo, když sem jel z oktou 2003 mylsim praha - ustí - liberec -praha tak sem ve výsledku měl něco mezi 5,5 - 6ti ale to byla okta 110 koníková a jel sem si lážo plážo......ale vim že se s ní dá jezdit 6 průměr.....

ale PD už jezdí vetšinou 7 průměr a o čipu nemluvim......

když já pojedu s 200sx 50km/h na pjetku tak taky se dostanu na nějakejch teoretickejch 4 litry páč to bouchne ve válci jednou za uherák a rurbo bude mít podtlak ..... ale co mi to je platný když jezdim nejmín za 12 a vetsinou tak za 16 .....ale to to hodim taky vetsinou :)

s primerou P10 GT 2.0 bych se taky při 50 konstatně dostal na 3 třeba...... ale výslednou mám taky kolem 7 - 10 podle stylu jízdy.....

JTD chápu to je jeden z mála dobrej italskejch motorů a ten tuhle spotřebu umí . . . .

ale PD se 130hp tak s tim se na 5 dostane leda důchodce a na 5,5 po čipu leda koprf íld :)

hlavně co se týče výkonu mě to zajímá a nevěřim tomu, ten moto by vyskočil z kůže a to že tam daj graf tak ten si můžu udělat taky :)
jinak samozřejmě že spotřeba lehčí fábky bude o nějakou tu hodnotu paušálně nižší než u okty to dá rozum.......
o 28.11.2006, 01:16 | Syrup
kamos s fabkou RS - ma nalitano zhruba tak 90 000, jezdi hodne po meste a na dalnici - 160 cestovni rychlosti na sestku, ma prumerku 6 litru ...
o 28.11.2006, 01:23 | Nismo.Power | Upraveno: 2006-11-28 01:34:09


s fábií RS sem ještě nejel.... maximálně je tak předjíždim ale jezdim často z 1.4 16V 100ps a tam jezdim podle palubáku když mám klidnou nohu tak za 10 a když chci tak 14 neni problém :) je to teda kombik a leje se tam 95oktan i když myslim že má bejt 98oktan..... ale beztak ta fábka naprosto vůbec nejede a ten el. plyn mě naprosto vytáčí :) stejně jako super chytrý ASR že když to člověk chce svihnout přes kolej dřív než tramvaj a na koleji fábka nepatrně hrábne a napadne jí sundat "nohu" z plynu a cca se zastaví........ to me nastvalo nejvic a od ty doby když nastartuju tak mačkám ASR ......


ale jo, ta špotřeba by asi šla , přece jen to je lehký tak těch 6 reál bude.......ale po čipu tomu nevěřim

hlavně mě furt zajímá těch 124kw ...... to mě totiž příjde skoro jako 1.2HTP 120ps/210nM čiplý na 1.6 ;-)
o 28.11.2006, 01:36 | Augi
Nismo: Ty seš normální prase! :-)
Jak to woe děláš? Já jsem se služební combi 1,4 16V 100PS jezdil v průměru za 6,7. Když jsem jel Německo, plná knedla, tak jsem se dostal na 9,8 - ale víc to prostě žrát neumělo... Nechápu, jak můžeš mít s klidnou nohou 10 litrů.
A s Octou II 1,9 TDI dělám Brno-Plzeň za 6 a jedu kolem 140 kmh.
o 28.11.2006, 02:01 | MarauderZ28
tak já s Alfou JTD 2,4 jezdil klidně za 12 no problem, takže povídačkám, že nekdo jezdil za max 6 byť asi s 1,9 nevěřím ani omylem :o) jinak 169 HP je fakt hodně moc i když myslím něco podobnýho má Johan a umřelu mu turbo ...
o 28.11.2006, 05:46 | Luck
S Fabkou PD se da hodne tezko dostat na jiz zminovanych 5,5 nebo dokonce i pod 5 je zazrak...po kvalitnim chipu,by se snad dalo pri normalnim jezdeni a dodrzovani predpisu(moc to s RS nejde)dostat na tech 5,5..u Oktky II je to uplne to same,kamarad ma 2,0Tdi 140K a papa mu to cca 6-7 lirtu pri normalnim jezdeni po meste..
Ja mam klasickou OI 66Kw s chipem od Cimbu a pri mem normalnim jezdeni po OV a "kolem komína" se spotreba pohybuje od 4,1 do 4,3.
Svara s taky OI 66Kw s chipem od Bosche jezdi od 4,8 do 5,3 jezdi razantneji,cca o 20Km vetsi prumerna rachlost.
Shrnuto a secteno PD se VW na spotrebu moc nepovedlo,je sice vykonnejsi nez klascike Tdi,ale na ukor spotreby,Tu spotrebu bych u Fabky RS vubec,ale vubec neresil,nebot se u takoveho vozu na spotrebu nehledi..Ps a chipovat uz tak 130konovou zakladovku a hnat to nejak do extremu se mi nezda byt rozumne z hlediska zvotnosti..ale kazdy mame jine priority..
o 28.11.2006, 06:59 | Dave0401
jen potvrdim to co psal nismo.. 1,4 16V 100PS ve fabce .. 9-10L klidna jizda po meste.. kdyz se tomu trosku nalozi tak 12-13l... (btw. kamos s 1,2 HTP na firme jezdi za 10L non stop .. tak si vyber ;)) )

takze je to pravda .. pak sla z domu a prisla octa a s motorem 1,8T jezdim temer za stejne litry ;) .. ale jizda je uplne jinaci ;))
o 28.11.2006, 07:18 | Reprák
MZ28: S 2.4JTD se da jezdit za 6.5-7 normalni provoz, 8 kdyz mu davas a 9 kdyz jezdis jako prase. Asi si mel spatnou vahu vzduchu, nebo to udelal ten chip na 170PS. Serie ma 136PS. Ja s JTD mel dlouhodobou prumernou 5.6 litru/100 a to nejezdim nijak ecco. Pak to bylo vic pac ten motor nebyl v serii. Za 5 se jezdit s JTD da.
o 28.11.2006, 07:53 | ZRALOK
naprostej souhlas s Nismo.Power , také nevěřím povídačkám o max. spotřebě 5,5 / 100. ano pokud budu jezdit opravdu ecco a dlouhé tratě - pak možná. Nevěřím že po městě a trochu svižněji, prostě 7-8l/100km. Služební mám Octu 1,9TDI 81kw - a jak říkám 7-8l. Kámoš Pasaták ( zde z AHC ) jezdil s pašíkem 1,9tdi 81kw na 18´kolech okolo 9litru, když se hodně snažil tak na dálku dle joho slov 6,5 - ale to bylo do 120km/hod atd.... když se jel prjet a bral za to, tak 9.


Moje osobní auto je audi a3 1,8Turbo a po měste kombinovanou svižně . 9litrů / 100km. Pokud jezdím jako prase po městě - 10,5l


Otec Octu 1,6 74kw - a hodně ecco kombinovaná 6l / 100, pokud trochu sivžně 7-8, ale i 9-10...


Takže závěrem, plně se ztotožnuju s Nismo.Powerem - jo a pokud zvýšíte výkon tak to muí něco sežrat - jasně dostanete z 1,2Htp ( obrazně prsoím :-) 120ps,ale sežere to 16 litrů a motro zvládne50tis km a pak ho vyhodíte... atd....


NĚKDO DALŠÍ ZKUŠENOSTI? konečně téma, které je trochu soudné a hlavně pár lidí, kteříí se něčím svyzli a chápou, že pokud se chci projet, tak těm koníkům musím dát "nažrat" ...
o 28.11.2006, 07:56 | ZRALOK
Tímto se omlouvám Petrikovi, že mu zasírám téma .

pro admina, nešel by ten dikusní kousek přesunot do ostatních?
o 28.11.2006, 08:47 | TomV
Okta 4x4 PD chip prumer dlouhodobej 6,7, za 5,5 to jezdit nebude, ale 7 je realnejch
o 28.11.2006, 09:38 | Sarka
No, tak bych se teda zahlásila s osobními zkušenostmi, na rozdíl od většiny zde přispívajících.
Máme RSko bez chipu a zvláštních úprav, jinak má shodné údaje jako to nahoře - teď 38 tisíc km, výroba 05/2005.
Dost jezdím po městě, ale i tak mám dlouhodobou spotřebu 6,5l max.
V sobotu jsme jeli po D1, přesně 250km, čas 2 hodiny, průměrná rychlost 125km/h. Od baráku k baráku, tachometrových 140-160km/h, průměrná spotřeba 6.1l, řídil Tapík.
V neděli jsme se vraceli, a protože jsem řídila já, která s tím jezdím už skoro rok a ukazatel spotřeby mám vykoukanej :o)), dostali jsme se při cca 130-140/h na spotřebu 5,6l. A rozhodně nejsem žádná brzda provozu, spíš mám s překračováním rychlosti pořád problémy :o)
Když se jede (či spíše jelo, do června) hodně prasácky, vzalo si to při 160-180km/h tak 7-8l/100.

A teď se do mě pusťte. Zvlášť se těším na komentáře odborníků, co maj místo nohou cihlu a nejsou schopni jezdit za normální spotřebu s ničím.
o 28.11.2006, 11:28 | xxpepek
Zdravím všechny diskutéry, jsem majitel výše zmíněného RS. Celkem mě překvapilo, jak jste se rozpovídali...te´d bych řekl něco rád já.

Co se týče Chipu, tak si myslím, že firma cimbu je v Čr jedna z nejlepších, co se teda týče chipování škodovek...taky si za to nechá zaplatit. Druhá věc, měl pravdu člověk který říkal, že seriové rs se 130PS je postačující....ale, pokud se autu modifikuje ŘJ, tak by si to měl řidič uvědomit a podle toho se k autu chovat, tzn : v případě Rs fabie, se vykašlat na servis longlive a přejít na Castrol TXT a interval max. 15tis. km. Ale hlavně!!!!!!!...když se auto dostane během jízdy do otáček, tzn. že turbo pracuje a namáhá se...tak se po zastavení musí nechat vždy, opakuji vždy odpočinout na VOLNOBĚH..aspoň 5minut!! HLAVNĚ NEVYPNOUT HNED MOTOR A JÍT V KLIDU NA KAFE...to pak přiznávám, že auto může jít do kytek. Já to dělám po každé jízdě.

No a pro pana Nismo.Power : neznám, nevím jak jezdí, atd...ale spotřeba v každém autě je z velké části na řidiči a na jeho právé noze, ja si nemám důvod vymýšlet nesmyslné čísla, ale když jedu ve čtyřech se čtyřma taškama ze Zlína do Prahy, tak jedu za 6-6,5 l/100km. ( pr. rychl tak 110) No a po městě, nebo krátké pojížďky tak cca 7l. ale samozřejmě, když se chce jde to i na 12l/100km...ale to je velmi vyjímečné... a jen na kratkém useku brzda-plyn...ale pak dostane vždycky rsko ochlazující volnoběžnou kůru:)))

No co snad zavěrem, největší faktor na životnost auta je řidič...pokud člověk chce a chová se k autu jak ke kusu hadru tak odrovná stejně rychle auto s chipem, jak bez chipu!!! ale pokud je chip kvalitní a člověk má k autu vztah a podle toho se k němu chová, tak v tom nevidím absolutně žádný problém.....Ale hold se to těžko poznává....ale když se auto uvidí, dotyčný vas sveze...tak se to dá poznat...

Přeju pěkné diskutování.
o 28.11.2006, 11:46 | xxpepek
kdyby byly nějaké dotazy, tak klidně pište sem...nebo zmíněný mail j.jarcovjak@seznam.cz, ale ten ted nějak stávkuje, tak raději pepa@xcitecars.cz Mějte se!!
o 28.11.2006, 11:49 | aka | Upraveno: 2006-11-28 11:54:58
Ach jo, proč to auto nikdo nemůže nechat ve standardu, to bych po něm sáhl...:-(

P.S:: Majiteli, kde jsi vzal, že je po každé jízdě třeba nechat motor běžet ještě min. 5 minut? Myslíš, že to naftovému motoru prospívá? Dochladit turbo po jízdě to ano, ale půl minuty bohatě postačí.
o 28.11.2006, 11:56 | .mycTD
aka: vetsinou je to napsany na stitku na dverich ;-)
o 28.11.2006, 11:58 | MarauderZ28 | Upraveno: 2006-11-28 12:01:01
for Šarka - ale to jen potvrzuješ to co tady ostatní píšou - Ty s neupravenou RS 130 HP máš 6,5 průměr a najednou někdo tvrdí, že se 160 HP RS má průměrnou spotřebu 5,5 to je kapku podivný ne ???

protože jedinná možnost zvýšení výkonu je zvýšení tlaku dodávanýho vzduchu = nacpe se ho víc do motoru, jenže ruku v ruce se do motoru musí nacpat o to víc paliva, někdy až tolik, že z auta padaj brikety, takže jak je možný, že pak to auto má menší spotřebu ? :o)
o 28.11.2006, 12:10 | xxpepek
ja už fakt nevím kdy ty údaje o spotřebě pořád čtete, dyť jsem napsal že pří vzdálenosti 300km mám spotřebu 6 - 6,5l /100Km, tak nevím kdy ty údaje čtete...klidně se s váma těch 300km svezu!!!!
o 28.11.2006, 12:16 | xxpepek
to aka : jestli o to rsko máš aspoň trochu zájem, tak mě zavolej 736631332 a promluvíme....jak říkám, strašně záleží jak se k autu chováš...ja jsem trochu úchylný na čistotu a údržbu, mám to na hraní...auto prostě musí fungovat na 1000%. Co se týče chlazení turba...ja nejsem kvalifikovyný servisman, ale mám dost dobře fundované známé, kteří se mi o auto starají a kteří ho hlavně se mnou kupovali...takže co se týče chlazení turba...říká se cigaretová pouza...tzn, 3-5min...já 5.

Prosím vás, hlavně at zase někdo nenapíše, že bohatě stačí 2min49s...to je myslím nepodstatné jestli 3...4....nebo 5min...ale odpočinout si musí...ale co tam přesně probíka nevím...to musí odborník....ale né nafoukaný pisálek všeználek..
o 28.11.2006, 12:22 | tappaja
Jirko, pokud bych vzal Sarcinyho draka a tuhle ciplou a jela by se stejna trasa, mohlo by to platit, ma zvedlej vykon, proste nepotrebuje tak slapat na plyn a spotreba muze jit dolu. Ale nezkousel jsem to a ani zkouset nebudu:o) Jo a mluvim o normalnim jezdeni, kdyz tomu pak nekdo vytne, tem hodnotam se nepriblizi ani nahodou...
Jeste jina vec co zveda spolehlive spotrebu jsou gumy, nekdo cipne a narve tam 18 kola, pak se nesmi divit, ze to leze nahoru.
o 28.11.2006, 12:25 | xxpepek
to tappaja : konečně někdo normální se zdravým selským rozumem...ave caesar. Plně s tebou souhlasím...
o 28.11.2006, 12:28 | Sarka
Marauder:
mně je to celkem fuk, kdo si jezdí s čím a za kolik. Ale rejpal Nismo sem zase vleze a cpe něco o podivným čipu a spotřebě, což mi přišlo celkem out.
Ale aspoň nás v dalším příspěvku nezapomněl informovat, že v tom ještě nejel, takže jeho zkušeností a postřehů si obzvlášť cením :o))
o 28.11.2006, 12:31 | ajsik | Upraveno: 2006-11-28 12:32:40
zkuste ujet někdo od plné do plné a pak spočtěte průměrnou spotřebu a nebo nalijte plnou po hrdlo a ujeďte třeba 50km v nějakém režimu a zase nalijte po hrdlo ... pak můžete tvrdit jakou to má spotřebu ... Palubák např. v testu fabie 1.4TDi udělal odchylku 2 litry / 100km směrem dolů ....

jinak je nesmysl že při jízdě nad 160kmh po rovině (ne z mírného kopce) může být spotřeba u dvoulitru 5l / 100kmh.

já mám 1.4HDi v kombíku 206tce ...

když jezdím jak trotl pomalu tak to dokážu na jedné plné nádrži (900km) z toho 700dálnice (max 100kmh) zbytek město dle předpisů dostat na 4,2 kombinovanou.

když jedu Brno-Ostrava na plno tj. 150kmh trvale kopec nekopec ... podřazuji za čtyři a točím do třeba do 4000ot.min. tak mám spotřebu asi 6,5litru

a když jezdím tak středně do 120kmh na dálnici a svižněji město tak jsem někde na 4,6 - 4,8 l/100km

beru od plné do plné každé čerpání si zapisuji... jinak zrovna u mě palubák vypisuje skoro stejnou spotřebu liší se to asi o dvě desetiny...
o 28.11.2006, 12:32 | Petrik
Nasel by se, prosim, nekdo, kdo by tu nechal pouze adekvatni prispevky k prodeji a ne OT?

Diky moc!
o 28.11.2006, 12:33 | ajsik
jinak auto pěkný a jede dobře i bez čipu a aspoň chvíli vydrží spojka ...
o 28.11.2006, 12:35 | Gaza
Mám superba 96kw a 90% jezdím prahu a mám za měsíc dlouhodobou 6.8
a to se opravdu neloudám.
o 28.11.2006, 12:39 | xxpepek
to ajsik : spojka se dá vyřešit keramickým obložením brembo = 3800Kč plus práce cca 2500 Kč...suma sumárum kolem 6tis. A spojka je po úprávě dimenzovaná na 200PS a nějakých 400 N.m...což je dostačující a těch 6tis. za to kdykoliv obětuju...je to zaručené.
o 28.11.2006, 13:50 | Mario
jas jezdim s firemnim za 25l/100km a taky me to nesere:o)
o 28.11.2006, 15:18 | Pétík
Mám najeto přes 98tis. km s Fabkou RS bez čipu, jezdim průměry mezi 6-7l. Jinak samozřejmě umí okolo 5l/100km, ale taky i přes 9l...
o 28.11.2006, 15:18 | Martyn
Me se povedlo minuly tyden najezdit v noci 15km s audi rv 2006 2,0TDI (140psu) s prumernou spotrebou 14l (podle palubaku).. A to jsem z nej dusi nemlatil pze jsem se bal aby mi chudak moturek nevyskocil pryc:o) ale zkusim na kolik se s tim da dostat:)
Ne zase nadruhou stranu co jsem jezdil driv se starsim pasikem 2001 1,9TDI (136psu-tusim stejna machina jako je v tyhle fabiatice) tak tam se dalo horko tezko dostat pres 8-9 dlouhodovy prumer byl 7l... Ale ódy je quattro a nejspis tezsi..
o 28.11.2006, 16:14 | El_Vita
marauder: proc mi jako neveris, ze s jtd 5.5 - 6.5 ... napr, kdyz jsem jel do stutgartu 1000km tam i zpet predpisovyma rychlostma .. tak prumerna pri tankovani z plne do plne 5.4L .. nerikam, ze jsi zatvrzely, kdyz mi neveris, never, to je jtvoje vec, ale oprvdu jsem s JTD nesel nikdy pres 7 litru .. (ale pod 5 taky ne)
o 28.11.2006, 16:49 | MarauderZ28
počkej tady nikdo nemluví o předpisovejch rychlostech tys jsi sám napsal "ja jezdil jak prase s JTD za max 6 " a já když jezdil jako prase sem byl na 2x tolik OK ne s 1,9 ale 2,4 samo pokud bych jezdil předpisově dostal bych se třeba taky na 6, nicméně nevěřím tomu, že když jezdíš jako prase máš max 6 toť vše ...
o 28.11.2006, 17:49 | El_Vita
no a v cem se to vylucuje?

mimo te cesty do nemecka jsem rozhodne podle predpisu nejezdil....
a rikam, pres 7L jsem s tim nikdy nesel ... jakymkoliv stylem 1.9 JTD 77kw hold zrejme byl motor bez jedine vady. musim rict, ze slapal jak hodinky a startoval i v -28 kdyz stal pres noc venku!!!
o 28.11.2006, 19:52 | aTTim
Hmm, koukam ze cim vic se zvedne vykon, tim min to zere ... nepripada vam to trochu ujeta uvaha ???
o 28.11.2006, 20:00 | PAULI
Mám Fabii Combi TDi a pokud s ní jezdím opravdu na spotřebu, tak dosáhnu průměru 4.8l, ale to jezdím jen mimo město a rychlostí kolem 90Km/hod.Ale to je taková klidná jízda.Jinak denně jezdím Příbram-Praha a po dálnici..Většinou rychlostí v rozmezí 130-200 km/hod někdy i přes tzn, co to jde a to už mi palubní PC ukazuje průměr dlouhodobý 6,1L.A to jezdím pořád naložený.
o 28.11.2006, 20:20 | LionVTS
Neco podobneho nabizi ted na tipcarsu 27000 cena 369000 vykon 120kw, vybava stejna...

Skoda, ze nejde dat odkaz :-(
o 28.11.2006, 20:24 | Nismo.Power
mno tady se to teda rozjelo :)) nevim jak se čipuje RSko ale čip asi tlak turba neovládá tudíž pořád oněm 124kW nevěřim a kdyby je to náhodou mělo tak podle mě prodáváš auto kterýmu zachvilku motor umře a to nejmíň turbo....... to s tim chlazenim když se žene to zná každej a kdo si turba váží tak to dělá né jako prasata co jedou 200 po dálnici dobrzděj k benzínce a vypnou motor ...... ale každopádně jen tahle věc s dochlazovánim ti turbo nezachrání protože u PD odchází už takhle samo od sebe když se mu sem tam dává.........

závěrem co bych to tak zprůměroval tak bych viděl průmernou při svižný jízdě tak kolem 7 litrů a při ostrý jízdě tak 10-12 na sto.......

jinak s tou praha zlín za 6,5 při průměrný 110 to si odvážim říct ze moje 2.0 benzin 150hp primera tohle samý udělá za takovejch 7 což teda docela k zamyšlení :)

jinak když služební fábku 100hp drtim jen po praze tak neni problém se dostat na 20 - 25 na sto to mám odzkoušený.....ale zase teda neni problém s ní jet za 8 vklidu :)

kámoš má nový polo 1.2htp a jezdí s nim taky nonstop za 9 litrů

u JTD věřim průměrnou těch 6 klidně i u 2.4 ale určitě ne když se honí pak to určite bude přes 10 :)
o 28.11.2006, 20:28 | Luck
aTTim-Fakt!!!zalezi ale hodne na stylu jizdy!!!!!jak jsme jiz vyse psal,mam O I 66KW chip od cimbu,predtim mi to zralo cca 4,8-4,9 l na 100km...po chipu a stejne stylu jizdy to ted ukazuje na 2(dlouhodoba spotreba cca 5tis km) od 4,1 po 4,3 s autem jezdim prevazne po meste a mezimesto cca 30km vzdalenosti.kdyz jedu dal,treba Prahu nebo brno a po dalnici tak 130-160 tak spotreba je kolem 5,0 byvaly doby kdy jsem jezdil i za 5,7 ale po cervenci to dalbu,rizeni mne zivi.50 v obci dodrzuju malokdy,a mimo tak cca 100-120,takze nejsem zadny letec..Doma je jeste Fabka 1,9Pd,kdyz mela klasickych 101K tak se pod 5,5 skoro nedalo dostat,ted je chipla a prumer je odhaduji 6,4 nebot autem jezdi prevazne máma,do prace,tudiz 5ku skoro neřadí:)Takze muj nazor je takovy,auto po kvalitnim chipu BUDE papat mene,nez pred tim,jen pokud se bude velmi slusnejezdit,pokud se bude jezdit styl (Racing)tak troufam si odhadnout muze spotreba vzrust i o jeden,mozna dva litry nad maximum spotreby byez chipu!!pokud ma nekdo chiple auto,a spotreba mu neklasela,tak jsou jen dve varianty-bud jezdi jako prase,nebo je prase a ma tezkou nohu:)
Jiz se zde nekdo zminoval,ze Pal Pc nemusi ukazovat presne,nekde jsem slysel,ze muze premerovat az o cca 3-5 deci,ale nemusi to byti pravidlem.
foto z me octy,takhle ma vypadat dojezd na nadrz!!!!:)

foto k příspěvku  od Luck

o 28.11.2006, 20:40 | Nismo.Power
Lion : nic tam nevidim :) každopádně ten výkon musí bejt vč zvednutí tlaku turba protože jen čipem se to dělá na 150 .......

nehledně na to ža když se mě tohle prdítko snaží předjet tak z toho lítaj saze...aspon teda tak z 90 procent jo což mi na tak nový auta příjde drsný a zlaty diesly od BMW :)
o 28.11.2006, 20:48 | LionVTS | Upraveno: 2006-11-28 20:50:26
Nismo: je to na 8 strane kdyz das hledat Fabia nafta... Je u toho new a oznaceni je 1,9 TDi rs PD

BTW tech RS je tam vic...
Kazdopadne k tomu vykonu by si mel kupec vyzadat graf z brzdy, jinak nemuze majitel timto argumentovat... Kilowaty se lehce pridavaji, ale podle zkusenosti ne vzdy tam jsou..

Neni problem zajet do kyjova a za 300 nechat odbrzdit...
o 28.11.2006, 20:53 | jaryn130 | Upraveno: 2006-11-28 20:54:38
to Petri: Cau,mel bych zajem.Rozhoduju se mezi Superbem, Octavii RS a Fabii RS. Momentalne jsem v DE, ale jak prijedu (zhruba 14dni), tak te kontaktuju a stavil bych se to omrknout - pokud to jeste bude.
Zatim
o 28.11.2006, 22:07 | Petrik
Neslo by tento inzerat SMAZAT, prosim?
Zalozime novy, snad jiz bez zbytecnych OT.
Diky
o 28.11.2006, 22:38 | xxpepek
to nismo.power : Ty si asi myslíš, že jsi sežral automobilovou modroust světa....nevím proč pořád řešíš spotřebu u auta ve kterém jsi nikdy neseděl a tím pádém tvé připomínky na téma spotřeba ve fábii rs jsou absolutně ubohéééé a bezpředmětné.

Pokud si myslíš, že auto nachipované v salonu se stavem = 0km je už předem odsouzené k zániku, tak nechápu jak to, že po sléze dostanu k autu plnohodnotnou záruku od Škody auto a.s na dva roky ... tak asi firma cimbu ví co dělá, když tak dlouho se škodovkou spolupracuje. Tvé hypotézy o destrukci motoru taky nechápu.

A co se týče výkonu mého auta, tak všechno sedí a platí, jak už někdo zminoval na vyžádání dostaneš vypís z brzdy a grafy naměřených hodnot...a taky jsem si to ověřil na jiné brzdě...

Pokud něco řeknu tak to platí a mám to podložené....a pokud něco nevím, nebo jsi nejsem jistý, tak prostě řeknu nevím, protože jsem taky jen člověk a nepotřebuju tlachat nesmysly a spekulovat o něčem o čem nemám páru.

Ale každý má právo na názor, tak tě prosím aby jsi své nazory ventiloval na Foru v odělení spotřeba/technika...nebo nevím co, ale ne prosím tě v bazaru, kde tvoje nepodložené připomínky můžou zdiskreditovat inzeráty nabízejících a poptávajících.
Snad to pochopíš.

Díky a měj se pěkně.
o 28.11.2006, 22:45 | xxpepek
to jaryn130 : Klidně se ozvi a můžeš to přádně prozkoumat, jinak je to možné vidět v Praze nebo pak ve Zlíně...pendluju mezi těmito městy. Kdyby byl velký zajém, tak jsem ochotný přijet i jinam...ale to bych předbíhal.
Měj se a štastnou cestu do ČR.
o 28.11.2006, 22:49 | xxpepek
to nismo.power : jo a ještě jak jsi říkal, že nevíš jestli teda chip ovlivnuje plnící tlak turba....tak proč teda asi nárust výkonu u přeplnovaných motorů je až 30% a u atmosferických kolem 10%...nebude to asi tím TURBEM???????????????????????
o 28.11.2006, 23:59 | MarauderZ28
přesunuju do Tuningu a Ty si založ new inzerát ... tenhle přejmenuj na něco rozumnýho ...
o 29.11.2006, 00:03 | ajsik
luck: no te je pekny blud ... tech 1560 ... meri to plovakem takze presnost mereni je dost bidna ... zkus schvalne tech 1560 ujet , dle me ujedes 1300 a budes rad...
o 29.11.2006, 09:37 | Escudo
tappík má recht, to co psal se shoduje s tim co mi řikal člověk kterej programuje řídící jednotky pro koncern, chip za určitejch okolností spotřebu sníží právě pro větší výkon motoru, při stejný dynamice se nemusí tolik šlapat na plyn, když se ale na plyn šlape stejně, což znamená větší dynamika než bez chipu, tak je spotřeba vyšší. Jinak u PD se chipuje běžně na cca 160PS/118kW, takže 124kW je víc, ale neni to žádnej extrém. Já mám TDi 81kW, spotřeba 5 l když nejdu nad 2 tis. ot, jinak by asi papala tak 7 počítám, při prasojízdě asi 10 normálně, ale nemám důvod
o 29.11.2006, 11:05 | schwaboid
Jj. všichni si to očípkujou a pak jezděj za 5, čiže velmi lehkou nohou. Tak proč si to zvyšujou výkon, když pak jezděj jak pantátové ?
Jak můžou mít dlouhodobou X a když to honěj tak Y a když jedou jako prasata tak YX, to maj tři počítadla ? Nebo to není dlouhodobá?
o 29.11.2006, 11:34 | Escudo
svym způsobem to chápu a vzhledem k malý investici do přeprogramování do toho na jaře jdu taky, rozhodně ne kvůli tomu abych to víc honil nebo jezdil rychleji, ale kvůli tomu že mojí jízdou bude lepší spotřeba na 17" v létě, navíc když se občas budu chtít svézt, tak to prostě pojede, životnost se dost často snižuje tím, když závodník tvrdí že motor nejede a pak si nechá udělat čip, pak je spokojenej, ale za jakou cenu, prostě využívá neustále plnýho potenciálu a tím je podstatně větší opotřebení, ale ne každej člověk jezdí s plynem na podlaze
o 29.11.2006, 14:44 | MarauderZ28
víte co je zajímavý, že nikde krom tohle forum se nikomu nikdy spotřeba nesnížila (ani mě) a to i lidem co znám a přiznaj jak to je, ale tady každej kdo má chiplý TD jezdí samozřejmě za míň, nekouří mu to a má o 50% výkonu bez snížení životnosti ... :o)
o 29.11.2006, 15:06 | Escudo
takže si na jaro zamluvám referát na téma před tím a potom :o) dá se říct že sem taky hodně zvědavej
o 29.11.2006, 15:44 | Valis
Marauder: Kdyz pridas naftu u TD,spotreba se zvedne.Kdyz pridas naftu u TDI,mas vetsi kroutak v nizsich otackach,cili muzes ject na min plynu se stejnym vykonem.
Neplet si prosim te TD a TDI ;-)
o 29.11.2006, 15:49 | aTTim
A jakym zpusobem se prosim docili toho, ze pri stejnych otackach mas vic vykonu / kroutaku pri nizsi spotrebe paliva ? Sorry ale furt mi to proste nejde do hlavy ...
o 29.11.2006, 15:56 | Valis
Jiste ti nemusim vysvetlovat,v cem spociva cipovani.Prida se nafta,nastavi se vyssi plnici tlak,upravi se regulace turba...A kdyz mas vic nafty a vic vzduchu plyne z toho vetsi vykon a kroutici moment.Nastavenim regulace se kroutici moment dostane do nizsiho spektra otacek.Takze nemusis ject do kopce na trojku pri 2000ot ale na ctyrku pri 1500ot.Nevim jak jinak to vysvetlit.
o 29.11.2006, 16:06 | MarauderZ28
a BMW 2006 530D je jen TD ?
o 29.11.2006, 16:08 | Valis
Napsal jsi TD,nepsal v jakym aute.V BMW je Common-rail
o 29.11.2006, 16:08 | MarauderZ28
jenže ten větší výkon a kroutící moment u upravenýho v 1500 tam tlačí víc paliva jak u neupravenýho v 1500 ot snad ne, takže řekněme že tam jde stejně paliva a tlaku jako u neupravenýho v 2000 ot ne ?
o 29.11.2006, 16:16 | Valis
Zalezi na chipu,muze tam bejt jen vetsi tlak turba,popripade o malinko vetsi davka paliva.Rozhodne tam neni rozdil jako pri 500ot.Nezapomen,jak ma TDI malej rozsah otacek.
o 29.11.2006, 16:32 | Martin82
mám O1 110PS průměr za 30.000km co jí mám je 5,6l/100km, Praha - Plzeň jezdím hodně svižně do 7l/100km a opačný rekord jsem dal nedávno za mlhy Domažlice - Plzeň za 4,2l/100km
o 29.11.2006, 17:08 | Jeee
No můj názor na chipování je, co jsme se učíly ve škole, že to není vůbec o tom že tam jde více nafty a naství se větší plnící tlak! Prostě se upravý 3D graf spalování na naše klimatické podmínky, tudíž pak je spalování ve válcích efektivnější a proto výkon je vyšší a může při tom klesnout spotřeba. Tak nějak zjednodušeně! Jasně že při extrémním chipování jde spotřeba hodně nahoru.
Mám Leona Cupra TDI, v základu 150, nejdřív jsem měl chip na 182 koní spotřenba na stejno, ale výkon byl dost znatelný, tad jsem to nechal přečipovat na 200k a normálně, svižně po praze jezdím za 9,5 když jedu fakt extrémě tak klidně za 15 a nejmín jsem se po okreskách dostal na 7" Jinak po dálnici 180km/h z brna do prahy nějakejch 9,2.
Jinak ještě před pěti lety jsem jezdil s Felicii Pickup 1.9D deně praha-brno-praha a spotřeba přesně 10
o 29.11.2006, 17:12 | MarauderZ28 | Upraveno: 2006-11-29 17:12:20
to tvoje optimalizace výkonu dle klim. podmínek zvedne výkon o 3-5% max ...

samotným zverdnutím plnícího tlaku, bez dodáníá paliva docílíte max okamžitou destrukci motoru
o 29.11.2006, 17:32 | Jeee
Vzal jsem to jen všeobecně, viděl jsem 3D grafy před upravou a po upravě, kamarád to dělá a není to jen o tom že tam jde víc paliva při vyšším plnícím tlaku, to jest vše. Jinak je jasný že pouze úpravou podle klima. podmínek nedocílíš nárůstu 10-20%
o 29.11.2006, 17:50 | Nismo.Power
luck , jo takový dojezdy znám taky ale nikdy sem s tim tak daleko nedojel ......... kdyby to to tak opravdu papalo tak by to bylo všude známo že to je auto co jezdí 1500 na nádrž a známo to neni....... většina automobilek se chlibí dojezdem 1000 ....... tyhle měřáky pjěkně kecaj v tý fábce to je taky a i kdyby sem chtěl tak když mi ukazuje třeba 1700 tak s tim naede beztak 500 ......
o 29.11.2006, 22:22 | Machča
jo Mare u benzinu plati destrukce motoru protoze chuda smes podpali ventily atd ale naftak trosku pridani vydrzi jen zlehynka to prave vetsina home chiperu dela aby snizili spotrebu mluvim tady o max 2 desetinach baru ne abyste si zase predstavovali nejakej extrem ale kazdej slusnejsi chiper dorovna pomer nafta/vzduch.
DieselPower Rulezzz velky turbo vetsi trysky jiny mapy dobra spotreba a jedem i kdyby to jezdilo za 10 tak mi ukazte nejaky 170 180 konovy auto co si pri plnym vykonu veme takhle malo tezko budete hledat jiny nez naftovy
o 29.11.2006, 22:29 | aTTim
Chapu princip, o to nejde, cili kdyz mas chipovano a dejme tomu profesionalne, zveda se plnici tlak plus k tomu adekvatne vic paliva aby nebyla chuda smes. Cili, pak jedes do kopce na vyssi kvalt pri nizsich otackach protoze je do motoru vice smesi, to porad chapu, ale nevim, kde se porad bere ta nizsi spotreba... proste imho je to nesmysl, jen marketingovy lakadlo firem co chiptuning delaji, na to totiz hodne lidi slysi.
o 30.11.2006, 07:30 | H-Honza (M)
NENI!! Kua.
Mam to na dodavce, 2,3JTD, a jsem o vic nez 2lt dole, pritom to auto kdyz je potreba jede podstatne lip nez predtim kdyz bylo v serii. Kdyz to vezmu hodne s odstupem, tak minimalne najedu na nadrz hodne pres 800km, misto puvodnich asi 600km....
Aktualne nove audi A8 V8 4,2TDi slo taky o vice nez 1,5l dolu na prumeru, v dohledne dobe pujde na brzdu takze i uvidime jak to je s tema vykonama.
S tema autama jezdim dost, takze me opravdu nikdo neukeca ze to nefunguje a neni mozny.
Nemyslim si ze to je zalezitost tohohle fora, tech aut ktery se nechavaly delat a mely potom nizsi spotrebu, jsme meli vic, takze na tom budu trvat.
Jen se to chce bavit o profi chiptuningu, a ne o powerboxech a podobnych sracovinach.
o 30.11.2006, 08:49 | MarauderZ28
Zajímavý, že Michalovi se spotřeba ani u jednoho dízla nesnížila, Ondrovi taky ne ... asi maj blbý auta holt ...
o 30.11.2006, 09:10 | Scream
No nevim kde je pravda, ale po čipu bych si rozhodně nemyslel, že palubní PC bude ukazovat správně......
o 30.11.2006, 09:51 | assassin
Souhlas s Marauderem.... chip u benzinu a atm. motoru rovna se doladeni na mistni podminky...a na konkretni kus (korekce vyrobnich nepresnosti) narust vykonu a snizeni spotreby radove v jednotkach procent.

u preplnovanyho jdu nahoru s tlakem .... kdyz tam nedam palivo navic .... co tam jako bude horet?? ten vzduch navic?? nehlede na dusledky chude smesi.........

takze jasna vec je pokud dostanu vetsi vykon ---- a ten vykon pouziju tak to spali vic paliva ..... ZAKON ZACHOVANI ENERGIE..... kdyz pojedu s vykonejsim motorem stejne ..... mel by i +- stejne zrat.........

jedinou logiku ma ...... je jasny ze turbo motor (ne kompresor) ma lepsi ucinost - mensi spotrebu v dusledku toho ze turbo odebira energii vyfukovym plynum ktera by jinak prisla vnivec (kompresor zene motor - tam tahle vyhoda jasne neni) pokud je turbo nastavene tak ze dava tlak az v 2000 otacek, ale majitel je zvyklej jezdit v 1500 tak v podstate jede s atmosferickym motorem, navic horsim protoze ma zmensenej kompresni pomer kvuli turbu...... kdyz pak prenastavim turbo ze maka uz 1500 tak jasne dotycnemu klesne spotreba.... prave o to co na ucinosti motoru prihodi preplnovani turbem.........

jinak mi prijde jako magorov nechat si nacipovat auto ktery ma 130koni na 180 a pak s nim jezdit za 5litru nafty.... to evidentne nepouzivam ani tech 130 a tudiz sem vyhodil prachy za cip a takhle silny auto....... moh sem jezdit se sragorou s litrem za par penez........ no jo jenze to bych nemoh machrovat za mam 'nacipovany tedeicko'

BTW: mame starou ochcafku 81kW .... jizda podle predpisu bez dalnice se da za 4litry, s dalnici kolem 4,5 .......
pokud jedu jak sem zvyklej jezdit z motorky tak max 8-9 a to stojim trvale na podlaze.... (TeLe timhle stylem jede taky za 9...ale na rozdil od ropaka aspon trochu jede:))))
o 30.11.2006, 10:52 | H-Honza (M)
mno ono pokud si nekdo prijde a necha si ze 130koni udelat 180........ (ha ha ha) tak se nedivim ze si to vic vezme, hlavne kdyz to je pres powerbox takze pak z toho auta litaj ven cerny koule sazi.

Ted mi bylo vysvetleno jak je to s koncernem a udaji o spotrebe na BC, beru to, O.K. muze se jednat o opticky klam kdy se lidi nechaji ovlivnit udaji ktere vidi na BC a nesnazi se to nejak fyzicky merit.

Zase sem davas ten nejhorsi pripad co sis mohl vybrat, kdy vidim Michala.... sorry ale vim co on s autama dela, a pokud se nekdo snazi delat z diesela superrychly auto asi pak nemuze resit spotrebu ....

Jinak co nekdo nekde nekomu rikal a ten to pak nekde papouskuje me fakt moc nezajima, tyhle zvasty me fakt neberou.
Kdyz k tomu bude mit co rict nekdo z prakticke zkusenosti tak to beru.
Proto si budu stat za tim, co jsem ohledne moji dodavky napsal.



o 30.11.2006, 20:01 | Skid-TDI | Upraveno: 2006-11-30 20:04:00
Ja mam VW Passat Variant 1,9 TDI z roku 1997 B5. Mam ji chiplou od Bitpower. Nikdy jsem neveril zvastum, ze se zvetsi vykon a klesne spotreba. Ale uz tomu verim. Spotreba na zimnich 195/65/15 je prumerna 4,3 l/100km a na letnich 225/45/17 je 5,0l/100km. Spotreba sla opravdu o litr dolu. A turbo uz pod nachipovanim dejcha uz skoro 100 000 km a je v pohode. Takze priklanim se k tvrzeni, ze kdyz je to dobre nachipovany tak je to OK. Jinak kdyby nekdo neveril tak se muze poptat Spookyho1 nebo i Luke-Jeep je svedkem. Pravda je, ze muj styl jizdy je na normalni silnici 100km/hod. Jinak kdyz jsem si daval zavody s kamaradama na spotrebu podle palubniho pocitace, tak jsem vyhral. Sice jsem Jel 75km/hod se zarazenou 5-tkou a jelo se po E55, takze nejelo se prez zadny mesta. A palubni pocitac ukazal 3,3 l/100km.
o 30.11.2006, 20:08 | MarauderZ28
mno vidíš tak to nech čipnout ještě víc a bude to jezdit za litr .. jinak spotřebu 3,3 litru nemá ani Smart kterej váží asi polovic a má třetinovej motor po načipování u Bitpoweru se spotřeba (nejnižší) z cca 3,5 litru zvedla nad 4 litry ...
o 30.11.2006, 20:13 | MarauderZ28
mě by jen zajímala jedna věc proč ty debilní automobilky cpou do těch dízlů tak stupidní software, stačí pořádně vočipovat, zvýší se výkon o 30%, klesne spotřeba a s životností to nic neudělá ... opravdu zajímavý ....
o 30.11.2006, 20:43 | aTTim
Dneska jsem zrovna rozvinul podobnou teorii jako Marauder, nachipovat to na maximum a bude to jezdit za litr :)

Ted vazne, nemam bohuzel technicke znalosti z konstrukce a ucinnosti pistovych stroju, cili to nemuzu nijak podlozit vedecky, ale pokusim se neco dohledat. Pokud to tak je, tzn. po profi nacipovani, kdy krom nejakeho zvyseni vykonu dojde k optimalizaci spalovacich map, tak potom musi dochazet bud ke zvyseni termodynamicke ucinnosti motoru (obecne tato ucinnost zavisi krom v tomto pripade nepodstatnych veci na kompresnim pomeru a velmi pravdepodobne i na tlaku dmychadla), nebo k mirnemu ochuzeni smesi, pripadne k obema temto vecem najednou. Jinak si to neumim vysvetlit.
Osobne jsem najel cca. 150tkm s TDI PD s chipem, jelo to lip a zralo to stejne nebo vic nez pred chipem.

Kazdopadne, pokud je tu nekdo zdatny v teorii spalovani a pistovych motoru, necht se pls vyjadri...
o 30.11.2006, 21:37 | Driver
me bylo receno ze vyrobci musi splnit veskere limity a vyfukove zplodiny a taky ty motory musej vydrzet v extremnich podminkach, at uz v mrazech ci vedrech. proto vyrobci musi mit nejake vykonove rezervy, diky tomu muzes jit s vykonem nahoru a teoreticky by se v nasich klimatickych podminkach nesnizila zivotnost.....ale to se bavime o minimalnim narustu vykonu cca 5-10%.....
o 30.11.2006, 22:49 | Machča
Scream ma pravdu palubni PC po chipu opravdu neukazuje spravne ale at si lidi myslej ze jezdej za min aspon maj dobrej pocit
o 01.12.2006, 07:44 | Reprák
presne tak, palubnimu PC ja neverim vubec, ty hodnoty co tam skacou jsou kravina. Mlada mela na meganu 1.6 16V prumernou spotrebu podle pocitace 6.8 skutecnost 9.5, u novyho megana to taky ukazuje blbe, ja to u alfy nemam a jsem rad. Koncern po chipu nebo po stoceni km ukazuje uplny kraviny.
o 01.12.2006, 09:25 | tappaja
aTTim: Jenze zrovna v tvym pripade jsi tam mel snad 16 nebo dokonce 17" kola? Bylo to se stejnejma kolama?
IMHO ta snizena spotreba je podle me mozna, pri stejnym stylu jezdeni pred a po.
Ale zas ten kdo chipuje, asi nebude pan klobouk a pak vyuzije to, co si koupil...
o 01.12.2006, 09:28 | Scream
a jestli si nekdo myslí, že s B5, čili autem, co ma 1500Kg, bude jezdit za 3,3 nebo jinej nesmysl, tak gratuluju. jedině, že by to bylo tédéíčko s červenym íčkem f čipu. jinak to snad asi nejde:-)))))
o 01.12.2006, 09:32 | tappaja
Me palubak u 74kW fabky ukazoval celkem dobre, mozna jedna-dve desetinky odchylka?
Vyzkouseno mnohokrat pri dotankovani az po okraj hrdla.
Pokud palubak bere udaj o prutoku benzinu z prvni trysky, tak je logicky, ze to po premapovani RJ-delky vstriku bude kecat.
o 01.12.2006, 09:32 | Scream
tappaja: jo ta spotreba je mozna, pri stejnym stylu jízdy, ale kdo si nechava čipovat auto, aby s nim jezdil jak predtim. S čipovanym autem se da dosahnout nižší spotřeby, ale ne jezdit s B5 za 3,3.....
Jinak pokud jde o upravu toho 130PS PD na 180PS jenom čipem,tak to samozrejme jde, ale budou odchazet turba. je to uz krapet moc na seriovy.
o 01.12.2006, 09:38 | tappaja
Taaaaaak! Lip bych to nenapsal:o)
o 01.12.2006, 09:56 | H-Honza (M)
ja bych nerekl.
to se neda slucovat.....
Ja jsem si nechal dodavku upravit pac vim ze to funguje, ne proto ze bych ji chtel vic honit... Takze proste pri stejnym stylu jizdy zere min.
To samy nas starej pan se superbem, protoze proste s tim nejaky zkusenosti mame. Kdysi, nam upravovali Omegu 2,5TDS s BMW motorem jeste v nemecku, u jedne renomovane firmy, za balik penez, a tak se to projevilo prvne. Od te doby to v podrstate nechavame predelavat na vetsine dieselu co se nam dostanou do ruky a nikdy jsme nemeli odlisnou zkusenost. Spotreba sla dolu.
Pro normalni lidi je snad dulezita zmena v beznym rezimu, ne v krajnosti, je jasny ze kdyz pak tem autum slape clovek na krk, vezmou si klidne vic nez pred tim....
o 01.12.2006, 10:57 | aTTim
tapp: mluvim samozrejme o spotrebe pri beznem stylu jizdy, jedno jestli na 16" nebo 14" kolech v zime, proste to nezralo min a to ani kdyz jsem se snazil. Tohle vsechno tady ale jsou jenom kecy, jako ze zvysis vykon, tak to bude min zrat, to si muzu precist na strankach tuning firem, ale o to nejde. Nekdo ma zkusenost takovou, nekdo jinou, me osobne jde o nejaky vedecky vysvetleni, vic nez jen "me to zere 4 litry" ....
o 01.12.2006, 11:11 | Skid-TDI
Scream. Tak si to po me precti poradne. Jel jsem opravdu jak s hnojem a jel jsem na rovny silnici bez kopcu. A ja nerikam, ze za 3,3 l jezdim porad. Ja jsem jenom napsal, ze jsme to zkousely na cca. 30 km useku. Moje zkusenost s chipem je takova jakou mam a nikdo mi to nevyvrati, protoze s B5 jezdim deno denne.
Marauder: Cipovat vic to nebudu, protoze jsem s tim spokojenej a nemam duvod. SMARTISTO!!!
o 01.12.2006, 11:22 | tappaja
No v podstate mi to potvrdil Honza....
o 01.12.2006, 11:25 | MarauderZ28
Co to meleš já nejsem žádnej Smartista jen se mi líběj tyhle kecičky, důvod máš budeš jezdit za 2,3 litru nafty na 30 km rovným úseku a možná, že za 1,3 protože to je celou cestu z kopce a fouká Ti do zad vichřice ...
o 01.12.2006, 11:50 | Reprák
no ono chipovat benzinak a naftu je celkem velkej rozdil...
o 01.12.2006, 11:54 | H-Honza (M)
benzin sem nema smysl tahat....
Ja myslim ze 90% chipu na benzinu je o vykonu a neresi se spotreba.
Proti tomu 90% lidi od upravy dieselu ceka lepsi jizdni vlastnosti bez zmeny spotreby.

Pokud to teda neni ten Chomutovskej gang :O))
o 01.12.2006, 11:59 | Alííí
Jako H-Honza...
o 01.12.2006, 12:00 | Reprák
uz nejen chomutovskej (hua hua hua)
o 01.12.2006, 16:17 | Briann
Ma zkusenost:

Audi AllRoad 2.5- 12litru prumer
Skoda Octavia 1.9Tdi - za 6litru se nejak tak da jet, ale obycejnou jizdou k 8L.
Jen sem si ve svem okoli povsiml zajmaveho jevu ze stari zarputily zastanci nafty se ji najednou chcou nejak zbavit a jdou do benzinu8-/
o 01.12.2006, 18:05 | Machča
ehm spis severoceskej gang :o)
o 01.12.2006, 18:06 | Machča
Briann : Ropa zdrazila a kamionaci taky nejsou tak sdilni to bude ten duvod
Jeste zbejvaj supermarkety ale :-)))
o 01.12.2006, 19:00 | tappaja
No co jsem si vsim, tak uz asi 2-3 roky je nafta-benzin sul nul, takze to asi nebude ten duvod, ze?
o 01.12.2006, 19:52 | clown
tapp

no mistama v jiznich cechach je ropa drazsi nez beno ..
lehce sem nechapal ..

jezdim sluzebni cesty svym .. takze to mam zadarmo a jeste placeny ..
ceny PHM mne nezvrusujou .. :o))
o 01.12.2006, 19:53 | Machča
Vim proto ten smajl myslim ze to nema nejakej zasadni duvod taky jsem mel¨cely leta Ropaky a najednou mam benzin ale nejak si porad nemuzu zvyknout ze tam ten kroutak neni a honim porad fofrklacek
o 01.12.2006, 19:54 | Machča | Upraveno: 2006-12-01 19:56:45
krom toho kabriolet v dieselu ? No nemam nic proti ale asi by me rusilo klokotani motoru jinal aktual stav tady u nas v Lounsky vidlakove je ze benal o kacku a par halirku levnejsi nez Nafta ta si drzi svoji cenu
o 01.12.2006, 20:38 | Scream
no aby taky ne. Pořádný palivo má svou cenu:-)))
o 01.12.2006, 20:42 | clown
Scream ... nemas tam preklep ? Po(d)radny ? :o)))
uz se nehadam, nema to smysl :o))
o 01.12.2006, 21:25 | Machča
to je fakt alternativni elektropohon rulezzz :-)) jakypak paliva
o 01.12.2006, 21:43 | Alííí
Jeee: Můžeš mi říct, kolik už máš na tom Leonu Cupra (150 --> 200 PS) najeto po tom posledním chipu? Jinak Ti držím palce... :o))))))
o 01.12.2006, 22:49 | Luke_288
chipovano jsem mel, ze 105 na 150koni a zralo to uplne stejne, protoze pri tom zvysenym vykonu uz tomu clovek tolik neslape(nemusi) na krk...
o 01.12.2006, 22:56 | schwaboid | Upraveno: 2006-12-01 22:57:32
Kua a kde se bere ten výkon, není z hoření tý smradlavý tekutiny?
To je ouplný perpétum móbile :-)))))
o 01.12.2006, 23:35 | Luke_288
o tom píšu. nebo snad ty kdyz jezdis treba na 1/4 plynu tak ti motor bezi na 100% vykonu?
o 01.12.2006, 23:55 | Alííí
Pochybuju, že kdybych jezdil na krev (100%), a načipoval TDI (jakejkoliv), že bych potom ubral, a využíval zas jen třeba 75%... :o))))
o 02.12.2006, 00:03 | Luke_288
ale o tom to prece neni. reaguju na to, ze i po chipu muze bejt spotreba stejna a verim ze i nizsi a to jenom proto, ze to nebudes tak drtit, protoze nebudes muset. osobne jsem to drtil, jezdil za vicemene stejnou spotrebu(slapnes na to, predjedes rychlejc nez bez chipu, takze muzes driv ubrat plyn a ona se to spotreba srovnala. dost bych se divil, kdybys jezdil porad na krev, to je zas vytazeny do extremu) a oddelal jsem spojku.
o 02.12.2006, 00:11 | Alííí
Když to nebudeš drtit, tak je jasný, že spotřeba klesne - ale k tomu nepotřebuješ chip, zas tak velkej rozdíl tam neni, pokud to nemá bejt na úkor životnosti motoru - jako je tomu tady nahoře u tý Fábky. Někdo holt chce měnit turbo, a někdo ne. :o)
o 02.12.2006, 00:26 | Luke_288
hm, nevim, ja tech 45 koní a 105Nm navic opravdu poznal a tenkrat jsem si to nenechaval delat kvuli tomu, abych to drtil. proste jsem chtel snaz predjizdet...
jinak souhlas
o 02.12.2006, 00:31 | Alííí
O.K., nehádám se.
o 02.12.2006, 07:37 | Escudo
trošku rejp, co je nesmyslnýho na 3,3 litrů? Já jezdil s dvoulitrovym merglem po dálnici při stálý 90ce za 5l, takže pokud nafta jede na 5 70, je to myslim reálný, pokud se někdo fakt snaží, jako že já jezdil z kopce bez plynu a do kopce jen co bylo potřeba, tak to jde, on neříkal průměr, říkal že se snažil jet co nejvíc na spotřebu. Tenkrát byl přece test novinářů s Octou 2.0 FSI a vyhrála to dvojice se spotřebou 2.99l, je jasný že je to extrém a nikdo nezvládne na dlouhodobej průměr, ale to tu nikdo neřikal
o 02.12.2006, 12:10 | Luke_288
nesmyslny to asi neni, ale s jizdou uz to nema nic spolecnyho...
jinak dle me je zvířečina jezdit na 5ku 70km/h a co tak mam zkusenost, tak od jistych nizkych otacek to zere vic, protoze se motor spis dusi...
o 02.12.2006, 12:35 | Escudo
to je pravda, to co říkal popisovalo extrém, jinak na 5 jede TDi v pohodě 70, na rovině od 60 a nic se nedusí, nemlátí, má to zdravej zvuk. V nízkejch otáčkách to bude žrát hodně když budeš šlapat na plyn aby to jelo, to je jasnýže když pojedu na 5 do kopce 70 na plnej plyn, tak to pojede, ale bude to žrát, člověk by to měl nějak vycejtit kdy už šlape moc plyn
o 02.12.2006, 14:43 | Skid-TDI | Upraveno: 2006-12-02 14:44:39
To Escudo a Luke_288: Konecne nekdo kdo to pochopil. Dekuji.

Jinak uz se nehadam, nema to smysl. Ale vim za kolik jezdim a to mi tady nikdo nevymluvi.
o 04.12.2006, 13:53 | paajiik
Taky neco k tomu reknu. vsechno jsem to necetl, ale kdyz jsem si precetl, ze to ma nejakej cip za dost penez od nejaky super firmy a pak, ze s tim na dalnici majitel jezdi 110 tak nechapu proc to chipovat???? leda, ze by to bylo v milich za hodinu:-)
o 04.12.2006, 15:21 | Rajdlos
takze kdyz mam chipovane auto, tak s tim musim litat vsude jako prase a minimalne 200, aha, no to ma opravdu logiku
o 04.12.2006, 15:55 | Valis
Asi jako Rajdlos...Kdyz mas hodne koni,nemuzes s tim porad litat na plnej plyn.To bys brzo dojezdil...
o 04.12.2006, 16:33 | Escudo
jako Rajdlos, výhoda je v tom, že když chceš, tak můžeš, ale ne že musíš, to je pěkná kryplovina, prostě je fajn mít rezervu, to je přesně ono, někdo řiká že to hovno jede, nachipuje, lítá s tim co to de a pak se divý že odejde půlka auta
o 06.12.2006, 22:47 | u-geen
asi tak... mam 81kW TDi a rek bych ze to jede pomerne slusne, nicmene potencial vyuzivam normalne max z poloviny a jezdim proste na spotrebu, aby byla tak kolem nebo pod 5ti. neni pro me samozrejme problem jet nekdy naplno ale nemam duvod to delat furt :-)
o 07.12.2006, 15:22 | paajiik
takze tu jsou asi sami manici pro ktere je RSo slabe auto a chteji citit vetsi vykon.... no jdete si radeji cuchnout za takove auto cerstveho vzduchu to teprve neco ucitite!!!! to to kouri co a co pri prerazeni to je lahoda co??? kdyby tak nekdo nacipoval majitele toho auta, aby v praci odvadel o 10% vetsi vykon taky by se asi z neho vic kourilo!!!! a na tuhle bejkarnu by brzy zapomnel... jen jsem chtel rict proc za to utracet nehorazny prachy kdyz to tedy nevyuziji.... asi ma nekdo dost prachu a nevi co s nima. i kdyz pak nechapu proc jezdi na spotrebu... a pak nechavat auto 5 minut vydejchat to bych taky chtel pokazdy kdyz pojedu do kramu... myslim, ze RSo ma v zakladu vykonu dost proto, abych citil, ze mam rezervu ve vykonu... a komu to nestaci tak je asi magor a takovym bych asi doporucil jine auto... nejlepe tahace pro ten pocit vykonu za zady:-) tot vse:-)
o 07.12.2006, 15:41 | MarauderZ28
proč nechipovat když se Ti sníží spotřeba to je snad dost podstatnej důvod ne ?
o 07.12.2006, 17:41 | Escudo
paajik: no zajímavej proslov, asi nemá cenu reagovat na všechno, snad jenom na to že to co tu padalo o 5 minut vydejchávání nemělo s chipem nic společnýho, ono se totiž poměrně lehce zahřeje turbo i u nenachipovanýho motoru. Jinak člověk si to asi musí zkusit jakej by to byl rozdíl u jeho auta, pak může nadávat nebo oslavovat, RS výkon má, ale závodník to neni
o 07.12.2006, 20:10 | Machča
pajik :kdyz je to dobre pozmenena mapa tak to a je to nachipovany do urcity hranice tak ani nekouri ani nesmrdi jo kdyz tam nekdo naladuje 170 koni a vic tak to decentne dymi :o) ale to kdyz udelas z benzinu zavodni motor tak ti znej obcas vylitne plaminek a budes mit trosku zasazenej vejfuk protoze si bere krapet vic oleje jinak nafta nesmrdi pokud ma ten motor dobry spalovani
o 07.12.2006, 20:59 | Scream
pokud se nemýlim, tak tdi ma pozmeneny mapy až od sešlapnutí 60% plynového pedalu a více. ale ruku do ohne za to nedam
o 08.12.2006, 01:17 | Luke_288
paaajiik: jak nevyuzijes? co treba predjizdeni? vzdyt preci podle tvy teroie nemuzes vyuzit ani serivej motor, protoze ten taky nedrtis porad na 100% výkonu
o 08.12.2006, 08:22 | paajiik
to escudo. sam mam TD a je jasny, ze vydejchavat ho nemusim nikdy nechavat, protoze bohate staci, kdyz ho pet minut pred cilem nehonis jak blbej a to same plati i po nastartovani. tusim, ze se tomu rika predvidavost:-) to by snad mohl kazdy vedet. a pokud rs vykon ma jak pises a neni to zavodnik tak at si koupi speciala a jezdi na okruhy a ne po silnici... i kdyz o tom o cem se ted uz bavime nema pranic spolecnyho s tim co jsem nastinil prve. libi se mi jak kazdy reaguje na nejakou cast, ale pravy duvod proc to sem pisi mu unika:-) a taky zavodnik vetsinou nema naftovy motor ze? takze jeste jednou. pro pet minut akcelerace znecistovat ovzdusi po celou dobu jizdy mi prijde jako neohleduplnost!!!! a tim zduraznuji pro mene chapave nerikam, aby to honil od rana do vecera to fakt ne. spis at nejezdi vubec!!!! kapito?

to marauder. podstatnej duvod snizeni spotreby o mililitr mi nestoji za to, abych chcipnul ve triceti na exhalace. kdyby to udelal kazdy... takze sobeckosti za par minut ostrejsi jizdy neholduji. a to, ze se snizi spotreba, kdyz tam narvu vic paliva a dochazi k nedokonalemu spalovani a unikani nespalene nafty do vyfuku, kde dohori a spali katalizator.... ne dekuji

to machca. no at ho chipnes malo nebo hodne tak ti stejne bude dost dochazet k horeni ve svodech a katalizator to brzy nevydejcha a pak chcipne brzo stejne jako vsichni lidi okolo. takze stejne jako pisi marauderovi. a jeste neco navic. no neznam moc lidi, kteri se chlubi tim, ze to chipli za tezky prachy jen malinko a ze tim docilili prirustku treba 5koni... to by to fakt delali ze??? nebo ty snad nekoho takovyho znas???? pitomost ze??? takze tvuj prispevek=cista spekulace takze doporucuji dat se na cestu pravnika. zajimava obhajoba:-)

to luke. no zase trochu mimo. jde mi trochu o ekologii. seriovy motor samo nedrtis porad na max stejne jako kazdy jiny motor. mas ho rad a tak se k nemu chovas jako k celemu autu, protoze to je tvoje, ale ostatni te uz nezajima... lidi okolo... a zkusim predejit dalsi hloupe reakci, ze okolo dalnice nejsou lide. no vetsinou ne, ale tam ti taky bohate staci slabej motor na predjizdeni:-) proste kdyz chci vykon tak si koupim takove auto co ho ma a docili ho relativne ekologickou cestou a ne ze si koupim litrovej trivalec a neprestanu ho upravovat dokud s nim nepredjedu ferrari:-)

omlouvam se za delku prispevku, ale snad to jeste neni marny a tesim se na reakce:-)))
o 08.12.2006, 10:00 | Scream
no víš pájíku, nejlepší řešení, aby sis nemusel kupovat litrovej tříválec a nemusel ho upravovat tak, aby predjel ferrari a neumřel si na exhalace, bude, když si koupíš glocka a strčíš si ho do pusy a zmáčkneš a ukončíš tak svoje trápení. Pokud je to pro tebe prilis brutalní cesta, tak si muzes stoupnout za muj vejfuk, ja pridam plyn a umřeš taky rychle.
o 08.12.2006, 10:04 | Scream
jo a koukej co se z toho auta valí za čoud. no neni to hrozný? asi z toho všichni umřeme. bože. a svete div se. co sem to za troubu, zavodim s dieselem. Idealoní resení pro tebe bude si nechat ve stylu Jacksona udelat poradnej respirator a na zadech nosit flašku s kyslíkem a cepici s napisem "jsem postiženej a přecitlivějej"

foto k příspěvku  od Scream

o 08.12.2006, 10:54 | haskyvr6
Scream :-)))))))))
o 08.12.2006, 11:04 | paajiik
scream. co k tomu vic napsat.... jsi proste frajer
o 08.12.2006, 11:16 | paajiik
jo neni divu, ze ti ten kour nevadi... vzdyt ty jsi buran z Mostu zvyklej a jeste se tim pochlub:-) a deti asi neplanujes tak proc to resit... my a po nas potopa. kolikrat jsi udelal neco nesobeckyho??? je mi te lito.
o 08.12.2006, 11:33 | Escudo
Mě je ho také líto, ale věřím že se nad ním bůh smiluje a nepošle ho do pekel, vždyť každý z nás se v životě něčím prohřešil. Screame, je potřeba aby jsi do 14 pracovních dnů navštívil dům páně, tam podal písemnou žádost o odpuštění, je potřeba aby na formuláři byly napsány tvoje iniciály, den sepsání odpuštění a vlastnoruční podpis, doba na vyřešení odpuštění je standardně 30 pracovních dní, nemůžeme tedy vyloučit že ti ježíšek na vánoce pod stromeček nasere, ale v lednu by to mělo být opět v pořádku, pokud dokonce připíšeš i iformaci jakým způsobem hodláš prohřešky odčint, může k tobě ježíšek dorazit ještě po vyřízení písemného odpuštění. Pokud se v této lhůtě nemůžeš do domu páně dostavit, můžeš vše nafaxovat na číslo 261666999. Ave Jesus
o 08.12.2006, 12:35 | Luke_288
pajiku, po kterych dalnicich jezdis, ze ti staci slabej vykon na predjizdeni? ja reagoval jenom na to vyuzivani vykonu, o ekologii se přít nebudu, s tim souhlasim...
o 08.12.2006, 12:39 | Escudo
Já teda nechci nic jako řikat jo, ale vim o dvou lidech který s chipem prošli emisema, takže to je spíš o tom u koho je to dělaný, PD taky zakouří černě v sérii když tomu dáš na kotel
o 08.12.2006, 12:45 | Reprák
neznamena ze kdyz to kouri ze to ma horsi emise, to je uplna kravina tohle. kourit bude nafta vzdycky, jedna se tady o mnozstvi latek na urcity mnozstvi vzduchu, jinak by treba neprosla nikdy emisema tatrovka.
o 08.12.2006, 12:55 | paajiik
to luke. jsem rad, ze se o tom s tebou prit nebudu:-) ja mam asi 77 nebo 66kW moc me to nezajima tak nevim takhle z hlavy, ale kazdej kdo ma chip to vi urcite na konika presne a kazdy den mozna meri zda nejaky nepribyl no a na dalnici pokud nejedu pres 150 tak problem nemam. i kdyz by se melo jezdit 130ze:-) jezdim po dalnicich a co pozoruji je tak, ze pravy pruh jede tak 110 az 120 vetsinou a levy tak 130 140 150. samo, ze obcas se objevi auto co jede 160 i 190 i vic. no a problem s predjizdenim vazne nemam. nevim proc bych ho ani mel mit??? problem je spise na okreskach. tam se muze hodit vetsi vykon na predjeti, ale proste predjedu tam kde mi muj vykon stacit bude. no a pro ty kdo maji problemy predjizdet s rsem nebo jakymkoli autem co vlastni tak at bud nepredjizdeji nebo at alepon nezkouseji predjizdet za kazdou cenu silnejsi auta a pak problemy mit nebudou:-)
o 08.12.2006, 13:12 | paajiik
reproboy. a to mas jako z vlastni hlavy??? tak to je fakt dobrej dzouk:-)))) zkus si to po sobe precist, zamyslet se a pak to jeste nekdy napis:-))) nebo vis co. pridej sem nejakej dukaz sveho tvrzeni to chci videt:-))) no rovnitko tam asi davat nebudem bo by neplatil zakladni fyzikalni zakon co myslis??? emisema projit muzes dokud neoddelas kat, ale ze by jsi mel stejny emise po chipu jako pred??? to asi neeee:-)))
o 08.12.2006, 14:03 | Escudo
paajik: takže třeba stará lokomotiva je pro tebe antiekologickej extrém, to samé platí o jaderný elektrárně. Ekologisti prostě viděj obrovský věže ze kterejch se kouří a je to fůůj, to že to je čistá pára je věc druhá... Tak až budeš v zimě dejchat tak budeš mít taky v hubě katalizátor? To že je něco víc vidět než to ostatní ještě přece neznamená že to je horší....
o 08.12.2006, 14:22 | Reprák
paajiik: tobe je uplne zbytecny neco vysvetlovat pac mas svuj nazor a vsechno ostatni je blbe. Neznamena, ze kdyz si vedle stoupnou dve auta, jedno vic kouri ze to ma horsi emise to je proste kravina. Dam jednoduchej priklad. mas malo vzduchu - malo nafty - maly emise. Malo vzduchu - hodne nafty - velky emise.. hodne vzduchu - hodne nafty - maly emise. Chapes? je to pomer obsahu skodlivych latek v urcitym objemu vzduchu, tzn ze ty se seriovym autem nacoudis to samy ale za delsi dobu. Bavim se o stridmejch upravach, ne o tom ze misto trysek das trubky a zenes tam co se da.... nebo proste nejakej extrem. Vem si jak v serii coudi fabie RS kdyz ji das co proto. A emise ma nizsi nez leckterej benzinak.
o 08.12.2006, 14:39 | Luke_288
ono co ja jsem tak slysel, tak u nafty neni problem s oxidama dusiku, ale s tema tezkyma casticema(cernej kouř), kterej se usazuje v plicich. a hlavne emise pro naftovy motory maji prej jiny(benevolentnejsi) kriteria nez benzin. jako s timhle s pajikem souhlasim, ze to, co obcas nektery ropaci vypousti je běs. ovsem pak staci jedna avie apod a clovek se fakt dusi.
jinak se 100% ztotoznim s tim, co napsal Repro, pokud ten chip dela nekdo, kdo to umi, tak ty emise muzou bejt vicemene stejny. me taky auto po chipu nekourilo vic nez bez nej.
pajik: no nevim cece, ja mam 77kW a je to slaboucky jak cajicek, predjizdeni je s tim obcas dost adventure
o 08.12.2006, 15:30 | paajiik
reprousi. ted uz jsi to napsal celkem dobre teda az na hodne vzduchu - hodne nafty - maly emise.... a pokud si to zase prectes tak zjistis, ze to uz dava i smysl, ale dava mi to zapravdu taky..... to co uzela chip za 5 minut provozu udelam ja treba za deset a o tom to je.... a jak pise luke taky souhlas. panove s vama to snad jeste neni marny:-) tedy az na escuda. chlape ty vis o jadernych elektrarnach asi tolik co ja o tobe. takze skoro vubec nic. a o parnich lokomotivach taky.... jaderna elektrarna je uzasna vec tedy pokud jde o elektrarnu s dvojim obehem (tepelnym vymenikem) na rozdil od teplaren. u jadernych elektraren se vyhorele palivo (jaderny odpad skladuje v olovenych a buhvijakych moznych bytelnych obalech dokud poradne nedohori a neprestane byt skodlivy takze se nikam nevypousti a to ze z vezi stoupa para vi snad kazde male dite takze i ty a taky se jim asi i pro to rika parni veze... a tato energie je nejsetrnejsi k zivotnimu prostredi spolecne se slunecni vetrnou a vodni, ale samo neco stoji vybudovani..... teplarny jsou hrozny stejne jako auta. misto aby odpad smrstili do co nejmensiho tak ho rozptyli do ovzduji co nejvic to je des. pravdu mas jen co se tyce plynu ten opravdu neni videt ani citit, ale skodlivy je taky. ale tim jsi dost skoncil. jo a pokud myslis parni lokomotivy.... tak to jsi prokazal, ze vis uplne hovno:-) tak z tech se opravdu ale opravdu kouri prave nefalsovane splodiny z kominu. para unika pretlaky v trubkach, aby neprasknul kotel pod tlakem, ktery by se vytvoril pokud by nevydavala energii a ty jsi ladoval uhli dal a dal tak by to para rozparala:-)... tim koncim prednasku a odchazim na vykendovy odpocinek dejchat cerstvy vzduch:-) jel jsi nekdy s traktorem ci autobusem nebo nakladakem tak to je podobny system broucku. preji krasny vikend vsem:-) escudo prosim vysvetli mi to jak to vidis ty fakt me to zajima co jsi tim prispevkem chtel rici a jak jsi nas chtel obohatit o nejake informace co nam unikaji dik a mej se. snad me napada, ze ti vadi rakousti ekologove, ze protestuji proti temelinu..... no u tebe je to neinformovanost nejspis a u nich taky. jenze u nich takova, ze jim se jedna o to, ze neduveruji bezpecnosti a boji se, aby nebouchnul a u tebe, ze si myslis, ze protestuji proti pare z vezi... jsi fakt komik a doufam, ze se jeste ozves, aby jsi to vysvetlil jinak vazne nevim jak to mam chapat a co si mam o tobe myslet. zatim si myslim, ze vis hovno, mas omezeny nahled a jen rejes, protoze si nekde neco slysel, ale nechapes vlastne ani proc a skutecnosti a souvislosti ti unikaji, ale hlavne byt za chytreho ze? jinak zduraznuji, ze nejsem zadny ekolog, ale tahle otazka mi neni cizi a nejsem lhostejny k znecistovani prostredi z lenosti ani z frajeriny, pro pobaveni ci jineho duvodu....
o 08.12.2006, 15:37 | paajiik
jo existuji jeste dalsi ekologicky setrne zdroje pro pripadne rejpaly, ale nemusim vse vyjmenovavat. jen co me zrovna napadlo takze to berte jako napr. zdarec mazec to je ale delka. :-)
o 08.12.2006, 15:45 | paajiik
pro tvou predstavu pokud jsi nekdy nejakou nevidel...

foto k příspěvku  od paajiik

o 08.12.2006, 16:10 | Escudo
Ohledně páry a elektrárny, tím jsem chtěl spíš říct že přestože hulí tak to ještě neznamená že je nezdravější než cokoliv jinýho kde kouř tolik vidět neni, byla to spíš ironická poznámka - původně jsem strojař konstruktér, takže dopady na ekologii odhledně paliva, myslim si že s výhledovym plánem to nebude tak horký podle toho co říkal technik na přednášce přímo v Temelíně, počítá se se znovuobohacením paliva po 30ti až 40ti letech . Co se týče vláčku, možná mi to trochu uniká, to se přiznám, ale řekl bych že mimo splodin z hoření uhlí pod kotlem je to právě i pára co utíká, protože jde kouř z komínu podle pístu viz [ Link ] přijde mi to tak protože vzhledem k objemu a tlaku by měla utíkat pernamentně. Fakt jsem tim nemyslel že jezdí na vodu která se zahřeje sama, spalování uhlí je věc jiná.Bylo to blbě podaný, jde mi prostě o to, že ten kouř kterej vidíš je prostě normální, například PD kouří černě mnohem víc než klasický TDi a přesto nemá mnohem horší emise. Co se týče chiptuningu, kvalitní firmy ti zaručujou zachování emisních hodnot s minimální tolerancí
o 08.12.2006, 17:10 | Scream
pajik: zustal bych u toho glocka.....
o 08.12.2006, 17:58 | Valis
Ja mam emise v poradku :-)
Paajiikovo prispevky cist nebudu,pac musi rano vstavat do prace...

foto k příspěvku  od Valis

o 08.12.2006, 18:12 | Luke_288
ty krávo, tak tohleto je presne to, co na silnici vadí i mě a nejhorsi je, ze proste nestiham zapínat vnitřní okruh klimatizace:-(((
o 08.12.2006, 18:15 | Valis
Luke: Tohle se ale stane jen u mechaniky,kdyz se rozjedes na dvojku plnej kotel :-)
o 08.12.2006, 18:18 | Luke_288
jasny, ja to znam, neco podobnyho delal muj GIII TDI kdyz jsem treba v 80ti vyslapnul spojku, dal plnej a pustil ji, nebo mu naopak dal čoud odspodu, jenze ja obcas potkavam strelce, kterym to takhle huli skoro porad
o 08.12.2006, 19:10 | H-Honza (M)
ty woe co ses to za cloveka??

"kdyz jsem treba v 80ti vyslapnul spojku, dal plnej a pustil "

to fakt nepobiram

:O))))))))))))))))))))))
o 08.12.2006, 19:18 | tappaja
Dzejms Bond, kourova clona, to je jasny...
o 08.12.2006, 19:24 | H-Honza (M)
tohle je ale kourova clona kombinovana se specialnim silnicnim lubrikantem
o 08.12.2006, 19:36 | Luke_288 | Upraveno: 2006-12-08 19:42:29
nerikej, zes to nikdy neudelal a keci o tom, co jsem to za cloveka si schovej pro nekoho jinyho OK?
proste jsem to zkusil, zakourilo se, zkusil jsem to podruhy, zakourilo se, vic jsem to nikdy neudelal. no asi jsem debil, ale vubec se za to nestydim...
o 08.12.2006, 20:27 | Scream
tak takova debilita by me vzivote nenapadla.
o 08.12.2006, 21:24 | cupra.165
teda kuciiii,vy jste se tu ale rozjeli :-)))) to je mazec
o 08.12.2006, 22:39 | Luke_288
jasně Screame, ja vim, me by taky nenapadla spusta debilit, ktery ty tady pises a taky ti to necpu. samozrejme, ze vy vsichni delate veci, ktery maji jen a pouze racionalni zaklad. proste sem si to chtel zkusit, co se stane, stalo se to, ze to zakourilo. nekdo pali na jednicku gumy se zatazenou ruckou, ja si 2x v zivote zkusil tohle.

to mi pripomina uplne to samy, kdyz jsem sem dal fotky, jak jsem zakopal Touarega, taky se tu naslo par lidi, co nedokazali pochopit, ze jsem vubec s Touaregem zkousel teren...
o 08.12.2006, 23:32 | MarauderZ28
tak jako moje 524TD když se tomu naložilo na světlech čoudila asi tak 10x víc jak ta fotka od Valise, to byl takovej oblak, že nebylo vidět auto co bylo za mnou ...
o 08.12.2006, 23:36 | Scream
Luke: no docela by me zajímalo, co mas konkretne na mysli. mas zajimavej pristup. az te napadne zkusit co udela, kdyz najelej misto oleje vodu, tak to muzes pro zajimavost zkusit, neni to o moc vic na hlavu postaveny, nez za jizdy proslapovat spojku
o 08.12.2006, 23:53 | Luke_288
treba to, jak tvrdis, ze u 81kW TDI jsou turba skoro nesmrtelny, minimalni zivotnost je 150tis, ze kdyz nekomu odchazi, musi bejt debil, vzdyt prece tvoje mama ma najeto 200tis a turbo ma furt puvodni.

btw. nasledek proslapnuti spojky za jizdy je nula, voda misto oleje...mno, fakt myslis, ze to ma stejnou vahu? povidej mi neco o pristupu.
o 09.12.2006, 00:22 | Syrup
serte na to, nema to cenu :-D
o 09.12.2006, 01:39 | Scream
no nebudu tu rozpoutavat nejakej flamewar, ale proste, kdyz nekomu odejdou 3 turba na seriovym aute, neni to o turbech ale o lidech. jesli se ti zda,, že nasledek proslapnutí spojky za jizdy, vytocení motoru a pustení spojku je nula, tak me teda ne, ale je to tvoje spojka. to s tim olejem je sice trosku drsnejsi, ale je to napad z podobny kategorie.
o 09.12.2006, 02:20 | RedBaron
Já to na dvojku v80ti se šestkou dělal, když jsem jí chtěl poslat do driftu a co dělal ten Golfík? :o)
o 09.12.2006, 07:53 | Escudo
Ještě dodatek, uznávám že sem předchozim příspěvkem ulít jen abych rejpnul, protože to že někdo přijde na hififorum kde je polovina lidí tunerů a řiká jak jsme všichni debilové kvůli chipování motorů a to tu ještě nikdo nenakous že zbytek má od svodů dozadu jen trubku, mi přijde jako provokace
o 09.12.2006, 08:30 | H-Honza (M)
golfiku zarehtaly ventily v plnejch, pak zasmrdela spojka a zahulilo se z vyfuku..... co na tom nechapes woe :O))))))))))

jinak jo, nikdy jsem s zadnym autem nic takovyho nedelal pac mi to prijde taknejak stupidni, a zbytecny..... o dieselu nemluve.
o 09.12.2006, 09:50 | Luke_288
RB: nic, proste jenom zakouril cerne, do driftu fakt nesel :-)
H-Honza: ne, spojka nebyla cejtit vubec, navic pisu, udelal jsem to 2x v zivote, chtel sem to zkusit, uz jsem proste takovejt.

btw. kdyz tomu tak rozumite, jiste mi vysvetlite, jakej je rozdil mezi situaci, kdyz jedu na ctyrku, podradim na trojku a otacky vylitnou nejak na 3,5tis(at uz z jakyhokoliv duvodu, brzdeni motorem z kopce-to dela spousta lidi) a situaci, kdy na stejnej kvalit ve 3tis vyslapnu spojku a pustim ji ve 4,5tis?

Screame dobre, napis mi, co musí delat clovek spatne, kdyz mu odejdou 3 turba? s tim passatem se jezdilo uplne normalne, mozna trochu sviznejc. a tech lidi se v Porschi sešlo dost...
o 09.12.2006, 10:05 | MarauderZ28
mno Ondra tohle dělá často když kraví a nevím, že by mu někdy něco odešlo na autě ...
o 09.12.2006, 10:07 | MarauderZ28
jinak když už jsme u toho na tomhle principu funguje jedna z technik driftu, jmenuje se to "clutch kick" oproti "powerslide" technice je náročnější ...
o 09.12.2006, 14:17 | Luke_288
jasne, ale GIII TDI neni stroj na drift :-)), ale je mi to fuk, v zivote jsem udelal spoustu stupidnosti a nestydim se za to...
o 09.12.2006, 14:53 | MarauderZ28
no tím sem chtěl naznačit že si nemyslím, že by se až tak něco mohlo lehce zkurvit tím co jsi udělal, ale to ť jen můj názor ..
o 09.12.2006, 19:16 | Scream
marauder: ano,ale to delas pri podrazovaní ne?
Luke: pokud se s autem jezdí klidne, dokud nema olej provozní teplotu a pokud se motor nevypíná, když je přehratej olej (což si myslim, ze by u seviovyho tdi asi moc casto nenastalo). bude problem nekde jinde. samozrejme se to stat muze, ale pokud odedou 3 turba, spis bych to videl na špatnou plechovku, ktera blbe reguluje, to se stava dost často. taky muze byt nekde v sání nejaka netesnost, o který nemusís vubec vedet. protoze, kdyz odejde turbo, to se proste stane, ale kdyz odejdou 3....
o 09.12.2006, 19:22 | H-Honza (M)
Drift je neco jinyho nez kdyz to nejaka bukvice udela jen tak, aby se mu zakourilo z vejfuku....
o 09.12.2006, 19:54 | Luke_288
Scream: presne to cos vypsal jsme delali. to, ze je chyba v nejaky plechovce je mozny, ale nakonec se podela prave to turbo, navic je dost smutny, ze na to v servisu neprisli.

H-Honza: no a? kdybych vedel, ze se zakouri z vejfuku, nedelal bych to, bez toho aniz bych to udelal, bych zas nevedel, ze se zakouří z vejfuku. zkus to pochopit, osobne delam spoustu veci "jen tak", narozdil od tebe, pana mistra, kterej dela vse s rozvahou a racionalnima duvodama.
o 09.12.2006, 20:01 | H-Honza (M)
jasne, a ulevilo se Ti ??

:O)))))))))))))))))))))))))))
o 09.12.2006, 20:09 | Syrup
myslim ze tenhle thread aspiruje na prvni pricku v navstevovanosti :)
o 09.12.2006, 20:38 | Reprák
jezis to je zas debata :)) no tak to vic kouri vic to zere lip to jede porad lepsi jak avie nebo jezdit jak pan klobouk :)
o 09.12.2006, 20:57 | H-Honza (M)
jo jo neni nad to si za jizdy trochu zacmoudit z vejfucku :O)))))))))
o 09.12.2006, 21:24 | Reprák
:D ty si nedas pokoj :D
o 10.12.2006, 02:22 | Luke_288
no, vzhledem k tomu, ze mas dneska narozeniny, tak uz na to seru. hlavne klid a nohy v teple, trápí tě vcelku zbytečný věci Honzíku...
o 11.12.2006, 07:48 | paajiik
Escudo promin, ze jsem napsal co jsem napsal, ze jsem si o tobe myslel, ale z toho co jsi napsal at jsem chtel jak jsem chtel se vazne ani mezi radky vycist nedalo co a jak myslis. takze sry, ale nejsem tu abych lidi prudil proto, ze maj chip. spis mi neslo do hlavy odpoved na muj prvni prispevek tady. ale uz to dal nechci rozvijet, protoze jsem pracujici a nemuzu sem stale litat a moralizovat lidi a ja asi nepochopim nektere lidi tady a oni zase nepochopi me. je to na delsi debatu takze treba nekdy nekde osobne. cus pavel

kazdopadne scream je urcite fajn kluk a rad bych ho nekdy potkal:-)
o 11.12.2006, 10:27 | Scream
pajik: no určite. Až se pojedou příště v mostě závody tahačů, tak až tam uvidim na dráze někoho s transparentem "Dost bylo dýmu", tak se zastavim:-)
o 11.12.2006, 14:17 | .mycTD
abych se zastal Luka, tak ja to dalal s mechanickym TD taky. Kdyz jsem byl linej treba pri rozjezdu podradit, tak jsem jen protocil pres spojku turbo a auto ozilo.
o 11.12.2006, 23:16 | Luke_288
no tak to ses stupid a bukvice
:-)
o 16.12.2006, 18:26 | blázen
jezdim s toledem TDI 110k a spotřeba 5,5l odpovídá průměru při normálním ježdění, nevěřim že to RS bude při jeho výkonu žrát 5,5 takovou zhovadilost dycky napíše jen někdo kdo se něco snaží prodat
o 16.12.2006, 22:51 | clown
199
o 16.12.2006, 22:51 | clown
200 pro Kubu
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3528 sekund.