Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > new autiko + mereni brzda

 o Navštíveno 3528x o
o 29.11.2006, 17:42 | xenonman
tak felda kitcar je uz skoro cela prodana a skoda vykon tam byl :-) ale nasel jsem new autko kde ten potencional je sam uz od sebe, zaklad je 156 poniku a je tam chip od bitpoweru udajne tam melo bejt 195ps lidi toho nekde nakecaj takze jsem nelenil a jel jsem na brzdu na jarov a cekalo me mile prekvapeni :-)

foto k příspěvku  od xenonman



o 29.11.2006, 17:42 | xenonman

foto k příspěvku  od xenonman

o 29.11.2006, 17:43 | xenonman

foto k příspěvku  od xenonman

o 29.11.2006, 17:43 | xenonman

foto k příspěvku  od xenonman

o 29.11.2006, 17:44 | xenonman

foto k příspěvku  od xenonman

o 29.11.2006, 17:44 | xenonman

foto k příspěvku  od xenonman

o 29.11.2006, 17:45 | xenonman
a na zaver to nej na co jsem hodne netrpelive cekal

foto k příspěvku  od xenonman

o 29.11.2006, 17:56 | Creams
No hezky :o)
o 29.11.2006, 17:58 | xenonman
jinak kroutak 257 nm
o 29.11.2006, 18:12 | Daryl (A)
co to je ? Kadle kadle ?
o 29.11.2006, 18:21 | Valis
Nejaky beno,kadle kadle by melo jinej kroutak...
Neni to cupra?
o 29.11.2006, 18:22 | tappaja
20V turbo benzin, na krytu motoru je to napsany?
o 29.11.2006, 18:27 | Daryl (A)
205koni / 257 kroutak ? Nejakej malej kroutak ... Na to ze je to turbo ..
o 29.11.2006, 18:41 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
daryl co chces od malyho benzinaka :-)

ale jede to jak svin kdyz se to toci, dneska jsem se svezl
o 29.11.2006, 18:50 | Driver
paradni vykon, az se tomu nechce vyril, ale kroutak nic moc, vzdy v serii to ma nejakych 230Nm.
o 29.11.2006, 19:02 | Rajdlos
nemas lepsi fotku toho grafu?

jinak samo i ten vykon a i ten kroutak je divnej, moc velkej vykon a moc malej kroutak
o 29.11.2006, 19:02 | Rajdlos
Driver: v serii to ma kolem 220nm
o 29.11.2006, 19:15 | vykysalylukas
hmm hodně slušný.na kolik to vyjde?dát si to změřit diky
o 29.11.2006, 19:20 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
2000,-
o 29.11.2006, 19:27 | xenonman | Upraveno: 2006-11-29 19:29:47
je to samo ibiza cupra, pristi tyden me ceka udelat na tom par veci takze se rozebere, udela spojka,rozvody je tam treba jeste doladit ale jinak zatim spokojenost ....
o 29.11.2006, 19:54 | Alííí
Španělský koně to je ono, já to říkám pořád... :o)
Užívej, já odložil realizaci mýho snu na léto '07...
o 29.11.2006, 20:08 | cupra.165
toz gratulace:-) to je ta od Rodriga,co? :-) doladit par detailu a myslim ze to bude slusny kocar.....
o 29.11.2006, 20:26 | MKTech
Krouták fakt nic moc. Jinak solidní.
Pár Grafů koncernu 1.9 ROPA :o)

foto k příspěvku  od MKTech

o 29.11.2006, 20:26 | MKTech

foto k příspěvku  od MKTech

o 29.11.2006, 20:27 | MarauderZ28
hele kde je vlastně ofiko měřenej výkon výrobcem na kolech nebo na motoru ? "zaklad je 156 poniku" pokud by byly měřený z výroby na kolech tak by to zas taková peckoš nebyla :o))))
o 29.11.2006, 20:31 | xenonman
zakladni vec je ze nikdo opravdu nevi kolik poniku to ma z tovarny to by chtelo jeste jednu origo cupru na brzdu a budem moudrejsi :-)
o 29.11.2006, 20:44 | Kotva
Myslim, ze od vyrobce je udavan vykon motoru, kdyz to nazyvaji vykonem motoru... :)
o 29.11.2006, 21:02 | MarauderZ28
jj určitě to bylo jako nadsázka :o)
o 29.11.2006, 21:23 | cupra.165
no problem....
[ Link ]
o 29.11.2006, 21:44 | TROY
:oD nevříísu máš bratra žlutýho
o 29.11.2006, 21:46 | tykeev
Dane, nevypadá to zle ;-)

no, však já se pak taky přijedu pochlubit... ale to asi až na jaře :-D
o 29.11.2006, 21:48 | MiniMike
lepsi foto ;-)

foto k příspěvku  od MiniMike

o 29.11.2006, 22:13 | Reprák
250 N.m jsem mel s Unem T kdyz jsem mel 150 PS
o 29.11.2006, 22:19 | Daryl (A)
ja mam 170 ps a 220nm a po chipu 185ps a 251nm
o 29.11.2006, 22:24 | aTTim
Vyrobce udava vykon na motoru, ne na kolech, bo pak by to bylo moc malo :)
Daryl: a je to vubec poznat ? Tech 15PS a 30Nm ?
Asi taky zajedu na brzdu, nikdy jsem tam nebyl tak to jen tak zkusit :)
o 29.11.2006, 22:26 | Daryl (A)
aTTim: jeste je tam nemam, ale co vim z veruny tak ps nepoznas. Nm poznas citelne ..
o 29.11.2006, 22:33 | aTTim
Tomu chipovani na atmosferach osobne moc neverim, spis jde o optimalizaci, treba smerem k vyhlazeni propadu v kroutaku, to chapu, ale jinak ... zajimavy by bylo to odbrzdit pred a po.
o 29.11.2006, 22:40 | Daryl (A)
attim: to bezesporu ..
o 29.11.2006, 23:14 | m1tv
sry za ot ale kde na brzdu v okoli Českych Budejc ?
o 30.11.2006, 00:16 | MKTech
Na tom grafu ni nějak nesedí ty propady u 5800Ot/min proč to co je špatně ? Prokluz pneu to nebude.
o 30.11.2006, 07:19 | xenonman
to je jednoduche proste dira, cip nemusi bejt tak dokonalej, nebo v autiku uz neni nejlepsi spojka takze to mohlo proklouznout...
o 30.11.2006, 07:31 | pelo
reproboy:ty si s unom bol na brzde?
o 30.11.2006, 08:57 | Nevřis
xenonman ..gratulace !! jinak Rodrigo ruleZzzz :)) myslím, že dobrej kup od pohodovýho týpka .... hodně mi pomohl když sem potřeboval, tak jako Rajdlos :)
Každopádně jak budu mít fotky svojeho miláčka tak dohodím ...jak psal TROYjáček... mám bratříčka :))
o 30.11.2006, 09:25 | assassin
BTW: mereni vykonu na dynamicke brzde ma co se tyce cisel temer nulovou vypovidaci hodnotu....... proste je dobra kdyz se neco upravuje na porovnavaci mereni...pred upravou po uprave.....
jinak cisla tahle brzda dopocitava z momentu setrvacnosti soustavy....prevodovka,kola..atd kterej muze obshluha brzdy zmenit tak aby na grafu vylezlo to cislo co si preje majitel vozu...... jinak je jasny ze moment setrvacnosti je tam urcenej +-autobus takze i mereni ma stejnou chybu.......
o 30.11.2006, 09:39 | Daryl (A)
assassin: na jarove asi ne ...urcite ne :)
o 30.11.2006, 10:05 | Alííí
Na brzdě jsem sice nikdy nebyl, každopádně se přikláním k názoru assassina, a údaj z jednoho měření na brzdě bych nebral jako směrodatný. Každopádně nevim jak hodně je Jarov osvědčenej...
o 30.11.2006, 12:59 | Rajdlos
no urco by to chtelo zajet jeste nekam jinam, protoze ten vykon je hodne divnej, moc malej kroutak a moc koni na to turbo co tam je
o 30.11.2006, 17:28 | xenonman | Upraveno: 2006-11-30 17:28:34
az bude pekne rad si porovnam sily, na brzdu kaslu ale na silnici :-) dneska jsem moznost zavodit s audi s4 a jsem max spokojen, ten vykon a kroutak zalezi jen jak ten cip je udelanej a co jsem zjitil info tak jedelan do vykunu ne do sily a tomu i odpovidaji jizdni vlastnosti...
o 30.11.2006, 17:49 | MarauderZ28
na Jarově sem byl s Probe a to co to vyplivlo mě, odpovídá přesně tomu co udává výrobce auta + nějaký drobný úpravy ...
o 30.11.2006, 17:51 | T.O.M.A.S.
Ten konec je nějakej divnej. To nemá klasickej omezovač kdy to utne a je konec?
o 30.11.2006, 17:53 | Alííí
xenonman: Věřím, a těším se na relitu... :o) Hlavně se do tý doby nezabij woe !
o 30.11.2006, 18:18 | CervinVega
"je delanej do vykonu, ne do sily"
to je zas perla...
o 30.11.2006, 18:27 | xenonman
tim jsem chtel rict ze to proste nema kroutak woe ... proto 205hp a kroutak jen 257nm co do reci pro cervin vegu ....
o 30.11.2006, 19:27 | CervinVega
jakoze to ma malej vykon a jeste mensi kroutak? :-))) delam si srandu, oprav spojku a zjisti, jestli neklouzou pneu a urcite budou jiny cisla .-)
o 30.11.2006, 20:29 | xenonman
ale ja to beru proste jen si rejpnete :-)
o 30.11.2006, 20:47 | Driver
ono zalezi hodne na tom chipu, doma mame taky chiple 1,8T u bitpoweru, rikali ze neni problem udelat na 200ps, ale je to na ukor spotreby, to jsem nechtel, takze to delal spise na kroutak a vykon rikal ze zvedl cca o 20-25ps, na brzde to nebylo, v realu jde znatelne citit vyssi kroutak a to hned odspodu, vykonove tezko rict, ale maximalka zustala stejna, je na tom najeto cca 30tis km a zatim bez jedine zavady.....

kazdopadne bych chip na turbomotor delal s mirou, hodne lidi ma potom problemy s turbem a spojkou. jedine ceho bych se nebal je chip na atmosferu, neznam nikoho kdo by s tim mel problem.....
o 01.12.2006, 09:49 | RadekFM
assassin: To se pletes, ty ztraty tam nejsou vlozeny jako promenna, ale meri se dynamicky pri dotaceni valcu s vyslapnutou spojkou. Na grafu je to ta spodni krivka. Ta se secte s namerenou krivkou kroutaku na kolech a vyjde z toho celkem dost presne kroutak na motoru.
o 01.12.2006, 09:58 | RadekFM
Vsichni co tu pisete ze kroutak je malej, pochopte ze dulezitej je vykon a ten je zavislej i na otackach. Pokud srovnavate s TDi napr., tak bude mit 2x vic Nm, ale na plovocnich otackach a vykon stejnej.
Ten propad kroutaku vypada na zasah RJ, mozna i spojka, ale to by asi majitel vedel, ze mu klouze. Prokluz kol urcite ne, takovej kroutak to zas nema :-)
o 01.12.2006, 11:31 | Nevřis
....vypadá to na ŘJ
o 01.12.2006, 13:51 | Rajdlos
mne tenhle propad delal nouzak, ale pochybuju, ze by to nepoznal
o 01.12.2006, 23:00 | T.O.M.A.S.
Snad si někdo nemyslí, že je možný třeba ve 3tis zvednout krouťák a přitom by výkon v těch otáčkách zůstal stejný?
o 01.12.2006, 23:47 | Luke_288
pekny, jen me zajima, jak to dopadlo s tou S4. tos ji s timhle ujel? a ktera to byla generace.

jinak osobne bych chipovany auto nekoupil, i kdyz jak jsem tu cet, tak predchoziho majitele asi znate a vite, jak se k autu choval...
o 02.12.2006, 04:02 | Jindrs
Repraku taky by me zajimalo jestli si byl s unem na brzde jak se pta Pelo.
Co?Nebo sis to vypocital po domacku:-D
o 02.12.2006, 07:59 | xenonman
pred pred majitel ano pekne to auto znicil,auto kupil kamos byla ko halva, vodni pumpa, nefungovalo esp, vyriznuta dira v palubce, nefungovaly stahovacky,tuning zadni lampy des,vyndal volant s airbagem a dalsi veci

a od te doba autko proslo
new hlava
zapojeni a zprovozneni esp
nova vodni pumta
nova pristrojova deska
original volant s airbagem
potahnuta a nova pristrojova deska
ted na tom delam rozvody,spojka, new olejicek, novej chladic, nove packy na stahovacky atd...
a je v planu
new turbo cupra r, 6 ti kvalt, druhej IC, silnejsi vstriky, 4bod brzdy brembo asi jsem na neco zapomnel ale na autiko ted vse funguje a zadny problem neni, dalsi dulezita vec ze auto nemelo zadnou vazdnou bouracku pouze tukanecky a odreniny takze nosniky a dalsi veci jsou ok
o 02.12.2006, 12:12 | Luke_288
jasne, pokud o tomhle vsem vis, tak je to bez problemu
o 02.12.2006, 15:14 | Shr3k
Rajdlos: Mám tak dojem, že takto přesně vypadá na brzdě cutoff na overboost... ostatně u čipu od Romana Putnera bych se tomu nedivil :o) (znám své pappenheimské).
o 04.12.2006, 10:35 | assassin
Daryl: ono nejde o to ze bych podezrival nekoho na jarove ze to schvalne spatne nastavuje...... jde o to ze u tyhle brzdy to jde urcit jen priblizne.....
daj ti tam moment setrvacnosti pro ochcafku..ale to auto muze mit dost rozdilnej kvuli pouzitejm kolum, pneu atd..... takze dynamicka brzda fakt jen priblizne......

jinak : vykon = kroutici moment x otacky (konkretne uhlova rychlost)
takze evidentne kdyz se zvedne kroutici moment, zvedne se primo umerne i vykon v danych otackach........

takze pokud ma to auto nastavenou regulaci tlaku tak ze sice nedava nakou velkou spicku treba ve trech tisicich ale drzi cca stejnej (ikdyz relativne malej kroutici) moment az do sedmi tisic tak potom v sedmi pri pronasobeni vyjde velky vykon......
takze to ze to nema spicku v kroutaku nezanamena ze to nemuze mit velkej max vykon.....
o 04.12.2006, 12:09 | assassin
RadekFM: to posledni jsem napsal a neprecetl jsem co si psal...
mam zkusenosti s brzdenim moto, tam je to jak jsem psal, takhle to vypada ze by to mohlo pri tom dotaceni zjistit moment strvacnosti a i ztraty, takze by udaje nemusely bejt tak mimo jako u motorek. jeste nad tim popremejslim
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3194 sekund.