Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > vymena ostre vacky u H CRX

 o Navštíveno 1475x o
o 05.12.2006, 19:36 | bubakk
zdravim kamos ma ostre vacky k crx chce je jen vymenit, bude to mit nejakej efekt, je treba neco zmenit nebo se daji jen vymenit bez dalsich uprav motoru -1.6 16V dik


o 05.12.2006, 19:42 | Scream
určite nejakej jo, ale lepsí by bylo odladit i soft v jednotce
o 05.12.2006, 22:17 | T.O.M.A.S.
Jako Scream a průchodnější výfuk už bude asi nezbytný
o 05.12.2006, 23:24 | Scream
hodne taky zaleží jakej ma ta vačka profil, pokud je to nejaký HC, nestačí vyměnit jen vačku. Pokud nejaka soft, mohlo by to bejt v pohode.
o 06.12.2006, 07:35 | assassin
no stra vacka je vacka co je dyl otevrena na sani tzn vyfuk a sani jsou spolu otevrene delsi dobu - dost smesi vylita v mensich otackach do vyfuku - ztarata vykonu, vetsi spotreba.....
ale zase dostanu dost smesi do valcu pri vetsich otackach....jdu s vykonem nahoru......
takze pokud zmenim profil vacky... a vic vzduchu se mi tam nedostane kvuli sani, nebo kvuli vyfuku je to na nic.....
to same kdyz tam nedokazu dodat to palivo navic.... vysledek je chuda smes, podpaleni ventilu atd......
pak jestli dostanu vykon navic az v otackach kde to zavre omezovac... tak je to asi taky k nicemu....
pokud odstranim omezovac je zas mozny ze ty otacky nevydrzi neco mechanicky....

proste asi to neni jen dam tam ostrou vacku to prihodi 20koni......
pokud delam takovouhle upravu s tim ze nevim co a proc delam tak je jasny jakej bude vysledek - coz podle tveho dotazu bych rekl ze to tak je

o 06.12.2006, 09:50 | bubakk
assassin to co pises je ok, ja nevim co sehnal za vacky ale
nemyslel jsem to tak ze dam vacku a 20koniku pribude, sani uz je upravovane vyfuk je taky kuchly-rezonator coz je sice polemicka uprava,mech prace na motoru si udeláme vse sice doma v garazi,ale upravu softu ne.chtel jsem jen znat nazory vice lidi pro,proti kdyz se bez upravy jednotky da do motoru neorig vacka.zatim vsem dik. bubakk
o 06.12.2006, 13:50 | Creams
o 06.12.2006, 14:14 | LionVTS
Pri moc ostrych vackach je problem s dodavkou vzduchu, na nizke otacky to neudrzi volnobeh...
o 06.12.2006, 16:45 | T.O.M.A.S.
V tom softu by to mělo jít všechno upravit, ne?
Aby to dávalo v každým režimu jaká směs je potřeba, posunout omezovač a malinko zvýšit volnoběh..
o 06.12.2006, 18:03 | bubakk
creams dik za link kouknem tam,popripade se kontaktnem do ov to neni daleko.ten soft zkusim nejak poresit .mate nekdo i konkretni zkusenost u crx.dik
o 06.12.2006, 19:08 | Scream
no co ja vim, tak v tom softu nejde upravit vubec nic. jednotka neni programovatelna.
o 06.12.2006, 19:10 | Machča
ale urcite se vyrabi pro nejaky zavodni ucely programovatelna ale bude draha jak rakovina
o 06.12.2006, 19:38 | LionVTS
Zvysit volnobeh neni jednoduche :-( Teda aspon u mojeho auta to neslo ...

Ale vsecko zalezi jak moc ostre vacky to jsou...
o 06.12.2006, 19:44 | Honza2.016v
zvedat volnoběh většinou nejde,omezovačem,palivem a předstihem hejbat jde u většiny aut

mam vačky 294/285se zdvihem o 1mm větším oproti serii a volnoběh bych potřeboval minimálně 1500ot/min..sice na 1200 se to udrží,a to to stejně mam ochcaný vyndaným čidlem teploty motoru a hozeným v izolačním obalu a ještě občas je problém ... v jendotce s nímhnou nešlo....

rozhodně je třeba udělat nový mapy a dát třeba štelovací regulátor tlaku paliva u vaček s úhlem otevření větším něž zrhuba 260-270°
o 06.12.2006, 20:06 | LionVTS
Honza : Jakou mas spotrebu??
o 06.12.2006, 20:14 | Honza2.016v
malou:) lítaj z toho občas saze,nebo metrový lišáci...při běžným provozu tak 12l/100 (mylsím tím cestu od nás do berouna,tj cca 150km -dálnice 160-180,ploužení porpaze,okresky odnás do 120km/h.....)

kudla při vejkendový projíždce tak 40l/100...na sprintech si coupečko vezme kolem půlky nádrže (30l) za cca 20 jízd.... hodně velkou spotřebu tomá taky na volnoběh...
o 06.12.2006, 20:21 | LionVTS
Takze 12l na sto? pri normalnim jezdeni?

To se docela da, kolik bylo pred tim? At muzu porovnat...
o 06.12.2006, 20:27 | Honza2.016v
kolem 9-10..vem si že to byl 2litr v základu se 140PS a ted má cca 200

u nás má jeden člověk litrový uno s cca 80PS a při normální jízdě se mu spotřeba isnížila..
o 06.12.2006, 20:47 | bubakk
tak jak to ctu asi to skusime, kdyz uz ty vacky ma, a chce je tam dat
ř.jednotku menit ani upravovat nebudeme.
o 06.12.2006, 20:49 | Honza2.016v
hodně štěstí....
o 06.12.2006, 22:23 | T.O.M.A.S.
U fava se tohle řeší snadnějc no:-)
Jinak spotřeba je stejná při normální jízdě
o 07.12.2006, 16:00 | bubakk
honza2.016v dik za prani :-)) myslim ze crx-ko tu upravu ustoji uvidime co spotreba
o 07.12.2006, 23:54 | T.O.M.A.S.
Hlavně ať je ten motor ve 100% stavu jinak to nemá smysl a čeká ho brzká smrt...Dá se čekat, že u takovýho motoru to tolik koní co přidá ve špičce tak ubere ve spodních otáčkách.
o 10.12.2006, 09:51 | MarauderZ28 | Upraveno: 2006-12-10 09:52:11
tak já nevím, ale u amerik se vačky měněj vcelku běžně dělá se jich fakt neskutečný množství a druhů a z ničím nikdo nehejbe, pokud neberu takový ty custom na míru a nebo speciály jako mám já - přestavbu z 5,7l na 6,2l a ještě kompresor z 6,5 PSI@12 PSI
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3156 sekund.