Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > žluté KONI + ??

 o Navštíveno 1077x o
o 06.12.2006, 23:16 | Drtič
Jaké jsou zkušenosti se žlutýma koníkama(mám je odložené)? Potřebuju to na jedno italské vozítko.Co k nim doporučíte za pružiny?Určo -30 či max 35.Potřebuje se s tim autem jezdit,ne aby to byl megažebřiňák.Tak jaké kombinace máte ozkoušené??


o 06.12.2006, 23:18 | Pepino
H&R
o 06.12.2006, 23:21 | MarauderZ28
Eibach
o 06.12.2006, 23:24 | Drtič
A jak se to v těch kombinacích chová?Požaduje se tuhost,ale ne abych cítil každej kamínek...
o 06.12.2006, 23:30 | RedBaron
s Koni ucítíš každej kamínek i na sériových pružinách. Funguje to tak hodně dobře. S Koni na tvrdých pružinách si připadáš, že auto žádný pružiny nemá :o)
o 06.12.2006, 23:33 | Drtič
:-) aha...ale snad jsou různě tvrdé,ne?A se mi zdá,že jsou štelovatelné nějak na 3 tuhosti,či ne-e? Takže žluté jsou total žebřiňáky at tam dám jakékoliv pružiny? Chci někoho s praxí :-)
o 06.12.2006, 23:45 | Shr3k
Koni žluté úplně naměkko a Eibach Pro Kit. Praxe vlastnoruční: 2x (Opel Calibra před deseti lety a BMW E36 před sedmi), stačí?
o 06.12.2006, 23:49 | RedBaron
Pozor na to, že žluté KONI Sport mají konstantní (celkem velkou proti běžným tlumičům) tuhost při propružení a tím, že otáčíš hlavu tlumiče, nastavuješ pouze rychlost odskoku. Takže i na nejměkčí nastavení jsou podstatně tvrdší než jakékoli standardní tlumiče. Až tohle budu příště řešit, asi zkusím Bilsteiny, na kostkách apod. se chovají líp podle toho, co jsem slyšel od odborníků.
o 07.12.2006, 08:37 | Scream
Redbaron: a myslíš, že má nějakej vliv, jestli jsou jen kapalinový nebo plynokapalinovy?
o 07.12.2006, 11:16 | Drtič
Shr3k :No a jak se to chovalo?Jak to bylo tuhé?Kolik to vydrželo?Jak se s tim jezdilo? Hlavně s tou Calibrou
o 07.12.2006, 11:35 | RedBaron
Scream: Plynokapalinové beru tak, že jejich funkce je jakoby podobná funkci progresivních pružin. Každá látka při pružení pohlcuje určitou složku rázů, plyn reaguje jinak a kapalina taky.
o 07.12.2006, 12:00 | clown
jako Red Baron :o))) na nove dalnice fajn ..
na obyc ceske je to dobrej pruser :o))

btw .. nevite proc mam po pul roce v hajzlu oba predni dorazy tlumicu ??
:o)))
o 07.12.2006, 13:28 | Shr3k
Drtič: Bylo to nižší, ale pořád komfortní (na malých nerovnostech), na limitu a při velkým propružení pak pevný a tvrdší (drift nebyl problém - auto se při něm nenaklánělo ani nekroutilo). Vůbec náklony to mělo minimální. Takový kompromis.
o 07.12.2006, 13:52 | alfista
hoši neprotiřečíte si trochu? Shr3k píše jaký to nebyl přijatelný komfort a dle RB s klaunem to vypadá, že by se řidič měl objednat na pravidelnou masáž páteře... tak jak to tedy je?
o 07.12.2006, 14:04 | RedBaron
alfista: To bude asi trochu tím, že pro každého pohodlí znamená něco jiného. Já jsem ukolíbán pětkovými a šestkovými bavoráky a těžko slevuju z pohodlí a někdo, kdo jezdí s trojkou, golfem nebo alfou, to bude brát úplně jinak.
o 07.12.2006, 14:09 | Shr3k
alfista: Hochu mě je úplně jedno co si kdo říká, já jen tvrdím z vlastní zkušenosti na uvedených autech, které jsem měl v uvedených letech, že tak a tak tato kombinace, tzn. Eibach Pro Kit a Koni Sport, funguje a o žádnou masáž nešlo. Na druhou stranu vím, jak jezdí auta se všemi těmi Weitec, Supersport a jinými levnými a tvrdými podvozky...
o 07.12.2006, 14:32 | Zdenek (A)
Zluty Koni + H&R .... mam tuhle kombinaci a je to fajnova volba.
o 07.12.2006, 19:58 | Machča
a jestli nechces citi kazdej kaminek tak si kup Koni Special cili ty cerveny a pruziny si nech origo
o 07.12.2006, 20:55 | Scream
no právě právě žlutý KONI a HR je dobrá kombinace, mel sem jí uz na více autech, ale čim sem starší, tim mi to pripada jako větší kostitřas, tak zvažuju, jestli by nebylo lepsí použít HR a nejaky sportovní plynokapalinovy tlumiče, jako třeba Spax
o 07.12.2006, 23:41 | m1tv
co koni žluty a weitec -60mm je to dobra kombinace?
o 08.12.2006, 00:16 | Scream
estli mas koni sport tak -60 zapomen, jedine Koni spd 50 a i to je na hrane, vim o cem mluvim
o 08.12.2006, 04:19 | Shr3k
Přesně tak. Koni Sport s nezkrácenou pístnicí max -30 až 35 mm, a to ještě raději dát dorazy...
o 08.12.2006, 08:21 | Reprák
HR 35/30
novitec
o 08.12.2006, 09:52 | Scream
Shrek: nekdy si dej praci a zmer to. Na golfu sem mel koni -50 a pruziny weitec -60. auto v klidovy poloze, když nepočítám doraz, melo kam pružit asi na 3cm pístu, což je zoufale málo. takze na klasicky sporty bych nizsí pera snad ani nedaval. max opravdu tech 30, ale je pak dost mozny, ze to bude lezet u dorazu.
o 08.12.2006, 10:32 | Adler
Jak poznam koni se skracenou pistnici ? sem mel zato ze zlute koni sport uz sou zkracene ? :-(
o 08.12.2006, 17:05 | Scream
jestli jsi mel koni sport, tak zkraceny urcite nebyly
o 08.12.2006, 17:39 | m1tv
hm to je hezky tak jaky tlumiče na renaulta 19 1,8 16v na -60mm pružiny? protože koni sem nenašel jiny než klasika sport..
o 08.12.2006, 20:31 | Scream
zkraceny maj označení bud SPD 30 nebo SPD 50 místo toho sport. Jinak jsou stejny. treba tyhle jsou zkraceny [ Link ]
o 08.12.2006, 21:54 | Mario
zluty Koni +weitec pruziny, nastaveno na "hard" a betonarka solidni :o)
o 08.12.2006, 22:36 | Scream
mario: presne tuhle kombinaci sem mel. odskok nastavenej na cca 80%. bylo to moc, ale byl jsem linej to zase sundavat
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3109 sekund.