
Navštíveno 2194x

dobrý .. nicméně to mimo jiné dokazuje, že Japonci neuměj řídit nic jinýho jak japonský auta ... :o)

09.12.2006, 12:45 |
Syrup Marauder: taky se mi zdalo :)
Mar: Já vím, že se ti to nehodí do krámu, ale mám doma všechny díly Best Motoring a považuju to za vůbec nejobjektivnější pořad o autech.
no mě přijde jen zajímavý že s japan autama jezdili jako by tam měli minimálně nitro a u Gallarda nezařadil u Ferreri taky ne u RS4 AWD se rozjíždí pomaleji jak NSX RWD atd atd
jako Mar, prostě s těma autama neumí jezdit .. :o) se mi taky nezdá že by EVO ujelo Ferárku .. a hlavně jak ten týpe v tom Ferrari řadí ...
hele a to ta NSX-R jede opravdu tak silene, ze tak huste ztrestala na startu M6ku? mam stejnej pocit jako Marauder
já sem viděl NSX 2x na sprintu a rozhodně to nic úžasnýho nebylo, ale mohlo to bejt řidičem ...
Ono je zajímavý se podívat na časy z okruhu kde by mělo kralovat NSX díky tomu jak je postavený a podle toho sprintu NSX vs M6 by mělo bejt jasný kdo zvítězí nicméně opak je pravdou (na tom japan videu) ...
8:33.80 NSX 276 HP/ 1467 kg
8:07.76 M6 505 HP/ 1761 kg
Mar... pleteš si NSX a NSX R...
tak já se řídil tím co sem našel na Nurburgring časech za info
"Honda NSX-R, 320 PS/1467 kg" takže sem bral, že 280 HP bude normal nicméně koukám tak píšou u NSX-R1350 kg někde 1290 kg ...

09.12.2006, 16:11 |
Petrvti | Upraveno: 2006-12-09 16:12:02
NSX-R - má 1270kg .. a čas na Nurburgringu je 8:09. Nárůst váhy může být dán příplatkovou výbavou...
ono to řazení může bejt docela nezvyk když sedíš na opačný straně než seš zvyklej celej život, proto jim to nejde zrovna po másle bych řek
já bych šel do NSX-R :-)


09.12.2006, 17:34 |
m-t-s ti magori fakt neumi ani radit boze
Keichi Tsuchiya neumi ridit :-D
tohle auto mozna dobre jede, ale jeho design mi prijde naprosto tragickej

09.12.2006, 19:05 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-12-09 19:05:56
jukněte na google na časy jaký jezdí NSX-R ve světě jako drag - ty odpovídaj časům i z tohohle videa a když sjedu za jaký časy jezdí RS4 tak ta zajíždí časy o průměrně 0,7 sec líp, takže mi ještě někdo chvilku tvrďte jaký jsou to borci :o))
no jo NSX je tuším z roku 91 no ....
mno NSX-R má psáno 4,9s na kilo, tedy většina z těch testovaných aut by měla být teoreticky rychlejší... taky jsem na to koukal jako puk..
presne tak, myslim ze tyhle testy jsou sem tam dost podivny uz jen diky papirovym hodnotam, tohle s tim vecnym vyhravanim NSX-R pred cimkoliv v tech japan videich mi prijde fakt nesmysl....
Na okruhu i ve sprintech..... porad je to auto 17let stary, ten vek mu nikdo neodpare.
Jinak nevim jestli nejsem mimo, je to trosku srovnani hrusky / jabka, pac jestli se nepletu tak je to automat / manualu, takze abych to aspon trochu bral muselo by aspon tohle kriterium byt srovnane.

09.12.2006, 19:53 |
m-t-s haha to gallardo teda dobre pohrbil kokotinár:-)))
jako Escudo: chtěl bych vás všechny vidět, jak byste na sprintu s autem s pravostraným řízením machrovali vy všichni, co se smějete :-)) , myslím že by to dopadlo stejně :-D
tak proč ty auta říděj když jim to nevyhovuje a nebo nejede někdo kdo to umí ? já osobně bych si do takovýho auta ani nesedl neb bych jel s tím jak kokot a klidně to přiznám takže nechápu proč bych se nemohl zasmát "objektivnímu" srovnání když to auto je už znevýhodněný tím že tam neumí vrazit kvalt ...
ja myslim ze se to nebere az tak vazne, jinak by to bylo taknejak cely postaveny na hlavu jako ze turbo vs. atmosfera, RWD vs. AWD stejne jako ucast zastaraly 512 a nejmodernejsich modelu ostatnich automobilek..
Tohle bych bral jako sranda test.
Mar: :-)))) jasně chápu, asi je to fakt jak píše H-Honza :-))

09.12.2006, 20:33 |
Petrvti | Upraveno: 2006-12-09 20:39:33
mno ale stejně, koukám na tu M6 vs NSX a oba mají pravostranné řízení!!! a určitě ten v M6 nejede na pul plynu.. prostě dostává na prdel. Krom toho koukám, že tam píšou, že NSX má 1150kg... což je víc jak o půl tuny míň, než BMW...
To samé RS4 - řízení na pravo a dostává na prdel celou dobu
hmm nevím je zvláštní že najednou má NSX-R ještě zas o víc jak 100 kg míň přitom záběry zevnitř vozu nenasvědčujou tomu, že by tam nebyl interiér apod neb ušetřit dalších víc jak 100 kg není už na samotně odlehčeným eRku až taková prdel dle mýho názoru ..
do prdele...... v tom videu od Petra kde je videt jak Veron zdychluje z 300 na 360 to je hukot.........
je to dobra komedie jak NSX vs M6 tak třeba Ferrari vs Evo.... s galardem se rozjede pomalejc jak s RWD, to samy S4 ale s Evem uz mu to celkem jde....
Jinak ta NSX je nádherná
To je super, jak všichni mluví o NSX. Přitom tohle je NSX-R, která má sníženou hmotnost a naměřili jí kolem 380PS, ačkoli má psáno 280. Její reálné výkony, co jsem viděl v jiných pořadech, jsou někde mezi F360 a F430.
tak proč pak Japonci lžou a píšou tam 280 HP asi jen tak z prdele, váhu kterou nikde jinde na www nenajdete prostě jen keci, nicméně nejde o NSX jde o to že s evropskejma autama zajížděj časy o dost horší, neuměj řadit apod ....
jinak reálnej výkon NSX-R dle netu je 320 HP ....
pak je ještě NSX-R GT která krom naprosto nesmyslný ceny, karbon dílů a násosu z F1 nemá nic navíc oproti NSX-R, sena je pouho pouhých $ 500 000 ... každopádně je zajímavý za kolik dokáže Honda prodat 17 let starý auto to zas jo :o)

To je parodie na batmobil ?
mno nevim, tenhle Batmobil bych jako v garazi celkem snesl....
protože 280PS je maximalní dovolenej japonskej výkon ne? aspon to tak bylo. az teda na par vyjímek. jinak ten nasos je odpornej
Je pravda, že japonci původně krásnou a designově jednoduchou NSX časem "vytunili" do stavu, kdy byla vyloženě ošklivá. 280PS je japonská hranice nejvyššího výkonu, která už se dávno nedodržuje, pouze na papíře :o)
U Gallarda to nedá moc hádání proč to na startu šetřili. Na spojku byly chabrus už starý zadokolní modely a teď když u čtyřkolek nemá šanci ani proklouznout kolo, tak za tři pokusy jít na výměnu, to si asi klucí japonský nechtěli lajznout :o)
me se to moc nezda... ferrari vs gallardo viditelne jeden zaspal na startu....
M6 ktera je tezsi ale zase ma o dost vetsi vykon, navic sou neco jinyho kone z malyho japonskyho motoru a 5 litrovy obludy.... navic v ty honde musi radit, M6 radi kurevsky rychle, bez ubrani plynu...startovaci omezovac plus elektronika pro start.... kde se skoro optimalne rozjede skoro kazdej...vs honda kde se dobrej start podari jednou z peti pokusu......
proste mi to prijde uplne mimo test.......
NSX-R bych vymenil za Bawo, ikdyz se prodava za nesmyslne penize, nema zadny uzitny hodnoty a celkove tam neni nic o logice :-)))
ta verze pumpa-Japan-tuning mi prijde jak z komiksu :-)
ta videa asi nema smysl hodnotit, jednak je to fakt o hruskach/jablkach a druhak jsem videl i jina, kde zazracne vitezila NSX prave stejne podivne (jeden nezaradil, druhej trefil kolem diru v zatacce, jinymu odesla prevodovka po prvnim kole a pod bajky)... japonci jsou proste herci, maji radi godzilu, kamery a to jim ke stesti staci :-)

24.12.2006, 13:24 |
RedBaron | Upraveno: 2006-12-24 13:26:14
CervinVega: Jsi normální trubka, největší nabubřelové jsou němci, jejich tisk, média a nedostižná německá auta, nad kterými prostě nelze vyhrát. Mít NSX, tak bych neměnil za M3 ani kdyby mě mučili. Jestli mi můžeš ukázat jinej pořad, kde dostanou auta tak zabrat jako zrovna v japonským Best Motoring, tak sem s ním. Japonci si to hodně užívají a já se při těch jejich testech náramně bavím :o)
Nejobjektivnejsi testy ma proste Jeremy Clarkson to musite uznat :D
No ale k veci. me se testy best motoringu libej, ale nenazval bych je zrovna objektivnima... Ano je to zabava, je fajn na to koukaj, auta dostanou kour, jezdci jedou na hrane, ale nezlobte se na me objektivita zase tak vysoka nebude. To ze v uvedenych videich radej japonci v nekterych autech rychlosti a presnosti zaka autoskoly je holy fakt kterej kazdej vidi... a neverim ze to neni naschval :) A vubec zamysleli ste se nad tim ze zandje objektivni test neexistuje? Kazdy auto ma nekde navrch a kdyz se pouziva urcitej testrack tak je test dycky zkreslenej.

25.12.2006, 21:46 |
RedBaron | Upraveno: 2006-12-25 21:47:09
deekay: Aha, takže jezdci, kteří jezdí japonskej GT seriál JGTC nebo Keichi Tsuchiya, kterej má nadriftováno asi 25 let, mají úroveń základní školy, zajímavá informace. Chtěl bych někoho z vás s nima v souboji fakt vidět, kecálkové. Většina z vás ani neví co to je meziplyn a proč se dává, debat tu o tom bylo dost. To, že někomu na autě nezařadí dvojka nebo trojka tak, jak by si představoval když tomu člověk opravdu dává, to se mi stalo v autě asi 100x.
a proč se jim to stává pouze u aut neasijský produkce ? kdyby to byli takový esa a nebo to nedělali schválně tak se jim to nestává na každým videu, nevšiml jsem si třeba u Clarksona, že by se mu neustále dokola něco takovýho stávalo ....
no tak třeba protože u některých převodovek je řazení méně přesné... u 20 let starýho Ferrari si to dokážu představit.. Jinak berou za to těžký prachy, takže pochybuju, že si z toho dělaj srandu a dělaj to schválně.. ikdyž všude jsou úplatky.. to je taky možný :-)
MarauderZ28: Clarksonovo pořady mě baví, ale o objektivitě se jim nezdálo ani ve snu, to je prachsprostej bulvár! Máte nakoukaný tři videa z Youtube, já mám doma stohodinovej archiv tohohle pořadu a kolikrát jim odešla převodovka u Mitsubishi EVO nebo skončili s RX7 ve svodidlech, to nebudu ani počítat. U tohohle pořadu nejde o žádný prachy ani úplatky, jde tam především o zábavu a nadšení z aut a myslím, že oni sami si to užívají moc.
mě jen přijde prostě podivný že u "20 let" starýho NSX řadí jak po másle, že u jakýho koli asijskýho auta se mu to nikdy nestane a to i když to řeže po okruhu nebo se honěj po okreskách a u ostatních aut mimoasijský produkce je to u nich na denním pořádku, toť vše ...
To NSX-R je ale již z nového tisíciletí...
RedBaron: Je videt ze ses jen zaslepenej, jinak by sis poradne precet muj prispevek a nemlel si svou coz v tomto pripade znamena totalni kraviny. Kdyby sis vymyl krev z oci mozna bys zahlid veticku "... a neverim ze to neni naschval :)". To ze objektivitu clarksona sem psal v ironii dojde tady asi kazdymu.. opet vyjma tebe. takze prosimte, kdyz ses jinde schopen psat objektivni prispevky pokud se o to i v tydle debate. A keci o tom kdo umi nebo neumi pouzivat meziplyn, nebo co ma a nema nakoukany si nech treba pro svoji madou dyz je na to zvedava.
Chtěl bych vidět pokračování s tou hayabusou a pohled třeba z toho NSX-R:-))
deekay: Určitě, já jsem prostě zaslepenej japonofil jako poleno, zrovna si vážu šátek kamikaze. Pro tvou informaci teď jezdím svým čtvrtým BMW v řadě a japonský auto jsem nikdy neměl.
RB: Nikde sem nenapsal ze se zaslepenej japonofil.. ses zaslepenej v tom co si usmyslis a ses skalopevne presvedcenej ze mas pravdu. Neboj racil sem si vsimnout cim jezdis, chodim na forum uz dostatecne dlouho, i kdyz tolik nepisu. Tady totiz nejde vubec o naky nadrzovani japonskejm autum z tvy strany, to uz bych spis moh bejt japonofil ja jelikoz bych spouste japan aut dal prednost trebas pred zminenym BMW. Jenze tady jde o to ze nejsi s to si pripustit ze Tsuchiya, Orido a spol, ac profesionalove kterejch si vazim (a ze mam doma taky best motoringu citajicich desitky giga), tak jsou taky jen lidi a prece nenechaj nakej italskej kram vyhrat nad jedinym japonskym supersportem? To prece nejde. Dalsi veci je, ze zalezi kdo z nich s kterym autem jede, protoze jejich vykony nejsou rozhodne vyrovnany. A zadalsi, jak bylo videt na jejich testech treba Mitsu EVO IX MR a GSR a Impreza STi A-Line a Spec C, tak kde by clovek cekal ze vyhraje Evo, protoze ma proste technicky navrch (stejne mam radsi Imprezu) tak vyhrala preza a pomerne s prehledem. Ovsem pri dalsim testu kde se testovaly stejny auta a jeste naky navic melo nejrychlejsi kolo EVO... Proste i kdyz neni duvod necemu nadrzovat, tak jsou vysedky podle toho jak se to komu povede (zadnej div ze, dyt na zavodech to tak je vetsinou taky) a co pak kdyz je duvod nakymu autu stranit? Imho neni problem ovlivnit vysledky, treba uz tim ze zaradime trochu neurvale a vono to tam "nepadne".
deekay: Hele, může to být asi z tisíce a jednoho důvodu, ale že by to hoši dělali pro peníze od Hondy, když NSX se už třetím rokem neprodává, tím to asi nebude. NSX se tam účastní téměř každého závodu, protože v mnoha směrech je to naprostý etalon. A pokud jsem viděl, při pár srovnávacích "battles" na Tsukubě tam měl Tsuchiya svoji vlastní NSX, která s tou sériovou bude mít asi tolik společnýho jako bůček s bonboniérou.
Jak je to s japonofilií u nich, když jsou schopni celou hodinu věnovat třeba Carreře 997 včetně prohlídky podvozku, rozhovorů s konstruktéry a srovnání s ostatními evropskými auty v bitvě na okruhu, to se můžeme jen domnívat.
Mně tenhle pořad přes všechny výhrady připadá asi tak 10x objektivnější než všechno ostatní, co v TV o autech běží. A jestli víš o nějakém lepším pořadu o autech, tak sem s ním :o)
Proc pro penize od Hondy? To si vubec nemyslim. Spis z vlastenectvi a prave kvuli tomu ze NSX je u nich etalon. Protoze to co je videt ve vyse uvednem videu i argumenty co tu hazel marauder s casama RS4 vs NSX all around the world jsou proste fakta. Snad i ty uznas ze z toho co je videt vyse pri dragu ztratil spanym rezenim dost casu. Mne tenhle porad taky prijde dobrej, ale nesnesu kdyz ma nekdo k necemu nekritickej obdiv, to je duvod proc sem vubec v tomhle threadu reagoval .Proste i tenhle porad ma svoje chyby, byt treba mensi nez konkurencni porady (i kdyz mluvit o konkurencnich poradech kdyz zadny nejsou je asi blbost :)
jj, best of je autosalon na Prime :-))
deekay: Jo, chyby určitě má, na tom se shodneme.
Luke_288: No, mě to proti tomu co tady bylo předtím, připadá tak 100x lepší. Samozřejmě do Top Gear, Best Motoring teda mají ještě co dělat :o)
nevim, bylo to jediny co me napadlo. co si tak vzpominam, tak autosalon na Prime jsem videl asi 1x v zivote. na me je to v sobotu moc brzo rano. i kdyz ted si vstanu, maj prej testovat RS4, dokonce na to byla reklama na Impulzu :-)
Luke_288: To je opakovačka, tu RS4 testovali dávno. A navíc všechny jejich pořady, který už vysílali, můžeš zkouknout na internetu:
[ Link ] Na naše poměry to fakt není špatnej pořad.
aha, super, dik za link, to sem nevedel a aspon nebudu muset vstavat :-)
to je přece jasný že ty kurvy šikmooký řaděj blbě v Eu autech, vůbec to není o umění, normálně z toho maj prdel .-)))
nocarret: No, tys tu eště scházel! :o)))
já budu hodnej neboj .-))))
pockej uciteli, ja bych to opravil, kurvy sikmowoky blbe radej v ..... italskych autech :O)))))))))))))))))
nojo holt jim to tam pravou ručičkou neskáče .-))) ale upřímně mě by to asi levačkou šlo taky blbě....většinou používám pravačku .-)))))))