Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Chladicí kapaliny

 o Navštíveno 1156x o
o 05.01.2007, 12:07 | Smart
Momentálně mě zajímá téma o chladicích kapalinách. Nemůžu nikde najít nějaký rozumný web, kde by bylo shrnutí o tom jaké jsou druhy chl.kapalin, jak je to s jejich barevným označováním ( přijde mi, že si každý výrobce přibarvuje podle svého ), jejich použití v různých motorech, jaká je nutnost jejich ředění ( jestli je plný koncentrát v chlad. systému na závadu či nikoliv apd. )

Snažím se dopídit jaká chladící kapalina je vhodná pro Citroen Saxo 1.1i r.v.2002 ( údajně Castrol Antifreeze ) , teď tam mám nějakou do zelena

... a jaká pro motor Smart Roadster 0,7i r.v.2004 ( tam vůbec nevím ), teď je tam nějaká narůžovělá až sv. modrá či co

Pokud máte nějaké odkazy a rady ohledně tohoto tématu, tak budu rád za každý typ. Díky

PS - možno rozjet i debatu o brzdových kapalinách


o 05.01.2007, 12:24 | blázen
jedno je jisté, každá znich požírá hliník a je úplně jedno jakou má barvu ... samozřejmě některé míň jiné víc..ale požírá každá
o 05.01.2007, 17:37 | R.I.S
ja teda nevim, ale aspoň u nas v létě destylku s trochou chladící kapaliny a v zimě klasika-fridex naředěnej. Nikdo nikdy neřešil která je vhodná u nás se vhodnost posuzuje podle ceny :-)
o 06.01.2007, 15:08 | Smart
Vhodnost je dost podstatná jsou litinové bloky motorů, hliníkové a pak morory kde je použito více druhů materiálů a je potřeba a by kapalina vyhovovala všem .

o 07.01.2007, 14:59 | TurboMates
Ja teda nevím mě by spíš zajimalo jaka je u které teplota varu, vhodnost sem nikdy nějak neřešil. Přečtu si co je napsaný naštitku a to mi stačí. Neslyšel jsem , že by auto najezdilo min kylometru kvuli nevhodné chladící kapalině... tak nevim

Brzdovka, tez zkouším Dot4 s vyšší teplotou varu a zatim dobrý. Jestli je to málo můžu říct až se pořadně projedu po okruhu... :-)
o 07.01.2007, 20:24 | mourl
Pokud auto nemá vyloženě psané DOT 4 tak bych tam lil DOT 3 sice se mi také zdálo že je DOT 4 o něco lepší (pocit) ale DOT 4 by se měla právě kvůli tomu že má zvýšený bod varu tak má větší násavost vody(teď mně jine slovo nenapadlo) tudíš by se měla častěji měnit.Mně teda kapalinu měnit nebaví.Pro někoho kdo jezdí často okruhy (nebo přímo závody) je to asi nutnost ale pro obyč provoz asi stačí DOT 3. Když tak po mně něco hoďte kdybych se mýlil
o 10.01.2007, 00:24 | TurboMates
Podle mě nemusíš jezdit na okruhu (i když tam je to daleko výraznější), aby ti vyvřela kapalina a prošlap pedal, když je problem a skočíš na brzdy 2x po sobě tak po 2. už je to slapší a po 3. už nic... Nejen že jsou přehřatý kotouče desky ale vře i kapalina a chtělo by to mit aspoň pevnej pedal ne?

Nevim že bys musel DOT4 častěji měnit, podle toho jak temu šlapeš za krk, meníš potože odvzdušňuješ a nechceš tu škaredou lit zpatky...
o 10.01.2007, 15:58 | sagi
a jak je to s michanim kapalin????mel sem tam zelenou kapalinu a dolil sem tam modrou???snad to nevadi...:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3029 sekund.