
Navštíveno 913x


09.01.2007, 21:00 |
Syrup Tak, fakt jsem netusil, jak muze moje auto jet jenom priblblou upravou dat. Jede to jako z praku! 206 2.0 HDi, driv udejchanej chrochtak, ted docela raketka...cca 120 koni mi v tom aute uplne staci...
Akorat se vyskytnul problem, kterej jsem ocekaval.
Jeste pred chipem mi prokluzovala spojka, pri prerazeni na trojku, kdyz se to kotlilo. Ted kdyz se to kotli tak to proklouzne i na ctyrku, a docela ferove to smrdi.
Tudiz se ptam, mam rovnou koupit novou spojku? Nebo to nejak tak vydrzi?
až zdechne,vymen...ale už začni pomalu šetřit
jako piškotek,ale nedávej tam nějakou levnou příšeru,ten chip si ji už nezaslouží..a můžu se zeptat kdo ti to dělal a na kolik to vyšlo?jestli to teda není tajný
kua ja ten kompl fakt už vyhodím..
No ja bych teda setril rychle...
jako akordýsek :) zapomel jsem to připsat...
Piskoteek:taky ti nějak klouže:-))
já bych spíš řekl zejtra jít objednat ať pak nemusíš s autem stát, neb to bude velice rychlá smrt ...

09.01.2007, 21:29 |
Syrup No hlavne co za spojku tam mam pripadne koupit, protoze kupovat tam to samy co tam je ted je blbost.... navic 206ka se nedelala silnejsi v nafte nez co mam ja, takze ani odsud se to neda vybrakovat.
Akordýsek: Delal mi to typek z www.flashmotors.cz. Delal to softem Race 2000, hlavne to nebylo tim stylem ze ti tam neco nahrajou a zaplat, ale dobre jsem pokecal, on mi navrhl co by bylo nejlepsi a pak pekne vsechno upravoval ruco. Dostal jsem CD s origo softem co jsem tam mel a stalo me to supr penize ...... 5000.

09.01.2007, 21:30 |
Syrup Marauder: porad ale netusim jakou spojku tam koupit! :(((
tak hlavně at lítá...jinak spojku prober s automechanikem..já bych tam osobně narval sachs a lepší

09.01.2007, 21:39 |
Syrup lita jak svine... :) s mechanikem to proberu ....
já jsem jezdil s 1,4hdi a s dvojkou v 306..takže si dokážu představit co to dělá ve 206 a ještě k tomu chip..to musí být raketa jako blázen

09.01.2007, 21:52 |
Syrup predtim to bylo dost liny... nebo treba me to prislo liny .. ale ted je to masakr :)

09.01.2007, 21:56 |
Lukasino | Upraveno: 2007-01-09 21:57:06
Musel jsi do Brna, nebo maji pobocku i v Pze?
ja myslim ze u ropaku bude koluzat jeste nejakou chvili ale nenechat nic nahode abys nemusel radit 1 a pak hned 5

09.01.2007, 21:57 |
Machča | Upraveno: 2007-01-09 21:59:14
spojku si kup Luk
má to díru v plyně jako prase nevýhoda common railu ale po chipu tomu ohni věřím..
a je dobre ze ti dali origo soft na cd
Syrup: jj uz se tam taky pripravuju na navstevu, prijdou me serizoni

10.01.2007, 00:19 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-01-10 00:20:39
nech si od H-Honzi udělat lamelu od Ferodo tu tam pleskni a je to ...
dělal mi je pro P205, Probe, BMW M5, Lotuse Omega atd a naprosto super ...

10.01.2007, 00:44 |
Syrup Lukasino: ten typek co to chipuje je i majitel firmy, rekl bych, rikal ze jezdi 3x tejdne do Prahy.
Origo soft na cedu taky cenim ... hlavne mi ho kdyztak pri pripadnym prodeji auta nahrajou nazpatek zadara .... byl to fakt ferovej typek, v pohode jsem s nim pokecal, a fakt super pristup ...
No ehm..nesetri jen na spojku ale predem zacni setrit na opravy cerpadla a jinych soucasti motoru...s chipama na 206 mam osobni zkusnost a teda preju uprimnou soustrast

10.01.2007, 00:57 |
Syrup Briann: povidej
Podlozena zkusensot je ta ze kamarad nechaval na 206 hdi 90ps davat chip primo od firmy BitPower....to co ansypal do oprav motoru..ehm..kdyby koupil nejakyho trilitra porad ho to vyslo levneji...Ono chip je vetsinou neni zadnej zazrak ze,spise minus..

10.01.2007, 01:06 |
Syrup bitpower ma jinej software
nevim, nevidim do toho, ale co jsem slysel reference na ten race 2000, kterym je delany tohle, tak zatim vsechno v pohode a zadnej problem

10.01.2007, 01:11 |
Briann | Upraveno: 2007-01-10 01:12:19
uvidis...proste chipum neverim,resp. chipum bez dalsich zasahu.Ono staci si vzit jak firmy na Chipy inzeruji "Zvysime brutalne vykon,snizime spotrebu o 10procent:-)...i toto me celkem odrazuje a myslim si svoje.Kazdopadne snad Ti to vydrzi vice!
mno H-Honza říkal, že má potvrzený že to funguje ...

10.01.2007, 01:14 |
Syrup jo covece tak to ja doufam taky ...... spotreba mi prijde porad stejna, a to jakoze jsem to dneska fakt prasil kde se dalo ... :)
Jo urcite,verim ze to pojede lepe,treba i vyrazne,ale otazkou je jak dlouho....ale to uz je na dlouho diskuzi.

10.01.2007, 01:38 |
Syrup 10/01/2007 01:14 MarauderZ28: Co ze funguje? Ten Race 2000?
maj Flash motors nějaké stránky? nebo link?
tohle - Zvysime vykon,snizime spotrebu

10.01.2007, 13:39 |
Syrup Zatim se mi zda ze spotreba rozhodne nahoru nesla..... ale taky jsem toho jeste moc nenajel .)
kdyz tomu budes slapat a tech 120koni vyuzivat, tak to bude zrat vic, nez kdyz jsi tomu slapal a vyuzival 90koni. stejne nebo min to bude zrat, kdyz budes jezdit tak nejak "normalne"(nevim jak to popsat, ale vychazi to z toho, ze kdyz mas vic koni a Nm tak nemusis tak slapat na plyn abys jel stejne jako s puvodnim vykonem).
jinak to, ze se puvodni soft majiteli dava jsem myslel, ze je standardni postup

10.01.2007, 14:00 |
Syrup Luke_288: No, vcera jsem tomu fakt daval, a prislo mi ze to zralo stejne jako kdyz jsem daval tem 90ti konim. Mozna o krapet vic ...
proste pri zachovani stejnyho stylu jizdy jak pred chipem ti spotreba klesne, protoze to nemusis tak tocit, ani tak casto prerazovat, to je jasny..
no a to ze ti daj origo soft na cd standardni neni, bohuzel ..
takze te jako poslou do riti, kdyz jim reknes, ze chces zalohu softwaru, kterej jsi sam zaplatil při pořízení auta a jeste chteji zaplatit za chip? me se na to tenkrat vubec neptal, jestli to chci nebo ne, proste mi to nahral na flash...

10.01.2007, 14:12 |
Syrup Nevim jestli te poslou do riti, ale rekl bych ze kdyz se na to nezeptas ze ti to proste treba nekde nedaj..

10.01.2007, 16:51 |
Syrup Heh, tak jsem tim chipem vcera nakazil kamose, kterej ridil to moje a nechapal, takze si zejtra nechava u manika cipnout 525 tds ... :-)
s tim TDSesem uprimnou soustrast bude delat po chipu 2x rocne zkroucenou hlavu valcu 2.5 Tds nejsou zrovinka vhodny motory na chipovani

10.01.2007, 18:00 |
Syrup Machca: vis to jiste? abych mu to vcas rozmluvil treba
jj minimalne mu casem foukne tesneni nebo exne turbo ale zkusit nejakej rozumnej chip by nemuselo bejt spatny dat vetsi IC proste ne napalit tam hned 30 koni navrch ale s rozumem aby to auto melo treba lepsi odpich z krizovatky hlavne potom za studena nechat chvili turbo promaznout a potom jet stejne tak po dojeti hned nechcipat a nechat chilinku vychladit
já načipoval sám 524TD a to lítalo neskutečně dokaď neutekla voda :o)

10.01.2007, 18:24 |
Syrup Machca: on by to zas delal ten samej manik jak to moje auto. Tudiz mu tam nastavi co si bude prat ... no ale nevim jestli mu to stejnak nemam rozmluvit :)

10.01.2007, 22:38 |
ajsik syrup no TDS motory BMW nakonec předalo Oplu kterej je cpal do Omegy ;-) prý kvůli toho že nebyly extra držáky ... je to na spekulaci ale opel je každopádně používal taky...
jinak je to řadovej šesti vál takže má hodně dlohou hlavu a ta se ráda kroutí už při standardním výkonu takže si dovedu představit jak tomu po chipu dá pěkně na prdel a bude mít z hlavy vrtuli ...
prostě záleží jak se k tomu bude chovat, ale zeptej se kohokoli na 2.5 TDs motor a dostaneš odpověď zkroucená hlava ... ;-)
kámoš se s někým honil do kopce na trojku s TDs ... a sice ho předjel jenže na vrcholu kopce měl zkroucenou hlavu a zpátky jel na laně ... prostě to chvilkově přehřál a bylo hotovo
jj já měl omegu 2,5TD motor od BMW jen v menším výkonu ( omega má cca 138ps - BMW 150ps ) a bez chipu, normální jízdou, jsem odrovnal dvě hlavy. A když jsem za to bral, tak jsem měl omegu zahřátou, zajetou... prostě v pohodě a stejně hlava nevydržela..A takovou zkušenost má i pár kámošu co měli BWM 525 tds...
Jestli to kámošovi maká jak má a má hlavu v pohodě (u auta:-) ), tak at je rád a nepokouší peněženku...

11.01.2007, 12:33 |
Syrup Zadny problemy s hlavou nemel, nikdy. A to ho ma uz nejakej ten patek a ma najeto cca 210 k ... a naprosto v pohode.
No, napsal jsem mu jak tady na to lidi reagovali, ale prej ze to stejne necha a pak uvidi ...takj sem zvedavej
Flashmeotors je supr!!! A majitel je nej :-)
Bitpower nebrat !!

12.01.2007, 01:34 |
Syrup Tak TDS je nacipovany a docela masakr ... ted jde o to jak dlouho to vydrzi :-)
tak panove......chip je neco podobneho jako taktovani pocitace......z fabriky vyjeli motorove bloky skonstruovane s urcitym standardem a je sestrojenej tak aby vydrzel pri urcitejch hodnotach dany minimum stanovene pri konstruovani motoru!jak uz to tak chodi...kontrala kvality ma urcite meritko na pouziti a sestrojeni dilu a pousti se jak standardy tak kvalitni ale i dily nad kterejma sa primhurujou oci.....zvyseni krouticiho momentu chipem je zvyseni naporu na veskere mechanicke dily motoru a pokus zrovna vy mate nejakou cast v motoru nad kterou bylo uz pri sestrojeni primheoureno oko....pujde diky tomu driv do srace...a od toho se budou odvozovat i ostatni komponenty.zaver je takovy.do motoru nikdo nevidi a pokud jste se stestim kapli na blok poskladanej s perfektnich dilu chip mu neuskodi....samo ze za mnoho dalsich kriterii...jako pecovani a zbusob provozu motoru.ale co si budeme nalhavat kazdy takovy vyrobce setri jak se da a ne kazdy kus je stoprocentni a tudiz chipem at uz chcete nebo ne zkracujete zivotnost motoru a pokud neni motor v dobrym stavu pred chipem uskodi mu!!!!!!!!Ps.....ten kdo motor vymyslel nebyl zadnej hnup....a mel na to vse prostredky a ne kazdy ma takovy prestredky k dispozici...nepocitaje prostredku financnich.rychlosti a adrenalinu z rychle jizdy zdar

20.04.2007, 22:24 |
Shr3k 10/01/2007 22:38 ajsik: Hm, tak to je kravina, BMW Opelu nikdy nic nepředávalo. Všechny diesely se dělají v motorárně ve Steyeru v Rakousku a pak se vozily (vozí) do různých montoven. Ať už do Mnichova, do Rüsselheimu, nebo kamkoliv jinam.
Jinak já jsem najel na dost brutálním čipu s 325TD (s doděláváným IC a max. tlakem 1 bar za IC) asi 150 000 km (celkem 300 000) a bez problémů. Stačí jen vědět jakým stylem jezdit, kdy má M51D25 vrchol momentu a výkonu a podle toho přizpůsobit styl jízdy.
Každý vocas co do toho sedne si myslí, že když to bude vytáčet k 5000, takže to líp pojede. Ne každý vocas si taky všimne, že se mu hřeje motor kvůli termostatu nebo klouzající spojce vrtule. A ne každý vocas mění olej po 12000 km. Ten motor je jen citlivý na přehřátí (5-6 válec) a proto se musí dobře chladit.

23.04.2007, 22:12 |
zipp hoši, já teda nvm.. měl sem omegu 2.5TD s motorem od BMW... měl sem ji 3 roky a z toho 2 jezdila očipovaná... neuvěřitelně velkej rozdíl...maník tvrdil, že tam mám prej 180ps(čemuž nevěřím), ale rozdíl zrychlení se (podle stopek) zlepšil o 3sec, což je velice výrazný!!! a za 3 roky, co sem ji měl se s hlavou nedělalo ani ň. Tak ste buď vy narazili na špatný kusy nebo já na dobrý:-D Omeginu sem dával pryč ne qůli motoru ale protože hnila..hodně.. jinak nejpohodlnější auto, co sem kdy měl.. kočar!!!
JJ, u tohoto řadového 6ti válce byla špatná termika na posledních 2 válcích. Takže vždy záleží na tom, jak se k tomu člověk chová. kamoši tady čipujou o106 a není problém. Nevěřil jsem, ale třeba alfa bez a s čipem je neskutečnej rozdíl. Jenže třeba u ní se to ještě dodaluje na danný typ motoru a čidel okolo. Je to hrozná drbačka, ale výsledek stojí za to. Jen nevím, jestli to má tady v CZ cenu, protože to stojí body.