Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > help-rozdíl ve stabilizátorech ?

 o Navštíveno 744x o
o 10.01.2007, 19:41 | Adler | Upraveno: 2007-01-10 21:23:50
dokazal by tady nekdo poradit?

obyc saxa maji stabik uchyceny 2x ke kasti a pak pres obimku primo na rameni ...

vts maji 2x ke kastli a pak pres kost k tehlici ...

Vcem myslite ze je lepsi ten vts zpusob ? ...myslim ze novejsi auta maji taky stabik reseny pres kosti.


o 10.01.2007, 20:49 | .mycTD
Z hlediska kinematiky jsou urcite lepsi ty kosti, pac v te objimce to lita tak vselijak.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3387 sekund.