
Navštíveno 3019x


17.01.2007, 13:50 |
Smart Tak na tohle čumim poprvé

Tuhle verzi ne, ale je spousta variant co neslo so serie :-)
Tak to taky čumim..ale Škodofky z Holandska byly často k vidění zajímavý,jaký jsem nikdy neviděl...to vypadá jako uzavřený cabrio se střechou votvíranou jako volejofky...zajímavý...ten kufr je taky nářez..
takovýhle fa ne, ale přesně stejnym stylem dělanou škodulu 120 jo. taky byla dotah z holandska

17.01.2007, 14:08 |
Smart

17.01.2007, 14:09 |
Smart

17.01.2007, 18:18 |
.Viki tak to je pěknej hnus ta druhá fotka :)
ta fialová je teda fakt dost mimo - hrozný ...
.Viki: Mít to Garde Meise na druhé fotce, tak jsem moc šťastný - nádherné auto a hodně vzácné...
Jedno takové právě vstává z "mrtvých"
[ Link ]
ten favo to je uprava aby mu koroze nesezrala 5 vrata?
to garde tuším pamatuju ze starýho fora, někdo ho dotáhl ve slušným stavu snad z anglie, ale pak se ta renovace nějak zvrtla nebo co

18.01.2007, 11:15 |
.Viki jj garde nebo rapid jsou pěkný ale ta fialová to je fakt pro ostudu s tím vyrazit na ulici :)
ten rapid musí mít zespod navařený traverzy aby se nezlomil ne ?
Já nechápu, proč se takový projekty dělali jen na vývoz. Třeba škoda 120 pick-up, ty rapidy cabrio, atd. Škoda taky, že MTX se nerozjel víc. Třeba Fávo cabrio je moc hezký. Ale holt bylo jen pár kousků. Nebo už i 1000 MBX. Viděl jsem taky fotky Fáčka 3D a Felicie sedan...

18.01.2007, 12:02 |
Mlaďas | Upraveno: 2007-01-18 12:03:25
to se nedělalo na vývoz, to si sami upravovali v holandsku, kdysi jsem o tom čet článek, že u nás byl problém s homologací, atd ... prostě klasika co jde jinde v pohodě, tak u nás mega problém
rapid cabrio byla holandská záležitost, v čechách akorát je akorát fávo a felda MTX cabrio

18.01.2007, 13:42 |
Tuner#2 | Upraveno: 2007-01-18 13:44:49
MarauderZ28: Sice tady Rapida nevidím, ale pokud to nebyla verze s rámem, tak to mělo v práhu výstuhu - konkrétně ten MTX, který se dělal ve spolupráci s německou firmou Hainzinger. Ty anglický verze měli rám, takže neměli výstuhu v práhu.
Petura: Rapid cabrio existuje v mnoha provedeních a rozhodně to není holandská záležitost, ale pár kusů udělal metalex a v německu dýler škodovek Hainzinger, pak se upravovali v anglii, kde vznikly tuším dvě verze LUX a standart. Moc do toho nevidím, na kabria najde lidi na virtu, co ví i kdo jakého v republice má :o))
Tady je jeden z pokeců o cabriích a hned ten první z hora je parádní kousek. Dole je vidět verze LUX s "bočnicema":
[ Link ]
tak já četl, že jak Garde tak Rapid se v zahraničí prodával pod názvem Rapid, každopádně to je fuk, řeč byla o tom červeným kabriu ...
Jinak jakej je vůbec rozdíl mezi Garde a Rapid nemyslím cabrio, ale to co se prodávalo v čr ?
V poho, hodně lidí si to plete a v zahraničí to pojmenování bylo zmatené.
U nás Garde bylo první a vycházelo z "užovky" a má užší nápravy, blatníky, jiné zadní lemy a třeba první měli hnací hřídele Lobro což je dnes hodně špatně sehnatelné.
Rapid byl později co "užovka" přešla na typ tzv. Mko a měl tím pádem širší nápravy a tím rozchod kol, jiné blatníky, světla, zadní lemy, interiér a další věci. Zásadní rozdíl je v tom úzkém a širokém podvozku.
a zadní světla měly obě verze stejný tj takový ty velký co měly poslední 105/120 třeba ?
JJ přesně jak je na fotce.
2Smart: Nemas vic fotek ty 120tky cabrio? Hlavne se stazenou strechou
ta fialova je sadomaso jako prase