
Navštíveno 1381x

Cau mám takovej problém,když sešlápnu uplně na podlahu plyn,tak mi vylítnou otačk, ale auto nezrychluje?co je v ... :(
asi spojka,co?jakou si mam koupit,popřipadě kolik stojej a jakou mi doporučujete?diky
jo sorry jestli to sem nepatří,ale nevím kam jinám diky
no tak možná by to chtělo i naspat co máš za auto , ale to je jen můj postřeh :-)
myslíš jako za jízdy když dupneš na plyn tak se zvednou otáčky motor aniž by auto zrychlilo? To by spojce odpovídalo, cejtil bys i smrádek, co se týče výměny, snad by nebyl problém s napasovnáním z 2.0
no vypada to na tu spojku
2,0 a 1,8 maj úplně jinou převodovku a asi i jinou spojku ne ? Navíc pokud s tím motorem neplánuje žádný HP up což asi určitě ne tak ta origo vydrží dost ..
nechat nove oblozit u www.brzdy.cz
pokud nemas v prdeli i pritlacak

20.01.2007, 13:37 |
Valis Jeste bych zkusil zaradit rychlost,jestli se to nezlepsi :-)
Valis: :))))
jinak ten smrádek neni pravidlem, když klouzala spojka mě, nic jsem necitil. dej tam normalni origo spojku, pokud nechces nice delat s motorem
Cus jj je to Ford escort 1.8 Zetec,jak už tady bylo řečeno. za jízdy sešlápku plyn až na podlahu a motor začne jen řvát ale nejedeto,ale když budu zrychlovat plynule,tak vpohodě!Jinak s motorem se pravě planujou upravy:snížit hlavu,ostrý vačky,uprava řídící jednotky,komplet samí a pak se uvidí co dál,tak proto co tam dát,když by se davala nová?diky
Jo jinak občas to i zasmrdělo!zkoušel jsem to štelovat u pedálu,jestli to není moc utaženy,nebo naokpak,ale vliv to moc nemá spíš žádnej :(

20.01.2007, 15:16 |
Piskoteek | Upraveno: 2007-01-20 15:18:35
před mesicem jsem to mel na bravči...na3,4 když jsem chtel předjet tak vyletel otačkomer a nic...KO spojka na 99,9%
Piskoteek : jj presne tak ,aky me to dela az od 3 víš :( tak to je super
myslim, ze 100%. mě začla klouzat nejdřív na 4ku, pak 5ka nakonec i 3ka
Luke_288: A nebylo to nejdřív na trojku? :o)
já nevím na kolik se dá ta 1,8 vyhnat HP těmahle popisovanejma úpravama pokud je to ta 130 HP tak si myslím, že na víc jak 150 HP to stejně nevyleze takže to sériová spojka musí v pohodě pobrat, pokud je to ta slabší nebo nejslabší verze tak bych nic neřešil, protože stejně víc jak 130 HP to nebude ..
je to ta 115 PS a rikali mi ze tech 150 by melo jit udelat,tak nevim pak se zjisti na brzde kolik to bude mit!
jo a nevite nekdo kde sehnat co nejlevneji spojku?
na tohle bych se vyprd, podle me je lepsi koupit kvalitnejsi a drazší nez kupovat víckrat levnější
uke_288 :nemyslim zadny smejd,ale zaco nejlepsi penize :) dobrou vec
si kup Sachse z Elitu za 5 789,35 CZK a je to

20.01.2007, 22:01 |
mrazik | Upraveno: 2007-01-21 12:23:37
Tak to uvedeme na pravou miru :
spojku vymena a vezmi rovnou cely kit. Nevyplati se setrit.
Zvyseni vykonu :
doporucuji sehnat vstriky, ridici jednotku z verze XR3i (130 koni) a pak tam nacpat ty ostre vacky (pro verzi xr3i !). Hlavne tu ridici jednotku, ktera je naprogramovana uplne jinak nez u 115PS verze - davkuje jinak palivo po 4500 otackach a tam se spolu svackama nejvice projevi kone. Ta snizena hlava nevim nevim, ostra vacka ma vyssi zdvih a moc mista tam neni.
Souhlas s Marauderem, maximum dostanes 150 koni (to pisou i anglicani) a za vysokou cenu. Radeji bych hledal 2.0 z Mondea (nemusíš měnit elektriku) a obsah i kroutak se projevi) nebo rovnou RS2000, kde musis menit elektriku.

20.01.2007, 22:25 |
hoff Novou lamelu a lozisko,pokud bude pritlacak dobrej. Jinak myslim ze za cenu uprav co zamyslys bych radsi za ty prachy vymenil motor za RS2000. To je o necem jinym - osobne mam 1.6 tak malinko vim o co jde :)
Turbo KIT od Janspeedu a je to v cajku . . .
Newman : :) a kolik je cena ? :D
lukas : nechci ti brat iluze ale cena bude takova ze by sis za to mohl koupit jeste min. jedno esko
tak je mi jasny ! :D proto tam mam tohohle smajlika, to je jako vytlem :)
smrdět ta spojka fakt nemusí, ale taky bych řekl že má dost :) , a jestli s novou budeš zacházet stejně tak je za 2 roky taky v háji :)