
Navštíveno 807x

Ahoj,je tu nekdo kdo rozumi motorum?Mam problem a to ten ze kdyz slapnu rychleji na plyn tak to zacne skubat,kdyz na nej slapu lehce tak to nedela.Svicky jsou nove,vycko od rozdelovace take a zapalovaci kable jsou stare necelej rok.Nevite kde hledat chybu?Diky za kazdou radu.

22.01.2007, 20:36 |
Mudrc a co předstih a palivoví filtr???
Mudrc-Tak to jsem jeste neresil,postupne to beru z motorove casti))))myslim ze to palivakem asi nebude,to spis ten predstih,jinak ale dik za nazor.
zkušenost z mýho tipa je taková, že byl malej tlak paliva díky mrtvý pumpě..) nejdřív koukni na filtr, pak do nádrže, jestli tam není bordel - vyčistit.jestli jde pumpa vyčistit tak ji taky -nebo ji vyměň za jinou ..nejlepší by bylo něka do cesty pumpa- lišta se vstřikama napíchnout budík a sledovat jestli je tlak na výrobcem daný hodnotě...
co to je za auto/motor
Honza2.016v-Ahoj,je to G3 2.0gti 16ventil,jj asi prohldnu ten filtr a pak pujdu dal,to je ale jebacka))))

22.01.2007, 21:41 |
mrazik | Upraveno: 2007-01-22 21:43:51
MAF - Master Air Flow neboli vaha vzduchu.
Zkus ji odpojit nebo si pujcit jinou. Ja mel problem pri plnem plynu motor netahl mezi 4500 - 5000. Pri plynulem pridavani plynu ot neudelalo. Po vymene vahy v pohode
nebo
Lambda sonda
mrazik-Ahoj,budes se divit ale ja tam vahu vzduchu nemam vubec,sam jsem se divil ze to jezdi ale je to tak,zadny problem nikdy nebyl az nyni.