
Navštíveno 1931x


23.01.2007, 12:52 |
Thomas | Upraveno: 2007-01-23 13:24:13
Mám dotaz jestli někdo nevíte jak je to s filtry K&N, jde mě o to, když si koupím kit tak jestli filtr je univerzální a jen je k tomu montážní matriál a nebo jestli je filtr spočítán přímo na konkrétní typ motoru.
Nebo mě poraďte co by mohlo být nejlepší pro motor z Octavie RS,je jedno jaká značka,jen aby to nebyla vložka ta se tam bohužel nevejde.
filtr jako filtr. Ten kit spociva spis v tom instalacnim materialu. Mas k tomu treba trubku na miru, aby ti to vyslo do nejakyho rozumnyho mista.
Si myslim teda, nikdy jsem kit nemontoval...
myc.TD: tak to se mylis bohuzel, RS ma dalsi pripojeni v airboxu na sekundarni cerpadlo, ktere obohacuje smes kvuli emisim, takze ten kit, co se dela na RS ma pripoj na to cerpadlo
druha varianta je dat maly filtrik na vyvod od cerpadla, ale to pak jaksi ztraci to cerpadlo vyznam

23.01.2007, 14:55 |
Kapka (M)
mam už pres 2 roky takto vyresene..a žadny problem nic...

kapka no jo to sou ti slabe kubatury a malinke filtriky to my si dovolit nemuzem :-))))))))

23.01.2007, 19:33 |
Kapka (M)
2 Xeno: vždyt ja vim že mam slabotu..co by jsi taky chtel od 1.8 benzin... :-))) jak seš na tom ted s motorem?co jsi zase vymyslel?ja už na motor asi kašlu..to co tam mam mi stači...
mno vsak sem na tom stejne mame stejne motory jen mam malinko min na kg, ale takovej malinkatej filtrik :-) nejlepsi je stejne origo upravit box a dat tam popr sportovni vlozku, co do motoru resim a vaham je tam moznost par koniku navic kdyz by dobre tak 250ps ale je to otazka jestli to ma cenu...

24.01.2007, 13:51 |
KMT u nás dodáváme kit přímo na určenou značku vozu,včetně VŠEHO,tj.montážní materiál i s barevnou fotodokumentací postupu montáže a výsledného umístění u daného tipu vozu.

24.01.2007, 14:10 |
wekky ->Thomas: Sorry, že ti lezu do dotazu
->KMT: A co takhle kit na clio II 1,2 16V?

24.01.2007, 14:40 |
KMT Wekky,odpovědět ti zcela konkrétně mohu,až budu znát rok narození tvého autíčka,ale kit na na clio II tak kolem 3500kč,ale jak říkám,zaleží na roku výroby.
S pozdravem KMT.
Tak já sme taky vlezu. KMT kdyz uz jsi u tehc kitu co takhle Applause??? :-)

24.01.2007, 20:36 |
paia no vidite a ja musel kit vyhodit, protoze mi to delalo paseku. v airboxu je totiz zasunutej chladic jedne soucastky. v pripade kitu se to bohuzel moc neochlazuje a vysledkem je nepravidelny chod a vynechavani valcu.
paia: chladic? ceho pro Boha?

24.01.2007, 23:45 |
JEF | Upraveno: 2007-01-24 23:49:22
Rajdlos: N122 - Ignition Control Unit
Jsou to vlastne 4 vykonovy tranzistory ktery spinaj civky na zaklade impulzu z ECU.
Chladic z venku


24.01.2007, 23:49 |
JEF zevnitr


24.01.2007, 23:50 |
JEF N122


24.01.2007, 23:50 |
JEF N122

jj uz jsem se paii ptal na ICQ ze zvedavosti :o) ja tam tuhle vyfikundaci zadnou nemam
Neznám tak se zeptám... Tahle věc je tam kvuli čemu? Měří to nějakým způsobem tlak nebo nějakou jinou hodnotu, kterou je potřeba k chodu motoru? Nebo je tam tranzistor jen kvuli chlazení, že saním proudí dost velký množství vzduchu?

25.01.2007, 00:18 |
JR je to tam dany kvuli chlazeni proudicim vzduchem. Kdyz to sundas, nebude to chladit a nasledky psal uz Paia
tak jsem koukal do ETKY a maj to opravdu jen AGU

25.01.2007, 11:30 |
paia jojo, presne tak. kdo ma zajem, muj kit na 1.8T je k dispozici...

25.01.2007, 11:42 |
KMT Spooky1:bohužel na Applause KN kity nedělá,ale jsou vložky.Nevím jakou tam máš ty,ale kulatá stojí 1600kč a obdelník 1580kč.
S pozdravem KMT.
KMT: jj...na vložky už jsem koukal. No uvidím na jaře do čeho nakonec půjdu. Ale díky
STS má v airboxu strčenou celou ECU kvůli chlazení, nicméně nebylo problém na ní dovýst trubkou vzduch z nárazníku a vše maká tak jak má ...

25.01.2007, 14:22 |
wekky ->KMT: Je to rok 2003, motor D4F

26.01.2007, 09:56 |
KMT Wekky: takže na to tvoje autino kit stojí 3830kč a byl by zde v půlce února.
paia: Poslal by jsi mě foto s cenovkou toho kitu...?

26.01.2007, 19:29 |
paia Thomas: cenovka tak 500,- a foto ted nemuzu udelat, protoze jsem v Praze (kit mam na Morave). ono je to stejne jedno, najdi si jakoukoliv fotku toho kitu v A3/G4 a bude to stejne. je v dobrym stavu, jeste neni vypranej, z puvodniho baleni chybi jen ta papirovo-hlinikova hadica, ktera se odporoucela asi po mesici, takze jsem tam pak mel 10cm (prumer) hlinikovou hadici a dale jedna plastova stahovacka. je na nem najeto necelych 10t. oproti kitum na jiny motorizace je u tohodle prave takova tycka, ktera drzi filtr ve spravne poloze a navic se na ni da primontovat ten N122 i s chladicem.