
Navštíveno 1676x

Tohle mi nedá, Argentinci jsou blázni. Takhle to vypadá jako jen poněkud rozšířený F600

tohle ale bude mít poněkud více než origo 21kW ;-)

No do haje :o))) To asi i pojede :o)
kdyby mel nekdo zajem tak, mam fiat 600 na prodej. :o)
groatso: stav, cena, foto, odkud jsi?

25.01.2007, 15:37 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-01-25 15:37:57
by mě zajímalo jak to na takovejch šlupkách smetenejch jezdí :o), ty trubky k chladiči jsou hustý
hele a nejezdí to taky na methanol? :)
to já mužu tohleto:-) tenzadní pohled vypadá super a bezu přední kapoty ješte líp!!
bez přední kapoty?
o ou.... přesně naopak :-D
bez zadního víka kufru

25.01.2007, 16:39 |
Zdenek (A) | Upraveno: 2007-01-25 16:39:41
tykeev: A proc by to melo zadni napravu rizenou? A volant smerem dozadu by asi taky nebylo to prave orechove! ;-)
jejda, tak to se omlouvám.... nějak mi to přišlo, že to je pohled zezadu... že je motor vzadu.
:-D
hehe tam je sasi jak z nejaky ameriky :o) ale jako uz to vypada jak bugina

25.01.2007, 17:49 |
DITR solidní dobytek :))))))))))
jen nechápu proč chladič tahaj dozadu ? navíc jim tam chybí karbec atd kdo ví zda to vůbec jezdí ...

25.01.2007, 18:04 |
Machča | Upraveno: 2007-01-25 18:05:05
Marauder : ja bych rek ze uz ho nebylo vpredu kam nacpat
dozadu myslel sem jako dle fotky dozadu jinak samo dopředu stačí vrtule a mohl bejt chladič hned za motorem
jezdit to myslím jezdí, teď to ten chlapík prodává v dražbě, cenovka snad zatím 6.000$
Šestikule: psal jsem ti mail....
No jo, Argentinci to holt vzali za špatnej konec, a ani nejsou první.... :-D

s timhle motorem jsem videl vic aut ne jen tatru a tohohle fiatka na obrazku
To víš, solidní motor, co má rovnou v sobě i poháněnou nápravu, a nepotřebuje kolem sebe takové kraviny jako chladič, nějaké hadice, elektrické ventilátory, expanzky..... prostě agregát ke snadné vestavbě přímo stvořený :-D
ale to podstatny je ze se da lacino schrastit :D
Mno, to je relativní, zase nemá cenu kupovat první vrak,na který narazíš....

26.01.2007, 00:03 |
Kesam Masaker fiati hehe

26.01.2007, 00:18 |
JiM tak to jsou teda silene samohyby :)

26.01.2007, 00:19 |
JiM to groatso: muzu taky poprosit o info jako sestikulakovi, dikes
motor z tatry se fakt dá nacpat do všeho, to je fakt síla
no tak já taky tedy něco do mlýna, mrkněte sem:-)
Fiat 500 - V6 TURBO (Tuning)
[ Link ]
Pěkný, až na to vodní hospodářství, to tu čistotu technického provedení vždycky tak degraduje.....
mno jo, ale proč když je vzduchem chlazení tak výhodný proč ho skoro vůbec nikdo nepoužívá, v současnosti snad už vůbec nikdo ?
Hluk, nestandardní systém pro topení, lokální přehřívání
Protože vyžaduje specifická řešení, lepší materiály a nákladnější výrobu, více prostoru v karoserii, což je v přímém rozporu se současnou konzumní ekonomickou a ekologickou výrobou co nejtečích, nejmenších a nejunifikovanějších aut. Navíc to není nic unifikovaného, takže by každý výrobce musel vyvíjet pohonnou jednotku od základu sám, což by přineslo neúměrné náklady, ono jen umístit takový agregát do karoserie a dostat k němu chladící vzduch je docela oříšek. Doby používání vlastních nápadů, originálních konstrukcí a nekonvenčních řešení už jsou dávno minulostí, nemůžou na trhu obstát. Vývoj aircooled motorů se tak nasměroval pro velmi úzký a specifický okruh použití, kde vodníci selhávají či přinášejí problémy. Protože v oblasti osobních až lehkých nákladních vozidel žádné problémy s vodníky nejsou, není pro koncerny jedinný důvod, investovat do vývoje vzduchem chlazených motorů. Jinak hluk je většinou vyřešen (leckteré současné TDi se může před jakostním vzducháčem z 80tých let stydět), k topení se běžně užívá výměník olej-voda či olej-vzduch, doplněný nezávislým topením (takže je to v zimě nádherně uživatelsky příjemné). Vzduchem chlazené motory tak dnes bodují zejména při provozu v drastických přírodních podmínkách a samozřejmě v omezené míře v motoristickém sportu. No a pár z nás je používá dodnes i k osobní přepravě, protože a jednoduše třeba i jen pro ten zvuk, který nenahradí ani pět počítačů a jimi řízených třicet klapek v moderních výfukových traktech...... :-D

01.02.2007, 02:18 |
Kesam Tak to jak jsem dal Zralok je brutalni :-))))