Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > F600 s osmiválcem

 o Navštíveno 1678x o
o 25.01.2007, 09:58 | Šestikule
Tohle mi nedá, Argentinci jsou blázni. Takhle to vypadá jako jen poněkud rozšířený F600

foto k příspěvku  od Šestikule



o 25.01.2007, 09:59 | Šestikule

foto k příspěvku  od Šestikule

o 25.01.2007, 10:01 | Šestikule
tohle ale bude mít poněkud více než origo 21kW ;-)

foto k příspěvku  od Šestikule

o 25.01.2007, 10:02 | Area51
No do haje :o))) To asi i pojede :o)
o 25.01.2007, 13:37 | groatso
kdyby mel nekdo zajem tak, mam fiat 600 na prodej. :o)
o 25.01.2007, 15:18 | Šestikule
groatso: stav, cena, foto, odkud jsi?
o 25.01.2007, 15:37 | MarauderZ28 | Upraveno: 2007-01-25 15:37:57
by mě zajímalo jak to na takovejch šlupkách smetenejch jezdí :o), ty trubky k chladiči jsou hustý
o 25.01.2007, 16:17 | MAGIC-007
hele a nejezdí to taky na methanol? :)
o 25.01.2007, 16:23 | ZRALOK
to já mužu tohleto:-) tenzadní pohled vypadá super a bezu přední kapoty ješte líp!!
o 25.01.2007, 16:32 | tykeev
bez přední kapoty?

o ou.... přesně naopak :-D

bez zadního víka kufru
o 25.01.2007, 16:39 | Zdenek (A) | Upraveno: 2007-01-25 16:39:41
tykeev: A proc by to melo zadni napravu rizenou? A volant smerem dozadu by asi taky nebylo to prave orechove! ;-)
o 25.01.2007, 16:45 | tykeev
jejda, tak to se omlouvám.... nějak mi to přišlo, že to je pohled zezadu... že je motor vzadu.

:-D
o 25.01.2007, 17:24 | Machča
hehe tam je sasi jak z nejaky ameriky :o) ale jako uz to vypada jak bugina
o 25.01.2007, 17:49 | DITR
solidní dobytek :))))))))))
o 25.01.2007, 17:53 | MarauderZ28
jen nechápu proč chladič tahaj dozadu ? navíc jim tam chybí karbec atd kdo ví zda to vůbec jezdí ...
o 25.01.2007, 18:04 | Machča | Upraveno: 2007-01-25 18:05:05
Marauder : ja bych rek ze uz ho nebylo vpredu kam nacpat
o 25.01.2007, 19:22 | MarauderZ28
dozadu myslel sem jako dle fotky dozadu jinak samo dopředu stačí vrtule a mohl bejt chladič hned za motorem
o 25.01.2007, 19:45 | Šestikule
jezdit to myslím jezdí, teď to ten chlapík prodává v dražbě, cenovka snad zatím 6.000$
o 25.01.2007, 19:52 | groatso
Šestikule: psal jsem ti mail....
o 25.01.2007, 20:05 | radek.613
No jo, Argentinci to holt vzali za špatnej konec, a ani nejsou první.... :-D

foto k příspěvku  od radek.613

o 25.01.2007, 20:06 | radek.613

foto k příspěvku  od radek.613

o 25.01.2007, 20:08 | radek.613

foto k příspěvku  od radek.613

o 25.01.2007, 20:08 | Machča
s timhle motorem jsem videl vic aut ne jen tatru a tohohle fiatka na obrazku
o 25.01.2007, 20:11 | radek.613
To víš, solidní motor, co má rovnou v sobě i poháněnou nápravu, a nepotřebuje kolem sebe takové kraviny jako chladič, nějaké hadice, elektrické ventilátory, expanzky..... prostě agregát ke snadné vestavbě přímo stvořený :-D
o 25.01.2007, 20:24 | Machča
ale to podstatny je ze se da lacino schrastit :D
o 25.01.2007, 22:53 | radek.613
Mno, to je relativní, zase nemá cenu kupovat první vrak,na který narazíš....
o 26.01.2007, 00:03 | Kesam
Masaker fiati hehe
o 26.01.2007, 00:18 | JiM
tak to jsou teda silene samohyby :)
o 26.01.2007, 00:19 | JiM
to groatso: muzu taky poprosit o info jako sestikulakovi, dikes
o 26.01.2007, 13:28 | blázen
motor z tatry se fakt dá nacpat do všeho, to je fakt síla
o 30.01.2007, 09:01 | ZRALOK
no tak já taky tedy něco do mlýna, mrkněte sem:-)

Fiat 500 - V6 TURBO (Tuning)
[ Link ]
o 30.01.2007, 10:51 | radek.613
Pěkný, až na to vodní hospodářství, to tu čistotu technického provedení vždycky tak degraduje.....
o 30.01.2007, 12:27 | MarauderZ28
mno jo, ale proč když je vzduchem chlazení tak výhodný proč ho skoro vůbec nikdo nepoužívá, v současnosti snad už vůbec nikdo ?
o 30.01.2007, 12:48 | RedBaron
Hluk, nestandardní systém pro topení, lokální přehřívání
o 30.01.2007, 21:46 | radek.613
Protože vyžaduje specifická řešení, lepší materiály a nákladnější výrobu, více prostoru v karoserii, což je v přímém rozporu se současnou konzumní ekonomickou a ekologickou výrobou co nejtečích, nejmenších a nejunifikovanějších aut. Navíc to není nic unifikovaného, takže by každý výrobce musel vyvíjet pohonnou jednotku od základu sám, což by přineslo neúměrné náklady, ono jen umístit takový agregát do karoserie a dostat k němu chladící vzduch je docela oříšek. Doby používání vlastních nápadů, originálních konstrukcí a nekonvenčních řešení už jsou dávno minulostí, nemůžou na trhu obstát. Vývoj aircooled motorů se tak nasměroval pro velmi úzký a specifický okruh použití, kde vodníci selhávají či přinášejí problémy. Protože v oblasti osobních až lehkých nákladních vozidel žádné problémy s vodníky nejsou, není pro koncerny jedinný důvod, investovat do vývoje vzduchem chlazených motorů. Jinak hluk je většinou vyřešen (leckteré současné TDi se může před jakostním vzducháčem z 80tých let stydět), k topení se běžně užívá výměník olej-voda či olej-vzduch, doplněný nezávislým topením (takže je to v zimě nádherně uživatelsky příjemné). Vzduchem chlazené motory tak dnes bodují zejména při provozu v drastických přírodních podmínkách a samozřejmě v omezené míře v motoristickém sportu. No a pár z nás je používá dodnes i k osobní přepravě, protože a jednoduše třeba i jen pro ten zvuk, který nenahradí ani pět počítačů a jimi řízených třicet klapek v moderních výfukových traktech...... :-D
o 01.02.2007, 02:18 | Kesam
Tak to jak jsem dal Zralok je brutalni :-))))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3436 sekund.