
Navštíveno 898x


31.01.2007, 19:24 |
kucik Chci zavařovat lišty a kufr,ale nevím jak ošetřit plech z té strany co je u auta-myslím tím třeba když se zavaří lišta,tak mezi dveřma tím novým plechem vznikne mezera, kde se určitě bude srážet vlhkost a tak by to začlo časem hnít a u kufru to samé.Z té strany co je vidět se dá normálně kit a plnič,takže tam nic nehrozí,ale nevím jak se dá nějak ošetřit právě ta vnitřní starna,protože jakmile se to zavaří,tak už se tam ničím nedostanu,ale když to něčím nastříkám předem,tak to při svařování stejně zničím.Jestli s tím máte někdo zkušenosti, tak dík za rady

31.01.2007, 21:39 |
m1tv a nejlip udelat diry aby se tam dalo dostat pistoli na dutiny a vyprat to olejem po laku..

31.01.2007, 22:22 |
kucik Rajdlos: a mám ten zinkáč nastříkat i na tu stranu co bude videt,nebo kit a plnič stačí a aby kit na zinkáči taky držel
m1tv:ty díry mě taky napadly dík

31.01.2007, 22:36 |
m1tv pod kit bych ho moc necpal tam stači zakladovka .. ten zikač děla pod lakem bordel..
pred tim nastrikat zinkacem, vyvarit, vypatlat s*acem na dutiny, na zinkac se da v pohode varit a zadnej bordel nedela, pokud to jen lehce fouknes, pouzivaji to normalne i lakyrove

01.02.2007, 02:11 |
Kesam Ja to natrel na vyku zakladem a mracitka jsem prejel silikolen Klempirskym a tam se voda nedostanekliky zakladem zenitr a jeste jsem to pak bral rezistinem ve spreji u klik:-))
jako Rajdlos zinkac je super vec
A jak pak tu zinkovanou část přivařit? Jak se cokoli zinkovanýho začne svářet, jde to do háje snad ještě rychleji (vim o čem mluvim, 11 let dělám se železem). Nejlepší by asi bylo to navařit, zevnitř odvrtat a naprat tam pod tlakem rezistin. No a zvenku perfektně zaborusit základovku, kyt a dobrej lak.

02.02.2007, 12:53 |
R.I.S nemam zkušenosti s lištama ale otec dělá 20roků zámoša a dost sem od něho pochytil. Dle mě se ti stejně nástřik teplem propálí takže k ničemu. Já bych to zavaril z venku neni co řešit tmel plnič barva. Ze zadu navrtat dírky a narval bych tam třeba i montážní pěnu ta se dostane všude.
Montazni penu?to si delas srandu ta drzi vlkost.zacne kondenzovat vlkost a bude se tam drzet porad a za chvilku to mas zrezle

04.02.2007, 10:10 |
Jazzed | Upraveno: 2007-02-04 10:11:12
Nic z toho nedelej.Kdyz to budes vyvarovat stejne to poradne obrousis a ocistis.A ze das jen z venkovni strany kit a plnic tak to taky muzes delat za rok znova nebo dele,ale taky driv.Zalezi jaky kit a jak dobre to kdo udela.Takze jak to zavaris tak vse kvalitne zacinovat a mas po problemech pokud to udelas dobre.Mam to tak a parada