Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Tak jsem začal omotávat svody

 o Navštíveno 2218x o
o 02.02.2007, 12:05 | Tuner#2
Celkem to šlo, pásku jsem namáčel do vody, ale v rukavicích to nešlo, tak jsem to dělal na ostro :o) bylo to minulý víkend, tak jsem dal rukám klid na spamatování a teď o víkendu to chci dokončit.

foto k příspěvku  od Tuner#2



o 02.02.2007, 12:55 | Rajdlos
jakyma paskama to na konci stahujes?

jinak good work, taky budu delat :-)
o 02.02.2007, 12:58 | Tuner#2
Pásky na poloosy co jsou třeba na Š 130. Tady je detail na konci.

Stahuje se tak, že jí 2 x provlíkneš a zahneš za ten její konec. Šlo to dobře.

Díky za pochvalu.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 02.02.2007, 13:01 | michal_smsmsm (A)
muzu ve zkratce, k cemu je to dobry? netusim vubec o co go...
o 02.02.2007, 13:03 | Tuner#2
Má to dvě funkce.

1. Udržuje to svody co nejvíc teplé a tím se zlepšuje vyplachování válců
2. "Ven" to nepouští teplo a tím to neohřívá tolik motorový prostor a sání.
o 02.02.2007, 13:05 | michal_smsmsm (A)
ok, dik.. tak tomu potom rozumim...
o 02.02.2007, 13:11 | MarauderZ28
dobrý je to dělat v latexovejch rukavicích pro doktory v nich to jde dobře ...
o 02.02.2007, 13:17 | Tuner#2
MarauderZ28: Já jsem to říkal tátovi a on že má doma zásobu, ale když jsem je po něm chtěl, že to jdu dělat, tak žádný nenašel. Často brousí s stříká a takový ty tenký má doma, ale zrovna nebyli. Ale ruce to přežili a po vykoupání mě ani nic nežralo :o)
o 02.02.2007, 13:51 | TUNER
Ty woe ale že je ten nastříhanej pytel drahej cooo....)))
o 02.02.2007, 13:53 | Tuner#2
Nj, co naděláš :o)
o 02.02.2007, 19:34 | Scream
cena? taky by se mi hodila
o 02.02.2007, 20:03 | dj.DEKL
Co to je za matroš?
o 02.02.2007, 20:22 | Tuner#2
Kupoval jsem jí v Rallybazaru a mají jí za 1.400,- Je to originál Thermo Tec, pak mají i širší neoriginál za 1.990,-

www.speedpro.cz

Matroš je to taková látka se skelnýma vlákama nebo něco na ten způsob. Fukci jsem už psal.
o 03.02.2007, 13:13 | /// MiŠeL ///
hmm tak dalsich 17 hp navrch
o 03.02.2007, 17:09 | darkbug
/// MiŠeL /// o to tady samozrejme nejde
o 03.02.2007, 18:17 | MarauderZ28
nejvíc jsou chytrý ty co <|> věděj a dělej ze sebe hrozně chytrý, to, že jsou před půlkou fora za kretény si asi nepřipouštěj ... :o)
o 03.02.2007, 18:21 | Lukaash
nema to tendenci k trepeni? myslim ty krajni "provazky", nebo je to jeste prosity (nebo jinak zpevneny)...
o 03.02.2007, 18:45 | MarauderZ28
já myslím, že není důvod aby se to třepilo, hadrovej pásek takhle utkanej se Ti taky netřepí ...
o 03.02.2007, 21:40 | Mišell
Pěkná prácička,už jsem na to koukal na Virtu...
o 04.02.2007, 10:24 | Lukaash
Nikdy jsem s tim nepracoval, tak nevim, ale vychazel jsem ze zkusenosti se skelnou tkaninou...ty krajni provazy skla po sobe klouzou a maji snahu se zozpadat, kdyz se s tim nezachazi opatrne...

proto se ptam :-)
o 04.02.2007, 13:28 | MarauderZ28
to s tím nemá absolutně nic společnýho ...
o 04.02.2007, 17:51 | Lukaash
ok, takze netrepi...diky
o 04.02.2007, 21:16 | Tuner#2
Kolik to přidá nebo ne by bylo jen otázkou odbrždění na brzdě a je otázka zda při mém výkonu to bude vůbec měřitelné. Spíš to bude mít výhodu na to sání a lepší vyplachování válců, díky tomu, že svody nebudou stydnout jako doteď. Třepit se to trochu třepí, ale nerozpadá.
o 04.02.2007, 23:00 | Mac
Ještě jsem tento matroš v ruce neměl na ošahání, ale co mě napadá i když to nebude mít skoro žádný následky je, že látka drží vlhkost, pokud to bude studený a nebude impregnovaná...
o 04.02.2007, 23:12 | MarauderZ28
skelná vlákna asi moc vlhkosti držet nebudou a i kdyby tak čemu to vadí ?
o 04.02.2007, 23:17 | T.O.M.A.S.
Vzhledem k tomu, že dělám ve fabrice se skelným vláknem, tak můžu říct, že skelný vlákno dobře drží vlhkost. Škoda že ty svody nejsou z nerezu, ale pokud je to denně v provozu, tak se tam vlhkost často zdržovat nebude...
o 04.02.2007, 23:32 | Scream
no na horkejch svodech se asi vlhkost drzet nebude,
o 05.02.2007, 07:54 | futura
Ty pasky dej radsi sroubovaci, aspon ty spodni, mne tyhle stahovacky prdly cca po roce provozu.
o 05.02.2007, 09:47 | Tuner#2
futura: Díky za tip
o 05.02.2007, 09:48 | Tuner#2
Hotovo

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 05.02.2007, 09:49 | Tuner#2
V neděli jsem si udělal radost a dovezl kola - leštěný límec

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 05.02.2007, 09:51 | Tuner#2
2

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 05.02.2007, 17:25 | Tuner#2
futura: Ještě dotaz - měl jsi přesně tyhle, co se 2 x provlečou a nebo nebo jen ty jednou a je tam takový "samozámek" něco jako v plastovém binderu?
o 06.02.2007, 07:44 | futura
Nene, samozamek ne, neco podobnyho jako tyhle, ale ty tvy vypadaj na kvalitnejsi pasku. Ono v zasade o nic nejde, kdyz by to prdlo tobe nahodou, tak se tam na vymenu asi dostanes lip, ja to mam umisteny blbe.Jinak gratuluju, to jsi motal fakt pekne peclive, no konecne jako vsecko u co mas u auta.
o 06.02.2007, 10:08 | Lukaash
OT : moc pekna Skoda ( [ Link ] )
o 06.02.2007, 12:00 | Tuner#2
futura: Díky za pochvalu. Byla to makačka hlavně ty dvě trubky u sebe...

Lukaash: Díky moc.
o 06.02.2007, 13:36 | Conan
Vypadá dobře ;-)
o 10.02.2007, 12:01 | Machča
nemela by se ta paska jeste zastriknout nejakou tou barvou
o 10.02.2007, 12:16 | MarauderZ28
může a nemusí, většinou se to nedělá ...
o 10.02.2007, 13:50 | Tuner#2
Já to nechám takhle. Ona časem trochu změní barvu, ale to nevadí. Když to bude ošklivé, tak to fouknu tou černou silikonovou, ale zatím to bude bez barvy.
o 10.02.2007, 14:49 | Lukasino
Ma smysl tohle delat na seriovem aute?
o 10.02.2007, 15:33 | Tuner#2
To záleží jak to má řešené svody, ale viděl jsem omotané i na sériové litinové sběrné potrubí, takže na odstínění sání by to mohl pomoct, ale je otázka zda to vůbec něco přinese. Výhoda u svodů jako mám já je ta, že trubky tak rychle nechladnou, což u litiny není tak tragické. Takže záleží na typu motoru a řešení sání, ale dle mě na sérii to nic moc nepřinese.
o 10.02.2007, 21:17 | MarauderZ28
slyšel sem několikrát, že svody z litiny po aplikaci tohohle prej praskaj ...
o 12.02.2007, 12:07 | Tuner#2
MarauderZ28: A to z důvodu přehřátí a nebo že se ta páska stáhne? Mám strach aby to něco neudělalo po zahřátí i s těma svodama.
o 12.02.2007, 12:16 | MarauderZ28
přesně to nevím bylo mi řečeno, že díky tomu ta litina křehne až popraská - z vlastní zkušenosti to nevím neb všechny litinový svody co sem kdy měl by ani omotat nešly, u ocely bych se toho nebál ...
o 12.02.2007, 14:23 | Tuner#2
Díky
o 27.02.2007, 18:30 | Tuner#2
Tak už jsou na motoru včetně vačky od p. Čepka - motor Excel.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 27.02.2007, 18:31 | Tuner#2
+ sání. Ještě upravit karbec a můžem zavrčet :o)

foto k příspěvku  od Tuner#2

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3296 sekund.