Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Fun car ?

 o Navštíveno 1889x o
o 07.02.2007, 11:30 | Daryl (A) | Upraveno: 2007-02-07 11:31:00
zrovna jsme s darkbugem rozjeli po ICQ debatu na tema auto pro zabavu ..

ja se zarekl, ze na tuning seru, ale zase mam cukani, tak mne napadlo, sehnat nejakej car for fun.

car for fun: zadokolka, 180PS+, coupe, LEVNY

a vychazi mi takovy srandy jako 200SX a podobne ...

co myslite ? Proste auto na kraveni a pokusy :)


o 07.02.2007, 11:33 | .mycTD
Alfa 75 2,5 ;-)
o 07.02.2007, 11:44 | Daryl (A)
myslis tu v bazaru ? Mno koukal jsem na ni :) Koukal :)
o 07.02.2007, 11:46 | .mycTD
presne tu. Nevim, z ceho je tahle zbastlena, ale V6 mely tusim v serii LSD
o 07.02.2007, 12:08 | Pavel 528
takze to chce e30 nebo e36 325i
o 07.02.2007, 12:19 | MarauderZ28
asi jako Pavel to jsou většinou držáky, 200SX je cool, ale budeš víc stát než jezdit zejména pokud to má bejt auto na vyblbnutí co tě nemá stát moc peněz mno a nebo Camaro 3.gen :o)
o 07.02.2007, 12:23 | MarauderZ28
o 07.02.2007, 12:39 | martin
bawa jsou sice držáky, ale když to bude auto na kravení, budeš to opravovat stejně jako dvoukilo, nebo cokoliv jinýho
o 07.02.2007, 12:41 | RedBaron
325i, možná ještě líp E30 než E36 když jde o zábavu.
o 07.02.2007, 13:16 | cupra.165
e30 2.5 neni co resit...auto se mi jevi jako vetsi drzak jak sx :-)
o 07.02.2007, 13:30 | kucik
A co mazda rx7-i kdyz ta asi nebude levna:-)
o 07.02.2007, 13:46 | RedBaron
Jestli něco není držák, tak je to RX7 :o)
o 07.02.2007, 13:50 | MarauderZ28
for Martin - mno určo je šestivál NA míň poruchovej jak plněnej 4 vál ...
o 07.02.2007, 14:01 | martin
jenže se to zase serou jiný věci a každopádně když se o něj nebudeš starat tak si dlouho nezajezdíš, záleží na jakej narazíš kus a jak se o něj budeš starat

vzledem k tomu, že většinou jezdíme na společný akce, tak vidim, jak bawa odpadaj stejně jako dvoukila nebo rx7 ...

třeba já sem s motorem neměl jedinej problém co dvoukilo mám a už to budou 3 roky, i když je pravda, že poslední rok jsem se nesvezl

v podstatě se dá vybrat z e30/e36, 200sx a rx7, jiná volba moc neni a s každym z těch aut si určitě užiješ, já si vybral dvoukilo, nelituju a neměnil bych


o 07.02.2007, 14:58 | Daryl (A)
vidis rx7 mne nenapadla ... :) hm hm ...

nad bawcem jsem taky uvazoval, ale kdyz tak 328

u 200SX se mi libi to levny navysovani vykonu ...

nevim ...

o 07.02.2007, 15:01 | unregistered001
D: podle me je fun-car je jen dalsi studna na prachy, vis ze se mas letos zenit
o 07.02.2007, 15:12 | Mosťa
Když by nebyl nutný výkon, tak i MX-5 by nemusela být špatná...
o 07.02.2007, 15:16 | cupra.165
328 dostanes jen v tezsi e36 myslim ze ta 325 E30 vychazi podobne pri srovnani vykon/vaha a jinak jako KUba
o 07.02.2007, 15:18 | Daryl (A)
KUba: mo vrtat se do mondea nebudu ....

s MX-5 moc nenakravis ... mit pul mile, tak koupim od Rajdlose tu s2k :)
o 07.02.2007, 15:21 | RedBaron | Upraveno: 2007-02-07 15:23:39
328 - lepší průběh krouťáku, spotřeba díky Vanosu a trochu většímu objemu, koníky na chlup stejný jako 325. Cena 325 oproti 328i - poloviční.

Mám pocit, že tě Daryle zase svrbí Mondeo, asi jsi nevybral dobře když tohle musíš tak krátce po koupi řešit, měl jsi vzít nějaký to báčko v kombajnu s dvaosmou a neštítit se tolik roku výroby. Další auto fakt bude žrát prachy, na to vem jed. I když koupíš něco "jen na blbnutí" , nebudeš chtít jezdit na vyťapkanejch pružinách a tlumičích, sjetejch gumách a s rozmláceným podvozkem. A už to jede...

Pokud chceš řešit opravdovej funcar, řešil bych tu třícu, serval bych z toho všechno zbytečný včetně sedaček, tapecáků, odhlučnění a udělal to fakt jako hardcore.
o 07.02.2007, 15:26 | Daryl (A)
na kraveni bych sel asi spis po japonickovi, pac ... nevim .. ale E30 asi nebude mit tak skvely handling ...

taky bych rad, aby bylo relativne snadny se dostat pres 200 kobyl pripadne vejs ..tam ma turbo vyhodu.
o 07.02.2007, 15:32 | Daryl (A)
RB: prave ze ne ... mondeo je super. Jsem spokojen, ale nechci do nej nijak vrtat. Chci mit auto na kraveni a hrani. Kdyz to nekam poslu aby mne to nezruinovalo, kdyz to rozeberu at na to nespecham.


Ta trica asi bude gut, ale krom odstrojeni uz toho s ni moc nevymyslim. Mozna podvozek, maly poladeni ale vetsi upravy jdou pak do 5ti -10ti nasobku ceny auta ... to je lehce off. ALe nevim ..s bawcem jsem jeste nekravil. Teda kravil jsem jenom s RX-8 ...
o 07.02.2007, 15:37 | Martyn
Tusim ze na bmwklubu nekdo stavi E30 V8 3,5i:o))) ale to asi neni cesta kterou by ses chtel vydat - beh na dlouhou trat.. Ne s 325i je celkem fun i v tezsi e36ce, ve vykuchane 30ce jak pise RB si myslim ze bude super... Vsechno projet a vybrat co ti bude sedet nejvic no..
o 07.02.2007, 15:39 | Daryl (A)
Mno zakladem bude levny karosarsky dily ... chci se naucit driftovat ..... ta
GT4 mi dava kour a libi se mi to :)
o 07.02.2007, 15:47 | Reprák
ta alfa 75 je po GO a jede fakt dobre. Je v ni utopenych hodne penez. Musis se v tom projet..
o 07.02.2007, 16:02 | noname | editace
urcite bawo pokud jako ze na blbnuti aby dily byly levny a dostupny a zaroven to melo nejakou zivotnost.... pokud na blbnuti a zabavu asi bych neresil nejaky tezky kramy, ale neco co ma slusnej motor, dobry brzdy a skvelej podvozek....
o 07.02.2007, 16:17 | Briann
Vzhledem k tomu ze mi v garazi stoji jak 200sx s13 tak i BMW e30 325 tak bohuzel musim priznat ze BMW je daleko spolehlivejsi a urcite v minule sezonu jelo vicekrat a lip nez 200sx...200sx ma sklenenej motor a vyzaduje neskutecne financni injekce,kdezto e30 i kdyz je to jen BMW tak drzi a drzi a to si uzila daleko vic nez 200sx...
o 07.02.2007, 16:21 | RedBaron
Briann: Nepřekvapuje mě to. Ale že je v driftu 200SX líp ovladatelná, to se taky neokecá. A to neříkám, že by to s E30tkou šlo nějak extra blbě. Jenom to není tak plynulý a přirozený.

Daryl. Ad GT4, už jsi odpanil Yellowbirda? Tam tě to teprve začne hlodat :o)
o 07.02.2007, 16:24 | Lucni.konik
A co si postavit Kaipana?........
o 07.02.2007, 16:29 | georgem3
já bych to taky viděl na BMW páč tady na to seženeš vše a poměrně levně a rychle ... a nebo možná i ta alfa jak tu proběhla by nebyla špatná ...
v každém případě nedoporučuji RX7 páč tam když se něco posere ... tak je to na pikaču ...
o 07.02.2007, 16:35 | T.O.M.A.S.
Stále na prodej, dohoda možná:
[ Link ]
o 07.02.2007, 16:35 | zazaa | Upraveno: 2007-02-07 16:39:51
co MR2 ?
nebo Porsche 944/924Turbo ... :)
o 07.02.2007, 17:03 | MarauderZ28
MR2 je nesmyslně drahá, MX-5 je nesmyslně drahá a nemá výkon, 200SX jsou relativně drahý auta do kterýho nasypeš okamžitě jednou tolik aby to za něco stálo, BMW vše seženeš na vrakáčích po tunách, malá pořizovací cena, pokud Ti nestačí výkon u 200SX a šel bys cestou zvyšování výkonu na nějakejch 250HP což je asi tak finančně únosný zvýšení HP u 200 SX tak se na to vyser a kup rovnou něco co ty HP má vyjde Tě to prostě levnějc ...
o 07.02.2007, 17:12 | Lukasino
co totok? Levny silny, nahon na lehounkej zadek :o)

[ Link ] ;
o 07.02.2007, 17:16 | Lukasino
nebo nejaky jiny reseni...

[ Link ] ;
[ Link ] ;
[ Link ] ;

a jedna mazec kara :o)
[ Link ] ;
o 07.02.2007, 17:20 | Rajdlos
taky na jare chci kupovat neco na radeni, chtel jsem moc S13 200sx, ale jdu taky do 325i, staryho Nissana nikdy
o 07.02.2007, 17:23 | TROY
zrovna včera jsem koukal na jedno videjko s přeturbenym BMW :)
o 07.02.2007, 17:41 | Daryl (A)
rikate vykostit E30 ?


no koukam ze s nissanem asi ne, no ...

ale 325i .... kolik to ma kobyl ? Kam se to da vyhonit ? Mysleno za rozumnej penyz :)
o 07.02.2007, 18:03 | KaCzaba | Upraveno: 2007-02-07 18:04:22
325 ma 170 HP a tusim ze 200SX ma to samy
o 07.02.2007, 19:15 | Kapka (M)
jestli se chces ucit driftovat...tak vezmi určitě tu E30 325i...pokud z toho vytrhas komlet vnitrek,nechas vepredu jenom 2 zavodni skořepiny...tak ti to tak rok bude stacit seriovy vykon motoru...než se to poradne naučiš ovladat a dostaneš to pod kuži...stejne to drive nebo pozdeji nekam hodis,strejchneš atd..takže to BMW vždycky seženeš nejake bez papiru a prehaziš to..a budes litat dal... :-)))
o 07.02.2007, 19:54 | MarauderZ28
sežeň si E30 333i ta má 197 HP ... bohužel nesehnatelný je jich moc málo :o)
o 07.02.2007, 20:16 | H-Honza (M)
mno nevim nedocetl jsem kolik do toho chces investovat....
nicmene auto na kraveni je podle me neco lehkyho, brzdiciho a zatacejiciho s rozumnou motorizaci, zadna nemotorna premotorizovana krava nema smysl stejne jako nejakej nesmysl napadenej kutilem....
Jinak bych se ani toho nissanu nebal, ceny dilu nejsou davno tam kde byly, a myslim ze jejich dostupnost je v pohode.
o 07.02.2007, 20:43 | MarauderZ28
a nebo tuhle 192 HP mrchu :o)

[ Link ] ;
o 07.02.2007, 20:59 | MarauderZ28
a nebo udělej radost Králíkovi
[ Link ] ;
o 07.02.2007, 21:12 | Nismo.Power | Upraveno: 2007-02-07 21:24:13
dvoukilo je dvoukilo :)
přece jen proč vetišina drifterů asi má dvoukilo proč nemaj třeba M3ku ?? :) dvoukilo v driftu nikdo nevokecá :)
o 07.02.2007, 21:27 | Nismo.Power
s tou spolehlivostí bych sám řek že bude mít brambor krapet navíc ale pokud se o motor dvoukila člověk stará a neleje tam xeramic tam problém nevidim ...... cený dílů sou naprosto směšný a zvyšování výkonu uplne primitivní........ jinak jel sem jak v bramboru tak vlastnim dvoukilo a kdybych si mel vybrat tak bych 9ti prstama bral japance a jednim nemce......
o 07.02.2007, 21:45 | darkbug
njn bawo je bawo na spolehlivost asi lepsi... a do ceho byste sli, vymazleny E30 nebo na hranici ceny E36tky?
o 07.02.2007, 21:49 | Daryl (A)
ha a ted babo rad ...

opakuji teoreticky ...

porizovacku jsem si predstavoval tak kolem 50-60 s investici casem to samy. Cili kravitko tak za kilo.

To dvoukilo za 110 co tu ma scream je hezky. ... tam bych predpokladam vydrzel chvili bez investic .... ale zase kilo na start je lehce vic nez bych mohl ... kdyz uz do neceho pujdu, tak zacatkem leta ... tak ci tak na drifty asi bramboru ne ... nejlepe vychazi hnissan, i kdyz bude mit drazsi servis ...
o 07.02.2007, 22:58 | darkbug
treba tohle je peckova pilka :) ale dily by byl asi pruser, navic uz je to vetsi kara


[ Link ]
o 07.02.2007, 22:59 | darkbug
vono teda na kraviny by byl napicu i ten automat :D ale nejak me to zaujalo za ty lowe :)
o 07.02.2007, 23:27 | Daryl (A)
jo skoda automatu ... :)

ale jinak asi tu nedochazi nikomu co ceka to auto ktere si vyberu :)

chci kravit a asi zkouset driftovat. Jestli mi to pujde tak jako v GT4, tak to auto bude na odpis do srotu za par nedel :)
o 07.02.2007, 23:38 | Briann
A nebo 240sx...to uz fakt neco vydrzi a jede lip....vzdyt i vetsina drift aut je prestavena 240sx a ne 200sx...
o 07.02.2007, 23:53 | martin
brian: možná většina v americe, kam se jinej motor než 2,4 ofiiciálně nedovážel a dávaj se tam 2.0t = klasický dvoukilo japonský specifikace :)
o 08.02.2007, 00:03 | Briann
Ano tuhle variantu jsem taky nekde cetl,ale myslim ze na netu bezi hodne oturbenych 240..
o 08.02.2007, 00:48 | T.O.M.A.S.
Daryl: to 200sx asi myslíš ode mě a ne od screama?
Výhoda je, že je k němu spousta dílů navíc (bouračka), novej sport podvozek a brzdy + trochu zvýšenej výkon. A to jsou věci co bys asi stejně na ty kravinky chtěl dodat.
I když by mi bylo trochu líto prasit zrovna takovej kousek..
o 08.02.2007, 05:58 | RedBaron
darkbug: Tuhle 540i jsem měl a na driftování nepoužitelný. Na cestování vynikající, trochu zablbnout na sněhu, ale u automatu dlouhá jednička je líná z nuly jede do 80 km/h, dvojka asi 125 km/h a ty bys potřeboval na drifty nejvíc takovou nějakou dvojku, která jede kolem 90-100 a ta tam není. Navíc to má otevřenej dif, takže nebyl problém při mokru rozhrabat vnitřní kolo do neskutečnejch otáček, automat jen řadil 1-2-3 a kolo ječelo. Ale drift jako takovej nic moc, navíc je to fakt těžká pohodlná kára.
o 08.02.2007, 10:58 | darkbug
RedBaron jj to mas recht, ale cumim za jakou cenovku uz se da takova poradna kara schrastit, driv pro nekoho dream car, tedka se vejdes do 2tisic eur :/
o 10.02.2007, 11:45 | Machča
me treba napadlo Cossie Sierru na vykraveni luxus zadokolka a levny dily co vic si prat :))
o 10.02.2007, 12:33 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
daryle, doplat mondeo a nevymejslej <*>oviny :-)
o 10.02.2007, 18:09 | Driver
taky jsem pro E30 :-) tech 170k staci, da se z toho vymacknout 190 - 200ps, ale otazka jestli neni lepsi tam hodit 3,5, je to celkem bezna a snadna uprava no a 220ps v zakladu si myslim ze je slusny
o 10.02.2007, 18:34 | SilverGhost
A co třílitrová Supra? Taky stará potvora a nemusela by být drahá?
o 10.02.2007, 21:18 | MarauderZ28
podle mě Supra bude řepa na provoz speciálně jako drift car ...
o 10.02.2007, 22:04 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
supra i sx budou s radnou investici...
o 14.02.2007, 07:18 | xenonman
jestli chces auto na kraveni prodej mrtvolu mondeo a kup si jedno poradny auto nejlepe comibika a kdyz sme u toho tak mi z toho vyskakuje pouze audi s6 nebo rs4 nejake prehazovani motoru atd to je humus a opet u nas nepovolenej zvlaste pak si koupit stary bawo e30 a nebo sx protoze stejne v dobrem stavu nenajdes a budes muset jen do toho cpat penize co do cupry kulatou nesezenes a hranaty zaprve vzhled uz je to videt ze je to auto z roku 90 a pak servis a nahradni dily
o 14.02.2007, 08:57 | martin
nesouhlasim, fun car nemůže bejt na normální ježdění, protože pak přijdeš o největší zábavu :D
o 15.02.2007, 14:01 | Daryl (A)
jako martin.

mrtvola mondeo neni mrtvola ale car na denni jezdeni a tech 170 koni staci.

Na kraveni musi byt druhy auto, jinak je to o nicem
o 19.02.2007, 21:26 | CervinVega
urcite e30 325i
a ridit, predsedo, umis? :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3129 sekund.