Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Kazda rada dobra - WRX /STi

 o Navštíveno 1928x o
o 12.02.2007, 19:59 | Hartik
Potrebuju poradit od vsech co maji Subaru s nakopanym motorem. Mam tady zakaznika ,ma 2003 WRX s upravenym motorem. Na brzde mu namerily neco pres 300 HP na kolech. Jiny turbo ,intercooler atd . Muj ( a jeho) problem je ze po tom co to auto koupil (pouzity)uz mu davame dalsi spojku. Nejdriv zrusil origo , a to chapu -rozletela se jako pampeliska. Tak jsme instalovaly ACT ProLite setrvak plus 4pukovou spojku s loziskama(komplet) .No a spojka vydrzela 2tisice miles ( kolem 3.5 tisice km).
Samo ze jsem pri instalovani zkontroloval jestli na vstupni hrideli neco nedrhne , zadna vule, vse je OK.
Je i pravdepodobne ze s manualni prevodovkou a spojkou moc neumi( ze spojku pali ) a ze provoz ve meste tomu neprospiva( neco jako Prazskej provoz- bydli ve Philadelphii ) ale tahle spojka by mela neco vydrzet. posilam foto (sorry ze to jsou maly fotky nic jinyho jsem v katalogu nenasel)
Takze jestli mate nekdo nejaky dobry rady ,zkusenosti ,fotky spojkovejch kitu, budte tak hodni a hodte mi to sem. Za kazdou radu a info dekuji predem.

foto k příspěvku  od Hartik



o 12.02.2007, 20:01 | Hartik

foto k příspěvku  od Hartik

o 12.02.2007, 20:09 | .mycTD
zkus ClutchkillerZ28
o 12.02.2007, 20:28 | Smrada (M)
U Maraudera na Camaru to byla snad ohnuta mrkev, pokud si dobre pamatuju. To uz je davno, tak si to nepamatuju
o 12.02.2007, 22:13 | Hartik
To si pamatuju. Spalil spojkovej talir behem par jizd.
Az to budu zejtra sundavat tak to zkusim zmerit. Premyslim ze mu tam dame spojku se sesti (6 puck). Myslim ze je to stage 4.Neco takovyho od ACT.( viz foto)

foto k příspěvku  od Hartik

o 12.02.2007, 22:13 | RedBaron
Pokud chci, jakoukoli spojku zničím na 300 metrech. Pokud chci, vydrží mi 300.000 km. Toť vše, co bych k tomu řekl.
o 12.02.2007, 22:20 | Hartik
No prave.Ja si taky myslim ze to tim co je za volantem.Ale vysvetluj to zakaznikovy ze za 6 mesicu spalil origo a racing spojku ,ktera ma uz neco vydrzet a je to jeho chyba.Paklize se nikdo jiny neozve na tento prispevek ,tak mu tam dame asi tu od ACT 6puck stage 4. A jestli spali i tu tak mu poradime at to proda a koupi si automat...o)))))))))
o 12.02.2007, 22:26 | H-Honza (M)
nevim presne, ale u Maraudera to snad bylo nejdriv vinou spatne udelany spojky, pak vinou vule na mrkvi ... a pak tusim diletantsky montaze toho dvouspojkovyho kitu kterej taky znicil.... Tam by se dalo polemizovat o tom jestli ty spojky nicilo auto nebo lidska blbost.

Jinak nevim co poradit, nam na preze ktera mela 260k na kolech a 420nM odesla spojka po 5000t km.... Dala se tam jen keramicka lamela a fungovalo to bez problemu.
Tak vymysli neco co bude odpovidat +- predpokladanym parametrum vykonu a kroutaku a uvidi se, reklamace jsou v tyhle situaci vzdycky dost osemetny pac pravdu Ti asi nikdo nerekne, jako ze sorry jsem wocas s manualem neumim a bral jsem to tak dlouho pres spojku az sla do kytek. V tomhle jsou asi lidi vsude stejny.
Ten setrvak bych na tohle auto asi taky volil ze nejaky oceli, spojku uzpusobit vykonu, koukal jsem na ultrarev.com ze se rozumny spojkovy kity delaji za super prachy, na 650nM sezenes spojku stage 5 za 600$ tak bych to zkusil vymenit za neco lehce naddimenzovanyho.Prekvapuje me ze zrovna ACT je povazovana za jedenoho z tech lepsich vyrobcu a nevydrzela, jaky typ jste tam presne dali nevis?
Jinak bych to prikladal tomu co rikas, pokud je to clovek co jezdil v automatu a ted si poridi manual a jeste ho trochu naslapne, muze tady byt problem, asi bych se s nim zkusil nekdy svezt abych videl jak se k te spojce chova abys nehledat problem zbytecne na strane auta / materialu.
o 12.02.2007, 22:36 | H-Honza (M)
tak tady polemizujem s Dusanem, Sti lehce potuneny pry v pohode funguji se seriovou spojkou.
Jedinnej kdo tu palil spojky je clovek ktery ma udajne nabrzdino neco k 450konim a ten se pres 2 vymeny spojek dohrabal az k Exedy hyper dvoulamelovy spojkce ktera drzi....
o 12.02.2007, 22:49 | Hartik
2 H-Honza : Sedim ted v praci ,auto zatlacime do garaze a zitra tu prevodovku schodim a dam ti vedet co se na me vysype . Posilam odkaz na web kde bereme dily. Jo a dik za info. Tady je ta stranka [ Link ]
o 12.02.2007, 23:00 | MarauderZ28
jo jasně burane z Mimoně bylo to diletanstvým a lidská blbost dohromady, běž si radši zadriftovat a nemel z hladu naprostý píčoviny a neraď kokotiny a hlavně nevymejšlej si pohádký o mě, nebo mejch autech, začínáš mě tím těžce srát ...



Problém je kapku jinde aspoň u Camara:

Na vině je nesouosost os setrváku - mrkve, vznikne to častým sundáváním převodovky, bordelem na styčnejch plochách a nebo tím, že někdo s převodovkou jebne - stačí nepatrně a zdeformuje se styčná plocha a po utažení to nesedí tak jak má v případě častýho sundávání se vymačkaj důlky na vodící tyčky a každej posun převodovky byť jen o maličko ve výsledku způsobí už zmiňovanou nesouosost a totální rozšlehání lamely na sračky. Opravit se to dá tak, že se sundá fréma co je mezi převodovkou a motorem, připevní se na motor, točí se klikou na který je úchylkoměr a měří se rozdíly, pokud tam jsou řeší se to tím, že se vyndaj vodící trny, vyvrtaj se nový díry zkrz frému, do motoru obalu se upevněj nový vodící trny na konci se závitem takže pak se ta převodovka při zpětný montáži nasouvá na ty vodící trny, přišroubuje a pak teprve dotáhne origo šroubama - aspoň takhle se to řečí v USA v motorsportu, neříkám, že tohle je zrovna příčina u Imprezy, jen popisuju co bylo za příčinou u mejch KO spojek ...

add diletanství co tu zmiňuje král driftů - to byl problém, jen u dvoulamely která je na rozměry delší jak jednolamela, mezi vidličkou a pracovním válcem spojky byla silonová čepička a protože tomu tak bylo u originálu z výroby nechal sem jí i u dvoulamelovýho kitu neb mě nenapadlo že bych jí měl sundat a ani v návodu o tom nebyla zmínka, ten materiál navíc vychyloval vidličku a spojka byla částečně v prokluzu až se roztrhalo totálně obložení

add lidská blbost - první spojka najezdila 15 000 km, úžasná keramika 1 150 km, úžasná keramika 2 200 km, McLeod 2 lamela 150 km - tím bych řekl že je jasný že to není lidskou blbostí jak se tu snaží ta nula vehementně podsunovat, ale že něco bylo těžce v nepořádku, mrkev je a byla v pořádku (vůle) to jsou zas jen pohádky ....


o 12.02.2007, 23:19 | Scream
kolik má to wrx kroutak a jakej to ma prumer ty spojky?
o 12.02.2007, 23:27 | Hartik
Prevodovka byla sundana poprve kdyz se delala ta od ACT ,takze zadnou nerovnost jsem tam nevidel.Setrvak je z oceli -vse co je na obrazkach je to, co jsme tam dali. (spojkovej talir se 4 packami). Cemu se divim ,ze jsem mel moznost se s nekterymi "zavodniky " v Cechach svezt a vy tyto vozy vubec nesetrite a jezdite naplno a spojky a prevodovky drzej. Tady tenhle pripad co resim je pravdepodobne zavinenej zakaznikem , ale nez s nim budu mluvit a reknu mu ze je debil a at si jde koupit automat tak musim mit vse podlozeny zkusenostma lidi co maji tyto auta nebo neco s vykonem na 250 koni plus. Takze vam dekuji za veskere informace .Zejtra to nafotim a hodim to sem, jak ten talir dopadl.
o 12.02.2007, 23:31 | MarauderZ28
Ještě sem Ti to nakreslil

ten první obrázek znázorňuje posunutí os, osy nesplývají v jednu,ale jsou posunuty i když jsou rovnoběžný - je problém vůle ve vodících tyčkách

druhý obrázek znázorňuje problém nečistot mezi převodovkou a motorem a nebo "sklepnutí" styčných ploch - osy se kříží

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 12.02.2007, 23:35 | MarauderZ28 | Upraveno: 2007-02-12 23:36:19
kapku sem to přehnal pro názornost, samozřejmě takhle to v reálu nebude nikdy vypadat, jo ještě mě napadlo jak se to dá vcelku dobře poznat - lamela a setrvák budou sjetý nerovnoměrně tzn. když se podívám na lamelu z boku nebude všude stejnej úbytek, ale třeba na okrajích bude sjetá víc ve středu míň to platí pro ten druhej případ pro první bude KO ložisko v setrváku nebo klice a mrkev bude mít známky přehřátí - "zakalení" a lamela nebude sjetá, ale roztrhaná na kousíčky
o 12.02.2007, 23:46 | Hartik
Jo to beru, tam jsem nic nevidel. Zejtra to zmerim s "straight edge" (tim s cim se meri rovnost hlav a bloku) Nic jinyho me nenapada jak by se to dalo jinak zmerit. Prevodovka zustala na hydraulickym zvedaku , takze s tou taky nikdo nejebnul , rikam podle toho jakej jsem mel problem se sroubama (povolit je) tak jsem byl asi prvni co to sundaval a tohle neni moje prvni spojka co delam takze nejakej pruser pri sundavani a instalaci nebyl. Co se tyce kroutaku tak jestli si dobre pamatuju tak na papiru (graf) bylo neco kolem 280-300 ft/lb) ale jistej si nejsem na 100% . My brzdu nemame -posilame to do jiny firmy. Muzu mu rict aby nam prinesl papiry a pak to sem hodim .
o 13.02.2007, 00:45 | Scream
a ta spojka ma bejt do kolika? ft/lb
o 13.02.2007, 02:17 | Shr3k
[ Link ] Tomáš Kwolek má WRX přes 300 PS a myslím spojku XTC Stage 3 a bez problému. A to své WRX nijak nešetří.
o 13.02.2007, 04:37 | Hartik
Prisel jsem domu ,takze muzu presne popsat co se tam dalo .Je to ACT 4-Pad Race Disc & Heavy Duty Pressure Plate . ACT uvadi na WRX kroutak 527 ft/lbs se zvysenou pritlacnou silou o 32%. Takze nejakejch 300 ft/lbs je myslim bez problemu. Mam tady fotku z mobilu nez jsme to tam montovali.Jo a zaroven posilam jeste lepsi stranku (link) na dalsi firmu. Ma to lepsi vysvetleni .
[ Link ]

foto k příspěvku  od Hartik

o 13.02.2007, 09:08 | H-Honza (M)
me se porad nezda, pokud se nepletu 530ft/lb je na nase asi 700nM ne??
jak mohl tohle oddelat.
nevim, muj osobni dojem je ze tahle packova lamela je nachylnejsi na zachazeni nez klasicka kulata, takze bych fakt hledal chybu mezi volantem a pedalama.
o 13.02.2007, 10:09 | Scream
no me by to taky zajímalo. premyslim o 4pacce XTD, XTR nebo F1, ktery jsou do 300ft/lb, od kterejch bych nemusel bejt tak daleko. ale porad si rikam, jestli to ten kroutak skutečne vydrzi
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3463 sekund.