
Navštíveno 1252x

Tak mam prevodovku dole a vse nafoceny takze to sem hodim . Vsechno spaleny ,potrebuje komplet kit. Volali jsme ACT tam nam rekli uplne to samy o cem tady byla diskuse. Zalezi na tom co slape na pedaly. Ale cemu se divim, ze nam doporucili spojku stage 2, s plnym spojkovym kotoucem. Nevim jak tahle dlouho vydrzi ,ale moc tomu nedavam. pocitam ze za 2 tisice mili se zase auto ukaze na odtahovce.
Diky vsem za vase rady a informace.

Mno já teda toho dotyčnýho neznám takže samo nevím jakej je - nicméně mě se snažil Renovak taky vnutit, že je to moje chyba :o)
tohle jsem Ti v tom prizpevku psal....
ta packova lamela mi prisla hodne spatna na rozjezdy, kopalo to do pedalu a poskakovalo to ... ostatne v tom Evo VI jsi jel taky.
Tohle je podle me opravdu obsluhou.
Vsechno jsem se snazil zmerit podle moznosti co tady mam Nic nedrhne ,zadna vule , vse v ose a zadny opotrebeni. Pritlacnak ma spalenou barvu a je prepecenej. Novy lozisko melo spalenou vazelinu uvnitr co to jezdi na vstupu do prevodovky. Pouzil jsem mazivo co pouzivaj kluci od Subaru na spojky. Neni tam zadna nerovnost ani opotrebeni takze to "vyset" na spojce nemohlo. Vse je mozny ale kdyz mas za sebou vymen spojek za tech 18 let (co to delam jako moje zivobiti) dost ,tak tohle mi doopravdu pripada ze jezdit s nohou na pedalu.
Zitra dostaneme novou, tak to dam dohromady a pak holt budu cekat...........
mno jo proste ta kruhova lamela je schopna nejakyho prokluzu - viz moje spojka.
pokud se nekdo s touhle spojkou snazil plynule rozjizdet, tak to proste dopadlo jak to dopadlo.
2H-Honza presne tak , kdyz jsem jel s Dusanem , tak mi rekl ze prvni spojku taky oddelal strasne brzo, ze se ji snazil "zajet " aby si sedla .Pak mu tam dali novou a na tu byl brutus a drzi. Presne tohle jsem rekl zakaznikovi ze ji proste musi pustit a ze tam musi mit taky nejaky otacky nebo mu to chcipne, ale ja s tim nejezdim a zakaznik asi zapomel co jsem mu rekl. A taky zalezi opravdu kde jezdis a tahle spojka neni na beznej provoz ve meste.
mno tam muze byt taky zakopanej pes, pac mezi mistnima se moc nevede zajizdeni brzd nebo spojky, jako ze nechat v klidu minimalne par desitek km sednou..... pokud tomu nekdo podtrhne zdravi hned v uvodu je jasny ze to nebude mit moc velkou zivotnost.
Je to to samy jako s brzdama, kdyz mi kokso prisel vratit desky ze je namontoval, a ze nebrzdej a jen piskaj.... Mely stycnou plochu jako sklo. V servise mu pry rekli ze aby si nova deska sedla na stary kotouce je potreba se parkrat poradne rozjet a postavit se na brzdy.
Lidi jsou hloupi.

13.02.2007, 20:36 |
choze bavil jsem se o tom s kamosem co ma sti a taky mi potvrdil ze je to chyba ridice.

13.02.2007, 21:23 |
DITR tak mu doporučte automat :)))))))))

13.02.2007, 22:47 |
fredh Nekamenovat mě.
Sice se v tom moc nevyznám ale, když už chce řadit, nechtělo by mu to nabídnout nějakou kvalitní/sportovní sekvenční převodovku- tam nemusí šlapat na spojku. Asi by to vyšlo o něco dráž, ale aspoň by jezdil a nebyl pořád na odtahovce.
mno myslím, že slovo o něco dráž je v tomhle případě vcelku kabaretní obrat - máš vůbec představu o ceně takovýhleho řešení ? Pokud je to takový jelito že neví jak šlapat na spojku tak mu žádná takováhle berlička nepomůže aby se z něho stal super driver.
Ještě dotaz - pamatuju, že když sem se pídil po podobnejch problémech se spojkama narazil sem že X lidí nehledě na značce auta řešilo problém v hydraulickým ovládáním spojky, který jim ničilo podobným způsobem lamelu, u některých byl problém v zavzdušnění systému u některých vadný prac válec. Tím vůbec nechci tvrdit, že to tak je, jen píšu to co sem vyčetl já když sem se snažil narazit na nějakou radu ...
...ja rozhodne nemam zkusenosti z takovejhlema karama, ale neco sem se navrtal v silnejsich motorkach a ustroju ktery fakt trpeli na spojku stacilo mit malou vuli na lanku ... popr. najaka chybicka v zavzdusneni kdyz byla hydaulicka a bylo po spojce.....
v tomhle bych rekl ze ma marauder pravdu... jestli neni jelito ridic muze to byt i timhle....
Hydraulika na spojce je OK . Zkouseli jsme ji a funguje bez problemu. Rameno na pritlacny lozisko ma dobrej krok a vraci se nazpet.Subaru tam ma dokonce pomocnou pruzinu. Dik za vsechny info .Vypada to ze jsem pokryl vsechny moznosti co by s tim mohlo byt a tak holt nainstalujem novou a uvidi se za jak dlouho znici novou. Jo jeste jsem zapomel ze ten zakaznik si rad zapali takovy "zvlastni " cigarety co divne smrdej. Teda kouri je furt...Takze ma mozna pomaly reflexy .........o)))))))))))
na druhou stranu spousta amiku ani nevi co to spojka je
u hydraulicky ovladanych spojek velice často umi blbnout kromě vzduchu a valce taky kvalita kapaliny sam jsem jsem to řešil tyto problemy!!!!
to musel byt solidni servis ktery doporuči nove brzdy zestartu zašlapnout mno to je děs
Novy desky by se mely trosku zajet, zabrzdit z kila na 40, nechat vychladnout a opakovat. A ty dalsi brzdeni pritvrzovat.

15.02.2007, 01:28 |
Stofi tappaja: to myslis vazne?? To je idealni navod abys ty desky za chvili vzal a vyhodil. Naopak bys mel po nasazeni desek brzdit jen lehce aby si sedly (a ze si nektery sedaji i 300km).
Cus Stofi, tohle sem se docet v manualu. Jestli je to spatne nevim, kazdopadne to sou brzdy, par lehcich pribrzdeni jak je tam popsano je nemuze zrujnovat, proto to vychladnuti mezi pribrzovanim. Zas na ne nemuzes bejt takovej cita:o)


15.02.2007, 11:47 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-02-15 11:49:10
jako Tapp - podobně to bylo psaný u Brembo v návodu když sem je cpal na Probe, po zajetí by kotouč měl mít barvu grafitu na styčné ploše, styčná plocha nesmí být zbarvena do fialova apod ...

tak zase z kila na 40 neni zadnej velkej drasťák, kdyz na ten pedál nestoupneš celou vahou
no nevim, ale jak koukam tak se ani nedivim, ze to oddelal, datsi na auto s kterym se normalne pohybuju neodpruzenou lamelu je dost drsny pro vsechny zucastneny