
Navštíveno 2616x

tak po mesici hotovo, vymeneno a udelano uplne vse

a tady uz po mensi uprave priprava

a kvalitni jizdu se stara novy sportovni podvozek a kvalitni brzdy od feroda

a razem je z vozu nebourane, original svar na svar, nidke neni nic poznat

jinka co do klempirskych praci a rovnani neni u nas problemek vcetne lakovani ...

jeste najit nekde zakopanej hacek a autiko bude jezdit, problem nekde v elektrice, posledni fotky jak je auto nastrojene jsem zatim neudelal ale doufam ze autiko bude brzo slapat

21.02.2007, 17:17 |
m1tv | Upraveno: 2007-02-21 17:19:56
si našel ameriku či co? takle se to dela normalne .a ešte se to dela na ramu aby se ti to nezkroutilo ne jako u vas ve vzduchu:)
neboj cekal jsem az zase nejaky m1rv napise nejakou perlu :-) ne mel jsem na vypomoc 3 silaky woe aby to drzeli

21.02.2007, 17:24 |
m1tv když mysliš tak te u toho necham...
ty woe ty ses asi vazne padlej na hlavu jasne ze to bylo na ramu pac ta strecha to cele tlaci dolu a krouti se to proboha :-)

21.02.2007, 17:33 |
Adler ty jo to se u feldy vyplati takto prevarovat ctvrtku auta? este po taxikovi ?
Taky se divým, tolik vynaložené energie a přitom takové felina se dá splašit za pár šupů....ale určitě nuda co?!
Jinak něco jak dílna z AAA :)))))

21.02.2007, 17:39 |
xenonman | Upraveno: 2007-02-21 17:49:12
taxik to byl jen 1/2roku :-)
mno je tam jen vse nove
novy motor
novy bzrdy komplet
novy sportovni podvozek
novy starter
novy interier
novy vsechny cidla, lampda sondy, airbaby,vyfuk proste jsem tam uplne vsechno vymenil takze z toho puvodniho skoro nic nezustalo
proste vsechno je nove mel jsem domka spousta nahradnich dilu tak jsem toho vyuzil, sehnala se levne jedna kastle combikove bourana na predek ze ktere se brala plecharina viz foto
vyplati na autiko je vse udelano komplet je tam vse nove a jeste ted snad behem unora stihnem udelat ten kompletni celolak

mno tuhle feldu moc nesezenes, rv 12/99
lgp
4x airbag
palubni pocitac
abs,
central + alarm
construct
tazny
hagusy
ele okna
nastav sedadla
jinak delam to auto pro sebe takze proto jsem si to vymazlil delat to pro nekoho jineho na kseft tak i tak se mi to vyplati koupil jsem za dobre :-) a cena tehle feldy je mezi 100-110tis jak realne tak aj podle zustatkove hodnoty CP
jinak kastle zakoupena radne od policie cr jen aby tu zase nekdo nepsel corka :-)

21.02.2007, 17:54 |
Adler jen tak pro info na kolik by vysla prace ofiko kdyby jsi to delal pro nekoho a ne pro sebe?
tak co do klempirskych praci cca 20tis

21.02.2007, 18:22 |
BOUSE HPsporting - moc dobrý, to je uplně něco jinýho, a jaká bude barva?

21.02.2007, 18:23 |
koren jeden OT: co je na ty prvni fotce v pozadi s D na zdadku?
ale na to zadni kolo to bylo streleny pekne!
jj menila se cela zadni naprava, tak to netusim ale tam od kud mam feldu je docela dobrej vyber aut :-) je to bejvale policejni parkoviste ...
Tfuj hnus:-(Teda prace asi dobra ale kdyz si vezmu ze bych nekdy neco podobnyho mel koupit:-(
mno tak prave raci koupim tohle nez neco co delal nejaky hobby bastler co to koupil na kseft a vse je udelano jen tak na oko auto bylo 4 bourane atd, tohle vim ze je v pohode jak rikam vse je jak bylo original ba i mozna lepsi :-)
To mas urcite pravdu,myslel sem vseobecne ze koupit takovyhle spraveny auto je hnus,to je moje nocni mura...
A jen pro info nikdy to nebude jak original,mozna to tak bude vypadat ale pevnosti nikdy a pokud je klempir dobrej urcite Ti to rekne taky...
mno ja tady nebudu tvrdit jako je do dokonale, ale proste svar po svaru pekne poclive udelanej na mista orginal svaru, jasne ze z tovarny to nebude ale urcite co do pevnosti nemam strach budu s tim jezdit :-)
no pokud jste netahali nosniky tak verim ze tuhost zustane zachovana a i kdyz jo tak se to da kdykoliv do budoucna vyztuzit trubkacem :-)
pěkná práce na ty podmínky.
hele já nevím, ale tak tragicky bych to neviděl - zadní blatník, dveře, páty dveře podlaha kufru náprava - výměna kus za kus žádný vyřezávání apod .. o co jde ?
taky si myslím že nic strašného.viděl sem horší auta a potom-první majitel nebouráno:-))))je to pěkně spravený tak co stejně každý starší auto je bořené některé víc některé mín
Co se týče tohoto kousku, na můj vkus moc práce na to, aby z toho na konci vyšel kulatej Favorit :o)
S blbě spravenou bouračkou, odfláknutou rychle na kšeft, nedejbože když do ní do vyřízení škodné události někde 3/4 roku teče a sněží, s tou je utrpení jezdit. Ale když to někdo umí tak proč ne. Já jsem viděl u svýho dvorního karosáře totálně rozhadrovaný auto, u kterýho se měnily dvě čtvrtky a když se před lakem měřilo, všechny úhlopříčky a rozměry seděly na milimetr přesně podle zdravýho. Klidně bych s tím jezdil a lidi, který by to tady poznali, můžu spočítat na prstech jedný ruky. Oni to v továrně taky jenom svařujou :o)

22.02.2007, 00:09 |
Matco Taky si obcas hraju, kdyz neni co delat pres vikend....


22.02.2007, 00:11 |
Matco

22.02.2007, 00:12 |
Matco

22.02.2007, 00:15 |
Matco A tahle prcina nova na to byla dana....


22.02.2007, 00:18 |
Matco A urezana prdelka.....

ty vole to vypadá jak někde ve škole kam se žáčci choděj učit z čeho je auto složený :o)
a pak se to v bázu prodává dosvoz SRN, nebouráno :-)

22.02.2007, 07:53 |
m1tv ty to ste mohly aspon sundat ten strop a zakrej tapice:)hezky do tohodle bych už ale asi nešel .. ale proč ne je to deleny v origo svaru tak to nikdo nepozna ....
matco:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nuž pěkné, ale rostřelit bych se v tom taky nechtěl. :( Nedejbože to jít přes boudu. Prostě si myslím že origo svár při výrobě bude kvalitativně někde jinde než pak dodělávanej. Toť můj názor.
to se pleteš bodovací automat nikdy nemůže udělat kvalitnější svár jak profík se svářečkou - samo za předpokladu že to umí ....
To bych nesouhlasil....kdysi davno tak pred dvema rokama kdesi v casopise i po netu probehl test kde proti sobe postavily dve naprosto totozna auta,jedno bylo po bouracce a spravene profi firmou,druhe nikdy nebourane....samozrejme ze bourane melo daleko mensi vydrz a ohrozovalo posadku o x procent vice nez auto nikdy nebourane...
no jenže to nemá s porovnáním svárů absolutně nic společnýho. Je jasný že rovnanej nosník a vytahovanej plech nebude mít stejný parametry, ale pokud vyměníš kus za kus nemůže tam dojít k nějakýmu rozdílu není prostě jak a v čem ...
No spis jinak...Me by zajimalo jestli by sis koupil takhle bourany auto za stejny penize jako nebourany...
Proste sem na takhle bourany auta alergickej,uz jen s toho duvodu ze kluci z vedlejsi dilny sou klempiri a to co se tam vozi a prodava jako nikdy nebourane je neskutecnej hnus:-(

22.02.2007, 13:06 |
Lucni.konik | Upraveno: 2007-02-22 13:07:22
golden czech hands:-))))))))))))))))))
briann> me by zajimalo kdyz by pred tebe Dan prijel s tou modrou feldou po laku, jestli bys to poznal ze je to skladacka, kdyz by ti to nerekl... jak? zkouknul bys to? projel by ses v tom? a ? podle me to teda absolutne nepoznas... tim spis jak pise mar, rozdi je vymenit 60% dilu, nebo narovnat 60% dilu, tim spis pokud jde o ram nosniky atd...
no podle me to s tou pevnosti nema nic spolecnyho kdyz se to meni kus po kuse, horsi to bude s povrchovou upravou svaru, jak se nekde na aute sahne svareckou tak to za chvilku zacne reznout - vlastni zkusenost, jestli na to mate nejakej figl jako je moreni svaru atd, rad si necham poradit
jak pise vetsina lidi, ten dil ktery byl spatny se vymenil dalsim origo dilam, takze co do pevnosti se tomu vlastne nic nestalo a veskera charakteristika se nezmenila, po prebrouseni svaru se to natira zakladovkou a pak je na to takovej pripravek a hodne choulostiva mista se natiraji specialnim tmelem ktery pouziva i skodovka z vyroby takze hnit by to nemelo teda spon zatim s tim zadny problem nenastal,
jojo kámoš taky sváry po převroušení vezme nějakou takovou zelenou barbou a tam kde se to nelakuje jako dočista tj někde pod kobercema a plastama to patlá takovým tmelem karosářským, pokud se to udělá dobře nemyslím si že je důvod aby to začlo reznout, vím, že taky někdo sváry zalejvá tekutým kovem nebo cínuje, to si myslím je zbytečná práce ...

22.02.2007, 16:42 |
Matco My tady mame bobovaci svarecku, takovou, ktera se pouziva ve fabrikach, samo, ze nekde se musi pouzit CO svarecka. Ale dnes uz jsou natery, ktere je mozno pouzit pred svarovanim. Je to neco jako zaklad, ale obsahuje v sobe kov, takze se to dobre svaruje. Navic tahle sracka pri svarovani se nespali, ale zalije to svarene misto. Pak tam, kde se neda dostat, prahy, sloupky se vystrikavaji tekutym voskem....hodne to pouzivaji nemecke automobilky. Ja pouzivam vosk od Wurth. Pak mezi plechy, ktere boduji muzu dat elasticky tmel, bodovacce to nevadi, ta to svari klidne i pres plast. A rozhodne je lepsi vymenit kus auta, treba predni nosnik konkretne, protoze jak uz tady bylo napsano, pokud se nosnik natahuje, nahriva a rovna, tak ztrati svoji pevnost 100%. Kazdy dil na aute ma svoje "crash points", ktere pokud jsou naruseny, tak nikdy nebudou mim pevnost takovou jako novy dil. Treba tady v US....pokud je auto nabourano na nosnik...tak my ten nosnik musime vymenit. Vse musi byt dokumentovano, fotky vyrezaneho dilu...a pak z novym dilem..atd. Toho civica...tohle nedelame zakaznikum...to kamos dostal od rodicu, tak si rekl, ze se pokusi to opravit. A proc taky ne. Je to pro neho samotneho, takze on sam vi, co ma. A navic auto melo stale hodnotu cca 8K$. Vsechny jeho investice byly 3K$.
Rozhodne ja bych se nebal opravenych aut, teda pokud jsou opraveny, tak jak to ma byt. Dokonce tady mam knihu, ktera me ukazuje u kazde znacky a modelu, kde mohu dil urezat a napojit novy. Taky se nesmi zapomenout na merici zarizeni. Jak podvozku, tak vsech sloupku.
To, ze jsem nesundal door panels a stropnici.....mam "fire blankets", pres ktere se nedostane nic zhaveho...staci jen zakryt...
Auto je delene presne v miste, kde je spojeno ve fabrice...tak jaky rozdil mezi svarama? Zadny...pokud vis jak svarovat, tak to je jeste pevnejsi jak z fabriky.
jako i ve fabrice ne vsude se dostane automat tak se tam nazenou svareci a tam kde je potreba to zavarej
dulezity je vedet jak varit COckem a pak je jdeste luxus mit chlazenou svarecku to se vari skoro samo :o)

22.02.2007, 18:38 |
m1tv to xenoman takle sem to myslel že se to přišroubuje na ram aby se to nehlo ..je na tom delany to samy co u tebe je menej celej blatnik i s zadnim čelem ...


22.02.2007, 18:40 |
m1tv

22.02.2007, 18:41 |
m1tv