Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > jak se dela nebourane auto

 o Navštíveno 2616x o
o 21.02.2007, 17:04 | xenonman
tak po mesici hotovo, vymeneno a udelano uplne vse

foto k příspěvku  od xenonman



o 21.02.2007, 17:05 | xenonman

foto k příspěvku  od xenonman

o 21.02.2007, 17:07 | xenonman

foto k příspěvku  od xenonman

o 21.02.2007, 17:07 | xenonman
a tady uz po mensi uprave priprava

foto k příspěvku  od xenonman

o 21.02.2007, 17:09 | xenonman
a kvalitni jizdu se stara novy sportovni podvozek a kvalitni brzdy od feroda

foto k příspěvku  od xenonman

o 21.02.2007, 17:11 | xenonman
a razem je z vozu nebourane, original svar na svar, nidke neni nic poznat

foto k příspěvku  od xenonman

o 21.02.2007, 17:13 | xenonman
jinka co do klempirskych praci a rovnani neni u nas problemek vcetne lakovani ...

foto k příspěvku  od xenonman

o 21.02.2007, 17:15 | xenonman
jeste najit nekde zakopanej hacek a autiko bude jezdit, problem nekde v elektrice, posledni fotky jak je auto nastrojene jsem zatim neudelal ale doufam ze autiko bude brzo slapat
o 21.02.2007, 17:17 | m1tv | Upraveno: 2007-02-21 17:19:56
si našel ameriku či co? takle se to dela normalne .a ešte se to dela na ramu aby se ti to nezkroutilo ne jako u vas ve vzduchu:)
o 21.02.2007, 17:22 | xenonman
neboj cekal jsem az zase nejaky m1rv napise nejakou perlu :-) ne mel jsem na vypomoc 3 silaky woe aby to drzeli
o 21.02.2007, 17:24 | m1tv
když mysliš tak te u toho necham...
o 21.02.2007, 17:26 | xenonman
ty woe ty ses asi vazne padlej na hlavu jasne ze to bylo na ramu pac ta strecha to cele tlaci dolu a krouti se to proboha :-)
o 21.02.2007, 17:33 | Adler
ty jo to se u feldy vyplati takto prevarovat ctvrtku auta? este po taxikovi ?
o 21.02.2007, 17:38 | Kubais
Taky se divým, tolik vynaložené energie a přitom takové felina se dá splašit za pár šupů....ale určitě nuda co?!
Jinak něco jak dílna z AAA :)))))
o 21.02.2007, 17:39 | xenonman | Upraveno: 2007-02-21 17:49:12
taxik to byl jen 1/2roku :-)

mno je tam jen vse nove
novy motor
novy bzrdy komplet
novy sportovni podvozek
novy starter
novy interier
novy vsechny cidla, lampda sondy, airbaby,vyfuk proste jsem tam uplne vsechno vymenil takze z toho puvodniho skoro nic nezustalo
proste vsechno je nove mel jsem domka spousta nahradnich dilu tak jsem toho vyuzil, sehnala se levne jedna kastle combikove bourana na predek ze ktere se brala plecharina viz foto
vyplati na autiko je vse udelano komplet je tam vse nove a jeste ted snad behem unora stihnem udelat ten kompletni celolak

foto k příspěvku  od xenonman

o 21.02.2007, 17:43 | xenonman
mno tuhle feldu moc nesezenes, rv 12/99
lgp
4x airbag
palubni pocitac
abs,
central + alarm
construct
tazny
hagusy
ele okna
nastav sedadla
jinak delam to auto pro sebe takze proto jsem si to vymazlil delat to pro nekoho jineho na kseft tak i tak se mi to vyplati koupil jsem za dobre :-) a cena tehle feldy je mezi 100-110tis jak realne tak aj podle zustatkove hodnoty CP
o 21.02.2007, 17:51 | xenonman
jinak kastle zakoupena radne od policie cr jen aby tu zase nekdo nepsel corka :-)
o 21.02.2007, 17:54 | Adler
jen tak pro info na kolik by vysla prace ofiko kdyby jsi to delal pro nekoho a ne pro sebe?
o 21.02.2007, 17:56 | xenonman
tak co do klempirskych praci cca 20tis
o 21.02.2007, 18:19 | Mc Cali
Šikula..........
o 21.02.2007, 18:22 | BOUSE
HPsporting - moc dobrý, to je uplně něco jinýho, a jaká bude barva?
o 21.02.2007, 18:23 | koren
jeden OT: co je na ty prvni fotce v pozadi s D na zdadku?
o 21.02.2007, 18:43 | skuutr
ale na to zadni kolo to bylo streleny pekne!
o 21.02.2007, 19:07 | xenonman
jj menila se cela zadni naprava, tak to netusim ale tam od kud mam feldu je docela dobrej vyber aut :-) je to bejvale policejni parkoviste ...
o 21.02.2007, 19:13 | Briann
Tfuj hnus:-(Teda prace asi dobra ale kdyz si vezmu ze bych nekdy neco podobnyho mel koupit:-(
o 21.02.2007, 19:17 | xenonman
mno tak prave raci koupim tohle nez neco co delal nejaky hobby bastler co to koupil na kseft a vse je udelano jen tak na oko auto bylo 4 bourane atd, tohle vim ze je v pohode jak rikam vse je jak bylo original ba i mozna lepsi :-)
o 21.02.2007, 19:21 | Briann
To mas urcite pravdu,myslel sem vseobecne ze koupit takovyhle spraveny auto je hnus,to je moje nocni mura...
A jen pro info nikdy to nebude jak original,mozna to tak bude vypadat ale pevnosti nikdy a pokud je klempir dobrej urcite Ti to rekne taky...
o 21.02.2007, 19:24 | xenonman
mno ja tady nebudu tvrdit jako je do dokonale, ale proste svar po svaru pekne poclive udelanej na mista orginal svaru, jasne ze z tovarny to nebude ale urcite co do pevnosti nemam strach budu s tim jezdit :-)
o 21.02.2007, 19:30 | Machča
no pokud jste netahali nosniky tak verim ze tuhost zustane zachovana a i kdyz jo tak se to da kdykoliv do budoucna vyztuzit trubkacem :-)
o 21.02.2007, 23:05 | Akordýsek
pěkná práce na ty podmínky.
o 21.02.2007, 23:34 | MarauderZ28
hele já nevím, ale tak tragicky bych to neviděl - zadní blatník, dveře, páty dveře podlaha kufru náprava - výměna kus za kus žádný vyřezávání apod .. o co jde ?
o 21.02.2007, 23:43 | Akordýsek
taky si myslím že nic strašného.viděl sem horší auta a potom-první majitel nebouráno:-))))je to pěkně spravený tak co stejně každý starší auto je bořené některé víc některé mín
o 22.02.2007, 00:02 | RedBaron
Co se týče tohoto kousku, na můj vkus moc práce na to, aby z toho na konci vyšel kulatej Favorit :o)

S blbě spravenou bouračkou, odfláknutou rychle na kšeft, nedejbože když do ní do vyřízení škodné události někde 3/4 roku teče a sněží, s tou je utrpení jezdit. Ale když to někdo umí tak proč ne. Já jsem viděl u svýho dvorního karosáře totálně rozhadrovaný auto, u kterýho se měnily dvě čtvrtky a když se před lakem měřilo, všechny úhlopříčky a rozměry seděly na milimetr přesně podle zdravýho. Klidně bych s tím jezdil a lidi, který by to tady poznali, můžu spočítat na prstech jedný ruky. Oni to v továrně taky jenom svařujou :o)
o 22.02.2007, 00:09 | Matco
Taky si obcas hraju, kdyz neni co delat pres vikend....

foto k příspěvku  od Matco

o 22.02.2007, 00:11 | Matco

foto k příspěvku  od Matco

o 22.02.2007, 00:12 | Matco

foto k příspěvku  od Matco

o 22.02.2007, 00:15 | Matco
A tahle prcina nova na to byla dana....

foto k příspěvku  od Matco

o 22.02.2007, 00:18 | Matco
A urezana prdelka.....

foto k příspěvku  od Matco

o 22.02.2007, 02:36 | MarauderZ28
ty vole to vypadá jak někde ve škole kam se žáčci choděj učit z čeho je auto složený :o)
o 22.02.2007, 06:58 | píďa363
a pak se to v bázu prodává dosvoz SRN, nebouráno :-)
o 22.02.2007, 07:53 | m1tv
ty to ste mohly aspon sundat ten strop a zakrej tapice:)hezky do tohodle bych už ale asi nešel .. ale proč ne je to deleny v origo svaru tak to nikdo nepozna ....
o 22.02.2007, 09:24 | Lucni.konik
matco:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
o 22.02.2007, 12:35 | Kotass
Nuž pěkné, ale rostřelit bych se v tom taky nechtěl. :( Nedejbože to jít přes boudu. Prostě si myslím že origo svár při výrobě bude kvalitativně někde jinde než pak dodělávanej. Toť můj názor.
o 22.02.2007, 12:39 | MarauderZ28
to se pleteš bodovací automat nikdy nemůže udělat kvalitnější svár jak profík se svářečkou - samo za předpokladu že to umí ....
o 22.02.2007, 12:43 | Briann
To bych nesouhlasil....kdysi davno tak pred dvema rokama kdesi v casopise i po netu probehl test kde proti sobe postavily dve naprosto totozna auta,jedno bylo po bouracce a spravene profi firmou,druhe nikdy nebourane....samozrejme ze bourane melo daleko mensi vydrz a ohrozovalo posadku o x procent vice nez auto nikdy nebourane...
o 22.02.2007, 12:49 | MarauderZ28
no jenže to nemá s porovnáním svárů absolutně nic společnýho. Je jasný že rovnanej nosník a vytahovanej plech nebude mít stejný parametry, ale pokud vyměníš kus za kus nemůže tam dojít k nějakýmu rozdílu není prostě jak a v čem ...
o 22.02.2007, 13:00 | Briann
No spis jinak...Me by zajimalo jestli by sis koupil takhle bourany auto za stejny penize jako nebourany...
Proste sem na takhle bourany auta alergickej,uz jen s toho duvodu ze kluci z vedlejsi dilny sou klempiri a to co se tam vozi a prodava jako nikdy nebourane je neskutecnej hnus:-(
o 22.02.2007, 13:06 | Lucni.konik | Upraveno: 2007-02-22 13:07:22
golden czech hands:-))))))))))))))))))
o 22.02.2007, 13:08 | michal_smsmsm (A)
briann> me by zajimalo kdyz by pred tebe Dan prijel s tou modrou feldou po laku, jestli bys to poznal ze je to skladacka, kdyz by ti to nerekl... jak? zkouknul bys to? projel by ses v tom? a ? podle me to teda absolutne nepoznas... tim spis jak pise mar, rozdi je vymenit 60% dilu, nebo narovnat 60% dilu, tim spis pokud jde o ram nosniky atd...
o 22.02.2007, 13:34 | Vita_Megane
no podle me to s tou pevnosti nema nic spolecnyho kdyz se to meni kus po kuse, horsi to bude s povrchovou upravou svaru, jak se nekde na aute sahne svareckou tak to za chvilku zacne reznout - vlastni zkusenost, jestli na to mate nejakej figl jako je moreni svaru atd, rad si necham poradit
o 22.02.2007, 14:18 | xenonman
jak pise vetsina lidi, ten dil ktery byl spatny se vymenil dalsim origo dilam, takze co do pevnosti se tomu vlastne nic nestalo a veskera charakteristika se nezmenila, po prebrouseni svaru se to natira zakladovkou a pak je na to takovej pripravek a hodne choulostiva mista se natiraji specialnim tmelem ktery pouziva i skodovka z vyroby takze hnit by to nemelo teda spon zatim s tim zadny problem nenastal,
o 22.02.2007, 14:55 | Nevřis
..heh pěkný slátaninky:)
o 22.02.2007, 15:05 | MarauderZ28
jojo kámoš taky sváry po převroušení vezme nějakou takovou zelenou barbou a tam kde se to nelakuje jako dočista tj někde pod kobercema a plastama to patlá takovým tmelem karosářským, pokud se to udělá dobře nemyslím si že je důvod aby to začlo reznout, vím, že taky někdo sváry zalejvá tekutým kovem nebo cínuje, to si myslím je zbytečná práce ...
o 22.02.2007, 16:42 | Matco
My tady mame bobovaci svarecku, takovou, ktera se pouziva ve fabrikach, samo, ze nekde se musi pouzit CO svarecka. Ale dnes uz jsou natery, ktere je mozno pouzit pred svarovanim. Je to neco jako zaklad, ale obsahuje v sobe kov, takze se to dobre svaruje. Navic tahle sracka pri svarovani se nespali, ale zalije to svarene misto. Pak tam, kde se neda dostat, prahy, sloupky se vystrikavaji tekutym voskem....hodne to pouzivaji nemecke automobilky. Ja pouzivam vosk od Wurth. Pak mezi plechy, ktere boduji muzu dat elasticky tmel, bodovacce to nevadi, ta to svari klidne i pres plast. A rozhodne je lepsi vymenit kus auta, treba predni nosnik konkretne, protoze jak uz tady bylo napsano, pokud se nosnik natahuje, nahriva a rovna, tak ztrati svoji pevnost 100%. Kazdy dil na aute ma svoje "crash points", ktere pokud jsou naruseny, tak nikdy nebudou mim pevnost takovou jako novy dil. Treba tady v US....pokud je auto nabourano na nosnik...tak my ten nosnik musime vymenit. Vse musi byt dokumentovano, fotky vyrezaneho dilu...a pak z novym dilem..atd. Toho civica...tohle nedelame zakaznikum...to kamos dostal od rodicu, tak si rekl, ze se pokusi to opravit. A proc taky ne. Je to pro neho samotneho, takze on sam vi, co ma. A navic auto melo stale hodnotu cca 8K$. Vsechny jeho investice byly 3K$.
Rozhodne ja bych se nebal opravenych aut, teda pokud jsou opraveny, tak jak to ma byt. Dokonce tady mam knihu, ktera me ukazuje u kazde znacky a modelu, kde mohu dil urezat a napojit novy. Taky se nesmi zapomenout na merici zarizeni. Jak podvozku, tak vsech sloupku.
To, ze jsem nesundal door panels a stropnici.....mam "fire blankets", pres ktere se nedostane nic zhaveho...staci jen zakryt...
Auto je delene presne v miste, kde je spojeno ve fabrice...tak jaky rozdil mezi svarama? Zadny...pokud vis jak svarovat, tak to je jeste pevnejsi jak z fabriky.
o 22.02.2007, 17:31 | Machča
jako i ve fabrice ne vsude se dostane automat tak se tam nazenou svareci a tam kde je potreba to zavarej
dulezity je vedet jak varit COckem a pak je jdeste luxus mit chlazenou svarecku to se vari skoro samo :o)
o 22.02.2007, 18:38 | m1tv
to xenoman takle sem to myslel že se to přišroubuje na ram aby se to nehlo ..je na tom delany to samy co u tebe je menej celej blatnik i s zadnim čelem ...

foto k příspěvku  od m1tv

o 22.02.2007, 18:40 | m1tv

foto k příspěvku  od m1tv

o 22.02.2007, 18:41 | m1tv

foto k příspěvku  od m1tv

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3542 sekund.