
Navštíveno 8758x

nemáte někdo?
spotřeba a jízdní vlastnosti??
její přednosti popřípadě zápory.. děkuju..
bejvalo to dobry auto, jen si myslim, ze uz je trosku moc za zenitem. Pokud je ve 100% kondici, je to slusny svezení. problem je, ze 20 let stary japonský auto, kterymu nikdo nikdy nic dobryho neprovedl a má najeto prez 300k km bude dost problém v tý kondici udržet. když spočítas servis asi bys koupil i novejší mín olítany. počítám, že 95% všech aut s každou změnou majitele odstupuje i stočení tacho, protože když vidim ty inzeraty, tak by všichni jezdili jen 10t za rok a to je proste blbost
nevim ale dat 95 litru za auto z 91 roku to bych musel bejt padlej na repu pri dnesni cene aut
sorry za OT
:o))
no měl sem vyhlídlí zachovalý origo, ale váham. Zdá se mi že je to takový profláklý auto...
tak nevim
mno jo no 150 HP je príma věc, ale když vidím totálně rozmrdaný sedačky hnusnej volezlej volant a řadičku .... Taky mě fascinuje jak každej kdo dováží auta prodává pouze auta po prvním majiteli a maj najeto 130 000 km .... Nicméně 16 let starý auto znamená repasy podvozku, silenbloků atd to je jasný a nikdo to tomu neodpáře ...
jako větší repase potřebuje každý starý auto.. co si budem nalhávat, starý auto= nějaká ta investice
NO JENŽE JINÝ AUTO KTERÝ KOUPÍŠ ZA 90 000 JÍ POTŘEBOVAT BUDE ASI TAK 3X MÍŇ JAK AUTO Z 91 .... sorry za caps lock
kámoš těď přivezl BMW E36 coupé 328i 97 z němec v naprosto super stavu za 130 a porovnej to s tímhle za 90 ....
je mi to jasný...
mam strach že sou všechny zhuntovaný, to rači civika ty se už nechaj sehnat solidní po nějaké babičce...
CRX je stále a ještě dlouho bude fenomén a kord VTI.. najdou se dobrý kousky i špatný kousky. a pindy o repasy nevidim jako relevantní když vubec nevíš jak na tom to auto je!. je to kus od kusu. Platí to jak to japonský tak pro evropský tak i pro americký auta uplně stejně. Je celkem samozrejmí že budou třeba nejaky čepy, rozvody a další spotřebák. Nic co by se vymykalo obvyklím cenám. Kožený Vtekový sedačky opravdu moc nevydrží a je hodně o majiteli. JEstli to byl nejakej pořádnej vepřík a nedopříl sem tma sedačkám nejakou péči tak se velmi rychle rozpadají. KAždý auto má něco. ALe srovnávat CRX s BMW 8--))) nemá cenu.
Vubec bych se toho nebál a hledal prostě dobrej kousek. Jako u každýho auta. A Eso je jeden z kvalitních partnerů co se týče prodejů aut. JE to ferovej človek a má vyborny reference.
Btw na www.honda-club.cz sem se sepsal clanek ktery se tyka i CRX. mrkni tam , treba najdes odpovedi
je to problém Hond, který aspon trochu jedou. díky tomu, že je je to malej R4,terej dost slušně jede, ma rozumnou spotrebu a dobrý ručení, chce to kazdej mlaďas. Cena leze nahoru až příliš a dneska mi připadá normalne racionalne uvazujicí člověk to snad nemuze koupit. Viz ten příklad na tý 328......
Asi to bude tim ze to je proste hezké a kvalitní auto oproti ostatním ;o)
hihi for OO - viděl jsi někdy silenbloky ramen a motoru po 16-ti letech ? a nemusej mít najeto ani 130 000 km promiň, ale plácáš tys to samozřejmě jako zaslepenec vztáhl na svojí milovanou Hondu, nicméně nikde sem nenapsal, že evropský nebo USA auto na tom nebude po 16-ti letech stejně samozřejmě že bude, takže se prober a narovnej si voči zešikma do normálních tvarů ...

21.02.2007, 22:43 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-02-21 22:49:54
jo a srovnávat CRX s BMW :o)) hihi sorry ale ano 16 let starý CRX a 10 let starou 328i si dovolím srovnat kdykoli, výkon 150 hp vs 200 hp diky rozdílnejm váhám ty auta na tom budou nastejno, BMW zadohrab - jasně zábavnější věc. Sorry, ale jsi fanatickej Hondař kterej neuzná, že CRX už je prostě starý auto do kterýho se budou sypat jen a jen prachy ... Navíc se podívej jak to CRX vypadá dá za něj 90 000 + 10 000 za přečalounění + 2500 za volant + 1000 za řadičku neb na tohle bych se styděl šáhnout ... + 10 000,- za přihlášení STK apod ...
Furt Ti to přijde super ? Mě teda hodně ne ....
Jak sem napsal nahoře - výkon super v tomhle obsahu najdeš máloco co má víc HP, super váha auta, pokud je podvozek Ok - super motokára, ale taky malá bezpečnost ...
Jinak se stačí podívat na mobile.de nebo ebay.de není tam jedinný tohle VTEC CRX co by mělo míň jak 150 000 km ... mno kde to ty čeští dovozci berou, hmm to je neuvěřitelný :o)))
Jo ale mladej kluk si nekoupí monstrozní BMW s mega spotřebou.. Honda muže jezdit za krasnych 6 litrů na co se BMW nedostane... nehlede na to ze CRX je malý rotomilý kupé a BMW je zkratka velikej ingot na kolech.. Technika je dal, mladší auto to bude, samozřejmě o bezpečnosti žádné polemiky, ale nic to nedělá s tím že CRX je prostě oblíbená a pořád bude protože kombinuje je parametry výkonu, ceny, spotřeby atd.. Vtek stojí kolem 80 ale ED9 je od 50sáti a to je o dost zajímavější cena než 130tisíc.
ta cena za crx je premrstena. Scream ma pravdu, nehlede na to ze ji 3 roky mel...
Kdyz si vemu jakej je to papir...
Je to proste auto s dobrym podvozkem a brdama uz v serii, ktery slusne jede, no ale to je vsechno. Dat za rok 91 90000 je kravina, pokud bys ji chtel dat poradne dohromady tak do toho dalsich 50 nasypes.
TO CRX nemá určitě najeto tolik, kolik tam uvádějí, to snad napadne každého :-))))) ale pro mladé řidiče je to dobrá rakev :-))) mám CRX asi 3roky a další bych si určitě nekoupil, protože se pomalu začínám bát o svou prdel, když dennodenně vidím ty kokoty, co provádějí na našich silnicích......
njn je to o tom jakýmu parametru dá člověk přednost
Only: no tak to kazdopadne, to s tebou souhlasim.
all:na mobile je hodne crx co maj najeto pres 150 tis to je fakt ale esa znam ma dobré kontakty v německu a nevozí sem žádny kaufy!já osobně jednoho vteca mám holt tady to auto je prostě rarita mezi hondama a musíš si za ten motor připlatit tohle auto si koupěj lidi který vědi co znamena vtec 150ps kdo v tom nejel a nic o tom neví nemé cenu se s nim o tom bavit.koukněte třeba na slovensko jít to auto tam přihlásit tak vám uthaj ruce!Ukažte my auto do 1.6 který se dostane na spotřebu 7litru,zrychlemí za 7,2 sekund a malé povinne ručení?sem zaslepený hondař to je asi možný ale uznám i chyby crxa to je katastrofalní bezpečnost ale to auto má pořéd něco do sebe!díky
only: je videt, ze ses zaslepenej. ano s CRX se da jezdit za krásny 6l, ale tak mozná z kopce. normalní clovek stejne jezdi za 8. Ja vim, ty ale urcite jezdis za 5,5l. Je to presne pro tu skkupinu...., ktery si nedovede ani spocitat, že pojistka je v ročnim zuctovani za palivo a servis ta nejmensi polozka. a jestli se EE8 prodavaj za 80? ano treba jo, ale aut ktery sou mladší a maj 150PS za 80 koupim víc nez dost. a u vetsiny se repase čepu a silenbloku náprav nebude rovnat sebevražde. ja do renovace odvozku pustil tak pul kila. nez bych ty prachy projezdil v benzinu auto by se davno rozpadlo.
Scream :dej nám příklad jaké auto by si koupil za 80tis se 150 konma?
FAkt ne :)) S crx sem jezdil tři čtvrtě roku a najel sem s ní 20tisíc. Veškerou spotřebu sem si evidoval a mám dlohodovou 6,7. ED9 Non Vtec. A to jsem se obcas taky svez to se neboj. Ano jsem hondař, ale protože ty auta mají něco do sebe a baví mě daleko víc jak ostaní auta ... a to je pro mě rozhodující.
Marfík: Punto GT :) Nissan Sunny 2.0, Tipo 2.0 16V, Coupe 2.0, VR6, 200sx, lancia delta nuova 2.0T, Bravo HGT, Alfa 145/146 TS, 155.. stovky aut.

22.02.2007, 09:35 |
Minor Asi taky patřím k zaslepeným příznivcům hond, ale o to nejde. Kolik má to auto najeto, se neodvažuju soudit, sám najedu ročně okolo 10 tisíc, nicméně podle analogického případu (klasické crx ED9) bude stát nového majitele přihlášení 2800 za vystavení českého TP.
nedávno se to tu řešilo a myslím, že Pepího Honda přesně popisoval částky kterou za co dáš STK, přihlášení apod ...
MarauderZ28 :tohle auto už je po dovozové stk ted dáš jen 2800 do týdne spz a jedeš!
ReproBoy :no tak ted si mě fakt rozesmál:-)))))))))))
dovozová stk+emise - cca 2350,-
vystavení TP: 1500,- pokud má vozidlo ES ( globální homologaci) , což CRX nemá. Takže 2000,- no a zapsání majitele do TP: standartně 800,-
jsi si jistej, že to auto už má ten první bod hotovej jo ?
jinak jaký parametry zrychlení apod má ta 150 HO CRX ať tedy porovnáváme porovnatelný ...
MarauderZ28 :jak pisu je uz po dovozove stk eso ty auta prodava už skoro prihlasene zaplatis jen 2800
MarauderZ28 :konečně někdo kdo v ty hlavě něco ma,porovnat porovnatelný!!obsah 1,6 udavané zrychlení 7,2

22.02.2007, 10:08 |
Minor S těmi vtecy je to oblíbená hádka, takže se k tomu ani nechci moc vyjadřovat. Jasně, jsou novější auta, jasně, jsou rychlejší auta, jasně, jsou bezpečnější auta. Céro je kultovní, protože nabízí nadprůměrné výkony při velmi rozumné spotřebě a při snesitelné pořizovací ceně. O tom, že na něm dodnes se zalíbením spočine oko i nehondaře, asi nemusím mluvit. Pokud jde o vtecové motory B16A1, jsou velmi trvanlivé, pokud je někdo nezničí nedostatkem oleje, a pocit, když auto točí do 8500 a pořád táhne jako divé, je k nezaplacení. Jako všechna crx, mívají i vtecy shnilé lemy, odcházejí uložení zadních ramen, sedačky skoro vždycky rozpárané a pokud auto někdo naboří, těžko shání díly, protože se liší od klasické ED9. Ale kdo tohle auto má, miluje ho, a nedá na něj dopustit.
profláklejší a oblíbenější auto jak CRX tady zatím nikdo nejmenoval :o) čím to asi bude
třeba 200SX to je s profláklostí min srovnatelný - neříkám, že jede stejně v sérii, ale koupíš za 50 - nasypeš těch 40 a je to zas úplně někde jinde za stejný peníze ...
Jo poruchovost 200sx nezná mezí :)to je CRX mega držák... náklady na udržbu jsou tedy dost velkej argument proč to lidi nechtejí.
to MarauderZ28: u CRX neděláš každým rokem GO, jako u 200sx :-))))))))))
zas nemůžeš chodit na drift forum :o)
dostal sem nabídku CRX za 22,- po GO motoru s vyvařenejma lemama bez barvy se zachovalim interierem (ten by stejně šel ven :o) )
myslím si že za tu cenu je to přijatelné
Ještě odbočim k bezpečnosti.. měl sem vymazlenou 120,- teď dělam Astru tak si myslim že CRX je na tom ŮPLNĚ STEJNĚ
jinak měl sem možnost svést ve V-TECH a lepší zážitek sem zatim nezažil
tak to nevim, ja myslel ze existuje jen VTEC :) za 22000 to bude mrtvola, zadny GO, neb jen GO dalece presahuje tuhle castku.
Astra je sice taky nic moc (ta prvni), ale crx je papir. Nejde jen o to jak to vypada, ale o tom co to je za material a jak je silnej.
tunítko dělá asi účetního, že za vším píše značku ",-" :o))))))))))))
jo aha já si to po sobě nepřečet stim VTEC..nojo to se stává
no s tou bezpecnosti je to asi tak ze jsme se v ceru s kamosem vzdycky zamykali a meli jsme heslo ze nas stejne rovnou vystrihnou tak at nas hodej pod zem i s CRX jinak svezeni je to opravdu skvely ale ty ceny jsou opravdu katastrofalne neadekvatni
Tunitko : za 22t to se na to jed alespon podivat at vis na cem jsi
to je jasný že to člověk musí vidět..
nebo přemejšlim nad civikem rok výroby 93 ten kulatější (maj ale hnus interier- stejně bych ho překopal)
vůbec se nemůžu rozhodnout protože CRX má každej...ale hondice mi lákaj
ještě mam nějaký vyhlídlý ale nejak se mi neozývaj
radeji CRX.... civic je nudny designove
co bych koupil já? kdybych chtěl zábavný auto na benzín, u kterýo všichni tak tvrdí jak je zábavny, tak bych koukal jak řekl Marauder SX, ktera sice neni spolehlivejsi, ale za 40T ji budu opravovat docela dobre a dlouho, rucení má stejny, ale oproti tomu je daleko rychlejší a je to zadní náhon což je jednoznačně plus. Taky bych daleko rači bral starou MR2, ktra je v super stavu za 50. bude to daleko vetsí motorkara, stejnej drzak a ma motor na spravnym míste. Nebo Alfu romeo 155 turbo 4*4 tech aut by se dalo jmenovat mnoho.
Repráku, tohle kdyby viděl Miki, tak se tady ještě někdo pobaví. :-))))
ja bych nejradsi Punto GT :) par uprav za par kacek a ses nad VTi (serie 0-100 za 7.8), jenze nad kilo to zrychluje uplne jinak , preci jen to je turbo), podvozek je spickovej, nerezne to, je to i pohodlny a na okruhu s tim smetu CRX taky :)
proste bych to shrnul. CRX je super auto, ale uz je to tak starej krám, že je proste blbost to kupovat, když je navýběr sposta lepsich aut, za stejny prachy
Nesouhlasím :o) ale někdo musí být v opozici :o)

23.02.2007, 12:04 |
Scream | Upraveno: 2007-02-23 12:07:01
pruser je, že hondaři patří do klubu Škoda,Honda a BMW positive a to jsou skupiny lidí, kteří proste tohle nikdy nepochopí. Totálže sfanatizovaní do krisího atmosferickýho motoru, kterej se musí točit jak blazen aby jel (bmw je vyjímkou, tam se zase modlí k modrobíly vrtuli). je fakt, ze jeden cas se mi to taky líbilo, dneska mi ale pripada pri normalní jízdě dost naprd tocit neco prez 5t ot, kdyz chci jet svizne. -))))
CRX VTEC a 200sx jedou v základu stejně, probíhalo několikj hádek a nebudem v nich pokračovat,,..ale tím to končí, je třeba si uvědomit co člověk chce, pokud se spokojí s těma 150k na předku, necht koupí CRX..pokud chce časem více, nech koupí 200sx, stím se dostane rozhodně dál,navíc to je prdelohrab.. já bych rozhodně 100tis za pojízdnou rakev nedal..ale každý necht si koupí co je jeho srdci bližší..
k těm každoročním GO: u 200sx je po koupi třeba udělat ihned GO, pořádně a kvalitně a použít kvalitní díly, potom to vydrží opravdu dlouho.. samozřejmě za předpokladu kvalitní údržby
o tom co pise blazen je vlastne cela tahle diskuze
no to neni.. prvni otazka byla zkušenosti, jizdni vlatnosti spotřeba,
Zkušensoti velmi dobré, jizdní vlastnosti hravé a plne postačující a spotřeba parádní s ohldem na sportovní duch auta :) toť vše..
ja myslel v co se vyvinula motor ok spotreba ok zbytek po velmi nakladnejch opravach taky ok ale to auto proste zdaleka nema takovou hodnotu za jakou se prodava protoze je to proste stary presne jak rikal Scream
ale tezko se neco vyvraci zaslepenejm hondarum
ja nevim co porad mate se zaslepenejma hondařema.. :o))) proste ty auta maji svou hodnotu prave kvuli sve spolehlivosti a spotrebe a sportovnimu charakteru... s tim nic neudelate a jeste dlouho tomu tak bude.. SX a cokoliv Turbo prostě žere... a čím víc mechanických dílů tím víc poruch :) jednoducha rovnice která platí

24.02.2007, 21:50 |
Machča | Upraveno: 2007-02-24 21:50:39
mel jsem par japonskejch atmosfer takze o jejich spolehlivosti vim taky sem z jednoho japonskyho vraku udelal auto takze vim jak je to nakladna operace
za tu cenu sem mohl mit 2 evropsky auta v mnohem lepsim stavu a taky sem se toho zbavil pod cenou protoze mi tu praci nikdo nezaplatil takovej je zivot tak se tu furt nezastavej malejch dravejch CRXek tu hodnotu fakt nemaj jen to nekteri lide nejsou schopni pochopit
SX žere o 2-3 litry více jako CRX? na to že má skoro o 80Nm větší kroutící moment mě to přijde v pohodě,... Co do spolehlivosti bude asi určitě CRX lepší ale potenciálově je to mrtvola, bez přeplnovaní to nikdy pořádně nepojede
nemáš si kupovat vrak :o) do jakyhokoliv auta když začneš rvát peníze tak ti to pak nikdo nezaplatí... ať jde o jakoukoliv značku. Když si vybereš dobrej kousek a to pořádn ení problém tak v tom nevidim problém. Souhlasim s tím že SX ma větší potenciál..
no ono i ten 1,6Vtec po sepnutí žere jako kráva, takze spotrebou bych se moc neohanel a s obyč 1,6 16V se to neda srovnavat

25.02.2007, 17:00 |
gizmi Hehehe..konecne super diskuze..
Nekdo tu tvrdil ze neni realne mit CRX se 150t kilaky..Tak at zajede do Plzne, rad mu jednu ukazu (ted nevim zda mam dodat ze je to tva byvala Only_One :o)))
Ty ceny oprav co jsi tu napsal Maraudere, lehce jsi ujel.. Ale chapu..jsi vecne na ebayi a tam jsou ceny jinde..Jsi zkreslenej tim a to dost.. Proc by mel kupovat trebas kozeny sedacky a calounit? Muze koupit za par korun klasiky..(nehlede na to ze ve sportaku bych kuzi nechtel, pokud nekoukas na stylling)
Vetsina lidi tu v CRX asi nelitali..mel jsem moznost srovnat Astru (tu novejsi) taky ve stejne motorizaci..oproti CRX katastrofa..Nejede to, zere to, proste des..Nehlede na to ze zada jsem si po celem dnu lecil tyden..:(
Spotreba? U ED9 s Mugen sanim, delanym vyfukovym potrubim az po koncak a motorove v peknem stavu 2,-/ km ... a to ji hodne casto kdyz se zahreje rad nalozim..
Scream: CRX je kult proste..Kdyz jedu po Americke, 98% lidi se otoci a slinta a zavidi..(upozornuju ze me nerve tuzingove vyfuk a ze je to cele jen o peknem vzhledu v serii na konisportech a OZetach u zeme)
Celkove? Tu cenu to auto ma pokud je v peknem stavu..ale kapnout na vrak muze kazdej.. A jeste neco..DILU je hafec a za solidni ceny..Predtim jsem si stavel facko (kdo me zna tak vi) a cenove malilinko drazsi..ale ve vetsine veci stejne..!!!!!
K bezpecnosti..pokud neudela ridic chybu, tak tu svou utrhnout je hooodne tezky a v porovnani s bezpecnosti k jinym autum..ano, svym tvarem a jizdnima vlastnostma je vykoupeno to, ze vyztuha je kus plechu kterej se ochotne ohne..Ano, je to rakem na koleckach..ale to vesmes vetsina aut techto vykonu..nebo me chcete tvrdit ze punto GT je na tom lepe? Ano, je..ale ve vetsi rychlosti sotva..Je to vesmes limitujici pazourama na volantu a hlavou..
mne VTEC zere jak pi*a :-( v patek jsem jel Praha-Most a zpatky a 800 korun me stal jen benal za 200km
protoze jezdis cihlu :)) ale to zere i nase firemní fabka 1,4 mpi :o))))
no psát tvrezení že to jede skvěle a žere 6 litrů je holý nesmysl..
jede to pěkně,ale když to jede pěkně tak ne za 6litrů... za 6litrů to jede nahovno
dělal jsem do toho jednomu místnímu borci music tak jsem se s tím víkend vloni v létě vozil, nebyl to VTEC ale pocity super, jedete 130 a připadáte si že letíte aspoň 2 kila, taková malá motokára, ale jedno je tutový, vybourat bych se v tom nechtěl!!
ono jde ale o to ze to jede krasne a když človek potrebuje tak i levně :) jezisi si tady pripadam jak v matersky skolce :o)

25.02.2007, 20:19 |
gizmi OnlyOne:naprosty souhlas.. :o)
for gizmi: na jakejch cenách sem ujel ? volant stojí 2500,- ať ho budu kupovat do Fordu, Hondy nebo Nissana pokud neberu nějakej hnus sériovej mluvím třeba o Victor - to samý řadička ta bude stát taky do každýho auta stejně - značka auta nehraje roli ...
Proc by mel kupovat trebas kozeny sedacky a calounit? Muze koupit za par korun klasiky -
proč budu do VTEC cpát klasický sedačky ? To tam můžu narvat štokrlata z hospody :o) prostě ta oprava sedaček bude za deset, nebavím se kupovat jiný a čalounit, jasně můžem tu debatit o tom, že tam můžu napáchat nějaký obyč, ale proč z toho dělat sériovku ?
Jirko myslim ze to nema smysl nekdo si necha poradit nekdo ne
onlyone:ale tohle co si vypsal dokáže i turbo..jak někdo poznamenal že to žere :-))
tady máš taky jedno 150 HP za 79, samo najeto lehce přez 100 :o)
[ Link ]
Tak se nám to nepovedlo jim vnutit ty stary kramy co nejedou,sou nespolehlví a žerou no tak to jdem zkusit jinam:-))
Rajdlos :ja natankoval za 500kč 40km od mostu dojel sem do mostu pak 30km na letiste tam sem odjel 30 sprintu a jeste sem dojel do Prahy a věř že ho na dálnici nešetřim takže máš asi děravou nadrž!
Marfik: ono taky porovnavat 1.6 a 2.0 se spotrebou je trosku mimo, takze Ty treba za tech 6 litru i jezdis, ja bohuzel ne, takze Tvoje srovnani je sice hezke, ale kapku mimo
gismi: punto je zaprvy pozink, za druhy je tohle auto postaveny uz tak aby to nebyla krabicka na koleckach coz crx jeste je, bezpecnejsi je o dost a prave ze od toho kila pojede punto daleko lip, protoze ma kroutici moment 210N.m a prave proto ze ma turbo.
Jinak koukam vsichni jezdite za 6 a jak prasata :) Ja bych chtel videt tu realnou spotrebu. To je jako octavisti jezdi za 4.5 jako prasata a skutecnost je 8 :))
kecy kecy kecy. Jak to tady kazdej psal, je to na ten rok pekna motokara relativne se nesere ale za ty sileny prachy koupis lepsi auto.
A Hajit tady punto nebudu protoze v tom jel jedine scream, sam mel CRX s motorem kolem 160PS tak vam muze sam rict to a jak. Ja s crx jel tak 20km a jeste to nebylo VTi s vti jsem se jen svezl bylo to dobry svezeni ale abych to porad tocil jak kun aby to jelo to se mi moc nelibilo.
pánové čalouňení mi nestojí ani korunu, čalouním si sám a obstojně..
jojo ono totiž CRX vůbec nežere i když mu dáváš maximální kouř na sprintech tak jezdí furt za 6 :o)) Já měl v práci toho 1,5-E Civouše normálně žral tak 6,5-7,5, ale pokud mu člověk krapet naložil žralo to jak tank a to je motor udělanej na spotřebu se 115 HP, ale CRX je samo jinde to nežere a ještě jede jako kráva :o)))
tady někdo řek že crx žere 6 litru na sprintech?ale za 800kč 200km je až moc ne?
Ale radši ty crxa nekupujte aspon bude menší konkurence:-)
napsal jsi tankoval jsem za 500,- a ujel jsi 200 km tj 18l tj spotřeba 9l/ 100 km, sám jsi psal že to nešetříš na sprintech je jasný, žes tomu nakládal. Zajímavý, že co sem se koukal po www tak lidi píšou spotřebu od 6l (max úsporná jízda po dálnici) po 14l při pořádný kládě ... Takže sorry to co uvádíš jsou nereálný čísla ....

26.02.2007, 13:13 |
gizmi Presne tak.. V ZADNEM pripade nekupujte CRX..O to vic jich bude v cizine..o to vic jich prezije v peknem stavu trebas a o to vic lidi budou slintat na jejim vzhledu..
Reproboy: ty mas Punto v turbince? Pokud ano a v serii, tak se tesim na Mimon pokud pojedes..dame sprintika a uvidime.. :o)) Ja mam lestenku, takze se bat uprav nemusis a je to ED9..takze zadny kralovsky VTi :o)
Nechapu co mate se spotrebou porad ...kazdy auto kdyz mu nalozim tak zere..Ale rekl bych ze trebas me to vyjde uplne super ted..Facko si vzalo to same co CRX (upravovane facko strikacka) a o jinem svezeni neni rec..a jak jsem rekl nevim komu co jak zere, ale me zere 2,- na kilacek.. :o) matematici si vypocitaji presneji..ja pouzivam toto a dycky me zbude jeste :o)

26.02.2007, 13:21 |
gizmi Marauder: ano, 2500 ale pro clovicka co v tom nebeha..Ja si z ebay.de pritahnu za polovic..a ty sam by jsi to mel vedet nejlepe.. :o))
Kozeny sedacky tam ted nekdo prodaval a sli za 200 ecek funglace..takze levneji to taky jde.. Jinak chapu ze calounik si vezme dost a spis i vic nez jsi udal..to souhlas..ale jde to levneji.. ;)
Radicka? To stoji relativne pakatel..holt podle narocnosti..
jinak jeste zpet k Reproboy: prijed se mrknout do Plzne, rad ti ukazu ze i notpozink se necha zachovat v peknem stavu..A nebo holt az ta Mimon, ale to uz budou dole listicky a pod nima to bude prelesteny a na jednom miste (asi se tam drzela voda prebrouseny a osetreny)
to All: porad tu stoji ten fakt ze je to atraktivni sportacek a plati ze s CRX je hooodne muziky za malo penez.. Ano, da se koupit lepe, ale ja jsem trebas modelar a dycky jsem si pral mit takoveho Xraye ve velkem...coz CRX splnuje.. :o) Kdybych trebas s puntem vzal zatacku jako s CRX (a ze ho ma deda a neco jsem snim nalital) tak pujde na strechu..
a hadat se tu na tema nafta versus benzin nema smysl..Kdo chce auto na spotrebu a pomalou jizdu, jsou tu puntaskove 0.9, 1.1 (snad tyhle motorizace existuji..placam) je tu velky vyber..ale proste nemuzu si pomoct..nafta neni sportak..Ja chtel velkej modylek a sportacka..mam ho..a komu se to nelibi..necht me hondu polibi.. :o)))
Marfik: je to moc, sice prumerna rychlost byla cca 180km/h z Prahy do Mostu a otackomer u 9000t. ale proste to auto zere, kdyz se tomu zatopi, nevim co na tom porad nechapes a cemu se tak divis
Marauder: ano, 2500 ale pro clovicka co v tom nebeha.
Mno jestli někde koupíš novýho Victora za míň jak 2500,- s nábou novýho tak mi to ukaž já budu jedinně rád :o)))
já spíš nechápu proč řešíte tyhle ceny jako by to bylo nějak podstatný - dobře můžu koupit sedačky na DE ebay za 200 eur nepotrhaný + poštovný a budu někde u 8-9 tis. u čalouníka dám 10 a budou jako nový tj opravenej molitan, nový nítě, kůže ...
Je mi jasný, že si můžu koupit neznačkovej polskej pur volant za 1500,- s nábou, sedačky sešít doma a řadičku koupit u pumpy za 300,- ale jak to bude vypadat ? Já uvedl běžný tržní ceny tak aby to nedělalo ostudu ..
gizmi: ja jsem moje punto GT prodal je to uz dyl, urcite si ho mohl videt v par tuning casopisech nebo parkat na bedne ve sprintech do 2500ccm :))

26.02.2007, 15:13 |
gizmi Reproboy..skoda..rad bych si k tobe sedl a nechal si ukazat jak jede.. ;) Co mas ted? Pokud to neni tajny?
Marauder: kdyz uz Nemecko, tak vezmu auto a zajedu pro to..Nebo kamarad v Nemecku a otec kdyz jede sluzebne pak, tak me to bere..(tak to resim ja..) ale vpohooo..Jinak ty pry delas US ebay? Ty tam nekoho mas? Nebo vyuzivas sluzby nejake firmy co ti to uskladni a posle? Pokud mas, tak bych nekdy vyuzil sluzeb..Par kamaradu uz stebou jednalo.. :o)
ja sem nepsal ze sem za 500 najel 200km
Rajdlos asi mas teda čiplou jednotku a točíčš 9tis to je hezky taky to tak točim na dálnici 220 a na 15 litru se prostě nedostna nechci tady obhajovat crx ale kompromis spotřeba,vykon atd mu nikdo nevytkne
Rajdlos :a jet 180 a mit na otackomeru 180 to si jel pořad na 4ku ne??
omlouvam se chtel sem napsat 180 na tachaci a 9 tisic na otackomeru tajk se nediv ze ujedes 200km kdyz jedeš na 4ku!
Marfik: ale ja nemam CRX ale S2K, psal jsem ze VTEC proste zere, kdyz se na to slape, ja se tomu nedivim, To Ty jsi tady ten, kterej se tomu divi, uz to pochop prosim Te
tak to promin ja se bavil o crx nevedel sem ze mas s2k "tema bylo ohledně crx.
To radlojs :)) ale S2k bych teda za kilo bral a bylo by me fuck ze to žere :o))))))))
dělám obojí, v US mám kamaráda a přez něj to řeším. Občas bejvaj problémy s poštou bohužel, to se moc ovlivnit nedá ...

26.02.2007, 20:47 |
gizmi Marauder: tak to jooo..No problemy byvaj obecne casto pokud se drazi ve vetsim mnozstvi veci.. ;) Takze by bylo mozny neco kdyz by se neco peknyho naslo dotahnout? By jsme se domluvili pak kdyztak.. ;)

27.02.2007, 17:12 |
gizmi TAK a mam tu cestnej 100. prizpevek do tohoto tematu..:o)))
Hondari holt budou vzdycky jiny ..jeste ze tu nekrici nejakej koncernovej maniak..Ten by chudak dostal ..:o))
nevím co tady řešíte...cena je taková jaká je a pokud se nemýlím, tak cenu určuje trh. Pokud budete mít tři CRX 2G B16 kolem kila, tak asi je to cena úměrná...hold je po nich hlad....
to, že je to 17let starý a žvásty kolem jsou dle mě "kecy od cesty".....
Fabie má cenu takovou a takovou....favorit takovou a takovou a B16 prostě makovou...a jak vidíte, prodávají se....takže myslím, že je cena úměrná tomu, co B16 nabízí....

27.02.2007, 20:51 |
gizmi StreetFighter: To je slovo chlapa..eeeehm..hondareee:o))) A mas pravdu mnoo..

27.02.2007, 21:43 |
Kmoda CRX se musí točit ll kráva aby jela?No já myslím že jede velmi slušně i když se netočí.Jinak vím o klukovi co koupil CRX Vtec EE8 od staršího pána,má najeto myslím pod 100tisíc km,je koupená nová v ČR,ten pán byl první majitel,má k tomu veškeré papíry a servisku a to auto je jako nové včetně interiéru,motorového prostoru,prostě bomba.
no s crx se musi sakra točit, aby jela. spodek to nemá. co je na tom divnyho
asi tak, ty auta jsou absolutne bez kroutaku, to same S2K, ale jak sepne VTEC, tak to jede hezky, ale treba u S2K bych cekal na 240kobyl vetsi odvaz
i ja sem čekal vetší odvaz. jede to hezky, ale zadna pecka. chybí tomu turbo, jako všem R4 hondám
to je ještě krásný proti RX8 tam máš do 6000 ot pocit, že stojíš :o)
no jedina rx7 kterou sem kdy jel, byla Erixovo non turbo a tam sem mel pocit, ze to jede hodne podobne jako vtec crx.
ona je RX-8 takovej mix sporťáku a rodinnýho auta .. bude asi i docela těžká tipuju ...
1375 kg má RX-8 kolik má RX-7 nevim nemůžu najít ...
no a proto je lepsi auto z turbem. Slapnes na to a od 2500 to tlaci stejne do sedacek jako VTi od 6000
reproboy:určitě to tlačí do sedaček více jak VTEC,když ten krouták je většinou o hooodně větší byt je auto povětšinou těžší
vtec netlaci ale jede. byly doby kdy se mi to moc libilo. od ty doby, co mam sluzebak co má misto motoru krysu a musim se furt pohybovat přez 5000ot, abych mohl jet a normalne predjíždet, zaclo me to pekne srat. neni nad to, kdyz muzu slapnout a jet a ne tam z 5ky rvat trojku a cekat az se to chytí. docela prdel je s nekym takovym se honit, nesahnu na paku a jen koukam do zrcatka jak maních šachuje s pákou a neví co by tam dal:-)))))
Marauder: ta stara nebude tezka. je to stejnej papír jako CRX jen tezsí o příslušenství spojeny se zadnim nahonem, ale motor zase bude jeste lehci. myslim ze ta vaha nebude daleko od pravdy
Scream :a co že je to užasný auto s kterym předjíždíš všechny co mujej podřadit?

28.02.2007, 14:28 |
gizmi Screem: taky by me zajimalo co mas za sluzebaka..ja jen at se tu zasmejem :o))

28.02.2007, 14:38 |
Lukaash | Upraveno: 2007-02-28 14:42:47
Mar : hodnoty pro FC
[ Link ] treba FC Conv. ma psanou provozni (naplne + ridic?) 1455kg
Coupé píšou 1190 kg cabro bude těžší
vzdyt pisu...kabro 1455 s naplnema a ridicem (naplne cca 100kg, ridic se tusim udava jako 75kg)

28.02.2007, 17:17 |
norsi No asi takhle:
Nejaky negativa se kazdopadne najdou:
- tem najetejm km neveri asi nikdo, lidi co maj CRX jako nekolikaty auto zas tak moc neni, takze 18 let stary auto a 130-140 (jako se udava) je nesmysl. Podle pri nakupu okamzite generalku jako zaklad a pak ma vyznam se nejak bavit dal... Ale urcite se najdou i auta s temahle km. S delSolem najedu rocne taky max 10, se civicem taky tak 10 a zbytek jezdim jinejma autama (Fabii atad.)
- bezpecnost je vazne hodne smutna
- spotreba 6l je sice mozna, ale kdyz chci jezdit za 6l nekupuju crx . Tehle motoru sem mel nekolik a i pri plny nalozi sem byl tak kolem 12,5l/100 km (coz je oproti octavii 1,8T 4x4 (prechip na vykon RS) se kterou jsem delal pri horsim case spotrebu pres 20l/100 km moc prijemny. Nebavim se teda o sprintu, ale o jizde po okresce z A do B)
- urcite lze za stejny penize koupit spousta aut, co bude v primce rychlejsi
- urcite lze za stejnou cenu koupit novejsi, vetsi, tezsi, "vic masersky", s luxusnejsi vybavou, cely v kuzi pripadne treba TDi
- clovek si nezablbne jako se zadokolkou (ale zablbne si jinak )
- spousta jich jsou vraky pac si je u nas kupujou i lidi, co se o ne nestaraj
Tohle si podle me musi clovek objektivne priznat. Ale urcite to nejsou parametry nad kterejma by premejslel clovek, co zvazuje porizeni CRX. Proste je to auto pro zabavu a ne na bezny jezdeni. Otazku, co je zabava, si musi kazdej zodpovedet sam. BMW E30 nebo treba Lotus Carlton (uplne jina liga, ale o to ted nejde) jsou taky za ceny, za ktery lze koupit auta, ktery budou lepsi v libovolnym parametru.. Ale kdyby o tohly auta nebyl zajem, tak by si asi tezko porad drzely takovouhle cenu. Cena auta po 17 letech podleme nejvic vypovida o jeho kvalite a zajmu o nej...

28.02.2007, 19:07 |
gizmi Ta posledni veta myslim vystihuje vse ... :o)
Jinak za ty same penize ve stejnem stavu tezko schanis neco v 1.6tkach co by po primce tomuhle ujelo..ale budiz..asi mas pravdu..par aut takovych je.. (divny ze na sprintech v 1.6tkach moc jinych aut na prednich mistech neni..)
*zabava
*zazitek
*zamrzlej usmev ... tohhle proste za to stoji..

28.02.2007, 22:26 |
norsi to gizmy: Nerikam v 1.6 , ale ze za cenu CRXka sezenes nejaky auto, ktery mu na sprintu ujede... Popravde sprinty uz stejne nejak neresim - jedinej jejich efekt byl, ze jsem permanentne menil odesly dily na aute a vpodstate porad jsem jezdil proti tem samejm lidem, protože v kategorii 1,6 nas stejne moc nebylo...
Jinak tim BMW E30 jsem myslel pochopitelne M3. Jestli si drzej cenu i jiny E30tky nevim...

01.03.2007, 02:11 |
gizmi norsi: nemuzes srovnavat 1.6 a jine kategorie..To me pripomina kamarada co chtel porad srovnavat facko a esco 1.8 ... To proste nemuzes..a v 1.6tkach sviznejsi auto proste neni.. (jinak nesrovnaval bych uz jen kuli pojistce..:o))
Tak sprinty obecne kurvi auto..ale tak zase je to zabava:o)) Jinak moc lidi Vas nebylo? Rekl bych ze 1.3 a 1.6 jsou nejvice obsazovane ...
existuje jedna 1,6 co roznese CRX v zubech :o) a není od Hondy ...

01.03.2007, 05:43 |
Kmoda MarauderZ28 to mě zajímá.Jinak to slovo "jedno" je docela smutný.Jinak se mi líbí jak tady srovnáváte auta srovnatelné cenově.Najděte konkurenta z poloviny 80.let jako je ta stará CRX,s takhle "krysím" motorem 1.6 které má takový výkon a podvozek jako CRX a zkuste do toho nemotat auta o deset let mladší.

01.03.2007, 06:09 |
Kmoda CRX si prostě drží cenu a nic s tím neuděláte.A to že pan Honda byl proti turbu do motoru z důvodů jako je spotřeba,spolehlivost atd. s tím taky nic neuděláte a je spousta lidí kterým vyhovuje jet v nízkých otáčkách se slušnou spotřebou a přece svižně a když se chtějí svézt tak ten motor prostě točit.Vždyť si o to přímo říká.Tahle diskuze je zbytečná.

01.03.2007, 06:15 |
Kmoda A ještě k těm zaslepeným Hondařum.Sakra vždyť Hondařem se člověk nenarodí.Prostě se jím v průběhu života stane takže si ty auta toho člověka něčím získají nemyslíte?
Ano získaká, ale je zaslepenost obhajovat neobhajitelný ...
K tomu jedno - je jasný, že někdo musí bejt první, takže na tom nic smutnýho nevidím ano Honda má super motory, maj NA motory z nichž je vydolovaný maximum, nicméně jejich výkony nejsou žádnej extrém - ano na 1,6 ano pokud beru jejich vrcholnej model tohohle motoru, to samý o 1,8 z Integry a 2,0 z S2000, nicméně 160 HP resp 190 HP jsou pro mě jako člověka výkony dost malý - jasně budete se ohánět zas obsahem, ale ten je pro mne popravdě naprosto nepodstatnej, když mě každý druhý auto s turbem předjede neb má prostě těch HP víc. Druhá a pro mě neméně podstatná věc je možnost dalšího upgradu ve formě HP a to je u Hondy za rozumný peníze naprosto nereálná věc, zde prostě zejména turbo motory maj neuvěřitelnej potenciál na kterej u Hondy můžeš rovnou zapomenout protože vydolovat už z takhle vyždímanýho NA motoru nějakýho koně navíc je téměř nereálná věc tak jako u každýho NA motoru. Jedinnou vyjímkou jsou USA auta, kde ty obří NA motory v sobě maj tolik zapomenutejch HP, že není problém díky relativně malejm investicím z těch motorů dostat desítky ba co stovky koní navrh ...
Jinak tím autem na který ta Hondí 1,6 nemá je Nissan Pulsar 1,6 co má 200 HP ...
Marauder to napsal přesně tak jak to je ..
ale tady jde o to že drtivá většina nemá čas ani chuť modifikovat jakokoliv auto a dolovat z toho koníky. Mě je osobně jedno jestli to auto ma nebo nema potenciál, ale posuzuju jak je na tom kdyz si ho koupím.. kolik uživatelu se věnuje dosahnutí maxima toho penciálu??? deset procent z majitelu?
M2 tahle mala jedna sestka přijde jako vyborně perspektivní a prave za to hodnu obdivuju že si hraje s motorem a propracuje ho, než aby na něj placla turbo a HOTOVO ;o) Pro ty kdo chce honit výkon, FAJN kupte si 200sx .. ma vetsi potencial, nebo velkej objem.
CRX je přesně chce velká většina ;o) zabavné autíčko s poměrně velkým výkonem na evropské poměry a chce to pořád dost lidí na to aby si držela cenu. :o)

01.03.2007, 13:02 |
LoMo CRX II jsem měl. Teď mám III. gen a R19 1.8 16V a vím, že se k tomu ještě jednou vrátím. Ale tentokrát vše origo - žádný tuning. Jinak ceny jsou opravdu šíleně napálené, ale asi to bude tím, že lidi kupují. A tím, že tu jezdí jen vraky bych si nenechal zkazit náladu. Kamarád si po dlóóóuhém čekání a hledání zajel pro jedno do německa. Auto bylo po starším chlápkovi - super stav, super cena. Kdo hledá, ten najde. Takže hodně štěstí.
Asi nemá cenu se tady hádat co je lepší a rychlejší než CRX. Když to auto někoho dostane stejně jako kdysi mě, tak neřeší jestli Fiat dělá rychlejší a nebo BMW s nižší spotřebou. Jinak je to prostě starý auto a bude to o penězích. O bezpečnosti už bylo řečeno hodně - fakt moc smutný. Skoro vždy každý píše spotřebu 6 nebo i méně. Já jsem v 19cti za tolik nikdy nejel a ani jsem to neřešil :). Pokud má tunítko zbytečné peníze na renovaci - doporučuji :).
Ale tady de o to že CRX může být i na denní provoz třeba na ježdění do práce. Díky tomu že motor umí být i velmi šetrnej na spotřebu tak to auto ma daleko vetsi rozsah pouzití než třeba zminovany SXo.. A zaroveň se s tim clovek muze hezky povozit i kdyz to neni zadokolka a nema to 200 koni. Proste to slučuje více požadavků do jednoho :o) sice za určitých kompromisu ale neni to vubec špatný
Tak já neznám snad jedinnýho kluka kterej leze na AHC nebo TF a netouží po více HP než tam dosud má, naprosto každej se o to zajímá jestli existuje nějaká cesta k zvýšení výkonu a u Hondy má tyhle dveře zavřený pokud do úpravy motoru nenarve hodnotu celýho auta ...
To Marauder: těší mě ;o) Moje úpravy CRX D16Z5 se omezili na sériové úpravy a směrovalo to na sériový swap D16A9 čili vyhovit legalne kat a lambdu a seriové lepší svody co Honda dělala přímo do CRX. Náklady do 2,5tisíc korun a zvýseni o cca 5 kw :)) a i to sem nakonec neudělal a výkon mi uplne dostacoval. Ted mam preludu a na její motor sahat nebudu vůbec nebot není třeba. :o) Jede to úplně dostačujícně pro dnešní provoz. Naopak se úplně rozplívam nad dokonalými tvary který designeři navrhli a nejen u Hondy ale obecně sem změnil názor na tuning a když, tak to musí byt opravdu promyšlený a v mém případě maximálně decentní :o) Až budu chtít větší výkon tak si prostě koupím auto s větším výkonem. Obdivuju lidi co rozhodí motor vymění kde co a docílí zvýšení o nějakou hodnotu XX. A když jim to pak fungeje :o) ja nepatřim mezi ty co to umí ani mezi ty co by nějak extrémně bavilo rozebírat každej tejden auto. Ale opravim co je třeba a to mi stačí. Moje výhoda asi bude ta že na firmě máme slabou fábii 44kw se kterou pořád jezdím takže jakékoliv auto co má dvojnásobný výkon mě naprosto uspokojuje :o) :o) NIcmeně budu happy kdyz mě časem svezeš v caramele až si ji doděláš.
Možna by se ta diskuze mohla přejmenovat na to kdo najde nejvíc chyb na crx!
all:no každá uprava něco stojí ale věřim tomu že kdo tady honí výkon tak se pohybujou okolo 200koní a samozřejmě i naky extremy.Žádná uprava neni levná ale určitě bych netvrdil že crx ma zavřenou cestu na upravy.Hlavně se stačí podívat na vysledky do 1.6 a do 2litru myslim si že ten bezkonkurenční vytěz začína na písmenko H:-))!!
Jako Hyundai myslis vid? :o)
voni ty Lantry a Hyunday Ponny Lítaj jako prase :o)
Do 1600
1. 108 KEJŘ Pavel Honda CRX V-TEC 110 150 1595 0:17.00 0:16.78 0:15.37 0:15.37
2. 106 RADIM Vašek Peugeot 106 1600 0:17.00 0:15.71 0:15.50 0:15.50
3. 105 NORPKT Šimon Škoda 130 RS 75 100 1300 0:17.40 0:16.82 0:15.72 0:15.72
Do 2000
1. 203 ZELENSKÝ Filip Toyota - MR2 146 200 1998 0:15.71 0:14.63 0:15.66 0:14.63
2. 205 CVACH David - Dave Nissan Sunny 2,0GTi 107 143 1998 0:15.66 0:15.25 0:15.85 0:15.25
3. 207 Jarda Mazda 323 104 140 1500 0:16.50 0:15.84 0:16.31 0:15.84
jakto, ze tam neni S200 do 2.0? ta to dela bez problemu do 15s
asi nebyla na sprintu - zas tolik jich v čr není ...
ale jsou, jen v Moste jsou ctyri :-)
ale prdlajs :o) si to tam koupili nejaci frajeri :-) obcas nekde zahlidnu
to musí dát docela práci najít sprinty kde nevyhrály Hondy co:-)))
no nevím... souhlasím stím že třeba SX není praktické do práce a na nákup.. ale to rozhodně nebude ani CRX.. do SX ten nákup alespon vejde :-)))))
k tomu honění výkonu... moje SX mělo přes 200k a rozhodně ho ženu dál, jak psal marauder, někomu to prostě nestačí.. u hondy bude to honění složitější nicméně jde vše, Marat samotný je důkazem

01.03.2007, 17:41 |
Kmoda Ano to že Hondy s motorem 1,6 i v dnešní době vyhrávají sprinty je zajímavé.Jinak pan Honda byl toho názoru že dát do motoru turbo aby jel umí každý. :-) s motory VTEC se dá v nízkých jezdit s nízkou spotřebou což s turbem asi těžko.A to samé myslím platí i v obsahu 2litry.Myslím že Civic Type-R a S2000 jsou nejvýkonnější atmosférický dvoulitry.Nechte hádek.Stejně si každý koupí co je mu bližší.

01.03.2007, 18:29 |
gizmi Kmoda: naprostej souhlas!!! Nacpat turbo umela kazda automobilka..ale pan Honda si rekl NE!!! a kdyz VTEC tak pro vsechny :o))))) muheheheh
no ja nevim..kdyz se podivam na moznosti, tak hondí motor v CRX se necha prekopat uplne stejne jako kazdej jinej..Dyt se prodava i turbokit, proste cokoliv!!!
blazen: do CRX nalozis naprosto vse..Muj nazor je ze se tam vejde vic jak do facka a je to dano tim, ze muzes dat pryc i lavici:o))) a tim mas 2x tolik mista nez jinde.. Navic mezi nama ja ji mam na popojizdeni do skoly..(je fakt ze si muzu vic pospat tim padem)

01.03.2007, 18:32 |
gizmi Marauder: vis co je divny? Ze na ebay zadnej takovej nisanek neni..ani na autoscoutu..Ze by jich bylo tak malo ze pozici CRX na sprintech neohrozi? Jen se ptaaam..
gizmi: tak dej hledat tady na foru.pamatuju si moc dobře že ho sem Mar. dával a to samý na bravoclub...
a ještě k tomu nissanoj.. už si enamatuju kdo to nahodil, ale viděj jsme video ten nissan vs civic VTi , ta 190PS verze což je +- srovnatelný.. jak to dopadlo neví, ale zajímavej souboj...
Honza ... myslim ze vitezstvim pro pulsara, jestli myslis ten souboj na nejakym jpn okruhu ...
jo to video sem viděl, suvereně vyhrál pulsar...
ale myslím si že v evropě se neprodával s tímhle motorem

01.03.2007, 22:54 |
gizmi Honza: jasan..no je pekny sehnat obrazek..ale jezdi v CR nejakej? Ja nevim..divny ze jsem nenasel ani v Nemecku zadne? To byla zavodni verze jen ? Nebo nechapacka proste:o)) Tak jsem to myslel..
Aha..video..oprava..Ale stejnak..Moc jich asi nejezdi, takze to je auto docela na srovnavani na prd:(

02.03.2007, 07:05 |
Kmoda MarauderZ28 ano někdo musí být první.Souhlas.Ale nechápu jak nemůžeš vidět nic smutného na tom,že po dvou desítkách letech od začátku výroby CRX si tu řekl jen jedno auto stejného obsahu které tu CRX pokoří.Kde jsou auta s novými 1,6 motory?Ano samozřejmě beru v úvahu narůstající hmotnost aut kvůli bezpečnosti.Ta je u CRX zoufalá.Ale u kterého tak starého auta není zoufalá že?
kmoda, gizmi: vy ste pripadi. Kdyby meli hondy turbo tak by ste psali, ze nataceni vacek umi dat kazdej, ale turbo ne. To co pisete je kravina. VTEC jako takovej ma spousta aut aniz o tom vite napr. Italove meli prvni nataceni vacek u barchetty v roce 95...
Turbo neumi dat do auta kazdej, teda aspon tak, aby vydrzelo 200000km. Proste si honda vybrala jiny reseni jak dosahnout vykonu ale tim to konci, zadny ze vtec je proste nej a turbo umi kazdej moula, to se hodne pletete. Na obsah 1.6 to jezdi supr, ale vemte si, ze date 16V hlavu s natacenim vacky do jiny 1.6. Budete mit stejnej vykon. A naopak, dat 8V normos na tu 1.6, tak bude mit jako kazdyj iny auto kolem 70-80kW. Zas takovej zazrak to neni. Kazda automobilka se jen vydala jinou cestou, tot vse. Jnak nechapu proc chces vytriskat vykon z 1.6tky. Na co.. tak si holt koupis dvoulitra, kdyz chces vykon. Vsechno je na ukor zivotnosti a tech 160PS se nekde podepise, ne ze ne. Kazdy druhy VTi co vidim tak huli modrej dym jak svine, pak kemne prijede a rekne ze to ma supr jen mu to trosku huli. Ja si myslim svoje. Takovy super drzaky, co tu pisete, to rozhodne nejsou. I kdyz jak jsem psal, motor je to urcite povedenej a mladejma oblibenej.
RB: nejde jen o motor, ale i prevodovku, treba Hondy prevodovky proste umi, S2000 je zatim nejlip z prevodovane auto, ve kterem jsem jel, motor, jak jsem psal, me trosku zklamal, ale co cekat od mensiho NA obsahu
jde i o to, ze ty motory jako takovy maji dost obrovskej potencial, treba u Ska "prdnes" na uplnej stock motor s kompresi 11:1 turbokit, tlacis 7PSI a ten motor to v pohode vydrzi a je tam o polovinu vic vykonu, to same B16A1 / 2, u Italskyho NA motoru (Fiat, Alfa) tohohle nikdy nedocilis
jinak nejsem zadnej zverubnej zastance Hondy, treba S2K je pro me naprosto super auto, ktery ma vse uz relativne v zakladu, ale jsou i lepsi, stejne si kazdej tady haji to svoje :-)
for Marfík: myslíš, že to dalo práci ? byl to první odkaz kterej vyjel na google - přesně opět výrok zblázněnýho Hondaře ...
Dyt se prodava i turbokit, proste cokoliv!!!
mno ono s tím prdnutím turbokitu - na kolik to vyjde na 100 000 - 150 000 u S2000 ? s montáží ? na CRX to vyjde na kolik na 70-80 ? tohle se Vám zdá jako dobrá cena ? kolik z Vás do tohohle půjde a proč ? aby jste na CRX předohrabu bez LSD měli 250 HP ? A není lepší vzít cenu crx + cenu turbokitu a za těch 200 000,- si koupit něco kde ty HP maj smysl ? :o)))
Jinak tady máte další 1,6 motor jako konkurenta Toyota Levin BZR 167 HP ...
a tady je ten slíbenej Nissan

.. a pri kilu tocis 4000 :)) Jinak ze to italove neumi je blbost, vem si Punto HGT v serii s 130HP, novitec s pouzitim jen kovanych pistu a upraveny hlavy prodava tyhle motory s kompresorem a vykon je kolem 250PS, s nitrem 312PS. To je spis o tom, ze u itala to nikdo nezkousel. Vem si co snese motor z integraly. Punto GT se da udelat na 500PS. To jsou proste zabomysi valky. Nehadame se ktery auto je lepsi, ale jestli za ty prachy CRX stoji. A ja si proste stojim za tim, ze 3/4 tech kramu co se v cr prodava za strasny prachy nemaji cenu ani polovicni. Ja bych si tead za 90 koupil jiny auto nez crx a ted nemluvim jenom o italech.
MarauderZ28 ty prostě ty hondy nemáš rád:-)ale to je každýho věc.no k těm upravám když už bych tam měl 250hp tak investuju 30 tis a měl bych tam i šperu(LSD).
takže budeš mít za 230 000,- předohrab s 250 HP, nemluvě, že to nezkousne ta převodovka, brzdy apod ...
já Hondy mám rád sám sem jí měl, nemám rád fanatiky jako jsi Ty a je jedno jestli jezděj v Hondě, BMW nebo ve starý americe ....
nejsem fanatik jen mě prostě Hondy bavej jako tebe bavěj Ameriky!Netoužim po tom mít 250ps spokojim se klidně i s 200konma který sou tam realný dostat za slušné peníze!Pak bych rád přesedlal na type-r ...Honda je srdcová záležitost ale to neznamená že bych si nekoupil i jiný auto.
Marauder: Kompletne prodavanej turbokit si nainstaluje kazdej trouba, pokud vi alspon zakladni veci o motorech, jedinej problem je sundat vanu a udelat vracecku od turba. Zbytek je P&P. V US vychazi tyhle kity od 3000USD jety se da koupit za 1500USD, to je jako hodne (vykon/cena)?
RB: ano pri kilu tocis 4000ot, a co je na tom spatneho? prave ze to ma skvely rozsah otacek, nemusis radit jak trotl, btw k vykonu: u S2000 zvysis vykon o cca 60-70% a nemusis sahnout na blok ani hlavu, a i prevodovka bez problemu, ukaz mi Fiata u ktereho to jde taky? A tech aut jezdi po US desitky, mozna stovky, to same B16A2 viz MarArt, a ta veta: "jen" za pouziti kovanych pistu a udelane hlavy me rozesmalo, to je skoro kompletne udelanej motor :-)))))
staci kouknout na www.s2ki.com
tady je danej zrovna peknej priklad, vse "stock", vykon neskutecnej na tu velkou kompresi
[ Link ] jinak nehajim zadnou znacku, kazdy auto ma svy mouchy, pisu jen sve postrehy, Honda mi absolutne tedko vyhovuje, stejne jako za par let mi bude vyhovovat neco jineho, jen me rozesmiva, kdyz se tady porovnava neporovnatelny :o)

02.03.2007, 19:26 |
gizmi Proste kdyz pujdem po seriich, tak je tzo stale atzraktivni auto se supr potencialem..Argumentovat tu sviznejsim autem ktere v CR ma mozna tak 1 clovek..a to myslim ze spis ani to jedno tu neni..No nevim.. Padla tu otazka zda to za to stoji a ja rikam ze ANO..Neberu Vam vase nazory..Proste jsen rikam ze za muj hlas rikam jednoznacne ANO:o))

02.03.2007, 20:34 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-03-02 20:39:20
for Rajdlos heh nainstalovat jo, ale kdo Ti to odladí na brzdě ? To stojí nejvíc a nikdo to tady pořádně neumí ... a jestli to dokážeš tak aby to fungovalo za rozumný peníze tak sem první zájemce o naladění motoru ... to samý jako je pro smích tvrzení, že je reálný za dobrý peníze se dostat na 200 HP u CRX II 150 HP - znám několik lidí co se k týhle hranici blížej a vytekly do toho cenu celýho toho CRX ....
25 HP UP u CRX II:
Custom made svody 4-1 Nellospeed konstruhovány na profil vaček Crespo
Custom made střední díl Nellospeed
Koncový tlumič Netami Bionix konstrukce double-loop
Setrvačník, kliková hřídel i řemenička dynamicky vyváženy jako celek
Duralová řemenička AlienPower
Duralový setrvačník AlienPower 3.2kg/212mm (model 90+)
ACT Xtreme Heavy Duty přítlačák (model 90+)
ACT Performance 212mm lamela (model 90+)
Tenzo-R shortshift
Oversize na hlavě 1mm
Snížená hlava
Úprava tvaru a zvětšení průmeru kanálků, odstranění nejhrubšího povrchu
Odstranění části vodítek ventilů
Manifold slícován s hlavou a přizpůsoben novému tvaru kanálů v hlavě
Zalapování sedel ventilů
Zvětšen průměr škrtící klapky o 2mm (V-Tec)
NGK V-Line 11
Vačky Crespo stage 5 (303/302)
Ventilové pružiny z Oteva oceli
Probe ultralight I-beam kované ojnice (500g)
Kované písty Wiseco s KP 12:1 (D16A6)
Kruhy Wiseco
Kompletně dekarbonizován blok
PUR uložení motoru Prothane Motion Control
OBD0 -> OBD1 konverze
ECU P28 + individuální mapy
Rozdělovač OBD1 (Civic sedan ESi)
Dosažený kompresní poměr 11:1
a tímto končím, přesně o tomhle mluvím fanatizmus některých lidí tady, tvrzení nesmyslů ... Je mi to nakonec fuk co si kdo koupí a co s tím dělá je to každýho věc. Mě se CRX líbí, ale vím, že si ho nikdy nekoupím za tu cenu za kolik se to prodá, nesmyslně vyhozený peníze za který můžu mít pro sebě něco daleko zábavnějšího ...
Marauder: ECU se samozrejme neladi u tehle kitu, to jen tak na okraj :)
150ps z 1.6 je dobry, ale to dnes dela i fiat nebo peugeot. Kdysi jsem chtel CRX, ale jak jsem se v ni svezl tak jsem z toho sesel. jede to pekne, to nemuzu rict :-) pravda je pro mne ta, ze za ty penize co by clovek dal do CRX Del Sol aby byla v super stavu jde sehnat mnohem zabavnejsi auto podle mne.
Mimochodem Saxo VTS treba 106 s16 jsou 1.6, maji 118ps. Motor ma kovany pisty v serii. Investici nejakych cca 38000,- z toho mate 167Ps na nejakych 900kg (260 vacky + svody -overeno u nekolika VTS u nas) a nemusite sahat na ECU. Treba slovaci z GX maji saxo VTS s vykonem prez 200ps a 400metru zajizdeji pod 14vterin. Za levne penize jde upravit prevodovka, repas + mensi staly prevod vyjde na 10 tisic. Nehlede na kvality podvozku.
....ale zase to neni kabrio nebo targa a baby vam do teho neskacou :-)
problém není v pístech, i ty obyčejné písty při dobře nastavené směsi musí vydržet velký výkon,ale chtěl bych vidět třeba ty seriové ojnice u toho fiata jak by se na to tvářili..
že zvládne VTS 400m pod 14s.. to maj pěkné, to si raděj opravdu koupím za 100tis to 200Sx kde si stačí jen zvednout plnící tlak a sem taky pod 14s a blbnout se stím bude o 110%líp
no seriový ojnice u 20V/16V fiatích dvoulitrů jsou stejný jak pro atmosféru tak pro turbo a snesou cca 350PS a 8000ot/min.....v případě motorů 16V po rv90 to je to samý co integrála
jak tojeu menších motrunevim,ale1.8 16vv puntu mastejnýojnicejako 20vprotože toje motor ,kterýmu chybí jen 1 válec a má jinej zdvih..
sorry, ale kitům kde se neladí ecu absolutně nevěřím, to je naprostej humus zejména u turbo motorů kde nějakým FMU takovým způsobem rozhodíš AFR, že to je koleda o prohoření pístů ...
tech aut jezdi spousty jen s natvrdo ovladanym WG a FMU, vse jen rizeno podtalkem/pretlakem
nerikam, ze je to idealni, ale funguje to bez problemu
no ja bych si to bez standalone na auto taky nedal :o) ale funguje to
honza: třeba u 200sx 1,8t je únosnost ojnic - sou kované v základu- okolo 420k jenže tohle číslo nám řekne jedině to, že by ty ojnice měli tento výkon vydržet, níc víc, použitelné sou však do výkonu zhruba 250k protože se tak stejně jako seriové u fiata začnou natahovat.. proto jsou pro těch 350k nepoužitelné, dlouho nevydrží
písty to snesou bezproblémů,pokud je směs dobrá a prohořívá správně
blazen - nj, ale ja se nebavim o turbo aute ale o NA 1.6 ktera muze CRX konkurovat. Jasne ze VTS nemuze sxu konkurovat, je to uplne jina koncepce auta. Jenze clovek co si koupi SX musi bohuzel pocitat s tim ze bude co 5tisic (idealni 3 tisice) menit olej a to jeste dava ten nejdrazsi. Sice super ze ho koupis za par supu a zvednes plnici tlak, ale vzapeti aby sis pripravil 2x tolik na GO motoru. To jsou aspoekty kvuli kterym bych si treba SX nikdy nekoupil i kdyz se mi to auto fakt hodne libi.
když uděláš pořádně GO - ihned po koupi vozu,máš hodně dlouho klid i se zvednutým tlakem,..ta výměna oleje k němu patří
1,6tka co konkuruje CRX ve výkonu no nevím,ten pulsar je určitě lepší,ale nedá se koupit,..jinak si myslím,že takové auto asi není,..je jen otázkou, proč si kupovat 1,6tku...proč ne jinou kategorii byt NA
tak treba protoze se mu to auto libi :-) i ja si obcas pri projizdeni inzeratu na mobile.de rikam co jsem vsechno mohl mit, ale to by si taky clovek nemohl koupit nic a porad cekal a rikal si co kdyby ...
zase za tu cenu toho CRX si koupím raděj nějakého dvoulitra.. ale pokud je to srdeční záležitost tak otom žádná..
Hoši CRX je moc pěkný auto, ale nekoupil bych si ho... Když už tak spíš Civic Hatchback asi 5g (takový zakulacený)s motorem d16z6 nebo B16A2 je to pěkný široký nízký kdeco s tím proženete a navzdory svezení a výkonu je spotřeba vcelku směšná!!! k čemu je brutální kus železa př. BMW ??? jo je to zadokolka to se musí nechat, ale kvůli nějaké mystické atmosféře a falešné prestiži? TO si nechte... V dnešní době nejnižších nákladů házím auta do jednoho pytle. A, které dnešní auto za přiměřené vynaložené prostředky a perfektním poměrem cena/výkon/užitná hodnota nejvíce pobaví? Jedině nový Civic type-R. Je to promyšlené auto a věřte mi nebo ne, myslete si co chcete to auto bude jednou za několik let legenda, stejně tak jako jsou všechny vrcholové modely od Hondy. Možná, že Vám přišlo, že jsem fanatik nebo tak nějak, ale zklamu Vás protože tomu není tak, jen nejsem debil a nesnažím se mít auto o kterém si někdo na základě "magických" informací řekne že je pořádný. Já jen nerad plýtvám penězi a mám rád téměř k dokonalosti dovedené věci (to u mě tedy neplatí jen o autech) Sympatizuji s lidmi, kteří se zamilovali do svého auta, ať už je jakékoli, ale tito lidé nemohou objektivně reagovat do této diskuze, protože jsou ve většíně případů zaujatí (kluci nic proti Vám)... Hoši hádáte se tu úplně zbytečně. Shrnul bych to takhle: Přemýšlej hledej, podívej se, uvažuj pokud si na vážkách tak si to rozmysli, ale hlavně nespěchej, a buď rozumný a trpělivý, tato cesta Tě dovede stejně k Hondě.
jasně mi jsme zaujatý proti Hondě, Ty jsi z ní zblblej a zaujatej proti ostatním autům, Honda je normální auto, jeho modely CRX, Civic Type R jsou zajímavý auta, ale nijak extra vyjmečný, jsou desítky aut který je strčej hravě do kapsy a že jsou legendou ? Ano z 95% pro mladý uhrovatý puberťáky, ale pro zbytek je to naprosto běžný auto a jako modlu má opravdu něco vyjmečnýho ...
P.S. nejlepší je ten "nezaujatej" cint na konci, že Tě ta cesta dovede stejně k Hondě - tak ta je opravdu vhodná tak do revuálního pořadu na Silvestra.
Autům zdar "nezaujaťáku" :o))))))))))))))))))))))))
Ja i pres velky zajem o H, pujdu do E46 M3, hned jak budou prachy.. na teto urovni uz Honda bohuzel nema sanci ..
Petrvti: A co NSX Type-R? :o)
RB: tu tady neseženeš a určitě nebude mít volant na správný straně.. :-)
jj i jako fanaticky Hondař musim říct že na urovni m3 tady honda auta nemá!!
Zas tak moc sem na tuning nechodím, ale když jsem viděl tenhle
přízpěvek a tolik odkazu(který se mě všechny něchtěj ani číst)
taky něco přihodím. Jezdím v Hondách tak osm let, a těd mám
CRX II ED9 po prvním majiteli z Německa něco přes šest let.
Mužu říct že jsem s autem byl vždy spokojenej:Koupoval jsem ji
ze 126 tis. Km (doloženo) a já s ní najel zhruba 74 tis. a dá se říct
žádné problémy. Mám puvodní lak, teprve těd měním čepy a jednou
vařil díru v tlumiči.I po 17 letech je zábavná rychlá a pořád se mě líbí.

A ještě jedna, chvilku po tom co ji koupil...
