
Navštíveno 2103x


06.03.2007, 11:39 |
fredh Zdarlidi,
ještě malej dotázek, kdyby nevyšlo saxo vts, co říkáte na Pažouta 106 s 16?
Dobrý nebo shit? popř. máte někdo zkušenosti? Nějaký závady, na co dát pozor?
Budu vděčnej za cokoli dík moc.

06.03.2007, 11:41 |
fredh
osobně bych radši peugeot,co jsem se dočet tak hlavně převodovky na to pozor,ale chtělo by to nějaký hodnocení od někoho kdo to měl ,jo a už jsem v jednom jel a není to až takový dělo jak jsem si myslel ale ,bylo to jen 1.6sport nebo jak to značili

06.03.2007, 12:53 |
fredh hm, ona je ještě slabší verze, ta má lehce pres 100koní, toto má 118, nebo nějak tak.
ale i tak to bylo zklamání ,jel jsem i CRX a to je asi 10x lepší jízda,ale tohle je novější a fakt nevím co koupit ,starej krám nechci a tohle mě zklamalo
pezota nebrat. Kup si bud VTS nebo Punto GT
je pravda že jeden týpek tady u nás v okolí měl tři saxa po sobě a jedno lepší než druhý,ale ted má audi A3 ,a to už bych radši golfa gti
hosi ze slovenskýho GX se myslím dost pohybujou kolem techto 2 vozidel (saxo/P106) tak se zkus zeptat jich... Tusím že zdejší člen "Dusan" se kolem toho pohybuje
06/03/2007 13:57 ReproBoy - muzu se zeptat proc radeji VTS nez s16??? Kdybys o tom neco vedel tak takovou blbost nenapise :-)
je uplne jedno ktery z techto dvou aut zvolis jsou naprosto stejny, stejny motor, stejny podvozek, stejna prevodovka, vse stejne az na cumak a plasty. Vseobecne se tvrdi ze s 16 je na tom trosku lip co se tyce ovladatelnosti. Pokud sezenes GTi, tak ma jiny kratsi staly prevod na prevodovce. jedinou vyraznejsi bolesti techto aut je zadni naprava ktera kolem 1300000km vyzaduje repas coz vyjde na cca 10000,- a nebo pokud to vychytas a nechas ho udelat driv tak staci pouze menit loziska na cepech a to vyjde na nejaky 4000,-. Co se tyce prevodovek tak je pravda ze obcas odejde,ale nic tragickeho,znam snad jen jednoho kluka kteremu odesla. Repas prevodovky + vymena staleho prevodu vyjde taky na 10tisic.
Co se tyce motoru tak je to jako u saxa VTS, davali se do toho dve ty 1.6, jedna 8v s 74kW a pak 16v s 88kW. ten silnejsi jede o trosicku lepe nez 125ps civic. Vyhodou je ze tohle auto si spousta lidi vybira na zavody do vrchu,slalomy (ne debilni sprinty) kvuli podvozku. Takze pokud chces jezdit rychle i do zatacek tak je to lepsi nez nejaky crx. GX Tuning meli 106 ted maji saxo VTS s cca 200ps. Ja mam 106 s16 uz rok a pul. Po koupi jsem menil rozvody, par cepu, udelana GO zadni napravy a slouzi spolehlive. Jedine minus u nas je ze nesezenes pekny kousek. Adler tady z fora shani taky nejake VTS nebo s16 a je to zoufale. Jinak s nahradnima dilama neni problem (az na par vyjimek, servo treba) a ceny normalni. Vyhodou je spousta dplnku a tuningovych dilu jak pro vzhled tak pro vykon (vacky, vyfuky, ECU, atd.) protoze Peugeot ma svuj Peugeot motorsport. Pridam par obrazku.

ten poslední je fakt pěknej
ale kola uz jsou prodany a koupeny jiny + setrim na podvozek. Jinak nic. A jiny predni svetla.

a M3 zrcatka jsou pryc a jsou tam puvodni

JE PĚKNEJ,KÁMOŠ MÁ STEJNOU BARVU MÁ 1.4 SPORT taky to má tyhle lemy, zajistím foto dám ho sem ,a tuhle mu ukážu

06.03.2007, 23:00 |
fredh Tak díky hlavně profesorovi. Já sem to kámošovi říkal, že jsou to totožný auta. On by to chtěl na nějaký to blbnutí a možná i amatérsky vrchy. Co jsem tak pochopil tak je to vlastně jedno, co se koupí z těchto dvou aut.
Díky moc, snad se nějakej kousek ve francii najde. Ten co to schání říkal že tam saxa jsou, jen nevím zatím jak moc dobitý, uvidíme.
Ještě jednou díky.

06.03.2007, 23:18 |
m1tv Motory stejny 100% nebudou kamoš mel saxo vts 8v 01 a delal v pažoutu ale na diagnostiku to nedostal že je to trošku jinej motor ... ale v zakladu je to stejny auto..
Mozna bude mit jinej konektor pod volantem nebo tak neco, nicmene vsichni VTSkari a s16kari z olomouce jezdime na jednu diagnostiku. Ja objednavam origo dily v citroenu atd. Ty motory stejny jsou.
ty motory stejny sou, ale zpracovani P106 vs saxo a jejich bezpecnost, tam je saxo uplne nekde jinde.
To je taky blbost, obe auta jsou na tom stejne blbe :-D a ve zpracovani bych rekl ze saxo hur. Trba ty plastove lemy kolem blatniku se lamou vic na saxu. Interier je v saxu asi 3x vic tragickej nez ve 106. A bezpecnost? Furt lepsi nez v CRX nebo tarych fiatech. Pravda je ze 106 nemela seriove montovanej airbag spolujezdce,jak to bylo u ridice si nejsem jistej protoze jsem par s16 bez airbagu videl. Ale zase byla v tu dobu levnejsi nez saxo. Dalsi vec je ze saxo dostalov roce 2000 facelift kdezto 106 zustala stejna. Nicmene facelift toho moc nezmenil a podle meho mineni je starsi saxo hezci.
Proffesor_W: hele ty ses nekde z Olmiku,ze jo?
07/03/2007 22:11 skuutr - ano,jsem,proc?

08.03.2007, 11:31 |
m1tv

08.03.2007, 11:32 |
m1tv