Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Swap VW 1,9 TD x 1,9TDi

 o Navštíveno 1185x o
o 07.03.2007, 12:19 | badczech
Nevite nekdo jak moc je problematicke vymenit TD za TDi u Venta? A za kolik se dá motor TDi pořídit a zda se dá použít převodovka z TD.. Díky


o 07.03.2007, 13:00 | KaCzaba
jde o to co od toho chces...TDi misto TD das,ale ta prevodovka je kratka,spojku nevim zda das TDI do TD skrine....
jinak scream prodava motor prave do G3-Vento TDI
o 07.03.2007, 13:16 | KaCzaba
jestli chces mit z Venta TDi se vsim vsudy,bude to trosku narocnejsi.Musis natahat el.instalaci z TDI kvuli pocitaci,coz obejdes MTDI.Mechanicky cerpadlo a neni potreba ECU .Pak spojka z TDI , prevodovka.Nevim,zda mas ve ventu hydraulicky ovladanou spojku a jaky mas razeni.Takze te treba jeste ceka vymena kulisy razeni s tahlama a spojkovy pedal.....

Nebo zda ti jde jen o to usadit si motor TDI misto stavajiciho,ceka te jen nechat si predelat cerpadlo na mechanicky...vse pak pouzijes z TD motoru.Sani,vyfuk a turbo....ale je to jen ze mas v aute TDI.bude to pomaly....opravdu zalezi na tom co od toho pocekavas
o 07.03.2007, 13:24 | badczech
Je mi jasný, že to nebude prdel, jen jak moc je to náročný, co to tak může koštovat (motor + práce - sám si na to netroufám), opravdu jsem to nikdy nedělal a tak nevim.. Řazení je jak u oktávky, fabie, tzn. zpátečka zatlačit dolu a xobě dopředu.. Nechtěl bych nic obejít, prostě bych rád měl Tdi místo TD.. A nejlépe se šestikvaltem, ale to už bych chtěl asi moc.. Jinak Vento je rok 1996..
o 07.03.2007, 13:36 | Valis
Badchech: Nejde o to,jak mas zpatecku.Na Ventu mas normalni tahla a potrebujes lanovody,takze bys musel koupit razeni,pedaly kvuli hydraulicky spojce,poloosy a kdyz budes chtit mechanicky cerpadlo,tak jeste sehnat nekoho,kdo ho posklada.Ze zkusenosti vim,ze motor + prestavba na mechanicky TDi te vyjde tak na tri petky.
Se sestikvaltem je to jeste o dvanact vic
o 07.03.2007, 13:39 | KaCzaba
s tim razenim,nevim zda mas tahla nebo uz razeni v bovdenech.....to totiz potrebujes.....kazdej pricnej motor ma zpatecku pred jednickou.U myho podelnyho je to jako 6tka.Daval jsem TDi do passata B2.Tam je vse jinak....Dal jde o to jestli chces davat motor z G3 nebo G4.Ten trojkovej motor by ti mohly i dopsat a mel bys ifiko prestavbu,ale nevim to 100%tne.Jenze tyhle motory moc nejsou,hlavne jsou dooost olitany a sjou i v porovnani se 4kovym motorem drahy...Zase 4kovej motor ti do Venta uz nikdo nenapise urcite,protoze se tam nikdy nedaval....Je hodne variant jak to udelat
o 07.03.2007, 13:40 | KaCzaba
Valis je rychlejsi.....
o 07.03.2007, 13:47 | badczech
Valis: moc díky za info.. Nic o VW nevim, tak kdyby to nějak šlo s tim 5tikvaltem do 30, tak to neni tak hrozný, ale nebudu to auto mít tak dlouho (doufám že ne dýl jak tři roky) tak přemejšlim, jestli se to vyplatí... To TD je 55Kw a na tu dalnici (proto ten 6tikvalt), po který jezdim nejvíc to jakž takž stačí... No uvidim ještě.. K tomu musej bejt brzdy a podvozek a tohle a támleto... To pak asi lítá..
o 07.03.2007, 13:49 | Valis
Badczech: Jo,kazda picovinka stoji petikilo a to se pak nascita.Navic ta cena je bez prace,musel bys jeste najit nekoho,kdo se do toho pusti.Radsi bych koupil hotovy vento TDi a zkusil udelat prestavbu
o 07.03.2007, 13:56 | badczech
KaCzaba: legalisace by měla projít, co jsem zjišťoval. To auto je v perfekt stavu, vše origo, i podle servisky najeto 133 tis. A hlavně je po tátovi a je za super prachy samo a navíc bílá (moje favorite barva). Až je škoda na něj sahat.. Ale je to slabý, je to bída a utrpení.. Klesl jsem o 30 koní a trpim, tak zjištuju jak by se dal tento nepříznivý stav otočit..
o 07.03.2007, 15:44 | Lukaash
valis: jen 12? to jde ... spojka, spajska, drzak, starter, polosy :-)

je teda fakt, ze ty 5q dily mozna casem prodas :-)
o 07.03.2007, 20:32 | Valis
Lukaash: Ja mel za to,ze jsi rikal,ze te to stalo 12:-) Jestlůi jeste vic,tak to snad ani nechci vedet
o 08.03.2007, 09:29 | Lukaash
joo, nekdo to za 12 postavi, nekdo ne :-) vis co myslim :-) hlavne kdyz nemas pristup k know how...
o 08.03.2007, 09:52 | Scream | Upraveno: 2007-03-08 09:54:05
Prodávám 110PS motor AFN, muzu ti ho dat komplet, tak jak ho vyndam z auta vč prevodovky, spojky. proste tak jak ho vyndám. ten samej se dával i do Venta, takze s legalizací bys asi problem nemel. O novym typu motoru co se daval do G4 a spol hodne pochybuju ze ti ho tam nekdo schvali, ani nahodou. taky k tomu muzu dat tahla řazení. Motor je cca 1km po rozvodech vč kladek, vodní pumpy, repase napínaku na klínák, novy naplne komplet a vymena hydroštelu. (investice cca 11tis) to by te u motoru stejne cekalo, navíc je v komplet pojízdnym aute, takze se muzes projet a zjistit jak na tom motor je a nekupovat zajíce v pytli, coz ti malokdo nabídne. Myslim, ze je to pro tebe idealní kydnout tam tohle a z toho cerpadla co tam je a co mas ty to nechat za 4000 predelat na mechaniku a mas klid a das to tam klidne sam, protoze takhle komplet to menit je sranda. hlavne kdyz mas vsechno a nemusis kupoat kazdou blbost za 500, ono to pak silene naskakuje
o 08.03.2007, 14:25 | badczech
Scream: a pošleš mi cenu? odkud jsi?
o 08.03.2007, 22:18 | Scream
Z MOSTU, více po ICQ
o 09.03.2007, 08:14 | badczech
Scream: To se docela hodí, jezdim z prahy často do Děčína.. Bohužel ale teď nebudu na netu celej víkend, takže v pondělí, ju? Díky..
o 09.03.2007, 22:46 | Scream
ok
o 10.03.2007, 00:13 | El_Vita
a co swap 66kw za 81kw

to de?
o 10.03.2007, 16:33 | Scream
nevidim jedinej duvod proc by to neslo.
o 10.03.2007, 22:39 | El_Vita
sak sa edem ptam :-D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3377 sekund.