Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > jak na upravu 1.8 v barchette ?

 o Navštíveno 890x o
o 09.03.2007, 18:20 | Machča
vzhledem k tomu ze par veci na motoru musim opravit tak me zajima co vsechno by bylo prinosem pro barunu bez pouziti turbokitu ten se sice nabizi ale stoji nekrestansky prachy
jo auto mi zustane hodne dlouho takze mozna na nej casem taky dojde ale spis ne
zajima me co z toho pujde vylamat bez toho
dik vsem za rady ja se vyznam spis v kamnech nez v benzinech


o 09.03.2007, 18:49 | MarauderZ28
asi jedinně jinej motor třeba z Coupe :o)
o 09.03.2007, 18:59 | Machča
jirko sice jsem elektrikar ale nechce se mi tahat ta elektronika navic bych ji musel mozna trosku nafouknout uz takhle je to tam dost nahusteny
jinak jak si to auto planuju nechat vazne dlouho navic predchozi majitel uz trosicku zacal ma to kapanek upravenej stalej prevod
o 09.03.2007, 19:21 | ZRALOK
no 1,8 Barcheta je špatnej motor, myslím, že stejně časem budeš schánět jinej, znám tři lidi co již měnili. Jo né že chtěli,ale že museli:-)

Jinak mám na prodej barchetu lehce na předek, jen karosařina,ale špatnej motor s papírama za 35tis:-)
o 09.03.2007, 19:23 | Machča
Zralok neni spatnej jen se musi cas od casu udelat hydra a variator a pouzivat dobrej olej vlastne jsem ted mluvil o tom co me ceka :))
o 09.03.2007, 20:40 | MarauderZ28
co znamená trochu ? :o)
o 09.03.2007, 21:46 | El_Vita
zralok: mas fotky?

o 10.03.2007, 21:33 | Machča
jako je mi jasny ze svickama a filtrem a nejakym tim chipem toho zas az tolik nepridam takze prahnu po nejakejch zkusenostech
nebo asi sahnu po tom radikalnim reseni co navrhoval Jirka :)))
o 10.03.2007, 23:13 | Scream
cokoliv jinyho mi prijde jako blbost
o 11.03.2007, 07:30 | Honza2.016v
no motor z coupe 20Vt už minimálně ve dvou barčách jezdí...sic ene v ČR ale už jsem je viděl..

pokud chceš něco radikálního a zachovat atmosféru, tak stejně to vyjde cenově jako zmíněnej turbokit....

Kdybych ale hleděl na peníze , ale ještě bych to bral nějak s rozumem , tak bych motor vyškub ven , koupil nový díly, se kterejma je u tohoto motoru problém (variátor..) + novou olejovou pumpu, hydroštely předělat na penízkový vymezování vůle , udělat kompletně hlavu (snížit, udělat kanály a jinou geometrii sedel ventilů, vyleštit spalovák, upravit ventily a jejich vodítka) a sací potrubí -pokud není plastový.

Divil by ses co dělá upravená geometrie sedel ventilů a upravený ventily na brzdě... na 1.6 to byl nárust až 11 koní o krouťák měl lepší průběh...

Dál kompletně vyvážit a případně odlehčit spodek motoru (na výkonu to přidá 00prd, rozdíl ale poznáš v tom jak lehce to pujde do otáček)+nový šály a dbát na správnou montáž dílů-správnou montáží dosáhneš menších mechanických ztrát a tím většího výkonu.
Završil bych to přímým kitem sání, kompletní výfukem vč. svodů počítaným přímo na ten motor (kupovaný vejfuky někdy moc dobře na upravenejch motorech nefungujou..vlastní zkušenost z coupe) a úpravou ŘJ na míru.Svíce bych jel o stupeň studenější než doporučuje výrobce Bosch Platinum a olej 5W50 atd... sám jezdím od Mobilu 1


celkově si myslím že by to vycházelo takhle:

vejfuk vč. svodů 15tis,- bez katu, o něco víc se sport. katem
elektronika 15-20tis
stavba motoru + materiál vč. práce cca 30-40tis

cenově to je hodně podobný jako můj motor , jen s tím rozdílem že já mam ještě navíc vačky... pokud bys dával přebrus seriový vačky, tak to bude + 10-15tis.... nový +-25tis...
o 11.03.2007, 11:02 | MarauderZ28
mno 20Vt je docela maso už stačil by i ten 16Vt ne ? :o)
o 11.03.2007, 18:01 | Scream
no hlavne ten 16V je daleko lepší
o 11.03.2007, 19:26 | Machča | Upraveno: 2007-03-11 19:42:28
taky si myslim ze ten 16V je na tom lip a to hlavne se spolehlivosti vetsinou kdyz jsem po fiatech koukal tak ty 20VT byly uz vylitany
Honza : problem je ze ten turbokit musim koupit jako sadu kdezto s atmosferou si muzu postupem let hrat pokud mi barunu nikdo necmajzne tak ji fakt prodat nehodlam jo a ten variator uz jsem zjistil jak je to blba soucastka :)). No zahucim do toho asi pekne ale co jsem mluvil s klukama co maj turbokit tak do 240km/h se da barca snadno ovladat potom uz je to horsi
o 11.03.2007, 20:08 | Honza2.016v
s tou spolehlivosti to je tak jako kdžy je někdo vepř..

obecně jsou na tom ty 20VT líp, i když turba stojej za dvě věci...pro další úpravy bych ale volil 16VT
o 11.03.2007, 20:40 | Scream
jo? tak proc se serou i seriovy? proc koncí porad na necem na poslednim valci? a proc ten 4 valec vydrží i prez 300PS na seriovym motoru. asi to bude tim ze je horsí.
o 11.03.2007, 21:08 | Machča | Upraveno: 2007-03-11 21:12:38
shit refresh
o 11.03.2007, 21:09 | Machča
Scream : prave ja kdyz jsem koukal po coupatkach tak uz byly ty 5 valy nad hrobem a nebo po GO
o 11.03.2007, 21:16 | Scream
ja o tom mluvil s maníkem ve fiatu a koupi mi vubec nedoporucil.
o 12.03.2007, 07:10 | Reprák
1.8 16VVT v barchette neni spatnej motor, navic docela slusne jede. KDybys tam naimpregnoval turbinu jako ze to jde, tak na 16VT bys ani nemusel svazky menit, jen vymenit RJ + dotahat par dratu nic strasnyho. Kazdopadne bych to tam nedal, to auto na tom neni podvozkove tak dobre a je dost lehky, bal bych se, ze s tim nekde ujedu kam nechci
o 12.03.2007, 08:07 | Honza2.016v
no tak elektroinstalace totálně jiná:)
o 12.03.2007, 15:47 | Machča
no je fakt ze ma neco kolem 1200kilo jenom ja ale nejsem zadnej silenec abych to pak hrotil nekde v provoze a muj podvozek uz se taky decentne lisi od serie
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3082 sekund.