Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > saxo a ax experti

 o Navštíveno 881x o
o 10.03.2007, 14:01 | -Hans-
ahoj,napadlo me,ze u 1,4gt ax,by mohla byt ostrejsi vacka,nez u klasicke 1,4 8v,napr u saxa...
Je tomu tak?
Ajda ma karbec,tak mozna proto ten rozdil v kW,ale mohla by ta vacka...
Diky,Hans


o 10.03.2007, 14:03 | -Hans-
jak to vypada se snizenim hlavy?
o 10.03.2007, 17:22 | .mycTD
nevim, ale u pazouta se jednotlive verze lisi v prvni rade kompresnim pomerem, u nekterych pak i tou vackou.
o 10.03.2007, 18:35 | -Hans-
jasan hlava a vacka,nasledne chip a za rozumny prachy kone navrch;D
o 10.03.2007, 21:15 | ajsik
to uz bych radeji resil motor ze 106 lemans 1.4 8v (100 koni), ale tusim ze to neni TU3J blok ale hlinik ... ikdyz to vypada na prvni pohled stejen resil jsem to kdysi na 306tce a odpoved kamose co cucel do dokumentace byla ze se to lisi dost podstatne a bylo to tusim blokem a hlavou ... takze asi to nebude jen tak easy ...

ono se to porad opakuje ale nejlepsi ho mas prodat :-D ale ty to nechces slyset ... nakonec uz jsi v tom mozna utopil ten rozdil ceny mezi 1.4 8V a 1.6 16V

ps. a spotreba takoveho hybridu bude urco vetsi nez 1.6 16V pac bych rekl ze budou i jina cidla a ze to pobezi na Magnett Marelli jednotce
o 10.03.2007, 21:17 | ajsik
jo a ta lemans 100koni nejede dobre :-D kdy sem si s ni daval sprint proti memu VTS tak to byl teda propadak :-) to jen pro predstavu co by ti to prineslo ;-)
o 11.03.2007, 09:29 | -Hans-
ajsik: hmm,zase nepotesil:o)
to ale neresi tu vacku a pomer,nevis,kdo by moh tusit?
Kazdopadne dik;oD
o 11.03.2007, 09:38 | ajsik
no nevim :-) podle me je TU3JP (75k ) neupgradovatelny pomoci vacky a zmeny komprese na TU3 FJ2/K (100k ).

jinak se presne v Tobe vidim :-D ja mel 1.1cku a resil jsem svody, vymenu motoru ...trrvalo mi asi 9 mesicu nez jsem to pochopil :-D ... ale mezim promrhani asi 30 tkc za kola, gumy, interier ... takze opravdu byt tebou ze z chyyb druhych poucim :-D
o 11.03.2007, 09:43 | -Hans-
Jj,ja vim,ajsiku,ale vis jak,furt se snazim vymyslet nejakou wojebavku,jak se vyhnout koupi 16v,uz mi ten muj modrasek prirostl k srdci...
o 11.03.2007, 14:48 | dddd
cau ajsiku, nemohl bys v kratkosti popsat jak ta 1.6 16v jede o proti jiným autum, třeba 2.5i e30, ja měl jen 1.1i a to moc nejelo,ale jako auto mi nevadilo
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3252 sekund.