
Navštíveno 1084x

Tak to jsem ani nevedel,ze Lambo patri k VW
koukam že honda si jde svou cestou a nikoho si nevšímá
tunitko: To jo, ale jaksik pozapoměli na Acuru, což je docela škoda...jsou to solidní kárky!!

18.03.2007, 23:39 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-03-18 23:39:39
Acura je Honda je to jen označení pro USA takže nikdo na nic nezapoměl ...
BMW a Toyota jedou jako dráha a přitom provázání s dalšími značkami je mizivý, mají pouze luxusní divizi a divizi s malými auty jako dvě značky bokem. Takže k čemu je veškerý fúzování, když nejfúzovatější GM je v hluboké ztrátě, Ford prodává značky, které kdysi se slávou nabyl a z Nissanu se pod fúzí s Renaultem stal japonský Opel? Kde udělali soudruzi z NDR chybu? :o)
já četl že GM je ve ztrátě díky mamutím investicím, ale nijak to nesleduju, jen sem to zaslechl ...

19.03.2007, 12:14 |
somas Nejsem si jistý ale asi jsem v tom našel chybku: Porsche vlastní nějaké procenta VW - tuším nějak kolem 25%
tohle je stará mapka tak tam není vše ...
Automobilka General Motors Corp. (GM) vykázala za 4Q zisk ve výši 950 mil. USD. Zisk tak vzrostl na 1,68 USD na akcii, z předchozí ztráty 6,6 mld.USD. Výnosy však poklesly o -1% na 51,2 mld. USD. Firma zaznamenala druhý kvartální zisk za uplynulé 2 roky, když se CEO firmy podařilo snížit výdaje. Mezi americkými automobilkami je tak General Motors na dobré cestě.

19.03.2007, 13:29 |
clown Jirko ale kolik znacek zavrelo GM v poslednich 10 letech ... :o),
proste je to problem ..
za cvili to bude jak s mobilama .. 4 znacky a konecna ..
to ano protože v USA se už nenosí tolik patriciotismus a vytlačují je levní japonci který maj na jednom autě daleko větší zisk např 1000 usd vs 330 usd, největší zisk z auta má tuším Honda se 1600 usd za kus. Problémem USA je taky to, že vyrábějí vše doma nebo v Kanadě max v Mexiku a tak náklady na výrobu jsou šílený, pokud přesunou část výroby do asie tak se to asi změní ...

19.03.2007, 14:13 |
clown jj .. souhlas ..
ja kdyz vidim co se vse dela u nas nechapu ..
treba narazniky pro BMW X5 se vyrabi na Slovensku a exportuji v laku se do USA :o))
MarauderZ28: GM platí za minulost, protože zajišťovali velice nadstandardní podmínky zaměstnancům. Teď mají v US problém, že už dlouho neumí udělat auta, který lidi opravdu chtějí a vrhají se na záchranné sezónní akce typu Trucky, teď zase retro, až skončí retro, budou zase v hajzlu. To, co dělaj dneska kdysi věhlasné americké automobilky, není až na pár výjimek žádný důvod koupit. Vypadá to hůř než japonec, jezdí to hůř, víc se to sere a stojí to plus mínus stejně. Jsou výjimky, to určitě jo. Ale když už Chrysler udělá krásný 300C, tak pro změnu vyleze s novým Voyagerem, kterej je elegantní jako rozšlapaná krabice od bot a propadá v nárazových testech stejně jako jeho předchůdce. Nic moc. A to říkám bohužel, protože starý ameriky mám moc rád a jsou u mě v automobilové historii zapsaný zlatým písmem.
co sem četl tak jeden zmála kdo se dokazal proměnit je Caddy, kompletně new design, začli prodávat masivně mimo trhy v USA, Chevy je na tom taky gut hlavně díky Vette a dalším modelům který moc neexperimentujou se zákazníkama a nesmyslnejma svevovejma akcema ...