
Navštíveno 1447x


20.03.2007, 08:33 |
Fridom | Upraveno: 2007-03-20 08:36:41
Hoj, mam v plánu koupit Škoda Octavia Combi rok 2002-03.
A stále se rozmýšlím z jakym motorem ji vzít.
Buď 1,9 TDI 81 KW, nebo 1,8T 20V turbo ?
Jelikoš jsem najezdil za 3 roky něco kolem 60 tisíc, tak nevim jestli se TDI vyplatí.
Jaké máte skušenosti z 1,8T 20V turbo, každej říká, že to hrozně žere, ale z Fabijí mam průměrnou spotřebu u 1,4 Mpi 55 KW kolem 8,5 - 9 litrů.
Tak že pokud bude Kokta v benzínu žrát 10 na sto, tak bych to zvládnul.

20.03.2007, 08:56 |
Hanes Jenže při stejnejch podmínkách ti bude tdi jezdit za 5-7 a ta 1.8t za 8 a vejš.

20.03.2007, 09:03 |
Kapka (M)
heleja nalitam se svojim eRSkem rocne 15000...prumer pocitam 10 litru naturalu...takže vzhledem k tomu co nalitam neresim spotrebu...da se s 1.8T jezdit i za min...když jsem jel s klukam na finale do Svycarska tak jsem mel prumer 2000km 7.2 litru...takže zaleži jak šlapeš na plyn pedal...
Hanes : Jsem zvyklej na benzín, tak že se mi do TDI moc nechce, ale zase ta spotřeba.
Kapka : Tyky toho moc nenalítam, tak že spotřebu asi taky moc řešit nemusim. Jinak jsou motory u RS stejné s 1,8T 20V turbo ?
Vim že RS má víc KW, ale jinak motory jsou stejné, nevíš ?
U TDI je lepší spotřeba, ale to je tak asi vše, že ?

20.03.2007, 09:19 |
20bad do chorvatska sem mel 6,7L s 1.8T zalezi jakou mas nohu ale hlavne kdyz potrebujes tak to jede.
tady muzes ziskat taky nejaky info
[ Link ] ?
20bad : Tak to sem rád, že se tu hned 1,8T neodsoudilo, protože mi nafta prostě nesedí.
Dík za link, mrknu.
Měl jsem možnost vyzkoušet 1,8T L&K a 1,9 TDI 81kW, sice cca v řádu párset km, ale stačilo mi to. Obecně odsuzuju Koktu za sedačky a jízdní komfort. Jinak ke spotřebě... 1,8T v pohodě kolem 10L, pokud neletíš a TDI klidně kolem 5L... Pokud jezdíš s MPi za 8,5-9, možná bych šel radši do TDI. Benzín je benzín:oD

20.03.2007, 12:41 |
Pepe Hans: hmm a nebo taky TDI za 10.8 kdyz letis a 1.8T do sedmi kdyz jedes v pohode.
plus jina sazba povinnyho ruceni, takze na tech 20.000 rocne bych vzal 1.8T. I kdyz mam taky TDI.
20tis km ročně je asi na ropáka málo
ja mam 1,8T a v praci litam s 1,9 TDi a nevim.. obe jsou po chipu...
a u TDi je supr spotreba ale auto je hlucne a jizda neni proste tak pohodova jako s benzinakem ;) navic kdyz chytnes sportovniho ducha, tak nad 120-140 to TDi uz neni trhac...
a u moji 1.8 Turbinky.. ;) spotreba vyssi ale to se ti zase zaplati ten pozitek s jizdy... tahne to az do 6500 rpm a ma to silu... a navic ten zvuk odlfuknuti BOV (POV) ventilu a cvrlikani 20 ventilu...
zalezi zda ti jde o spotrebu nebo svezeni...
moje zkusenosti ...
diesel nejmin 5L/100km ... nejvic 12L/100km
benzin nejmim 5,8L/100km ... nejvic 25L/100km
takze zalezi na stylu jizdy a hlavne na typu trasy co denne jezdis treba do prace a tak...
No, nejvíce jezdim po městě a auto budu trochu dávat do Tuningu a budu sto pro čipovat motor.
Jinak velmi rád si na to šlápnu, to de vidět na mé průměrné spotřebě u Fabie 1,4 Mpi 55 KW je spotřeba 8 až 9 kitrů docela dost : o ))
Docela se mi zamlouvá heslo, " RAČI MRTVEJ NEŽ BEJT DRUHEJ " : O )))
Tak že by byl pro mne vhodnější benzín, ale mít benzín na úkor toho, že má spotřeba bude 15 L se mi moc nechce.
hehe dalsi zavodnik v oktavce f cipu a f metalize :-)))
no reaguju na to Tvoje heslo ze lepsi bejt mrtvej nez druhej :-)
a kdyz se podivas na nase dalsice tak nejvetsi zavodnici jsou v oktavkach, nasleduji pasataci a pak asi mondeo .-)
jako kral.. vetsina jsou sluzebni octavie, kde nikdo nehledi na spotrebu ;)
kral007 (M) : ono je v celku jedno v čem pojedeš, i z Fabií se dá prohnat nadupanej Bavor, jasně že né na dálnici : o )))
kral: jj, souhlas. pak nemaj mit oktavky takovou pověst
ja mam zkusenosti ze cim silnejsi auto tim mensi touha zavodit :-)
vsichni jedou na pohodu, malolitraci nadoraz :-)
je pravda, ze jsem na D1 potkal RS4, ktera jela v klidku 130 a pak me z levýho vyblikával týpek z filckou z kopce ve 160, predjel me tak ve 165 a na rovince mu pak dosel dech
kral007 (M) : Na tom něco určitě bude, když budu vědět že na to šlápnu a bez problémů předjedu, tak závodit taky asi nebudu, u té Fabie musíš letět, protože jak spomalíš, tak než se to zase rozškytá, tak to je na tejden.

20.03.2007, 16:02 |
Pagoš Hehe, mě na dálnici téměř nikdo nepředjíží, po rovině mi nestačí a do kopce přes ten kouř neni vidět, takže mě nikdo nepředjíží :-) Teda naposled mě sprášila T4 takovym způsobem, že jsem dost dobře nechápal, jak to je možný, ale hulilo se z ní, takže jednoznačně poladěný TDi :-)

20.03.2007, 18:40 |
Dano Já jsem zase přemýšlel o 1,8 20v v plynu buď Octavia nebo Golf IV, těch 92kw a sekvenční vstřikování mně dost láka ale koupil bych to jedině už z plynem, dávat zase nějakejch 40 papíru za přestavbu to néé.Já taky najezdím ročně asi jenom 12-16 tic.km a kddyž vemu v úvahu cenu plynu a benzínu tak to stojí za to popřemýšlet ne?
Dano : Tak si spočítej, za jak dlouho se ti investice do plynu vrátí a pokud budeš chtít aby to už na plyn bylo, tak si připlatíš za takové auto.

20.03.2007, 18:48 |
Dano Fridom: To je asi ten můj problém, já nepočítám za jak dlouho se mi to vrátí ale ten pocit že tankuju litr za 14kč a jede to a žere to stejně.

20.03.2007, 21:41 |
Pepe No, libi se mi hlaska "...a budu sto pro cipovat motor."
S timhle pristupem je ti asi uplne jedno, co to bude za motor. Proste to chces mit cipnuty. Tak si kup TDI 66kW a mej radost jak vysoko jsi to dostal. A nakonec s tim ani jezdit nemusis...

21.03.2007, 07:22 |
Zdeny 20/03/2007 13:13 Fridom
Kéž by to byla pravda.... Zase jeden závodník. Přečti si v jiný sekci pár posledních příspěvků. Zajímavý je, že téměř všichni zdechli v Oktávce.
Ale chlapci nesmíte brát vše tak doslova !
A motor chci čipnout jen normál ,nepotřebuji aby měl motor o 100 koní víc : o ))