Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Zrychlení subaru wrx??

 o Navštíveno 1710x o
o 21.03.2007, 09:41 | Marfík
Zdravím nevíte jaky zrychlení z 0-100 ma starší subaru wrx rok 2001 160kw??díky


o 21.03.2007, 13:09 | aphex
o 21.03.2007, 13:24 | aphex
ten první odkaz je blbost....tenhle je lepší [ Link ]
se mi zdálo že 4,6 je nějak málo. :o)
6,2 je tak akorát :o)

Google forever
o 21.03.2007, 13:46 | blázen
nic moc teda
o 21.03.2007, 14:23 | Escudo
blázen: myslim že to plně odpovídá výkonu motoru, byly i jiný verze
o 21.03.2007, 16:30 | Luke_288
ten odkaz mi nejede, ale nějak nevim, co by blázen čekal víc od WRX. to neni STI.
o 21.03.2007, 16:44 | aphex
218 HP , 292 Nm...si taky myslim že to je solidní hodnota.

2006/7 WRX STi má hodnoty 280HP, 392 Nm a zrychlení 0-100 5,4s
o 21.03.2007, 17:36 | blázen
já čekal na 4kolku více.. možná sem čekal moc
o 21.03.2007, 18:52 | opelremus
Tatikovo Wrx na 100 5,7 ale ma premapovano od ecuteku

foto k příspěvku  od opelremus

o 21.03.2007, 19:57 | blázen
a asi zvedlej tlak.. 5,7 to je číslo co bych čekal
o 21.03.2007, 20:21 | Escudo
blázen: musíš to brát fakt podle výkonu, to že je to čtyřkola je dobrý tak na jedničku, ale pak je zase větší odpor. Nenajdeš moc aut co maji se 160kW stovku za 6,2s...
o 21.03.2007, 21:00 | nocarret
ale najdeš neboj .-)))
o 21.03.2007, 21:13 | blázen
no já třeba za 5,9..ale je pravda že se zadkem a možná trochu víc kw..ale u těch 4x4 je pravda,že je to tak dobré jen pro 1čku a 2jku..pak smůla
o 21.03.2007, 21:21 | aphex
nemyslim si že u všech 4x4 by to bylo tak špatný :o)
[ Link ]

foto k příspěvku  od aphex

o 21.03.2007, 22:39 | Honza2.016v
no delta integrale 16v měla s cca 155kw z 0-100 něco kolem 5.5s....
o 21.03.2007, 23:01 | Escudo
Nocarret:
Honza2.016c:

řekl jsem nenajdeš moc, ne nenajdeš žádný, čekal jsem kdo začne trumfovat s autama typu Delta Integrale, nebo Kaipan, ještě by někdo mohl vzpomenout Lotus Elise...

Aphex: nikdy bych nezavrhnul 4x4, ale bohužel od určitý rychlosti je to jenom vetší mechanický odpor v diferácích atd. U aut s přebytkem výkonu to takovou roli nehraje, když bys ale srovnal dvě auta se stejnym motorem kolem např. 100kW, tak se to projeví, pomalejší zrychlení, menší maximálka, větší spotřeba. Mrkni třeba na web škodovky, rozdíl mezi Octou a Octou 4x4 se stejnym motorem
o 22.03.2007, 02:12 | Mac
No obzvlášť u Subaru je to dost o něčem jiném. I s větší spotřebou prostě AWD s torsenem. Minimálně jak napadne sníh a já budu míjet nepohyblivé silniční "špunty" s předotáhlem nebo dokonce se zadotlačem, tak budu mít úsměv jak americká halloweenská tykev se svíčkou v útrobách :-)). Jinak samozřejmě jen na zrychlení zadokolka (s brzdama vepředu;-)
o 22.03.2007, 06:31 | hanzz
Aha, já ani nevěděl, že je Impreza auto na sprinty :) myslel jsem, že jde spíš o to, že vletíš šíleně rychle do zatáčky a ještě rychleji z ní vylestřelíš do další zatáčky. Možná ti nějaký auta ujedou na startu, ale ty potom budeš míjet rozvěšený po stromech :)))
o 22.03.2007, 08:43 | Reprák
já měl s unem 6.16s :) a se slickama by to šlo i pod 6 :P
o 22.03.2007, 09:26 | Marfík
kucí nehádejte se já chtěl jen vědět zrychlení:-)no a ted mi řekněte jakej to má čas na 400 metru a co je k němu vhodná za konkurenci?,třeba fiat coupe 20v turbo??type-r??atd díky?
o 22.03.2007, 10:13 | Petrik
Seriove CTR ma 1/4mile za 15vterin.
Coupe upravene by melo davat +- 13.6vterin
STI by melo asi davat +- 13vterin?
o 22.03.2007, 12:49 | Honza2.016v
coupe 20VT zalezi jak upravene od 11s (460PS) po 14.5s serie..cca 280-300PS kolem 13.5s
o 22.03.2007, 17:58 | blázen
CTR jezdí taky pod 14s
impreza na -13s už potřebuje přes 300k..
no 460k a 11s je podle mě blbost na to je asi třeba o dost víc a určitě je hnát zadkem nebo 4x4
o 22.03.2007, 18:50 | Petrik
CTR jezdi taky za 10s, seriove jezdi 15s
o 24.03.2007, 17:07 | McMarty
jaky mate zkusenosti s WRX
chci tohle auto koupit a zajimaji me nazory majitelu a takova drobnost jestli s tim pujde driftovat nebo to bude chtit vic koni. dik
o 24.03.2007, 17:38 | blázen
WRX na drift?
o 24.03.2007, 18:34 | Luke_288
to jako, že jo, půjde to, nebo že ne, nepujde?
o 24.03.2007, 18:56 | Escudo
McMarty: přijde na to kde s tim chceš driftovat a jak, jestli na asfaltu, tak si sežeň dobrou havarijní pojistku, protože to je fakt pro někoho kdo s tim umí, ale drift se 4x4 se moc nedá srovnat se zadohrabem, fakt jde o to pro jakej účel to chceš
o 27.03.2007, 19:21 | Driver
WRX driftuje tak akorat na trave aspon co jsem videl, na asfaltu to vzdy smerovalo nedotacive smerem ven :-)
o 27.03.2007, 22:02 | Tichy
drift snad nepujde ani s STI ne?
o 28.03.2007, 07:30 | RedBaron
STi má samosvornej přední diferák, takže by neměla lítat po předku ven a zvlášť poslední verze díky naladění hejbe zadkem docela slušně. Ale pokud chce někdo auto hlavně na drifty, na to je pořád nejlepší silná zadokola. Prostě předek se ovládá volantem a zadek plynem :o)
o 31.03.2007, 10:38 | CervinVega
kupovat si na drift auto, ktery bylo staveny na co nejrychlejsi prujezd zatackou (mechanickej grip), je malinko ulet, ne? :-)
RB-me to neprijde nelogicky, mas to stejny u zadokolky s/bez LSD... bez ti protaci vnitrni kolo, ALE VNEJSI DRZI STOPU... s LSD ti hrabou OBE KOLA a prdel jde podstatne vic bokem (to ze ve finale diky lepsimu prenosu sil projedes zatacku rychleji je jina vec...)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3354 sekund.