
Navštíveno 2641x


24.03.2007, 20:50 |
dddd cau lidi, jak nahlížite na tu Hondu crx VTEC , když točí kolem osmi ,mužete nekdo napsat nejakej názor na toto auto,díky

24.03.2007, 20:54 |
dddd teda asi B16A VTEC motor
kapotovaná motokára a pár let zpátky modla sand všech H positive :o)
je to trochu... jak se do lesa volá, tak z lesa ozývá.... Ono je těžký sehnat dneska tuhle potvoru neodlítanou za dobrej peníz, ale pokud se povede tak je to paráda, záleží v jaký CRX myslíš, přepokládám že II, svezení výborný, ale už je to dost starý

24.03.2007, 23:59 |
dddd jj II
ve svý době bylo crx považováno za jedno z nejlepších aut na světě..
jo ve svý době. ta doba už je pryč. stejně jako neolítany kusy. pokud máš stěstí a narazís na neolítanej kus , nabízí porád super jízdní vlastnosti a výkon. jenze das za 20 let starý auto kilo. a za kilo muzes mít coupe o 10let novejsí s 200PS. Pokud ale jde o ten kousek s posunutym omezovacem na 9700ot, vyhnul bych se mu obloukem.
je to jako cokolada - misto kastle to ma plasty zabaleny do alobalu :-)
jako Scream vystihl to hezky

25.03.2007, 17:46 |
Mario kral taky: D

25.03.2007, 19:49 |
dddd njn, baworáka s 200PS mít mužeš,ale je těžkej a moc srandy neužiješ, teda v uvozovkách, že se v tom asi nesmíš nabourat to je asi taky jasný,ale já myslel jízdní vlastnosti, jestli je to jako motokára a ještě je to lehký a výkonný, jakýho jinýho prcka k tomu přirovnat , saxo vts, má jen 128PS a netočí 8000ot/min, Swift 1.3 100ps, charade 1.0 turbo, ale mě se na ní dycky líbylo,že je tak nizoučká no, jde o to , že do skoro 20 let starýho auta nasypeš 100 litru a jeste muže bejt mrtvej motor
pokud chces neco co jede vic nez rychle a moc nestoji tak si kup 200sx a pokud neco co je levnejsi, jede super a je temer bez investic tak si kup e30 325i :-)
No tak s 200PS bawor si uziju na klikatejch silnicích asi 3X víc srandy jak s posranym predohrabem. A nemluvil sem o coupe jako typu auta ale o Fiatu Coupe turbo

25.03.2007, 20:56 |
dddd jj já nikomu nechci vyvracet jeho názor, jen už delší dobu zjištuju info o ruzných autech, která mne před tím ani ve snu nenapadla, nic víc nic mín, Coupe je zajímavé auto, ale... 200sx S14a by asi možná byla zajímavá nevím, a 325i jsem už měl to bylo slabé jak čaj

25.03.2007, 21:00 |
dddd no s tím čajem jsem to trochu přehnal auto se mi líbylo
s fiatem 200ps si toho neužiješ jako s crx...
Scream :pročpak by ses crx s omezovačem na 9700 vyhnul,to že je posunutej neznamená že se to tam točilo diky?
marfik: to je fakt, pac na to staci fiat se 130ps :)
Přesně tak, na co si kupovat Fero když můžeš mít Uno turbo za pár babek.... :o/ Já bych Fiata a Hondy typu integra, CRX atd. moc nesrovnával, nechci nikoho urazit teda...
dit v pohode od tohe je diskuze aby jsme pokecali.
ReproBoy :no tak srandysto nech toho:-)vtecove crxo a 130ps fiat blazne:-)

26.03.2007, 18:56 |
dddd ještě jeden dotaz ohledně ceny našel jsem dvě jedna za 125tKc a druhá za 145tKc roky 91 a 92, to mi leze husí kuže po celým těle, za auto staré 16 let, to musí být ohromný unikát jinak si to nedovedu vysvětlit a je to hnus za takovou mrdku takový prachy
tak za 145 máš S13 s 300k a 400Nm to bych za 150k nedal
marfík: Noa ?? :) se 130 PS ve fiatu roztrham seriovy VTicko :)
a ohen na strese :D
Fakt bych nechtěl držet s13 s timhle výkonem pohromadě, to by nebyl levnej koníček... To už se přiklánim k báwu, T Supra nebo podobnejm potvorám, třeba nějaká starý muscle, sice je to o něčem jinym, ale to neni vždycky na škodu
Repro: mnojo, ale třeba s tim chce dddd i zatáčet :o)
Escudo: 300k snese s minimálními potížemi..
tak si tu přečti pár příspěvků o s13, zkušenosti majitelů, přecejenom už je to taky starej pekáč... Mě osobně se třeba moc líbí S15, ale už jenom kvůli týhle problematice bych asi šáhnul jinam
S15 je moc krasna ale jeden hlavni problem, dela se jen pravostrana
marfík: to máš pavdu, on si někdo nechá posunout omezovač na deset táců, aby tocil 5 vid. Ono takhle posunout omezovac na aute, kde k tomu neni prestavenej komplet motor je chytrý. ale jen na chvíli. to auto už v serii točí víc nez je zdrávo, proto je vetsina tech motoru z tyhle doby rada, ze jeste vubec jedou a v rekneme najetejch 200tis km mu jeste nekdo udela tohle. no proc ne.....
Escudo: tak kdo mluvi o unu :)
Scream :o.k beru to tvuj nazor.
ReproBoy :no tak ty musíš bejt pěknej trhač radši si s tebou nebudu zahrávat:-))Řekni kdy a kde:-)budu to s tebou točit jen do 5tis.
radsi bys mel tocit 9700 :)))
ReproBoy :když je potřeba tak 9tis víc ne§
Escudo:vlastním už třetí 200sx s13 a měl sem i dvě 240sx s13 a vím co vydrží a co ne,..když někdo ojebe GO nemůže se divit.. když ji mám udělanou pořádně (investice jednoho takového CRX v super stavu) tak vím že vydrží.. a že za těch 145 pojede 2x líp a 5x si sní víc zařádím a motor má najeto Okm
blázen: i přesto bych volil jiný auto, pokud máš třetí, tak se nedivim že píšeš to co píšeš, zaprvý už máš s tim autem zkušenost a jseš z některejch věcech poučenej, což ti zaručuje to, že předvídáš určitý závady. Zadruhý, neni moc lidí co by hanili svoje auto ve kterym jezděj už několik let. Uznej, že když si někdo, kdo neví přesně do čeho jde, koupí s13, tak to nemusí dopadnout dobře
escudo:ty dvě předtím byli koupeny za jiným účelem,ne za účelem si je nechat.. a co bys za 140tis s 300k asi koupil? předvídám závady typu podpálený orig ventil a podobné krávoviny, které se daj v pohodě opravit nebo jim předejít.. vždycky ten kdo si ho chce koupit si o něm musí toho dost přečíst at ví co má zkontrolovat

27.03.2007, 18:28 |
Escudo | Upraveno: 2007-03-27 18:29:37
s tim naprosto souhlasim, ale třeba z mýho pohledu by nikdo v mojem okolí na to auto neuměl šáhnout. Co se týče mojí volby, nikde nepadla hranice 300PS, čili bych měl asi tři favority, vzhledem k tomu že se švára dost pohybuje v italech, tak by mě lákala Delta, další adept určitě výše zmíněné BMW, Prelude 4WS VTi...asi by toho bylo víc, upřímě jsem přemejšlel jinak při koupi auta. Je mi jasný že mi řekneš že Delta i 4WS nejsou extra držáky, ale jak jsem řikal, je to z mýho pohledu, věděl bych kam s tim
co bys koupil za 140 s 300ps? RX7, supru, určitě byse našla altrenativa
wnakel opravit není snadné,..supru bych možná bral víc jak 200sx..ale to bude trochu drahší postavit na 300k ona není levná ani v základu, dvoukilo koupíš od 30 tis
delta je v poho ale není to prdelohrab
tak s tim nesouhlasim. to 200sx bude za 30 vrak. supra se da koupit slusna za 70 a pocitam ze slušný SX bude za pade. a zvysit výkon o 70% na SX asi ten rozdíl 20-ti tis v pořizovací ceně smaže protože 30% nárustu u supry nebude dosáhnout zadny peklo za 70tis
za 30 sem koupil svoje,...byl je motor KO jinak vcelku v pohodě.. vrak koupíš za 15.. u te supry to bude taksamo z motorem KO ale bude stát právě 70
no ted ji kupoval za tyhle penize(2100E) kamos (tyden zpet) a stav zatim vypada moc dobre krome par zástřiku ktery se zrovna delaj a popraskanejch sedacek.
přijde na to..at si změří tlaky,zkontroluje turbo...tenhle motor bych hned rozebral a udělal znova než lehne...což většinou na sebe dlouho nedá čekat
:-))) auto je od jezdení ne od nesmyslnyho rozebírání na základě doměnek.
mám CRX šest let a žádnej problém. A mužu říct, co se týče výkonu
a zábavnosti málo který auto s tohodle roku by ho předčilo.
Jestli někdo nevěří, asi v něm nikdy nejel :-)
Ještě jsem hodím pro nevěřící že i stará 1.6 (126HP) docela
jede... Jinak má i pěknou akceleraci( 7.2 s z 0-100Km/h, naměřenej pruměr)

Ještě jsem hodím pro nevěřící že i stará 1.6 (126HP) docela
jede... Jinak má i pěknou akceleraci( 7.2 s z 0-100Km/h, naměřenej pruměr)

seriová 126k se k 7,2 nedostane nikdy.. o VTEC co má 7,5 se dá diskutovat.. pokud seriová není, možné to je
no to je mereni tacho ale :) real bude nekde uplne jinde ...
asi tak, tacho jako takovy o nicem nevypovida, me to taky behem par sekund vyleze na dve kila, ale pravda je jinde
blázen: netvrdím že je uplně v serii, ale s motorem jsem nic nedělal,
a ani není potřeba. Je o něj akorád dobře staraný...
A co vím a vyděl jsem to několikrát i doložený, tak CRX II VTEC má
0-100 za 7.2 s. Je sice výkonější ale taky o dvěstě kilo těžší.
ReproBoj: a to že tach ukazuje napřesně mě nemusís říkat,neřídím prvním rokem... Jen jsem chtěl říct, že i stará mrcha CRX muže nekomu vytřít oči.
Viz mrkněte se na výsledky sprintu do 1600 ze srazu,a uvidíte...
Smarja pano, to toci 8tis a jeste to neni v cervenym? :o))))
upravena S2k toci i 11,5t./ot :-)
jojo, k osmi se to vyhoupne razdva :-)
"Civic" 1998

ceeryksmen: no ja to vim, ale kdyz to stopujes stopkama u nokyje, tak neni divu ze nameris 7.2s. .. Nerikam ze nejede dobre, jen ze tohle je nepravdivy udaj..
Jinak nechapu proc ma VTicko tachac do 190km/h.. ?
to já taky ne, ale trochu se mýlíš, je to s poctivýho Civiku TypeR
1.6 ......185HP (serie) :-)
no vidíš, já jezdil s 200sx na 100km se seriovým turbem pod 6s a to i bez BOV které by mu určitě ještě pomohlo.. nevidím na CRX nic vyjimečného.. jede jakš takš jen kvůli váze,kdyby vážilo jako každé druhé normální auto 1250-1450kg tak by zrychlovalo hůř jak dneska kdejaká ropa

30.03.2007, 16:03 |
dddd jenže právě , že má malou váhu
VOZIL JSEM SE PŮJČENOU CRX ASI TÝDEN A FAKT DOST VELKÝ NADŠENÍ ,ALE JEN JAKO DRUHÝ AUTO V DOMÁCNOSTI
mě by zajímalo v jakým roce mohlo bejt CRX nejlepší auto světa, hihi to je dobrej blábol ...
200sx měl muj kamarád, a je u nich každý druhý turbo KO a potom to vubec nejede. Cpal do toho akorát peníze, a celkově provoz, spotřeba, poviný atd dražší...
MarauderZ28 má zas rád pořádný "ameriky" beru, ale asi nevíš že i tam se CRX druhé generace prodalo hafo... proč?
Ad si každej preferuje to svoje,fšak to ani jinak nebude...

31.03.2007, 11:09 |
dddd přesně o to tu jde at si každý preferuje to svoje, když chce Mar ameriku jo proč né, někdo radši malou Hondu klidně, já bych chtěl Bawko,ale nejsou money, ale hlavně nezapřádejte diskuzi o tom co je nejlepší
turbo odejde jen když stím neumíš zacházet,nebo máš KO olejové čerpadlo,nebo může být blbá směs, mě nikdy neodešlo... to že to bez turba nejede,to je snad jasné ne díky nízkému kompresnímu poměru
blázen: turbo odejde i ze spousty jinech duvodu.:-) kdyby byly v pr.... ryby, tak by nemusely být rybníky. tim je to prave zajímavy. vyváženej lehkej hatchback s dobrym podvozkem a lehkym tocivym motorem. Dneska vetsina aut stejny kategorie je o 30% težší kvuli bezpecnoti a výbave a to proste na jizdní vlastnosti pozitivní vliv nema. je fakt že kazdymu sedí neco jinyho. kdyz sem jel v SX mel sem z toho takovej blbej pocit. Takovy velky, plavný, nemotorny.
proč sem taháš Ameriky ? Favoritů se taky prodalo hafo a dělá to z něho snad nejlepší auto světa ??? Fakt mě vždycky baví ty hrozný bajky co si příznivci tohohle vozítka o něm vymejšlej a nakonec tomu sami i věřej ...
"slabe jak caj" e30 v akci:
[ Link ] =
:-)
Scream:já mě z SX stejný pocit ale jen proto,že to byl vrak.. když je v dobrým stavu je to paráda.. mě se jezdilo dobře i v CRX ale chybí tomu síla a pohon na prdel