
Navštíveno 1199x

majitele turbin s BOV, cim mazete pistek?
mel sis koupit BOV, kterej se mazat nemusi, nesnasim tyhle ventily, ktere pouzivaji kluznou plochu, clovek usetri par korun a ve finale stejne zjisti, ze to kazdou chvilku musi promazavat
btw. nejaky druh vazeliny, a aby to sneslo vyssi teploty
Fuck Off pístkový ventily, nenamažeš, vždycky budou pomalý jako svině.
tak tak ..jak píše Rajdlos ....třeba nějakej pístkovej kterej má teflonovej povrch..
no membrankovy tak mozna pro vas co tlacite do 1 baru, kamos protrhl uz dva tyhle membrankovy srace... na vetsi tlaky jedine pistek, u tech membrankej se jedna jen o lehce modifikovanej bosch, kterej ma problemy neco vydrzet..
Jinak ja bych doporucil grafitovou vazelinu, popr neco na vyssi teploty, ale co presne nevim ...
ReproBoy ...jo tak možná nějakej sráč za 2tis ... tlačí mi to 1,2 - 1,3b a uplně v poho... pístkovej mi třeba vubec nefungolval!!! a to sem zkoušel bailey...
neumite to nastavit proto vam to nefunguje ,me to slo vzdycky a ve vsem...
ReproBoy ..jo jasně borče :)))
Rajdlos ...slyšíš to :)) asik jsme oba lemplovééé .mu hehe
Nevřis: no tak nerikej ze to nejde, jde to, ale musis mit dobrej BOV a pak neni problem.. neberu ty laciny srace z nemecka ktery nefungujou... Ja jsem to dal i na punto GT a coupe, ktery maji stejny rizeni tlaku atd jako VW a slo to v pohode, ale chce to vetsi cit a kdyz to nejde tak to umet poladit :) Na uno jde i plechovka od pepsi pomalu :)
Nevřis: To mi musíš vysvětlit...
Kurňa, ňákej ventil, lubrikační vazelina, kluzná plocha, stejně zadřenej píst, protrhlá panenská membrána.... ??? Teflon...??? kurňa, hoši, to je určo ňákej perverz...
:-DDDD
-Hans- ..ey ty seš taky dobrey systém ze systémáákova :)) jj voptal bych se na tu maznici pana TROYjáčka ..on zná to mazání :)))
ReproBoy...nemyslím si že Bailey je nějaká mrdka!!!! už je to nějaká značka a taky něco stojí..... jinak zrovna u cupry je ventilama problém ..jen tak každej tam nefunguje a nejlepší je pro ten motor uzavřenej! ...
Nechapu jak nekdo muze protrhnout teflonovou membranu. Teda pokud tim Reprak nemyslel stock ventil od Bosche.
ReproBoy: nevyrabi se v Nemcku, ale v chine, umis prd nastavit, pouzivas akorat auto (teda ne auto, ale Itala :-), na kterym to jde snadno
jinak Hans :-)))))))))))))
Rajdlos: sorry ale zkusenosti s turbama mam uplne jiny jak ty, takze vim co je pro nakej motor dobry. Tady se nejedna o teflon nebo kevlar, ani gumu, ale razy jaky turbo dava, kort v urcitejch autech nizsiho obsahu. Nejsem primej zastance pistku, ale psat ze je pistek nahovno muze jen clovek kterej to neumi nastavit.
bohuzel mas zkusenosti jen s italama takze pises bohuzel nesmysly, u koncernovych aut to zase takova prdel neni, kvuli pouziti MAF sensoru, tam muzes stelovat, jak chces, ale ten ventil proste optimalne nenastavis, aby auto nepadalo do nouzaku, zalezi na plnicim tlaku, podtlaku v sani, a na sile pruziny, chtel bych videt jak bys odladil jakykoliv ventil se slabou pruzinou na vetsim plnicim tlaku :-)))
a pokud pises, ze se jedna u mebranovych jen o lehce modifikovany Bosch, tak to nevim co jsi Ty mel opravdu v ruce, ale kvalitni ventil to urco nebyl, HKS membrana je jeden z nejpouzivanjesich a nejkvalitnejsich ventilu, provedeni je perfektni a kdo ho vyzkousel, jiste mi da za pravdu, tak prosim nemlz tady lidi
a ta chinska kopie HKS odvede stejne dobrou praci jako origo HKS, jeste jsem o nikom neslysel, kdo by s nim mel nejake problemy a to, ze funguje do 1baru si delas prdel uplne, to Ti vydrzi i klasickej stock ventil
Punto GT ma taky MAF senzor, coupe taky... je to uplne stejny, bosch elektrika stejnej princip. na VW 1.8T jsem daval BOV taky.
Rajdlos ..tak je :)
konec debaty at se to nezvrhne :)))))))
ano na seriovem 1.8T funguje bez problemu,ale o tom se ale nebavim, kazdej, kdo ma nachipovane 1.8T mu dela vetsina ventilu problemy
k MAF sensoru, ja nerikam, ze to nefunguje na autech s MAF sensorem, ale ze na 1.8T to nefunguje diky MAF sensoru, to je rozdil ;-)
Ja mam skusenost jen s pistkovym Turbosmartem u RostiVR6, chodi naprosto bez problemu, nejakej lag nepozorovatelnej. Jde ladit pomerne ve velkem rozsahu, jak na efekt, tak na min. turbodiru a na volnobeh nikdy nepropousti. Mazali jsme to silikonovym olejem ve spreji. Puvodni membranovy bovy nemely sanci to udrzet.
no ja jen chtel rict ze bov za 2380kč udela stejnou sluzbu jak nakej za desitku. Kort s novejma lehkejma pistkama, ty reakce jsou fakt rychlejsi... a taky se vyplati ho dat jinam, nez na seriovy misto a s jinym pruchodem vzduchu....
mam bidrina MKIV pistkovy a promazl jsem ho jen lehce motorovym olejem a odfukuje tak jak ma.. ;)
tlak drzi a je rychla reakce... a to mam 1,8 T koncern ;) (AGU)