
Navštíveno 1432x

tak jsem se celou sobotu drbal z vymenou zadnich kotoucu, vsechny srouby byly tak zarezle, ze to skoro neslo ani metrovým klicem na kola, no hruza. Ale nastal problem s destickama, ktere jsem chtel nechat, pac maj jeste 9mm tloustku, ale v te jedne je ryha viz foto, nechapu cim to muze byt, myslite, ze kdyz je pouziju na nove kotouce tak se zbrouci do roviny, nebo mi zbrousi spise kotouc?


01.04.2007, 23:51 |
Driver | Upraveno: 2007-04-01 23:52:57
Nejspíš ti tam uvíznul nějakej bordel. U těch děrovanejch by se to nemělo stát.

02.04.2007, 00:00 |
Kotva Ty stary desky aspon slizni do roviny, kdyz uz je tam chces dat. Stejne bych ale dal na novej kotouc novy desky...
kolik te staly ty kotouce, premyslim ze bych na svoje iSo dal taky pac me ceka vymena
neměly by se používat jeté, new kotouč, new desky....desky stojejí nějakých 900,- a vydrží ti aspoň 30 tis.......tak bych to neřešil.

02.04.2007, 00:04 |
MAX Na nové kotouče sa dáváj nové desky!
no kaminek pochybuju, to by byla ryha i v deskach, podle me je to vyrobni vada a sliznout je do roviny, to si neumim predstavit jak :-). Tak radeji vymenim i desky, ikdyz je to skoda pac ty puvodni jsou jako nove.....
jinak kotouce jsou zimmermann, pres kamose jsem je mel cca za 2600, normal treba v DM stoji tusim 3k

02.04.2007, 08:24 |
Mosťa Slyšel jsem názor auto mechanika, že dát hned na nové desky nové kotouče je trošku o hubu. Nové kotouče chce nejddřív trošku "zajet" (zdrsnit provozem) aby měly dobrý brzdný účinek. A s novými deskami je to podobné. Desku slízneš pilníkem nebo rašplí do roviny za chvíli.
02/04/2007 08:24 Mosťa: no to si snad děláš prdel, ne? :-))))) pilník a rašple? válím se smíchy po zemi :-))) nové desky a nové kotouče, jak se to tedy řeší u nových aut? zeptej se prosim tě toho auto_mechanika
jako Kotva :novej kotouč nove desky...
ale jako taky sem slysel takovej nazor... osobne si myslim ze je to kravina pac sjety desticky sou casto trochu hrbolaty popr. plny bordelu... davam novy oboje.
martine, ty vole, nevim čemu se směješ, copak ty nevíš o těch náborech brigádníků k mercedesu, BMW, VW, Audi atd a v inzeratech stojí: pilník a rašple s sebou...tam stojí kluci u pásu a každou desku slíznou než je namontujou :)))))))
sorry chlapy, já jsem asi furt na poli, tak jsem nějaký zaostalý :-))))))

02.04.2007, 20:45 |
Kotva To sliznuti jsem myslel spis frezkou nez pilnikem :)
I kdyz, s trochou peclivosti by to nejspis slo aj tim pilnikem :D
Ale jestli ta stara deska vydrela kotouc timhle zpusobem, pravdepodobne kvuli vyrobni vade brzdove smesi desky, nic bych neriskoval a dal tam funglovky.
kotouc je dulezity hlavne poradne odmastit na new dat nove desky a aspon 200 km pomalu zajidet je doporuceny i kdyz mam svy zkusenosti s tim ze jsem dal novejm deskam hned kotel a taky se nic nestalo ne teda az tak extremni ze bych ze 180km/h brzdil na 60 km/h ale slusnej byl
odmastit proto aby se ten konzervacni tuk na kotoucich nenasakl do desek pak lehce ztracej brzdnou vlastnost ale ne vzdy jsem to dodrzel taky semkotouce od konzervantu upaloval za jizdy :o)))