
Navštíveno 5116x

Poradte přední a zadní brzdy na Audi RS4 aby to těch 400 koní ubrzdilo.Ted tam jsou seriový 4pístky, zakázník tam chce nějaký 6-ti pístky, lepší kotouče a desky, cena vyloženě nerozhoduje.Dík.Nebo odkazy na výrobce a značky.

02.04.2007, 21:22 |
aTTim Pokud cena nerozhoduje, tak AP Racing ?

02.04.2007, 21:57 |
clown ty zbyly 4 pistky si zamlouvam :o)))

02.04.2007, 22:47 |
JR co treba komplet balik od Sandtlera? ;-)


02.04.2007, 23:33 |
skuutr | Upraveno: 2007-04-02 23:33:43
mooc krasnej balicek!

03.04.2007, 01:46 |
Mac Cena nerozhoduje ? Fajn:-) -> MOVIT-6

katalog brembo nebo ate a neřešil bych..
nebo MTM ty ted prej už nabízej i keramický,ale cena bude asi už out oproti "klasice"

03.04.2007, 09:07 |
paia AP Racing, Brembo.

03.04.2007, 09:16 |
Mario D2

03.04.2007, 09:22 |
Mario cena cca 40k


03.04.2007, 09:30 |
Mario | Upraveno: 2007-04-03 09:37:19
AP racing 6ti pisty 330mm
cca 60k


03.04.2007, 09:35 |
Mario GReddy 6ti pisty 330mm
cca 70k


03.04.2007, 09:38 |
Mario 6ti pisty 330mm
cca 70k


03.04.2007, 09:41 |
Mario 6ti pisty 355mm
cca 50


03.04.2007, 09:44 |
Mario stop-tech 6ti pisty 380mm
cca 50k


03.04.2007, 13:49 |
Daryl (A)
movit nebo AP

03.04.2007, 15:55 |
KMT

03.04.2007, 17:03 |
Daryl (A)
3000 E - pusinka :)
ale asi jistota .. nevim jestli frajer ma nervy na hokusy-pokusy s necim "levnejsim"
No koukám že je z čeho vybírat, zatím se asi zatím zaměřím na ten AP racing, jen se bojim, až něco namontuju, frajer vyplázne 100K a řekne: nic moc čekal sem víc:o)) tak si to hodim na brzdový hadičce:o) Jinak co hlavní brzdovej válec, ten může zůstat seriovej?
D2 je mnamka
ten MOVIT piska jako prase - neskutecnej rev
(v keramicky verzi)
pokud to nebude presne na to auto, tak budes muset s hl. brzdovym laborovat, jinak to bude brzdit za pouziti jine ovladaci sily (bud bude tvrdej pedal nebo spis preposilovany-nevim jestli se da "realne" menit ucinek stavajiciho posilovace)
Newman: Ještě jsem neslyšel nepískavé keramiky:o) Proto třeba Mercedes keramiky nee. Byly, ale kůli komfortu zrušeno, nevim jak teď, ale bvávalo tak...

04.04.2007, 15:15 |
jolik jdu se přebalit :-)
a dalsi vec- kdyz radikalne zvetsis prumery kotoucu (a tim padem i prumer kol) docela hrube ti vzroste neodpruzena hmota = dost se zhorsi komfort i jizdni vlastnosti (a to nejen tak, jakoze se o tom povida, ale ze to je fakt citit)... zazil jsem to s tezkyma R17 místo lehkych R15, kdyz bych k tomu pridal jeste par cihel za ty veliky kotouce, asi by to byl slusnej mrsk...
vetsina lidi co ma preplnovanou M3 (pres 400PS) v USA (kotouce 315/28) nechava seriove jednopistove brzdy, nemeni je ani ti co s tim jezdi serie na okruhu... staci lepsi smes desek...
menit zadky bude asi vazne zbytecny...
takze bych doporucoval nechat stavajici kotouce (nebo jen o malo vetsi, s alu stredama) a dat lepsi trmeny, pokud o teda ted spatne brzdi
jj od D2 mas 8 pistku zatimco od jinejch jen 6 za tu cenu

05.04.2007, 09:15 |
out machča: a to je právě to podezřelý:-) jinak naprosto souhlasím s cervinvega...typek chce jezdit vytrvalostní zavody nebo co? zadek vubec neřešit a dopředu když už tak kotouče s duralovým středem(víc jak 330mm je zbytečnost...) pořadný třmeny(4pístky taky bohatě stačí) do toho kvalitní desky a nemuže si stěžovat...pokud teda není zvyklej na zavodní auto...
neni, jinak by nemel RS4 :-))) navic brzdy nejsou o poctu pistu, to ale dost lidem nedochazi :-)
out : no D2 kvalitni rozhodne jsou
CV : vim ze to neni o poctu pistu s takovejma brzdama se da hodne laborovat ale chce to nejakou rovnou dlouhou silnicku bez provozu jinak nedoporucuju