Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > svody-turbo-keramika

 o Navštíveno 1049x o
o 16.04.2007, 09:39 | CervinVega
Protoze nemam rad teplotni extremy, trochu jsem ulehcil i svodum a skrini turbiny :-) takze max energie dorazi az na lopatky a nesviti zbytecne pod kapotou...

foto k příspěvku  od CervinVega



o 16.04.2007, 09:42 | CervinVega
a svody...

kdyby mel nekdo zajem, muzu zajistit, prijde to tak na 2tis/kus, podle velikosti, clenitosti soucastky a tloustky vrstvy

foto k příspěvku  od CervinVega

o 16.04.2007, 11:51 | Petura
se těšim až mě zase svezeš ... dlouho sem nemoch rozdejchat první a snad prozatím poslední svezení :o)))) tak jsem zvědavej na tohle ...
(dej vědět kdy jsi v PB a zajdem někam na žejdlík .... )
o 16.04.2007, 12:33 | CervinVega
věř mi, že Lípa (cedule)-Mělník (kruhák) za 20min je asi tak 10x větší fun :-)
průměr 112km/h, spotřeba 12,7, přes vesnice prakticky legální rychlostí, zbytek do 2kil (pak tam už není bezpečnej rozhled, jsou tam samé zatáčky)... :-)
o 16.04.2007, 14:11 | georgem3
:o))) ty ji fakt blázen !!
jinak tuhle cestu jsem jel včera a všude samej chlupatej :o((
o 16.04.2007, 15:33 | Nevřis
CervinVega ..co s tím přesně bylo děláno?
o 16.04.2007, 15:53 | CervinVega
nástřik ZrO2, brání přestupu tepla... litina je dobrý vodič tepla, proto běžně svody a turbo večer svítí... tím že topíš všude kolem, kradeš energii turbíně, taky zbytečně zvyšuješ teplotu v mot prostoru... dá se sice svody omotat termo páskou, ale to už jen řešíš důsledek... tímhle bráníš vůbec teplu pronikat do té litiny...

jinak stačí donést ty součastky, zbytek je v ceně (opískování, odmaštění, ochrana povrchů, které nemají být zasaženy a pod)
o 16.04.2007, 16:05 | tykeev
Cervin:
čeče, ty si jedeš přes Mělník a ani nedáš vědět :-D
o 16.04.2007, 16:30 | Briann
Na jakem voze je to instalovano?
o 16.04.2007, 16:33 | tykeev
býemdabljů em tři, předpokládám
o 17.04.2007, 08:03 | CervinVega
pujde to na motor z 325i, takovej fackovaci panak, kdyz vse bude fungovat jak ma, pujde pod nuz i Mko (bohuzel s jinyma svodama i turbem) :-)
o 18.04.2007, 19:54 | dddd
ty chceš dávat turbo do Mka, to jseš docela King, přeji hodně štěstí
o 18.04.2007, 22:14 | Scream
kde beres jistotu, ze se kus neuloupne a nespadne mezi lopatky?
o 19.04.2007, 09:02 | CervinVega
amici maji cele forum z oturbenyma Mkama, vim ze je to asi tezko pochopitelny, ale tech lidi je tam kolem stovky a nekteri maji i pres 40tis mil najeto PO oturbeni, problemy prakticky jen s prenosem sily na zem a unava materialu (bavime se o autech 400 rwhp a vic)

ze se kus neuloupne je dany tou vrstvou, je opravdu hodne prilnava a pevna, neni to nic novyho nebo krok do tmy, normalne se to pouziva (resp nepouziva kvuli cene a pracnosti)
o 19.04.2007, 09:05 | Scream
aha, takze kolik by staly pidi svody a vefukova komora turbíny?
o 19.04.2007, 10:20 | CervinVega
pocitej 1000-1500,- za kus (je v tom opiskovani, odmasteni, zakryti, natreni spesl barvou a nastrik toho povlaku - rucne, celkem mazec, protoze to roste pomalu a diky UV se u toho clovek pekne opali :-) )
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3274 sekund.