Chtěl bych předělat desku s číslicema uvnitř motorkářskýho tachometru, je to klasickej kulatej budík kterej má plechem zapertlovaný sklíčko.
Jak sundat a vrátit to sklíčko aniž by bylo vidět že byl ten plech odpertlovanej? nechci se dívat na hnusej pokroucenej plech?
Jak z osičky ručičky sundat ručičku tak abych nic neurval, a potom jak jí nasadit zpátky aby to pořád měřilo přesně?
dík moc za rady

30.04.2007, 19:05 |
Hráďa ad 1 dělal jsem to na trabíkovi, škodivce ,wartburgu ale motorka měří asi přesnějc a do víc ale to je fuck. Pryncip stále stejnej. Na nic lepšího než na šroubovák sem ztim nepřišel musíš pomaloučku pod hranu dát malinkej šroubováček a začít s tim kloktatpak stejnej postup opakovat s větším a to vše velmi jemně aby nebyly patrný deformace od hran šroubováku. Když zabereš moc najednou tak ti ten rámeček rupne. Stačí to rozpertlovat na 1/2 pak už to krouživým pohybem sundáš sklo nepoškodíš to je dost tvrdý ale bacha na čudlík denního počítadla...
ad 2 osičky sundat jde taky. napřed se vyndá ten čípek o kterej je rafička opřená v 0le. rafička uhne kousek pod 0. je tam udělaný předpětí pružinou. V tom místě si to z druhé strany na číselníku označ pentilkou. Pak chytni budík a s rafičkou zakruť kolem dokola a ona spadne sama. Nikdy jí neber kleštěma nejde to na 1000% to domrvíš. nebo se použije kolík ten se rozdělí na 2 části bez perka a dá se pod rafičku a použije se jednoduchá páka. pak si uprav číselník jak libo a postupuj krok po kroku z5. nasadir číselník na to rafičku na místo předtim označený a předpnout na 0 tam vrátit kolík a zase zasklít. Bacha na sklo většinou se potí ruce jak prase tak ať to nedáš do kupy a z 2 strany skla nejsou tvoje otisky "přišly by na to kdo to dělal" ;o)) no a pak zase pomalu zapertlovat. Vždy je to poznat ale jen zespodu a když se ten budík dá do držáku nikdo si to
ho nevšimne.
tak ať se daří Hráďa