
Navštíveno 2559x

hezké hádě, na co to půjde?
něco takovýho si taky představuju ... moc krásné
uz tam jsou :-)


02.03.2008, 22:18 |
kucik kurnik to je nádhera,do čeho to jde?

02.03.2008, 22:29 |
JiM no to mne pos.. paraada to bych si taky nechal libit.. na cem to bude?
stejne precizni jak ten Golf !!! - nerez, Samco, chrom, lestenka
(ten olejovej filtr se musi dat KaN) nebo striknout a udelame samolepku Greddy :-)
tenhle olejovy filtr je na vyhoz, je objednanej bilej KN, jeste tam chybi par veci, ale tak nejak uz je to z 90% po kupe

03.03.2008, 12:03 |
fredy kurwa to je turbo :)
jj ale pujde asi vymenit za GT35 ball bearing, tohle je chlazeny "jen" olejem a neni loziskove
Je fajn, že nejsou všichni normální :-D
Fakt nádhera... radost pohledět :-)
hm to bych vyhodil, pac to hned odejde, pokud to bude i na normos jezdeni. Tohle uz chce watercooled. A GT35R ball bearing bude i rychleji plnit. Priruby by to melo mit stejny, aspon vyfukovy.
hned neodejde, spoustu turb neni vodou chlazenych, jinak je vhledove stejne
no ono se zacne pri delsi zatezi zakarbonovavat pac se bude skvarit olej, nehlede na teplejsi saci cast ktera bude vic prohrata. Vim co nam udelalo TDi turbo v unu. Jelo to pekne, ale 2000km a šlo srát.
tohle ma najeto vice jak 20t. km, turbo je porad jako nove, mel jsem ho rozebrane, vymenoval jsem tesnici o-krouzek, lopatky jako nove, zadny sracky vevnitr, jen trosku zacouzene
zalezi na cem bylo pouzivany. Kdyz je u turba odbrej odvod tepla, fouka na skrin, atd tak se to da, ale treba u una nebo u punta je turbo uplne debilne za motorem smerem k topeni, takze je tam dost teplo. Kazdopadne bych to neriskoval, dal bych water cooled
pekna prace .-) jinak limitujicm prvkem je spis ta zaslepka integrovane wg u te downpipe, pokud budes menit skrin turbiny, chtej urcite s V-band prirubou, je to podstatne praktictejsi (moznost pootacet, snadne rozebrani) a tesni to take lepe
ono se s tim stejne neda pootacet, protoze je tam prave priruba na interni WG, origo tam zadne tesneni nebylo, necham ho tento tyden prave udelat, kdyz jsem to koupil tak tam byla jen pasta na vyfuky
ok, jen ti radim, jestli budes kupovat tu gt35r, tak ji chtej s V-band prirubou, aby jsi s tim prave pootacet mohl a tesneni nebudes resit vubec... jinak to pripojeni odfuku od wg do downpipe neni idealni, protoze je skoro v pravem uhlu, muze ti to delat problem se zvysovanim zpetneho tlaku ve vyfukovem potrubi, lepsi by jej bylo napojit "rovnobezne" s tou rovnou casti (v tom kolenu)
ale to uz jsou detaily
ono to prave by stejne neslo ani s tou v-band prirubou, je tam prave napevno WG napojeny na downpipe, takze pootocit je s tim nemozny ;-) jinak co jem koukal tak v-band se celkem dost pouziva a maji ho drazsi turbokity
jee... to chnapu :-) ale a) jsi si jisty, ze tu wg budes takle mit porad (dost cool reseni je vyvest ji samostatne, pripadne Y-rozdvojkou) b) turbo s V-band je z principu "univerzalnosti" lepsi koupe, protoze ho pak snaze prodas, nez s timhle 5ti potvornikem na konci (nemluve o podminkach proudeni) :-)
kdyz je vyvedena samostatne tak to ma pri otevreni wg brutalni zvučík :D
Takhle to maj original Rev Hard, myslim si, ze to maji spocitane dobre :o) ten downpipe je delany presne podle originalu. Add proudeni, myslim si ze u turba to zase takovou roli nehraje, leti to proste tlakem ven, vyfuk bude kompletne 3" palcovy az po zadek, takze nejake zpomaleni nehrozi. Jinak WG zustane, menil bych ji nebo predelaval jen kdyby nestihala