
Navštíveno 7754x

Chci dát na Formana jiný koncový tlumič a rozhoduji se zda Laityng s jednoplášťovou oválnou koncovkou nebo Soietu?. Neočekávám žádné zvýšení výkonu jde jen o vzhled a zvuk. Jaké máte zkušenosti s výrobci?

11.06.2008, 11:48 |
Ricci | Upraveno: 2008-06-11 09:48:49
Mam Laityng viac ako 3 roky na aute a zatial velka spokojnost
Ricci: Mám na feldě také Laityng
[ Link ] dvouplášťovou koncovku a rouru místo prostředního dílu a také spokojenost. Chtěl bych zkusit tu jednoplášťovou a rouru s dinamizerem
[ Link ] [ Link ] hlavně nechci žádný velký kravál.
mám taky layting i se středovou trubkou s dynamizerem tak 3 roky a zatim velká spokojenost:)jen soieta má výhodu v tom že je homologována
myrafell: Jaký máš koncový tlumič a jak hodně to řve s dynamizerem?
mám duplex výfuk s dvoupláštovýma oválnýma koncovkama.No s tím dynamizerém krásný brumlavý zvuk.....žádné řvaní na kilometr a taky to není nějaké že by tiché...prostě tak akorát:)
no pokud nechceš kravál tak laityng není šťastná volba...je to normálně průchozí (když se do něj podíváš, vidíš zkrz) Myslím třeba KM jsou decentní, ale na autě jsem ho neměl.
Dragster:
Soieta je taky normálně průchozí a narozdíl od Laityngu není hlučná,má pěkný zvuk a na autě už jí vozim cca 9 let...(bez prostředního tlumiče dokonce velmi pěkný zvuk) nehledě na to že má E8 homologaci,což Laityng pokud vím nemá.
takže:
-cena dneska už za hubičku (já za ní tehdy dal tuším 5,500 nebo dokonce 6,500- ..už si to nepamatuju)
-E8 homole
-celonerez
-co řešit víc... :o)
P.S. Víc lidí má Laityng,protože oni dělaj výfuky prakticky na cokoliv-narozdíl od Soiety,která se víc specializuje.
kamil306: tak KM urcite decentni neni mel jsem ho na VW T4 a byl jsem slyset na kilometry daleko.Delsi cesta v tom byla za trest.A co maj kluci na autech KM tak bych je postrilel kdyz mi v noci jezdej okolo baraku

12.06.2008, 07:11 |
Losky KM jsou polský šmejdy a nebrat. Jednou jsem ho měl a první asi 1000km super zvuk, pak se zvuk zlepšil, ale bohužel jízda po dálnici byla neúnosná, musel jsem mít vždycky trošičku stažené okno, bolela mě hlava z toho dunění
No jsem zase pro ramuse ( remus ). Do doby nez jsem otevrel motoru trubky a mel jsem tam jen koncak, tak to ani nehlucelo, ale ted je to tragedie. Kazdopadne nechat vse a dat jen konec. Jinak jak pise Rustapha - Laiting moc na decentnost neni. Se soietou moc praxe nemam...
Ja remus taky muzu,ale precijenom nejsou nejlevnejsi :)Celkem by me zajimala ta Soieta.Pisete,ze neni moc hlucna.S porovnanim oproti origo vyfuku to je temer zadny nebo velky rozdil?Je delana na podobnem principu jako remus ze prida lehce na vykonu nebo vubec?

12.06.2008, 15:01 |
Prady Ani jedno, kup Ulter sport od Spei, homologace, kvalita a hlavně neni uřvaný, zvuk odpovídá výkonu motoru auta!
KM určitě nechci, Remus je zbytečně drahý. Laityng co mám teď s oválnou dvouplášťovou koncovkou, není zas tak moc hlučný, prvních 1500km jako série, pak se rozezněl, zvuk je hlubší ted ma asi 10000km, není to nejhorší. Chtěl bych vědět jaký by byl ten jednoplášťový konec s rourou s dynamizerem. Soieta mě zají, protože jsem slyšel že šla dost kvalitou nahoru, ale slyšel jsem jen jednu na 1.6 feldě a zvuk mě moc nenadchl.
Prady: Spei vůbec neznám.
Právě jsem kupoval koncovej tlumič od Laityngu pro známého s tim že ho bral jen kůli tomu, že vyšel levněji než origo fejfuk na jeho auto.
Není zastáncem nějakejch úprav a laďáku už vůbec ne, co se týče zvuku.
Auto nemá nijak upravené, tak že kdyby měl nějakej uřvanej vejfuk tam by to bylo nic moc.
Zavolal jsem do Laityngu a člověk co semnou mluvil mi řekl že to neni probém, že za příplatek 300 kč udělají vejfuk co si vybral s tim že tlumič bude tichej.
Vejfuk se dal na auta a byl velmi spokojený, má to velmi decentní zvuk.
Tak že jak někdo psal že je Laityng uřvanej, tak je to blbost, stačí si jen zavolat a domluvit se !
Tak že za mě mohu Laityng vřele doporučit.
Jen dodám, že já taky nemusím nějakej uřvanej vejfuk, ale přece jen nějakej zvuk bych rád a třeba pro mne osobně je to co si dal známej moc tiché, fakl velmi decentní.
Tak že až budu kupovat já, tak Laityng ale normál bez příplatku a to si myslím že pro mne bude akorád.
kamarad ma Soietu na Fa a dle me fajn ... zvuk jen nepatrne brucivejsi nez serie, v zadnem pripade nijak urvany a je to celonerez urceny primo na Fa ... neresil bych asi jiny, pokud chces neco ticheho ...
Mluvil jsem o Laityngu co je normálně v nabídce a pokud vidíš zkrz, tak ten zvuk se odvíjí od výkonu a co je před ním...měl jsem ho na 1.4 306ce a zvuk byl akorát, teď mám remuse na 2.0 atmosféřé a od 5ti tisíc dál je to solidní rachot (do třech tisích jen brumlá) a to není žádná obalená trubka...takže Dragster:
Sundej koncovku a pak uvidíš, jak moc hlasitý to bude:-) Jinak mám zkušenost ještě s bosalem, tam ten zvuk je fakt hezky decentní, bude to stejný asi jako spei...a jinak Remus prodává s tou klapkou, co si seřídíš jak potřebuješ, myslím že dobrá věcička...i když trochu drahá:-)

13.06.2008, 12:48 |
Rustapha-659 | Upraveno: 2008-06-13 10:55:38
Teď jsem pro zajímavost koukal na Soietu a celonerez Forman stojí 3,800- asi myslím fakt není co řešit...o případným pozdějším prodeji nemluvě. :-)
[ Link ]
A co sportovní výfuky Ulter Sport?Ceny jsou taky slušné...má někdo?Jak je to s hlučností?Píšou sportovní zvuk a navýšení výkonu.Zajímá mě ten zvuk,radši bych měl zvukový projev jako sériový,nechci nic uřvaného...
-Tomas_217-: no Ulter je se obávám to samý v bledě modrym,co KM...jestli vyloženě honíš cenu,(jakože mám dojem že jo-z toho,co píšeš)tak pak kup skoro cokoliv,co má tvar výfuku-ale kvalita to nebude žádná,s tím počítej..a zvuk už vůbec.On je totiž dost zásadní rozdíl mezi hlukem,nebo spíš hukem a zvukem :-) a nebo kup sérii za 700 a připrskej na to koncovku a budeš mít sériovej projev...
Rustapha-659: Jediné co mě od Soiety odrazuje, jsou jen dvě možnosti koncovek, zkusím tam zavolat jestli neudalají oválnou jako Laityng, cena vážně není špatná.
Dragster: No dělali toho určitě víc,ale myslím že v samotnejch koncovkách mají větší výběr..podle mne by mohli umět ledacos za mírný poplatek :-)kámoš potřeboval nerezový koleno a bez problémů mu to poslali na dobírku..myslím,že telefon a slušný jednání by to mohlo vyřešit :-)
Má tady někdo zkušenost s touto koncovkou
[ Link ] jaký má zvuk. Tuto mám
[ Link ] , zvuk je hlubší a při nárustu otáček se skoro nemění.
hele čteš co se ti sem píše?:-) Zvuk je z největší části na motoru a vzhledem ke koncovce co tlumí asi jako roura do kamen ti ten zvuk už moc nezmění:-)
Kamil306: Souhlasím s tebou, že zvuk je z největší části na motoru a taky je mě jasný, že vejfuckem budu špatě na formanu dohánět zvuk třeba 2l nebo 3l V6, ale na druhou stranu s tebou úplně nesouhlasím, protože jsem slyšel na 1.3 feldě Laityng s dvouplášťovou koncovky, kdy jedna má origo středový tlumič, jedna má jen rouru( tu mám já může tě nechat poslechnout) a třetí má rouru s dynamizerem a každé auto má úplně jiný zvuk. Proto mě zajímá ta jednoplášťová koncovka. A jak tlumí roura od kamen vím také, tyhle kokoti*y jsem už také před několika lety dělal.
a jakej rozdíl je ve zvuku? Měl jsem rezonátor, ale dělal jsem to zároveň s koncovkou, tak nemám srovnání...docela se divím, protože furt je to průchozí trubka bez nějaké překážky a liší se jen objemem, popř zoubkama u toho rezonátoru..
s dynamizérem je zvuk nejrubější a nejhlubší, ještě horří to bylo když tam byl i otevřenej vzuchovej fitr. Jen s rourou je jak jsem psal je hluboký a příjemný na poslech. S origo středovým tlumičem se skoro nezměnil, trochu hluboký tón, ale hodně drží středový tlumič a katé origo kat.

13.06.2008, 23:40 |
Prady Já osobně můžu Ulter Sport vřele doporučit, mám ho na feldě 1.3, dělanej přímo na feldu s koncovkou 80mm a při volnoběhu si jen tak lehounce brumlá, když se to otůruje, tak vůbec neřve, zvuk je uplně čistej, ještě čistší než u serie, navíc je homologovaný a cena toho vejfuku byla 3000kč takže v pohodě, dělaj nja uplně každý auto s jakoukoliv koncovkou, cena počínaje 3000 a výš.
Rustapha-659: cenu vylozene nehonim a nikdy jsem to nedelal.Nevim z ceho si to usoudil,jestli z te vety o remusu...Nedavno jsem se tu treba ptal na zadni tlumic od remusu za 8tis a klidne ho vezmu pokud me me pozadavky nesplni neco jineho v podobne nebo stejne kvalite za nizsi cenu.Proste nez neco koupim tak si zjistim co se da at me pak nesere co jsem poridil a neporidil treba ten druhy...Hledam nejaky optimalni pomer ceny/vykonu/spokojenosti z porizene veci, tzn.ze muze byl levnejsi i drazsi ale musi alespon trochu splnovat nejaky lepsi standard.A taky nemam potrebu davat na normalni auto neco extra super vyfuk, kdyz to mam hlavne na jezdeni a ne tuning.
Ptam se tak na zkusenosti lidi s jednotlivymi znackami a podle toho si take budu dale vybirat...me treba vyfuky od ultera prisly z profesionalnejiho a rozsirenejsiho marketingu jako vice pouzivane a lepceji udelane nez Soieta tak proto se ptam...:)
-Tomas_217-: usoudil jsem tak obecně už jen z výběru značky...jelikož Ulter Sport,stejně jako KM přílišnou důvěru nevzbuzuje..možná má lepší marketing(netuším dle čeho tak soudíš)ale marketing rozhodně dobrej výfuk nedělá a materiál už vůbec ne.A než si koupit výfuk z černýho plechu za 3k a bez homologace,tak si radši přidám 800 a koupím homologovanej,a nerez o tom žádná.O Remusu nemluvím :-),ale rozhodně bych se ho nebál..
KM treba vubec neznam :)Z ceho usuzujes ze prilisnou duveru ulter sport nevzbuzuje?U me z toho co jsem videl a docetl na netu me bych ho tak nezavrhoval. I tim marketingem jak jsem psal. Samozrejmne dobry vyfuk to nedela, ale o necem take trochu vypovida...lepe udelany marketing stoji vice penez,to je odvisle od mnozstvi prodeje a zisku, z ktereho marketing financuji atd,je to navzajem propojene a toci se to porad dokola :o)Jinak homologaci samo maji a jsou z uslechtile oceli to uplne obyc plech neni...viz.
[ Link ]
dotaz jen tak mimo téma - už je u nás potřeba na výfuk homologace? dřív to nebylo potřeba, stačilo splňovat jen hlukový normy.
Kamil306: homologaci by to mělo mít, na STK chtějí doklad ke každému výfuku (myslím třeba Soieta, Remus, atd) také po mě chtěli od Laityngu, papír k němu dostaneš, že není pro běžný provoz, jen pro sportovní účely. Je pravda, že to musí splňovat hlukovou normu, ale ty by si ji měl papírem od výrobce dokázat, ve finále žádný policajt tě hodnotu nezměří a na STK také ne, takže ty budeš tvrdit hluk splňuje oni ne, tvrzení proti tvrzení. Kdo myslíš že vyhraje? STK tě vyzí za něco jiného a policajty akorát nasereš a najdou si něco jiného.

19.06.2008, 19:03 |
Shr3k Těžko říct. Je fakt, že když Soieta začala dělat v roce 1996 výfuky (jeden jsem si v 1997 nechal dělat na Calibru Turbo, jel jsem tenkrát ze Šternberka a po dálnici u Mohelnice tekla voda), tak bylo Radkovi Líbalovi (Laityng) nějakých 18 roků. :-)